Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.000 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal ik be de movieman, en heb net een film opgestart het is leuk dat ik ook menbers info kan geven als ze het ff niet weten en ik er niet ben toch een link zou kunne leggen. http://moviemans-world.com/phpBB2 :friends:
Laatste reactie door moviemans, -
Ja, Hoooooi
door schaijk23- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Allemaal, ik ben Martijn en vermaak mij vaak genoeg op de pc, maar loop geregeld na het downloaden nogal eens vast in technische dingen waar ik echt geen prut van begrijp. Vandaar mijn aanmelding...kan ik jullie fijn lastigvallen met vragen...en nog meer vragen....dus...ik zal maar zeggen...we tikken !!! Grtz, Martijn
Laatste reactie door schaijk23, -
voorstellen
door daddy_cool- 0 reacties
- 838 weergaven
hoi, ik ben daddy_cool 29 jaar uit gruitrode (belgie)en ik doe donald duck na ;D mopje, ik ben hier terecht gekomen omdat ik soms wel eens een probleempje heb met wii games die ik gedownload heb, hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. mvg daddy_cool
Laatste reactie door daddy_cool, -
Hallodikoki
door Gingerale- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi hoi, omdat ik totaal geen kaas heb gegeten van hoe het allemaal werkt ben ik hier om wat te leren... En ik heb nog een heleboel te leren zie ik! Waar het allemaal op houd is na het downloaden... ??? Een avi snap ik nog! Maar hoe een dvd te bekijken... geen idee! Ik heb wel legio andere kwaliteiten hoor! :
Laatste reactie door Gingerale, -
Introductie
door lenslarque- 0 reacties
- 983 weergaven
Hi,allemaal Ik ben een man van 48 jaren jong en downloader van het eerste uur (Napster,Kaaza). Ik hoop hier er nog wat bij te leren en andere te helpen. 1 ding heb ik de afgelopen jaren wel geleerd: Geen overwinning zonder strijd......
Laatste reactie door lenslarque, -
effe voorstellen
door Gast Akire- 0 reacties
- 947 weergaven
Hallo, Ik download nu als 3 jaar via een nieuwsgroep, heb nog wel eens een vraag vond vaak het antwoord op jullie site. Heb me nu maar eens geregistreerd. doeidoei
-
- 0 reacties
- 983 weergaven
hallo allemaal: ik heet willem en hou veel van muziek en films,ik ben erg benieuwd naar deze site.mijn hobbies is vissen,en ben gek op auto's zoals bmw,zelf rij ik in een bmw 320i.....nou ik gaat het forum is even onderzoeken.......groetjes willem1435
Laatste reactie door wiilem1435, -
Nieuw
door Gast monique66- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Heb me vandaag aangemeld voor dit forum en hoop veel te leren over downloaden. Ben vooral geinteresseerd in Dreamwaever CS4. Groetjes Monique
-
hoi ik ben ogi en ik ben 15 jaar ik kwam op deze site tercht om ik een torrent voor fm 2009 en heb ik het gedownload maar ik weet niet hoe ik moet instaleren kan iemand mij daar bij helpen
Laatste reactie door ogi, -
hoi ik ben ralph
door remvbaal- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hoi ik ben ralph, in mijn zoek tocht naar antwoorden op vragen die ik heb. Ben ik op deze site en forum te recht gekomen. ik hoop de antwoorden hier te vinden
Laatste reactie door remvbaal, -
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 710 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63, -
ff voorstellen
door Marcow- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marco Ik probeer al een poosje films te downloaden wat me dus in de meeste gevallen niet lukt. de ene keer heb ik wel beeld en geen geluid en andersom. Ook krijg ik het niet voor elkaar om tekst en beeld cyncroon te laten lopen. hopelijk gaat het mij met jullie hulp wel een keer lukken. Alvast bedankt Groeten Marco
Laatste reactie door Marcow, -
nieuw hier
door ellistefan- 0 reacties
- 940 weergaven
Hallo, Ik ben ellis en ben nieuw op dit forum. Ik wil graag gebruik maken van jullie expertise. Ik ben een beginneling maar wil graag leren en loop hier en daar tegen wat probleempjes op die voor jullie waarschijnlijk heel gemakkelijk op te lossen zijn. Ik bedank alvast iedereen voor zijn adviezen die ik vast ga krijgen. Groeten, Ellis
Laatste reactie door ellistefan, -
even voorstellen
door john21- 0 reacties
- 697 weergaven
hallo. ik ben john en hou van nederlandstalige muziek ben getrouwd met rina en heb 2 kinderen (28 en 25) tevens hou ik ook van tuinieren. groet john
Laatste reactie door john21, -
- 0 reacties
- 853 weergaven
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. Mijn naam is Martine. Groetjes
Laatste reactie door martine4438, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Ik ben Rene, 50 jaar en ben gek op films (ook 3D) en hoop dan ook veel te vinden, met name natuurlijk 3D films. Verder hou ik van Tooltjes om te troubleshooten bij pc problemen. Gek op tips en trucks.
