Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
ff voorstellen
door Gast siepke- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ff voorstellen ik ben siepke 57 jaar woon in limburg :peace:
-
hey ben Hans uit breda 57 en heb gelijk n prob;eempje met spotnet na de dl en instal opgestart maar krijg geen servers te zien????
Laatste reactie door sennah, -
hoi ik ben nieuw john
Laatste reactie door verkuil67, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Een goedeavond... net nieuw hier (29-10) voordat ik jullie ga vermoeien met problemen... Mijn naam is Duurt (afkorting van Dieuwert), man...polymeerchemicus, al wat ouder, hobby: fietsen, triathlon etc. Alvast een klein probleempje: ik heb een oude compaq presariao (1680) en ik ben mijn screen drivers kwijt. Waar kan ik de juiste weer krijgen??? Groet, Duurt
Laatste reactie door Dual, -
even voorstellen
door Ambull- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Allereerst de beste wensen aan iedereen! Ik ben 36 jaar en op zich redelijk wegwijs met downloaden alleen het branden....... :s. Ik hoop er hier meer over te leren.
Laatste reactie door Ambull, -
Hallo
door chantybaby- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, Ik ben 33, alleenstaande moeder met een dochter van 13. Ik werk in de zorg. Hobby's zijn lezen, koken en films kijken. Groetjes
Laatste reactie door chantybaby, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26164.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Even voorstellen
door Arie- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedemiddag Mijn naam is Arie en ben bij toeval op deze site gekomen en het lijk mij een interessante site deus ga ik maar eens rond neuzen
Laatste reactie door Arie, -
even voorstellen
door worf- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hallo, aangezien ik hier nieuw ben zal ik me even voorstellen. ik ben een 38 jarige mannelijke belg en werk altijd met de vaste nacht in de grootste vrachtwagen fabriek van europa, mijn hobby's zijn een beetje computeren, fietsen en mijn zoontje opvoeden samen met mijne nieuwe vriendin Anja waar ik onlangs mee ben gaan samen wonen . voor de rest zullen jullie aan de hand van mijn post op het forum zien waar ik mij vooral mee bezig hou op mijn pc'tje O0
Laatste reactie door worf, -
ff Voorstellen
door dooie- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Dooie en kom uit gouda. Ik ben 31 jaar en nieuw op het forum. Mischien spreek ik jullie nog wel eens. Greetz
Laatste reactie door dooie, -
nieuw hier
door Gast knuffelenteddy- 0 reacties
- 951 weergaven
hallo wij zijn bert en brigitte nieuw hier en hopen veel plezier aan de site te beleven liefs bert en bries
-
voorstellen
door Nitte- 0 reacties
- 1.8k weergaven
ik ben Nitte en woon in belgie. ik doe aan lezen en handwerken vooral haken
Laatste reactie door Nitte, -
Hoi
door Gast monakoetje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi Ik ben Monique en ik woon in oostenrijk. Ik ben voor mijn nds op zoek naar leuke spellen!
-
even voorstellen
door Gast priscilla23- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben priscilla 23 jaar en download graag muziek. Heb al verschillende programma's gehad maar daar kan die de nieuwste muziek niet vinden. Hoop dat het hier wel lukt. Groetjes priscilla
-
Voorstellen
door Fendoo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …
Laatste reactie door Fendoo, -
voorstellen
door Gast vreugd31- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Bart en net nieuw hier en zie al heel interessante topics. Ik heb een beetje ervaring met downloaden en branden van films en wii spellen. Ik hoop hier nog veel te leren. Groetjes, Bart.
-
voorstellen
door woempie- 0 reacties
- 2.9k weergaven
ik ben woempie 64 jaar 2 schatten van kleinkinder en ik vind het leuk om films te downloden groetjes wim
Laatste reactie door woempie, -
Voorstellen
door Kimmeltje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ook ik zal me maar even voorstellen. Ik ben kim ik ben 23 jaar. Ik kan nog niet zo goed downloaden en loop gelijk al vast met utorrent. maar daar kom ik hier wel achter wat er is.
Laatste reactie door Kimmeltje, -
Even voorstellen
door Gast Musicalfan- 0 reacties
- 956 weergaven
Hoi, ik ben gister lid geworden. Wat een uitgebreid forum is dit, ik raakte hier via google en ik vind het hier leuk hoor! Ik ga een vaste bezoeker worden denk ik!
-
voorstellen
door duiveltje- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Ik ben duiveltje uit België de Kempen. Hobby's lezen film kijken mijn dieren honden katten konijnen hamsters kippen en veel vissen. Wandelen met de camper op pad gaan
Laatste reactie door duiveltje, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
HAllo allemaal, Ik ben Marcel en ik ben hier nieuw. Ik kwam op deze site nadat ik het downloaden weer wilde oppakken. Na gisteravond/nacht eerst Bittorent geinstalleerd te hebben, wat redelijk gelukt is.. alleen de snelheid en die verdomde poorten..., ben ik vandaag met Emule aan de slag gegaan voor muziek. Dit ging prima.. snelheid is volgens mij redelijk en de poorten test is na veel proberen gelukt. Zal nog wel veel vragen hebben, dus alle hulp is welkom :-[
Laatste reactie door Marcel1324117093, -
Hey mijn naam is Chris ik woon in antwerpe en kben 16 jaar hobbys : Voetbal en weggaan met vrienden en als je nog vragen hebt ... stel ze mar ;D ITA
Laatste reactie door ITA, -
Bij deze wil ik even aankondigen dat ik me heb aangemeld, hoop hier een hoop informatie te vinden
Laatste reactie door MookSe, -
voorstellen
door marmelade- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Vanwege onze 2 zonen [5 en 8] ons hier aangemeld. We missen veel spellen in het Nederlands en hopen die hier wat meer te vinden. Engels blijft voor hun een probleem en dus voor ons ook [we moeten er nu steeds bij zitten] Daarom alvast: bedankt!
Laatste reactie door marmelade, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
haii mensen ik ben r.ik aan genaam ik ben al heeel wat wijzer geworden door het jaar heen door duken echt geweldig gewoon maar zit nu vast met megasp[oof die werkt goed maar als je iets typt bij zoeken dan geeft ie een interne error 500 aan omdat je links de sponsor pagina niet meer ziet down site denk ik kan er iemand hier mee mij helpen dank u
Laatste reactie door raffness,