Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door Gast bollie61- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Mijn naam is Barry en woont in Dordrecht. Ben een man van 61 jaar. Mijn hobby`s zijn met de computer bezig zijn, films kijken, spelletjes spelen en naar muziek luisteren. Ben hier nieuw op jullie forum en zou graag gebruik van willen maken van de forum als ik vragen heb en wat wil downloaden. Langs mijn voorstellen wil ik jullie alvast bedanken dat ik hier gebruik van mag maken. Groeten van bollie61 of Barry
-
Voorstel ronde
door Piero- 0 reacties
- 995 weergaven
Hallo allemaal, Zoals vele anderen ben ik ook nieuw hier. Al een aantal jaren maak ik veelvuldig gebruik van FTD maar gezien de omstandigheden, ben ik gaan zoeken naar een alternatief. Het ziet ernaar uit dat ik dat hier gevonden heb. De gemiddelde leeftijd zal met mij wel flink stijgen denk ik, maar misschien kan ik hier nog een hoop leren. (en vinden wat ik zoek). Ik zoek meestal naar films voor de kleinkids en voor mezelf. En ik zoek ook wel naar muziek en boeken. Ik struin hier al een dag of wat rond, maar had nog niet de gelegenheid gevonden om me voor te stellen vandaar dat ik dat nu even doe. Groeten Piero.
Laatste reactie door Piero, -
Hallo allemaal
door Speed- 0 reacties
- 943 weergaven
Hoi allemaal Ik wil me ff voorstellen ik noem mijzelf Speed en hoop hier wat antwoorden te vinden en e.v.t zelf te geven want samen staan we sterk en we zijn er om elkaar te helpen niet waar? Gr, Speed!
Laatste reactie door Speed, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo allen, Hierbij stel ik mij kort voor, mijn naam is Rogier en heb onlangs een externe dvd brander gekocht om o.a. films te downloaden... muziek downloaden is simpel... met films kom ik er niet zo snel uit, en snap na 3 uur kloten er helemaal niets van.... Ik wil van dit forum wat leren, en ideeen uitwisselen. Spreek jullie!
Laatste reactie door Mister R, -
Hallo Allemaal ;)
door Gast Godsmack- 0 reacties
- 991 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ga me eens voorstellen, ik ben Patje uit Friesland en ben film verslaafd, kijk zo'n elke dag haast wel 5 films als het er niet meer zijn... Wie is er ook zo'n film freak? Groetjes Patje
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi, Bij het zoeken naar informatie over het downloaden van films kwam ik deze site tegen. Ik heb al veel gehad aan de beschrijvingen maar loop nog wel tegen veel dingen aan waarvan ik niet weet hoe ik die moet aanpakken. Ik ben dus nog erg bleu v.w.b. het downloaden. :-[ Ik hoop dat ik op dit forum de informatie kan vinden die ik zoek. Groetjes, Arran
Laatste reactie door Arran, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
Ik ga me nog goed inlezen hier. Ben geinteresseerd in boeken. Sinds een jaar een ereader en vind het een ideaal apparaat .
Laatste reactie door Neeltje, -
ff voorstellen
door swiebertje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi, Ik ben draakje50 en Ik hou van gamen muziek en software en natuurlijk hd films en 3d verder vindt Ik deze site geweldig.
Laatste reactie door swiebertje, -
problemen bij downloaden
door Gast kroeskits- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb een probleem bij het downloaden, nadat ik een film voor ca 75% binnen heb stopt het downloaden en krijg ik de melding: warning user/wachtwoord. downloaden doe ik met sabnzbd. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
-
even voorstellen
door Gast xanderijne- 0 reacties
- 956 weergaven
hallo ik ben riet ben gehuwd en heb 3 kinderen in 1 kleinzoon
-
Voorstellen
door Djarah- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben een echte boekenwurm en heb mij dus op dit forum aangemeld om leeservaringen/boeken te delen.
Laatste reactie door Djarah, -
FF voorstellen
door elloco- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo , ben Menno en kijk graag Films en series
Laatste reactie door elloco, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Tja ik ben ook nieuw en om dat ik pas gepensioneerd ben zoek ik mijn vertier op internet,muziek(klassiek) en eventueel films(opera,docu's) downloaden.Met een beetje steun zal dat wel lukken.Groetjes P.J
Laatste reactie door P.J, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi, Ik ben Natje en ben gek op lezen. Ik heb ook al een flink aantal e-boeken, maar ben nog steeds op zoek.
Laatste reactie door Natje, -
Goede middag
door rj451643- 0 reacties
- 1k weergaven
Met het slechte weer van vandaag (22-08) is het natuurlijk goed vertoeven op een site als deze. Top! Ik ben 67 jaar en lees veel en graag en ben benieuwd naar wat geboden wordt. RJ
Laatste reactie door rj451643, -
Ganzman is nieuw hier
door Gast ganzman- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Erwin en heb sinds kort een Usenet account aangemaakt. Ik ben een echte newbie op dit gebied en hoop met behulp van deze site het een en ander te leren over downloaden van nieuwsgroepen. Groetjes
-
hallo
door Gast gert332- 0 reacties
- 1k weergaven
groeten aan iedereen ben van belgie (oost vlaamderen)ben al een tijdje bezig met downloaden van films heb er al ongeveer 500 en vond het eens tijd om mij te regristreren op de site men is nooit te oud om wat bij te leren een 50plusser
-
hallo ben niet zo bekend met downloaden.wil spellen voor DS lite voor dochter van 6 dowloaden.moet nog "R4"kopen. vraag: welk programma kan ik hiervoor gebruiken.kan ik een lijst van spellen vinden.(om te zien b.v of dit geschikt is voor 6 jarigen) de groeten para
Laatste reactie door para 1, -
een nieuwke
door chantje68- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hai ik ben Chantje en ben vooral geintereseerd in boeken en films. gr
Laatste reactie door chantje68, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
NIEUW LID:D
door Gast JuniorKing2000- 0 reacties
- 992 weergaven
hallo ben achmed
-
Even voorstellen
door Bolus- 0 reacties
- 706 weergaven
Beste mensen, Ik kom graag op dit forum. Ik houd van boeken, series en films. Een fijne tijd allemaal!
Laatste reactie door Bolus, -
Nieuw...
door brendaendestin- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo! Mijn naam is Brenda en ben ook een nieuweling op deze site! Ik hoop hier veel te gaan ontdekken en leren! Groetjes!
Laatste reactie door brendaendestin, -
Ik ben Rolly13. 75 jarige Belg die houd van mooie films en series. Na het bericht dat Newzbin sluit op zoek gegaan naar alternatief en hier terechtgekomen. Groetjes allemaal
Laatste reactie door Rolly13, -
Voorstellen
door Gsrdenim- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Heej, Ik zal me even netjes voorstellen ! Ben Sander 17 jaar, Had wat problemen met downloaden ect dus vond ik dit super handig ! O0 Ga zo door greetz Sander
Laatste reactie door Gsrdenim,