Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Hoi, Ik ben nieuw hier en nieuw in de materie van torrents. Wellicht kom ik hier meer te weten over hoe een en ander werkt .
Laatste reactie door Mar57, -
even voorstellen
door Gast dikke dik- 0 reacties
- 974 weergaven
Hoi ik An via een link kwam ik op deze site terecht. Omdat nog al eens films en muziek download voor mezelf en me werk is dit een super site. O0 Moet alleen nog even uit zoeken hoe alles werk. :-\ Groetjes An
-
- 0 reacties
- 922 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Cindy een spontane 31 jarige vrouw uit zoetermeer. Zeer gelukkig in de liefde en ben opticien van beroep. :-)
Laatste reactie door SeeetyvanderWaard, -
Hallo hier ben ik
door Gast peterm89- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben Peterm89 en wil me even voorstellen. Ik ben dus Peterm89 en ben op dit moment 20 jaar oud. Ik studeer nog steeds en hoop dit over een jaar of 2 af te ronden. Verder ben ik de laatste tijd bezig met films te downloaden. Leuk om een beetje te kijken en zo. Groetjes, Peter
-
goedenavond
door boedha- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Goedenavond allemaal
Laatste reactie door boedha, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
;D ohayo, ik zoek een beetje hulp bij het installeren van games. alvast bedankt en tot mails. groetjes D.
Laatste reactie door dstar, -
ff voorstellen
door Gast peetie66- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hoi ben Peter uit Dordecht en wil hier een btje rond neuzen heb bij stars in heaven gezeten maar is uit de lucht gehaald dus zoek eigenlijk net zo iets
-
mij voorstellen
door djcyber- 0 reacties
- 778 weergaven
hallo allemaal . ik ben dj cyber kompende uit jullie buurland aan zee. bedankt dat ik op jullie super coole en mooi forum mag zijn . mvg
Laatste reactie door djcyber, -
Even voorstellen...
door marl1- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Mijn naam is Marleen en wil ook eens een keer een dvdtje downloaden, tot op heden nog niet gelukt :redface:ben ook een leek op dit gebied. Ik heb internet van Telfort en ben er dus achter dat je niet via de nieuwsgroepen kan downloaden :(iemand nog een tip? Ik zal zo nu en dan wel wat onozele :-[vragen stellen in jullie ogen misschien, maar hiervoor alvast mijn excuus. Ik ga eerst maar eens alles doorlezen op het forum, en hoop dat de onozele vragen niet gesteld hoeven worden :)dus bij deze..... Groeten Marleen.
Laatste reactie door marl1, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hey iedereen, ik had deze topic niet meteen gezien dus ik stel me nu alsnog even voor Ik ben pelle 14 jaar en m'n hobbies zijn piano spelen gitaar spelen en films kijken. Ik hoop nog veel te kunnen leren hier.
Laatste reactie door pelle64, -
hallo, mijnn naam is dirk en ik ben ook nieuw hier. zal in het begin een beetje mee en rondkijken en vanzelf ook antwoorden gaan geven of zelf gaan vragen. Oh ja voor een ieder nog het allerbeste voor 2008 O0 gr. dirk :peace:
Laatste reactie door spockie24, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22372.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
VERPLAATST: Nintendo DS lite spelletjes werken niet via acekard2 AK2 voor DS en NDS lite?
door Fredpascal- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23954.0[/iurl] Het topic hoort niet thuis bij Nieuwe Leden omdat er gelijk uitgebreid een vraag besproken word.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik ben patrick ben 44 heb 2 kinderen 1 van 14 en 1 van10. Terug?tja had gisteren uitgelogd en hups alles was weg. gisteren paar uurtjes rond gehangen en hier zitten knappe koppen bij. Graag wil ik alles leren over downloaden branden enz. Kinderen vragen vanalles aan papa en papa wil het goed doen en als mogelijk zonder fouten en problemen. Al bedankt voor de hulp die nog moet komen grtjs
Laatste reactie door patjepapa, -
even voorstellen
door Gast kisonih- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi ik ben marina en heb al een jaar een memor32 liggen maar na diverse pogingen het opgegeven. ben nu maar weer met frisse moed begonnen met ps2 spellen te branden. maar het lukt maar niet hoop hier het een en ander wijzer te worden
-
Hallo allemaal. Ik ben hier nieuw en hoop hier het e.e.a. op te steken. Bedankt voor het lid worden en een fijne avond.
Laatste reactie door treb40, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25555.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ben dus Sunday (naam paard natuurlijk) Hou me dus ook voornamelijk bezig met hem, en de rest van men tijd met dingen te downloaden zoals spullen voor daz3d, muziek, programma's, ...
Laatste reactie door sunday, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Mijn naam is Rinus, en ik ben nieuw op dit forum. Had een probleem met mkv-bestanden en na enig zoeken kwam ik uit op dit forum. Heb me dus aangemeld, en ben erg benieuwd wat ik hier allemaal ga vinden/leren. Grtz Rinus
Laatste reactie door Ememel0707!, -
Voorstellen.....
door Rosalba- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi Allemaal Ik ben Rosalba en ben 25 jaar jong. Woon in Alkmaar en ben tijdje geleden begonnen met het downloaden van films en branden. Dat lukt mij redelijk alleen de avi bestanden en tv serie's nog niet. Vandaar dat ik mij heb aangemeld op het forum. Dus wordt graag geholpen. Ik zoek mijn films bij Piratebay en download met Bittorrent en brand met Nero Express. Groetjes, Rosalba
Laatste reactie door Rosalba, -
voorstellen Frea
door Gast frea- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo ik ben frea en kwam door een tip op jullie site. ziet er goed uit mijn complimenten. :peace:
-
voorstellen
door Gast regenboog63- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi,ik ben regenboog63, een vrouw van 46 jaar, mama van een dochter, en al 15 jaar gelukkig samen met mijn vriendin.Mijn hobby's zijn pc, muziek,films en puzzelen. groetjes
-
- 0 reacties
- 862 weergaven
Hai, Ook ik ben nieuw hier , de wintermaanden zijn weer begonnen dus tijd voor leuke fims die ik hier hoop te vinden , groet Sannie
Laatste reactie door rullens4, -
Even voorstellen
door wim2008- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Mijn naam is Wim en k gebruik spotnet. Helaas is het forum van spotnet niet meer in gebruik. Dus was ik op zoek naar een nieuw request forum voor e vraag naar nieuwe onderwerpen. Ik hoop dit hier te vinden.
Laatste reactie door wim2008, -
hallo allemaal,ben nieuw en leer al veel als een senior van 60 jaar.Hoop veel te kunnen vragen en bovenal te leren Willemien O0
Laatste reactie door haagen47,