Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Hallo allen
door Swaen- 0 reacties
- 760 weergaven
Hallo allen ik ben nieuw in deze omgeving en zal mij eerst goed rondkijken en later wel zelf gaan plaatsen. groet P
Laatste reactie door Swaen, -
nieuw lid
door Gast annette_1968- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hi, Ik ben Annette. Las jullie uitleg en vond dat heel verhelderend en duidelijk. Heb nu al wat kunnen doen, maar ik ben nog op zoek of ik apart ook nog eens een 2 gesproken taal erbij kan doen bij een film en hoe en waar ik dit kan vinden. Ik heb een engels gesproken film klaarstaan, maar wil daarnaast ook nog de nederlandse taal erbij branden. Hoop wat suggesties te krijgen. Gr. Annette
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo Hallo, Ik ben Wouter, ook wel bekend als DGS. Hobby's : 1. Gamen 2.Driften 3.sleutelen(auto/scooters) 4.Muziek luisteren. Muziek voorkeur: Hip Hop/G'rap, Houd van : van alles en nog wat, Haat: Zeurende mensen Opleidingen : MVT / Motor voertuigen techniek. ICT. Club: KIS Prettig kennis te maken . Met vriendelijke groet, Wouter / DGS
Laatste reactie door DGS187, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
:'( wie kan ons hier aub mee helpen weeten het echt niet meer of wij iets fout doen met de instellingen van vista of iets anders wij weeten het echt niet meer :redface: :redface: :redface:
Laatste reactie door roger the dodger, -
ff voorstellen
door bertderat- 0 reacties
- 795 weergaven
allen een goeiendag. ik ben afgestudeert voor informatica en programmeren en internetten is mijn hobby. Ik hoop hier veel download tips te vinden...
Laatste reactie door bertderat, -
Hoi, nieuw hier
door 1080p- 1 volger
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
Hoi beste mensen, Ik heb me nu toch maar geregistreerd hier op Duken, nadat ik eigenlijk al best wel lang informatie op deze mooie site vind. Al jaren actief in de torrentwereld, sinds 2005, destijds begonnen op Liquidtorrent, daarna Tracker Traasje, Digitor, en zo door de jaren heen tot gisteren veel te vinden op Filmpaleis. Het aantal goede torrentsites wordt helaas steeds minder, hopelijk is er binnenkort weer een goed alternatief te vinden. Anyway, dank en een fijne dag!
Laatste reactie door 1080p, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Rippen/Kopieeren . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17473.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, -
nieuw
door mistydoppie- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo wil graag films en muziek downloaden met films ben ik niet zo goed meschien kan ik hier tips vinden
Laatste reactie door mistydoppie, -
Mijn naam is Rianne en ik ben een fan van boeken, films e.d. Heb jullie gevonden op het internet
Laatste reactie door Boekheks, -
Hey allemaal, Ik weet eigenlijk niet helemaal goed of ik nieuw ben Ik heb namelijk eerder al dit account aangemaakt, maar ik weet niet of ik me al voorgesteld heb! Dus bij deze, ik ben Eveline en ik kom uit het mooie Brabant Als je iets wilt weten, moet je dat maar even vragen
Laatste reactie door Evelineee, -
Nieuw
door Gast Joyvita- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Forumgebruikers Jeetje wat een informatie staat er op deze site, voorlopig ben ik me aan het oriënteren! :sint:
-
films
door Gast buff- 0 reacties
- 1.3k weergaven
kan er mij iemand helpen heb en film met ondertiteling speeld perfect af op mijn pc zet hem op usb stick om af te spelen op mijn tv en mijn ondertitels zijn weg wat doe ik verkeerd groetjes
-
Hallo, ik ben VVVB en doordat ik wat kleine vraagjes heb over downloaden begon ik een beetje rond te zwerven op internet. Toen ik bij DukeN terechtkwam vond ik dit wel een overzichtelijke site en ben even op het forum gaan kijken. Aangezien ik denk hier goede antwoorden op mijn vragen te krijgen heb ik me geregistreerd en aangezien het wenselijk wordt beschouwd om je voor te stellen, bij deze.
Laatste reactie door VVVB, -
wie ik ben Arie dus,brandweerman in hart en laarzen en computer ziek zegt mijn vrouw haha. groetjes mij
Laatste reactie door erp833, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hola, vanuit Spanje iedereen een Feliz Ano y Nuevo, oftewel in het Nederlands een gelukkig nieuwjaar O0 In Spanje bezig een nieuw leven op te bouwen.Hou mij nu vooral bezig met repareren van pc's, mensen helpen met Internet aan te vragen en zorgen dat het ook daadwerkelijk wordt geleverd en het ook nog doet :oWant Spanje is Nederland zo'n 20 jaar terug....Alleen de PTT kunt u nemen en ach als u drie maanden moet wachtten op een 256kb verbinding, tsja dat is uw probleem > En verder dus zelf films,progjes etcetera downloaden voor de NL-goegemeenschap hier. Heb, jawel, een 2 MB verbinding....
Laatste reactie door catalunya, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16938.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
Even voorstellen
door Bumpie- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi ben vrouw van 47 die graag uitzoekt hoe iets werkt vandaar op forum verder lees ik graag luister na verschillende muziek en kijk graag films series en is hier hoop ik te vinden en te delen Hoor graag van jullie hoe alles werkt Leuk om kennis te maken
Laatste reactie door Bumpie, -
Nieuweling
door leolassie- 0 reacties
- 796 weergaven
Goedemiddag, ik ben nieuw hier. ZEER nieuwgierig wat deze groep mij kan brengen. Ik ben 68 jaar , gepensioneerd en ben vaak met de computer bezig. Ik was een fervent lid ven Newzbin maar helaas! Ik houd veel van lezen (fantasie) en Engelse serie's , wel ondertiteld want ik heb geen talenknobbel.
Laatste reactie door leolassie, -
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 937 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai:
-
hallo allen ik ben arpie ik ben nieuw hier ben 61 jaar en wil graag het een en ander te leren met vriendelijke groeten arpie
Laatste reactie door arpie, -
Ik ben nieuw hier
door quara25- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik ben nieuw hier ik ben christina en ben 25 jaar jong. Ik heb een wii en deze is omgebouwd en ben sinds kort bezig met het zelf downloaden van de spellen en vind dit vrij lastig. liefs christina
Laatste reactie door quara25, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37931.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi Ik ben Jacqueline en ik ben 37 jaar Ik computer heel graag , zoek heel graag dingen uit hoe ze werken, en kan het niet uitstaan als ik dus iets niet voor mekaar krijg...haha (Zie ander topic...wil graag video s op dvd zetten , dus convertor gekocht , film mety convertor op usb gezet en dan wil ik op pc afspelen en speelt hij wel af maar krijg geen beeld en geluid!! wat doe ik fout? Hoop dat iemand iets weet.. ik hoop hier veel informatie en kennis op te doen Alvast bedankt Jacqueline
Laatste reactie door Jacqueline73, -
Hier ben ik dan
door Nickoss- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hey, ik ben Nick ik ben 17 jaar oud en ik kom uit Alkmaar. Ik heb me aangemeld op Duken omdat ik iets zocht voor Football Manager maar ik blijf een beetje hangen op het forum. Mijn hobby's zijn webdesign, gamen, sporten en nog 70 andere dingen. Ajuus
Laatste reactie door Nickoss,