Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal
door Gast manima- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallloo iedereen, heb mij hier aangemeld omdat mijn zoontje van 5 graag een nieuw spelletje wil op zijn DS.... Ik ben gescheiden en heb 2 lieve kids. Ga dus nu maar proberen om een spelletje te vinden, heb geen idee hoe of wat, maar sinds ik alleen ben doe ik alles maar gewoon, en sta vaak weer versteld van mijn "talenten" ^-^ Lang leven de vrijheid!! (Ook al heb ik er niet zelf voor gekozen.... :-*) Groetjes Mar
-
Ik wil me graag nog even voorstellen
door Gast Kim_mie- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi, Mijn naam is Kim. Vista vond ik verschrikkelijk maar na er ruim een jaar mee gewerkt te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik door Vista eigenlijk steeds meer over computers/software te weten kom. Had er zo de balen van als er weer eens iets niet werkte zoals zou moeten dat ik zelf aan het zoeken ging. En ik vind het nog leuk ook! Maar toch zijn er regelmatig probleempjes die ik niet zelf op kan lossen en dan ist wel handig als je een vraag kunt posten, vandaar mijn aanmelding. :peace:
-
voorstellen
door daxter- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo, ik ben Dax, ik heb vooral interesse in sportboeken en tijdschriften. Hopelijk kan ik hier vinden wat ik zoek en kan ik anderen ook helpen met wat zij zoeken.
Laatste reactie door daxter, -
Hallo
door starengine- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi, Ik ben Starengine en omdat ik hier al geweldige tips heb gevonden voor kleine probleempjes, vond ik het de moeite om me te registreren en aktiever deel te nemen aan de fora. mvg
Laatste reactie door starengine, -
Even voorstellen
door tjw- 0 reacties
- 936 weergaven
Hallo ik ben tjw. Ik kwam op dit forum toen ik informatie over ereaders aan het zoeken was.
Laatste reactie door tjw, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ben fervent filmkijker via Spotnet, pc gecrashed en nu hoop ellende. Hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
Laatste reactie door Markenhaven36, -
voorstellen
door lammski- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo,miin naam is Andre. Ik ben voornamelijk films voor mijn kinderen aan het downloaden. Nu ga ik het ook met spelletjes proberen(Wat nog niet helemaal lukt) :redface: :redface:
Laatste reactie door lammski, -
even voorstellen
door rense- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik ben Renske en ik download graag films voor mijn kinderen Ik heb problemen met downloaen films Krijg wel beeld en achtergrondmuziek maar geen gesproken woord. Hiervoor heb k opnieuw als VLC player erop gezet,maar nog het probleem. Wie kan mijn helpen Zoek films via spotlite en haal binnen via grabit
Laatste reactie door rense, -
haajjje
door nathaninho- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik ben nathan ik download heel af en toe als ik niet kan wachten tot het in de winkels verschijnd O0
Laatste reactie door nathaninho, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Rachel en zins vandaag ook aangemeld op DUKEN.nl Ik hoop hier wat wijzer te worden en ms wel mensen te kunnen helpen bij de dingen die ik weet. Groetjes Rachel :-*
Laatste reactie door Racheltje, -
Voorstellen
door Gast Herman53- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik ben ingelogd als Herman53 53 Mijn geboorte jaar Ik woon in Groningen en ik download veel films op verschillende sites ik ben hier terecht gekomen via google omdat ik een programmaatje zocht om xap bestandjes te open voor de Nds van mijn zoon 10jaar ik zoek ook via download client utorrent naar nds spelletjes Hoef ik ze niet terug te delen. En zo ben ik in mijn vrije tijd achter de computer bezig ik werk 40 uur in de week dus alleen het weekend of 's avond tijd Groetjes Herman
-
hallo ik net nieuw ben 58 jar en heb niet zoveel verstand van computers ben dus blij jullie gevonden te hebben
Laatste reactie door kha-ra, -
ff voorstellen
door slankie- 0 reacties
- 2.1k weergaven
he hallo ik ben slankie,en ben gek op films downloaden maar soms kom ik er niet uit, en dan zit ik volgens mijn hier goed !!!!!!! ;D
Laatste reactie door slankie, -
eens voorstellen
door Gast hymer001- 0 reacties
- 1k weergaven
ik stel me voor als hymer001.ben nieuw en kom even kijken als ik als 58 jarige iets kan vinden om te leren douwladen dvd s gr :-[ O0
-
Hallo allemaal
door joyce81- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik ben Joyce, ik ben hier gekomen door op google mijn vraag te plaatsen waar download ik 3d films. Ik weet dus verder niet of ik hier wel goed zit. Ik heb dus een 3d tv gekocht, maar nu kan ik nergens 3d dvdtjes met NL subs downloaden. Dus als je iets weet, mail het me maar hoor. Groetjesssssss
Laatste reactie door joyce81, -
Nieuw
door Gast jake62- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo,Ik ben hier nieuw en moet nog heel veel leren, ben heel benieuwd!!!! hoe dat hier gaat... ik ben 61 jaar en hoop dat hetmij hier bevalt. Groeten jake
-
Even voorstellen
door Gast henny j.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik ben een gehandicapte oma van 68 jaar, vind nog veel plezier in het computeren, alhoewel ik regelmatig hulp nodig heb. Dank aan allen om jullie Site te mogen bezoeken.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39148.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door borderjos, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24519.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
voorstellen
door sierduifje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
goede avond ik heet sierduifje en ben getrouwd en heb 3 kinderen 2jongens en 1 meisje maar ze zijn allemaal al op eigen dus zijn we nu heerlijk met zijn tweeen mijn hobbys zijn werken met psp en poser en willen jullie meer weten hoor ik het graag groetjes sierduifje
Laatste reactie door sierduifje, -
voorstelrondje
door Huybson- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik ben Bart, leef het liefste biografieen of sportboeken.
Laatste reactie door Huybson, -
Hallo allemaal
door Margo- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Zoek de trilogie van mijn man, geschreven door Jodi Ellen Malpas. Ik heb de vijftig tinten grijs trilogie en voor de romantische onder ons enkele bouquet romannetjes
Laatste reactie door Margo, -
even voorstellen
door patje66- 0 reacties
- 938 weergaven
Hey, ik ben Patrick en ben voornamelijk in bezit van en op zoek naar e-boeken groetjes P.
Laatste reactie door patje66, -
Even voorstellen.
door Gast Guzzi3- 0 reacties
- 959 weergaven
Ik ben Cees en ben van de week gaan zoeken wat voor downloadprogramma's er allemaal zijn. Ben dus een leek op dit gebied. Maar van jullie berichten kan ik veel leren