Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
nieuw@duken
door carnivore71- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi, Ben Carnivore71, Download al lang en ben met veel programma's bekend. Favoriet: eMule. Kom af en toe wat zoeken en probeer mensen te helpen met hun problemen. Greetz
Laatste reactie door carnivore71, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26212.msg104487#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
even voorstellen
door Gast Wilma73- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi allemaal Ik heet wilma, en ben hier om af en toe te kijken hoe en wat Soms wil het downloaden niet lukken, dus ja hulp is dan welkom Moet zeggen vind het een top site...had al eens eerder gekeken maar niet aangmeld, foeii he haha
-
Even voorstellen
door Gast bieko- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo mijn naam is bieko en ik wil me even voorstellen. Ben gek op film en games en vanalles, en heb me dus hier aangemeld. Ik kom uit Limburg en heb 2 kids. Groetjes Bieko
-
Ik ben Ruud, 55, en heb een probleem. Zodoende ben ik ook hier terechtgekomen en vind dit een goed en duidelijk forum. Ik ben nu in het bezit van een asus O!play mini plus mediaplayer. Deze ondersteunt srt files bij mkv films in 3d alleen als je de tv( samsung 6200) in halfsbs 3d mode zet raakt de ondertiteling in de war en laat de linkerhelft van de subs rechts zien en omgekeerd. Wat is hieraan te doen?
Laatste reactie door ruudeuro, -
even voorstellen
door r3b3l3- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey, ik ben Jeroen, 19 jaar oud. film fan heb er al een hoop gezien en gedownload nieuwe suggesties zijn altijd welcome. ik download redelijk wat en ben een beetje bezig met mijn laptop waar ik soms wat hulp bij nodig heb. natuurlijk hoop ik hier tips te vinden en misschien ook wel te kunnen geven
Laatste reactie door r3b3l3, -
Nieuweling
door Matthias B- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik ben matthias,woon in papendrecht (zuid-holland) en ben hier lid geworden om wat meer te leren over voornamelijk alles wat met downloaden te maken hebt,zelf gebruik ik utorrent en dat bevalt me best,ik heb een aantal vragen en daar wou ik graag een antwoord op vinden,als iemand mij kan helpen,bedankt! Ik zal zelf eerst op de site gaan rondneuzen om overbodige vragen te vermijden.
Laatste reactie door Matthias B, -
even voorstellen
door Gast the godfather1969- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo ik ben de the godfather1969 ik hoop op veel share plezier groetjes
-
weer een nieuwe
door Gast Jessie-30- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal Mijn naam is Jessica, ben een mama van 3 kids en ben op zoek naar leuke, maar vooral gratis links om voor mijn kids spellen te downloaden Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel Groetjes Jessica
-
- 0 reacties
- 982 weergaven
Dag allemaal, Vanmiddag lid geworden van deze website. Mijn naam is Jolanda, 30 jaar oud en moeder van 2 kinderen. Wellicht tot ziens!
Laatste reactie door Jolanda1983, -
ff voorstellen
door billy turf- 0 reacties
- 3.4k weergaven
hoi ik ben frank kwam jullie site toevallig tegen dus denk is ff kijken en er staan genoeg dingen op de te gebruiken zijn dus zodoende heb ik me aangemeld
Laatste reactie door Jeroen, -
ff voorstellen
door Gast OmkePom- 0 reacties
- 7.7k weergaven
:)Hoi ik ben OmkePom misschien kennen jullie mij wel van Film-torrent.nl, ik ben daar speurder. Momenteel is Film-torrent.nl ofline en weet ik niet wat er aan de hand is daarom ben ik hier eigenlijk terecht gekomen. Misschien weel iemand van jullie wat er los is? Ik zal wel vaker hierkomen nu ik mij hier ook geregistreerd heb, ik ben een echte downloadfanaat. Het branden zit mij in het bloed. Wel c Ya
-
ff voorstellen
door Gast isbouts- 0 reacties
- 750 weergaven
hi, ik ben jos 53 en heb ernstige hart klachten. mijn hobbies zijn film en muziek en ik zoel altijd weer iets nieuws groeten
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik is Gerbert en woont in Barneveld en is 17 jaar oud. Ik snuffel al een tijdje hier rond op het forum en is een goed handig forum Ik doe elektro niveau 4 in amersfoort Heb vergeleke met een normaal iemand redelijk pc kennis maar vergeleke met de moderators hier op duken.nl helemaal niks. Maar dat komt ook wel zo langzamer hand
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28571.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
uitnodiging
door Zonti- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi allemaal, Er er iemand met een uitnodiging van THC.org? Ik ben vroeger lid geweest, en kon na de restart niet meer aanmelden zonder uitnodiging. Mijn ratio is altijd boven de 1 geweest en ik had zelfs nog enkele kredietpunten staan!! Maar ja, ik ga het gewoon weer opnieuw proberen. Nu nog een uitnodiging...... Bvd Zonti
Laatste reactie door Zonti, -
Even voor stellen
door Patje71- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Patje en kom uit Brabant. Filmfanaat en nieuwsgierig naar deze site!
Laatste reactie door Patje71, -
ff voorstellen
door Gast schuwer- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, mijn naam is Anneke en ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik graag tv-programma's wil downloaden. Uitzending gemist gaat prima met het programma "Super" maar nu nog de programma's van RTL, ik hoop veel te leren op dit forum.
-
hoi hoi
door Gast noah-jody- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi hoi ,ik ben noah-jody en ben zeer benieuwd naar dit forum.ga eens alles uitpuzzelen grtjs noah-jody
-
ook nieuw hier...
door Gast issiem- 0 reacties
- 964 weergaven
Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0
-
even voorstelen
door aryan- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hoi allemaal ik ben nieuw hier mijn naam is aryan en kom voor het eerst eens kijken hier
Laatste reactie door aryan, -
ik zit al lange tijd in de usenet wereld : maar kom nogal eens deze link in de header tegen dus d8 laat ik hier ook eens een kijkje nemen Greetz Meeuwke
Laatste reactie door meeuwke, -
hey
door Gast Nadenk72- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier :redface: en wil me even voorstellen. Ik ben benieud naar wat jullie elkaar te bieden hebben en hoe alles werkt! Zelf ben ik op zoek naar paranormale software als Merlijn! Tot later! Gr Nadenk72
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik ben rebecca, nog geen idee wat duken.nl precies inhoud maar dat ga ik nu eerst maar s ff uitvogelen!
Laatste reactie door littlefluit, -
nieuw
door BrainTechno- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey ik ben net nieuw en weet niet alles. :zwaai: ik weet vrij veel over computers en telefoons, dus heb je een vraag over C of T kom dan naar mij
Laatste reactie door BrainTechno,