Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal!
door Gast mraxis- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik ben Richie en ben ooit begonnen met bittorrent via suprnova.org. Maak nu gebruik van diverse torrent sites en ben erg blij jullie te hebben gevonden. Ik geloof overigens dat ik jullie via the piratebay heb gevonden. Groet, Richie
-
even voorstellen
door Gast Gennarino- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino
-
even voorstellen
door Gast knolliesbarov- 0 reacties
- 760 weergaven
hoi ben knolliesbarov ben 31 en wil even kijken of hier nog wat leuks er op staat
-
Even voorstellen
door Freeman- 0 reacties
- 951 weergaven
Hallo allemaal, Ik ken Duken.nl al een tijdje maar ik heb me nog nooit geregistreerd. Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en wellicht mensen van informatie te kunnen voorzien. Vriendelijke groet, Freeman
Laatste reactie door Freeman, -
voorstellen
door Gast wpeelen- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben hier nieuw en ik hoop hier te vinden wat ik naar zoek. Ben sinds van de week aan het downloaden geslagen maar het brande op een dvd lukt nog niet echt. :-[
-
effe voorstellen
door Gast ria3kids- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo, ik ben vandaag nieuw hier en ik was hier gekomen doordat ik eigenlijk op zoek was naar een site die pandaberen.org heet maar nu ik ben ingelogd kan ik daar niets meer van vinden? groetjes ria3kids Mod: Poll verwijderd, alleen eentje maken als het echt nodig is.
-
En ik ben....
door Giantsquid- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal ! Ik ben John, oftewel Giantsquid Ben 51 jaar en wil nog iets leren , vandaar mijn inschrijving. giant-squid@live,nl
Laatste reactie door Giantsquid, -
even voorstellen
door epuber- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, ik hou ontzettend van lezen en in dit digitale tijdperk lees ik geen boeken meer, maar verslind ik epubs. En via deze site is het mogelijk epubs uit te wisselen, als ik het goed heb begrepen. Dat was voor mij de reden om me hier aan te melden. Ben benieuwd! Groetjes, epuber
Laatste reactie door epuber, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo mensen. Ik ben nu al 1 jaar lid (maar de laatste paar maanden pas een beetje actief) van Duken. Maar ik heb me nog nooit voorgesteld :redface:. Nou mijn naam is dus Jamie en ik ben 13 jaar oud en wil graag veel leren over het downloaden en computers enz. Ik hou ervan om dingen uit te proberen met software enzo. Nou dat was het dan. Jamie :peace:.
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Goeiemorgen allemaal, Ben trucker en ben veel onderweg en heb niet overal wifi. Dvd's raken ook op. Dus nu wil ik toch proberen te downloaden en op cd te zetten. Hopelijk lukt het me. Groeten van BTZJ
Laatste reactie door nonstoptrucker, -
Even voorstellen
door Gast pielhaas60- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo beste forumgangers Ik ben 42 jaar en heb samen met mijn 3 zonen 2 nds Omdat ik meestal (tot nu toe ) degene ben die alles download en de dstt-kaartjes vult met spellen, stel ik mij hier voor. Ik had een uitdaging om een spel aan de gang te krijgen en kwam al zoekend op dit forum terecht en heb me maar meteen geregistreerd. Groetjes en tot de volgende keer
-
Ik ben nieuw
door Han59- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw hier en benieuwd wat deze site me allemaal kan bieden.
Laatste reactie door Han59, -
voorstellen
door Gast jessicabruins- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik wou me even voorstellen. ik ben jessica, dit is voor mij helemaal nieuw. ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik graag spelletjes wil downloaden voor mijn nds. en deze dan op mijn r4 kaartje wil zetten, ik weet ook niet hoe dat moet dus als er iemand is die mij op weg kan helpen dan zou ik dat heel fijn vinden :friends:. groetje jessica
-
Hallo allemaal
door Sloeker- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Sloeker. Ik hoop hier leuke mensen te leren kennen en af en toe is een leuke film te vinden. Alvast groeten aan iedereen.
Laatste reactie door Sloeker, -
nieuw hier
door Gast majadebij- 0 reacties
- 998 weergaven
hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai:
-
Vandaag aangemeld op dit forum. Dit is helemaal nieuw voor mij dus ik hoop dat ik geen domme dingen doe. Ik wil graag films downloaden maar loop soms tegen problemen op vandaar dat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Laatste reactie door Kevco, -
alweer een nieuwe
door nelis68- 0 reacties
- 1.3k weergaven
goede dag mensen. ik ben corné en al een poos op zoek naar de beste en makkelijkste manier van doewnloaden. je kent het wel er komt iets opborrelen en dan moet je het eigenlijk ASAP hebben. maar wat is nu het snlest en het gemakkelijkst. Torrent of usenet noem het allemaal maar op. Maar WAT is nu het beste/snelste? dat hoop ik hier te ontdekken. mvg en veel download plezier
Laatste reactie door maikelbe, -
voor stellen
door Gast luitje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik ben luitje en kom hier even kijken of het wat voor mij is
-
ook nieuw hier
door r4i- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo iedereen ik ben leon kom uit rotterdam.en ik wil voor mijn oudste zoon nds spellen downloaden en op zn r4 kaartje zetten.maar waar en hoe kan ik spellen downloaden.en waar moet ik op letten bij een spel downloaden.ik ben niet zon pc noob.dus als iemand me staps gewijs en met duidelijke taal wil uitleggen hoe wat waar.ik kan loaden en waar ik het op mijn pc weg moet/kan zetten ben ik erg blij het op mn r4 kaart zetten is niet zo moeilijk.alleen het vinden en loaden van de spellen is een probleem.als goed is is mijn mail adres zichtbaar dus er kan naar het mail adres gemaild worden aan gezien ik vaker mn mail bekijk als een forum.al vast bedankt.
Laatste reactie door r4i, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21582.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Kopieëren / Rippen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21547.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
ben nieuw hier
door Gast moosemaantje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
:friends:hallo ik ben nieuw hier.. ik ben moosemaantje . hou heel veel van muziek en zoek er dus graag naar verzamel alles wel ook een leuke film vind ik oke ik zit op 4usonly maar kom niet meer op het forum snap niet wat en waarom maar kom er niet meer op maar goed . ben op zoek naar iets wat het zelfde is als 4usonly dus heeft iemand een tip hoor ik het graag. O0
-
Even voorstellen
door rmaijers- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hi Iedereen! Ik ben Rick Maijers en ben wwonachtig in Maastricht! Rick
Laatste reactie door rmaijers, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo Allemaal :peace: Mijn naam is Arnold aka Crullie en zeer geintereseerd in het downloaden vam filmpjes en software. Vroeger veel met nieuwsgroepen bezig geweest en daar veel lol gekent. (FTD en Newsleecher) Maar nu ik na jaren weer ga kijken is het niet meer mogelijk om op mijn oude manier te downloaden, alles is nieuw en werkt anders en het is mij nog steeds niet duidelijk hou het nu wel te doen. Ook op deze site moet er eerst betaald worden voordat er wat mogelijk is terwijl er met Gratis word geadverteerd. Verder wil ik wel ff zien wat er zoal te downloaden valt voordat ik ga betalen want aan mooie praatjes heb ik niets. Wie kan mij een beetje wegwijs maken…
Laatste reactie door Crullie, -
even voorstellen
door joey3- 0 reacties
- 1.9k weergaven
ik ben jo uit kerkrade en hoop hier goede tips op te doen
Laatste reactie door joey3,