Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.005 discussies in dit forum
-
FF voorstellen
door elloco- 0 reacties
- 739 weergaven
Hallo , ben Menno en kijk graag Films en series
Laatste reactie door elloco, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Tja ik ben ook nieuw en om dat ik pas gepensioneerd ben zoek ik mijn vertier op internet,muziek(klassiek) en eventueel films(opera,docu's) downloaden.Met een beetje steun zal dat wel lukken.Groetjes P.J
Laatste reactie door P.J, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, Ik ben Natje en ben gek op lezen. Ik heb ook al een flink aantal e-boeken, maar ben nog steeds op zoek.
Laatste reactie door Natje, -
Goede middag
door rj451643- 0 reacties
- 752 weergaven
Met het slechte weer van vandaag (22-08) is het natuurlijk goed vertoeven op een site als deze. Top! Ik ben 67 jaar en lees veel en graag en ben benieuwd naar wat geboden wordt. RJ
Laatste reactie door rj451643, -
Ganzman is nieuw hier
door Gast ganzman- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Erwin en heb sinds kort een Usenet account aangemaakt. Ik ben een echte newbie op dit gebied en hoop met behulp van deze site het een en ander te leren over downloaden van nieuwsgroepen. Groetjes
-
hallo
door Gast gert332- 0 reacties
- 959 weergaven
groeten aan iedereen ben van belgie (oost vlaamderen)ben al een tijdje bezig met downloaden van films heb er al ongeveer 500 en vond het eens tijd om mij te regristreren op de site men is nooit te oud om wat bij te leren een 50plusser
-
hallo ben niet zo bekend met downloaden.wil spellen voor DS lite voor dochter van 6 dowloaden.moet nog "R4"kopen. vraag: welk programma kan ik hiervoor gebruiken.kan ik een lijst van spellen vinden.(om te zien b.v of dit geschikt is voor 6 jarigen) de groeten para
Laatste reactie door para 1, -
een nieuwke
door chantje68- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hai ik ben Chantje en ben vooral geintereseerd in boeken en films. gr
Laatste reactie door chantje68, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
NIEUW LID:D
door Gast JuniorKing2000- 0 reacties
- 905 weergaven
hallo ben achmed
-
Even voorstellen
door Bolus- 0 reacties
- 553 weergaven
Beste mensen, Ik kom graag op dit forum. Ik houd van boeken, series en films. Een fijne tijd allemaal!
Laatste reactie door Bolus, -
Nieuw...
door brendaendestin- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo! Mijn naam is Brenda en ben ook een nieuweling op deze site! Ik hoop hier veel te gaan ontdekken en leren! Groetjes!
Laatste reactie door brendaendestin, -
Ik ben Rolly13. 75 jarige Belg die houd van mooie films en series. Na het bericht dat Newzbin sluit op zoek gegaan naar alternatief en hier terechtgekomen. Groetjes allemaal
Laatste reactie door Rolly13, -
Voorstellen
door Gsrdenim- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Heej, Ik zal me even netjes voorstellen ! Ben Sander 17 jaar, Had wat problemen met downloaden ect dus vond ik dit super handig ! O0 Ga zo door greetz Sander
Laatste reactie door Gsrdenim, -
Hallo allemaal!
door Gast mraxis- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Richie en ben ooit begonnen met bittorrent via suprnova.org. Maak nu gebruik van diverse torrent sites en ben erg blij jullie te hebben gevonden. Ik geloof overigens dat ik jullie via the piratebay heb gevonden. Groet, Richie
-
even voorstellen
door Gast Gennarino- 0 reacties
- 955 weergaven
Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino
-
even voorstellen
door Gast knolliesbarov- 0 reacties
- 664 weergaven
hoi ben knolliesbarov ben 31 en wil even kijken of hier nog wat leuks er op staat
-
Even voorstellen
door Freeman- 0 reacties
- 656 weergaven
Hallo allemaal, Ik ken Duken.nl al een tijdje maar ik heb me nog nooit geregistreerd. Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en wellicht mensen van informatie te kunnen voorzien. Vriendelijke groet, Freeman
Laatste reactie door Freeman, -
voorstellen
door Gast wpeelen- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben hier nieuw en ik hoop hier te vinden wat ik naar zoek. Ben sinds van de week aan het downloaden geslagen maar het brande op een dvd lukt nog niet echt. :-[
-
effe voorstellen
door Gast ria3kids- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik ben vandaag nieuw hier en ik was hier gekomen doordat ik eigenlijk op zoek was naar een site die pandaberen.org heet maar nu ik ben ingelogd kan ik daar niets meer van vinden? groetjes ria3kids Mod: Poll verwijderd, alleen eentje maken als het echt nodig is.
-
En ik ben....
door Giantsquid- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal ! Ik ben John, oftewel Giantsquid Ben 51 jaar en wil nog iets leren , vandaar mijn inschrijving. giant-squid@live,nl
Laatste reactie door Giantsquid, -
even voorstellen
door epuber- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik hou ontzettend van lezen en in dit digitale tijdperk lees ik geen boeken meer, maar verslind ik epubs. En via deze site is het mogelijk epubs uit te wisselen, als ik het goed heb begrepen. Dat was voor mij de reden om me hier aan te melden. Ben benieuwd! Groetjes, epuber
Laatste reactie door epuber, -
Voorstellen
door Treske- 0 reacties
- 424 weergaven
Goedemorgen ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden. Groet, An
Laatste reactie door Treske, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo mensen. Ik ben nu al 1 jaar lid (maar de laatste paar maanden pas een beetje actief) van Duken. Maar ik heb me nog nooit voorgesteld :redface:. Nou mijn naam is dus Jamie en ik ben 13 jaar oud en wil graag veel leren over het downloaden en computers enz. Ik hou ervan om dingen uit te proberen met software enzo. Nou dat was het dan. Jamie :peace:.
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Goeiemorgen allemaal, Ben trucker en ben veel onderweg en heb niet overal wifi. Dvd's raken ook op. Dus nu wil ik toch proberen te downloaden en op cd te zetten. Hopelijk lukt het me. Groeten van BTZJ
Laatste reactie door nonstoptrucker,