Laatste reactie door Filmdoos, -
Voorstellen
door dutchrebel61- 0 reacties
- 590 weergaven
Hallo, Ik ben dutchrebel en ik hoop hier een leuke tijd te beleven
Laatste reactie door dutchrebel61, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mijn nicknaam is vlinderella en kwam dit forum tegen na veel gezoek op het net vanwege een melding die ik steeds krijg vaan msn (Windows live communications platform werkt niet meer) na een verplichte update van msn versie8.0 naar live 2009 waar ik helemaal niet blij mee ben. en ik hoop hier dan ook hulp en antwoord te vinden op dit vervelende probleem. Ik heb al meer meldingen gezien van andere mensen elders op het net maar nergens kan ik een duidelijke oplossing vinden voor dit probleem ik heb ook al van lels geprobeerd dus ik blijf zzoeken maar zeer irritant dit probleem. groetjes vlinderrella
Laatste reactie door vlinderrella, -
even voorstellen
door smits- 0 reacties
- 551 weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
Hallo ik ben hier even lekker aan het rondneuzen en heb een vraag. Dus maar eens kijken wat de reacties zijn hier. Ik ben zelf vooral bezig met het downloaden van films vooral peer-to-peer. Maar ik begin net met het ontdekken van de nieuwsgroepen, dus ik heb vast nog wel meer vragen in de toekomst
Laatste reactie door lotus71, -
VERPLAATST: wie kan mij helpen
door Gast sebasjuh- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15442.0[/iurl]
-
we gaan even kijken hoe het hier op duken.nl is mvg Rafa
Laatste reactie door rafa12, -
even voorstellen
door sicco- 0 reacties
- 2,1k weergaven
hoi ik ben sicco ben admin van een site woonzamen en kom uit friesland
Laatste reactie door sicco, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hoi , mijn naam is joke, moeder, echtgenoot en oma. en ben nieuw hier. ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. ik heb een r4-11 revolution for ds gekocht. er staan spellen op mijn usbstick (met microcard er in natuurlijk) maar in de DS geeft hij steeds aan loading. de verkoper gebeld en die zei dat ik niks hoefde te downloaden de juiste progammaatjes zaten al in de card. en toch een loading.? Wie kan mij helpen alvast erg bedankt. ik ben niet zo handig helaas met dit soort dingen. er staan 4 spellen en drie bestanden ..menu Ds dat........menu mshl en ziggosmtp. van alles geprobeerd maar het wil niet lukken. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Laatste reactie door jokie, -
voorstellen
door rait007- 0 reacties
- 653 weergaven
dag ik ben rait nesseem uit Breda ik ben 22 jaar mijn hobby's zijn koken fietsen kunst computeren sporten dansen zingen en nog veel meer
Laatste reactie door rait007,