Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Even netjes voorstellen
door Gast Bea26- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Goedemiddag allemaal, Ik ben Bea26 woonachtig in Rhenen. Ben mezelf al een poosje aan het inlezen over hoe het allemaal werkt. En ik kwam tot het besluit dat ik zelf wou gaan downloaden. En ik moet zeggen dat ik al gelijk vast loop. Ik probeer een poort open te zetten en volgens mij heb ik netjes alle stappen gedaan alleen hij blijft een error geven, dus ik ben er nog niet. Maar goed mijn tijd komt nog wel!! (hopelijk snel) Groetjes Bea
-
ook nieuw
door Gast senninja- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey ben Michael alweer 36 jaar en probeer nu ook via nieuwsgroepen te downloaden. Maar zit bij Chello .
-
Hoi allemaal
door chicaan- 0 reacties
- 998 weergaven
Hoi. Ik heb Angela en 40 jaar. Ik ben altijd bezig met de pc en weet er dan ook heel veel van. Ik vind het leuk om mensen te helpen en dingen uit te leggen. Maar ik ben nog opzoek naar een klankbord. Iemand waar ik met mijn vragen terecht kan. Dat klankbord hoop ik hier te vinden. Groetjes,
Laatste reactie door chicaan, -
Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben Dinie, en woon in Groningen, en hou me vooral bezig met de wii... Het lukt al aardig en ben hier op zoek naar meer info... ;D
Laatste reactie door Dinie, -
ff voorstellen
door Arda- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi allemaal, ben sinds vandaag lid en t lijkt me een gezellige boel hier... tis nog ff zoeken allemaal maar dat komt vast wel goed.
Laatste reactie door Arda, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter, -
Hoi allemaal, ik ben Monique,en ik hoop via duken heel veel bij te leren over de pc :crazy:
Laatste reactie door mo2205, -
hoop dat ik hier veel nieuwe info kan lezen omtrent het downloaden en installeren van spelletjes op een acekard 2 groetjes,gekkehenk
Laatste reactie door gekkehenk, -
nieuw hier
door Gast anina- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo allemaal ik ben anina en heb sinds kort een nieuwe pc...kan nu eindelijk ook films gaan downloaden....snap er nog maar heel weinig van maar met behulp van deze site gaat het me vast wel lukken. fijne dag voor iedereen die dit leest groetjes anina
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28352.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik ben nieuw hier en via google bij jullie beland
Laatste reactie door leonardus7, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi. Ik ben Paul en ik ben 51 jaar. Zo nu en dan speel ik een spel maar ik weet nooit hoe het in elkaar steekt. Van PC's en Windows heb ik redelijk wat verstand. Dus je kan me altijd wat vragen.....of ik zoek het voor je op ;-) grtz Paul
Laatste reactie door Houtert1958, -
Nieuweling
door Kaatje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Kaatje en geïnteresseerd in het downloaden van boeken (epubs), zowel Nederlandstalige als Engelstalige. Ik was dol op Isohunt, maar helaas, die site is ter ziele gegaan en de doorstart ervan is 3x niks. Nu download ik via de url balk en via bookzz.org, maar daar is niet alles te vinden. Hoop dus een hoop van jullie te leren! Groet, Kaatje
Laatste reactie door Kaatje, -
Goeiemoggellll
door momento- 0 reacties
- 1.3k weergaven
alowa en holadieeee dan maar... toedeloe en tot latorrrrrrrr
Laatste reactie door momento, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28344.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Nieuw hier
door willempjev- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ook ik ben 'redelijk' nieuw hier, ben al een tijdje aangemeld, destijds ook wat vragen gesteld, maar nu toch de bedoeling om wat actiever te gaan worden op dit forum Ik ben Willem, 16jaar (8januari jarig) kom uit Helmond, woon er nog steeds, en mijn hobby's zijn voetballen, computeren (gamen) uitgaan en af en toe is werken Als ik vragen heb zal ik ze ongetwijfeld stellen, en als ik antwoord weet op jullie vragen zal ik ze ook proberen te geven. Groeten, Willem
Laatste reactie door willempjev, -
ik ben yves uit antwerpen, ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info zoek om cd's te downloaden.... ben zelf niet zo handig met pc
Laatste reactie door yves13, -
even voorstellen
door Gast banastra- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi iedereen die op deze site zit ik ben banastra en ben 62 jaar oud alweer ben gek op computeren maar wil nog veel leren zo dat was het weer gr Banastra :peace:
-
Even voorstellen
door damley- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik wilde me even voorstellen. Mijn naam is m-j en ik ben hier terecht gekomen, omdat ik op zoek naar een duidelijke en vooral simpele uitleg over hoe ik het beste muziek, spelletjes en video's kan downloaden om ze vervolgens te branden, maar ik heb inmiddels al zoveel verschillende dingen gehoord dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Hopelijk kan iemand mij hier vertellen welke programma's het beste zijn en in het nederlands en waar ik de beste downloads kan vinden? Groetjes Marie-Jose
Laatste reactie door damley, -
hoi
door Gast kathy- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik ben een mama van 3 supercoole kids en ben voor hun games op zoek om mijn geldbeugel een plezier te doen en natuurlijk ook mijn kids
-
nieuw hier
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey all, ik ben wimpy, 15 jaar oud en ik woon in sneek. ik ben al een tijdje geleden begonnen met downloaden, maar ik heb de laatste tijd nogal wat problemen met poorten openen...
-
even voorstellen
door Gast huibert56- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hoi ik ben huibert. ik ben gek op films en hoop veel plezier te hebben op deze site. groetjes
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik ben Roland en nieuw... Programma geinstalleerd maar na een goede en snelle start loopt het downloaden errrug langzaam (2Mb kabel chello eh UPC). Ik las dat als je een vast IP nummer instelt dat het dan beter gaat maar hoe moet je dat met vista ... met name dit stukje lukt niet .. Ga dan naar de netwerkeigenschappen op de desbetreffende pc (via Start --> Instellingen). Daar click je met de rechtermuisknop op de netwerkadapter die wordt gebruikt en je kiest voor "eigenschappen". Dan click je eenmaal op TCP/IP en je clickt op "eigenschappen". Daar staat nu waarschijnlijk nog geselecteerd "IP adres automatisch verkrijgen". Dat gaan we dus veranderen. Vul alle …
Laatste reactie door rolandinho, -
verse gebruiker
door Gast Nens- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ja hoor, ook nieuw dus... Deed downloaden voorheen via e-mule, maar dat is over... Via veel rondvragen naar ervaringen van anderen bij nieuwsgroepen terecht gekomen, altijd handig zo'n forum als newbee O0!
-
hallo, ik ben veeke 47 jaar ben een leek op gebied van pc en hoop hier heel veel nieuwe dingen aan de weet te komen en zo te zien gaat dat nog lukken ook. grtjes aan iedereen
Laatste reactie door veeke,