Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Even voorstellen
door Voetstap- 0 reacties
- 964 weergaven
Mijn naam is Voetstap, ik ben 46 jaar en 6,5 jaar getrouwd. We wonen in het noorden van Nederland en we hebben samen 1 hond en 2 katten. Willen jullie nog meer van me weten dan hoor ik het graag. Een fijne zondag allemaal. Groetjes Voetstap
Laatste reactie door Voetstap, -
Voorstellen
door Imm0rtal- 0 reacties
- 1k weergaven
Goede middag allemaal, Mijn naam is Aad ben al tijdje bezig met newsgroepen en was benieuwd of er meer aan de horizon is als spotnet Ik hoop dat ik me hier kan thuis voelen Grtzzz aad
Laatste reactie door Imm0rtal, -
Voorstellen
door DarkNight- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Aangenaam kennis te maken allemaal! Mijn naam is "DarkNight" ook wel Mike genoemd. Na vele jaren van bezig geweest is het tijd voor het kiezen van een vaste groep met dezelfde interesse! Hopende op een paar interessante dingen.... Groet Mike!
Laatste reactie door DarkNight, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22588.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
ff voorstellen
door Gast remus- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo mensen ik ben remus kom uit arnhem ik wil me een beetje wegwijs gaan maken in deze wereld vandaar dat ik me maar heb aangemeld:D:D
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo allemaal mijn naam is hans ik ben 62 jaar en speel graag spellen zol als farcry 2 en 3 en wonende te rotterdam vgr hans
Laatste reactie door knuffel beer, -
even voorstellen
door kilroy4- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo ik ben kilroy4, Hou van films, muziek en gamen.
Laatste reactie door kilroy4, -
eff voorstellen
door Gast ducman- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi mijn naam is peer en ik ben 42 jaar en bijna verslaafd aan spelen op de wii. ik heb twee kids en die spelen dus ook met de wii. het is in deze tijd wel een erg dure hobby als je alle spelen koopt, dus nu ga ik het op deze manier proberen en kijken of het werkt. grt peer
-
hallo!!
door Verbanddoos- 0 reacties
- 732 weergaven
Hallo allemaal! Ik ben Nelleke, 30 jaar en vind het altijd leuk om nieuwe films/boeken/programma's te ontdekken. ? Zelf deel ik natuurlijk graag wat ik al heb.
Laatste reactie door Verbanddoos, -
VERPLAATST: play station 2
door Gast sebasjuh- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15466.0[/iurl]
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik ben hartstikke nieuw op deze site. Ik hoop er veel van te leren. gr. amber4gold
Laatste reactie door amber4gold, -
ff voorstellen
door hope15- 0 reacties
- 1.2k weergaven
:Dhallo ik ben hope15 en ben gek op films kijken en muziek luisteren en hoop het hier te vinden.
Laatste reactie door hope15, -
Geen echt nieuw lid, maar héél lang afwezig geweest..., dus toch maar even voorstellen
door Ruitertje- 0 reacties
- 904 weergaven
Goedemorgen, Fijn om hier weer te mogen zijn. Na lange tijd weer van alles aan het opstarten, en daarbij is de zeer waardevolle informatie, feedback en begeleiding van dit forum voor mij wederom onmisbaar. Nu weer proberen Spotnet aan de gang te krijgen. En ja ik weet dat er betere keuzes zijn wat dat betreft 😉, maar voor dit oudje werkte dat prima en ik heb nog wat oude downloads daarvan die ik opnieuw moet gaan installeren. Dus ik weet zeker dat ik straks een vragenlijstje heb. Door gezondheidsomstandigheden ben ik niet zo frequent online, wat soms resulteert in wat tragere reacties, excuses alvast hiervoor. Wat laat misschien, maar toch voor iedereen een goed 2…
Laatste reactie door Ruitertje, -
DVD Downloaden
door AVIKOOTJE- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Beste Panaside, Dit is de eerste keer dat ik een DVD wil kopieeren en ik vond je uitleg zo onwijs duidelijk, dus ik dacht dat doe ik even!! Kan nu alleen niet op Nero de optie dvd-rom iso vinden?? Heb toch echt mijn bril op!! gr. Avikootje
Laatste reactie door AVIKOOTJE, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26297.0]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28393.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Even voorstellen
door *Ina*- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Ina en download spellen voor de wii en soms een film
Laatste reactie door *Ina*, -
kennismaking
door Gast ajvdijk- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben een 51 jarige huisvrouw met 3 kids en een man ja ja Ben gek op computer beheren, spelletjes en dingen uitzoeken op de compute. Sinds kort heb ik het downloaden van films ontdekt. Maar was al snel aan mijn limiet van mijn payserver. Nu was ik dus op zoek naar een gratis site waar ik toch kan downloaden. Mod: heb even je poll verwijderd, alleen een poll openen als het nodig is.
-
voorstellen
door serre23- 0 reacties
- 999 weergaven
Goedendag, wil mijzelf hierbij even voorstellen zoals gebruikelijk is. Ben man ,65+ , gehuwd, drie kinderen, alle reeds de deur uit. Woon in Deventer en heb vele hobbies, eigenlijk teveel om op te noemen. Enkele zijn wandelen en motorrijden.
Laatste reactie door serre23, -
me voorstellen plus een vraagje, wii 002 error
door Gast iceblaster- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo, ik ben iceblaster en wordt meestal ice genoemd. Ik ben op dit forum terecht gekomen door link op google. Ik zit namenkikk met een error002 op de wii. Als je hier verstand van hebt wil je me dan wel even een pm doen? Groetjes, ice!;D
-
Voorstellen
door jongenwi- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag Lezer Ik sta bekend als jongenwi En ben al vanaf 1990 actief op het web. Eerst via de zogeheten BBS, en later toen het zijn intrede deed via internet. In het begin via een 1200 baud modem. Nu via een 120MBS modem. De tijd gaat hard. In ieder geval bedankt voor het toevoegen Jongenwi
Laatste reactie door jongenwi, -
nieuw hier
door Gast busmeneer- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi ik ben busmeneer en kom eens kijken wat hier allemaal te vinden is O0
-
weer een nieuwe erbij
door Gast vogel44- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Mijn naam is Marga. Door mijn kinderen moet ik mee met de tijd en ben ik hier op het forum terecht gekomen. Belangrijke vragen waar ik oplossingen voor wil vinden :-\: Hoe moet ik spellen downloaden voor psp slim lite (psp = omgebouwd) en dan idem voor ds lite.
-
Voorstellen
door Gast agigagoe- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo luitjes, Mijn naam is Peter, ben 25 jaren jong en ben via een collega hier terecht gekomen. Ben er klaar voor om het downloadwereldje eens te verkennen... greetz, Peter
-
hallo daar
door Gast take7years- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik ben 43 jaar en getrouwd heb 2 kids 1 van 11 jaar en 1 van 9 jaar. Ik woon in het Noorden des lands en ik houd van lezen en computeren en tijd besteden aan mijn kids. take7years