-
365 : 운명을 거스르는 1년
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Mysterie en Drama -
-
써치
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Mysterie en Misdaad -
-
Twisted Metal
Overzicht
In een post-apocalyptische woestenij krijgt John Doe, een spraakzame melkboer met geheugenverlies, een missie om de desolate wereld te doorkruisen. Hij moet een cryptisch pakketje afleveren om in leven te blijven. Samen met de hulp van Quiet, een onbezonnen autodief, staat Doe voor een levensveranderende kans. Om een betere toekomst veilig te stellen, zal Doe het echter moeten opnemen tegen meedogenloze plunderaars in dodelijke en destructieve voertuigen.Genres: Komedie -
Twisted Metal
Overzicht
In een post-apocalyptische woestenij krijgt John Doe, een spraakzame melkboer met geheugenverlies, een missie om de desolate wereld te doorkruisen. Hij moet een cryptisch pakketje afleveren om in leven te blijven. Samen met de hulp van Quiet, een onbezonnen autodief, staat Doe voor een levensveranderende kans. Om een betere toekomst veilig te stellen, zal Doe het echter moeten opnemen tegen meedogenloze plunderaars in dodelijke en destructieve voertuigen.
-
-
-
Büyük Sürgün Kafkasya
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Drama -
-
Sin tetas no hay paraíso
Overzicht
-
ภารกิจนายเทวดา
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Drama en Komedie -
-
择君记
Overzicht
-
Händelser vid vatten
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Drama en Misdaad -
-
-
-
Worst-Case Scenario
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Documentaire -
-
Get Even
Overzicht
Op het eerste gezicht lijken Kitty, Margot, Bree en Olivia niets gemeen te hebben, maar er is één passie die hen verenigt: onrecht aan de kaak stellen. Ze vormen hun eigen geheime genootschap, DGM – ze worden niet boos, ze nemen wraak – en halen anonieme grappen uit om pestkoppen te ontmaskeren.Genres: Drama, Misdaad en Mysterie -
Get Even
Overzicht
Op het eerste gezicht lijken Kitty, Margot, Bree en Olivia niets gemeen te hebben, maar er is één passie die hen verenigt: onrecht aan de kaak stellen. Ze vormen hun eigen geheime genootschap, DGM – ze worden niet boos, ze nemen wraak – en halen anonieme grappen uit om pestkoppen te ontmaskeren.
-
Devil in Ohio
Overzicht
Een psychiater is vastbesloten om een jonge patiënt te beschermen die ontsnapt is aan een mysterieuze sekte. Ze neemt haar in huis, waardoor haar eigen gezin en leven gevaar lopen.Genres: Misdaad, Drama en Mysterie -
Devil in Ohio
Overzicht
Een psychiater is vastbesloten om een jonge patiënt te beschermen die ontsnapt is aan een mysterieuze sekte. Ze neemt haar in huis, waardoor haar eigen gezin en leven gevaar lopen.
-
ブラック★★ロックシューター DAWN FALL
Overzicht
Het is het jaar 2062. De aarde ligt in puin na het mislukken van een arbeidsautomatiseringsproject toen de AI genaamd Artemis oorlog voerde tegen de mensheid. Een meisje, keizerin, wordt wakker in een onderzoekslaboratorium. Als een van de drie overlevende bewakers moet ze de orbitale lift vernietigen voordat Artemis de constructie ervan kan voltooien. Als dit niet lukt, zal een machineleger de aarde onder de voet lopen.Genres: Animatie en Drama -
ブラック★★ロックシューター DAWN FALL
Overzicht
Het is het jaar 2062. De aarde ligt in puin na het mislukken van een arbeidsautomatiseringsproject toen de AI genaamd Artemis oorlog voerde tegen de mensheid. Een meisje, keizerin, wordt wakker in een onderzoekslaboratorium. Als een van de drie overlevende bewakers moet ze de orbitale lift vernietigen voordat Artemis de constructie ervan kan voltooien. Als dit niet lukt, zal een machineleger de aarde onder de voet lopen.
-
Halston
Overzicht
Een imperium kreeg zijn naam. Zijn stijl bepaalde een tijdperk. De Amerikaanse modeontwerper Halston wordt razendsnel beroemd tot zijn leven volledig ontspoort.Genres: Drama -
Halston
Overzicht
Een imperium kreeg zijn naam. Zijn stijl bepaalde een tijdperk. De Amerikaanse modeontwerper Halston wordt razendsnel beroemd tot zijn leven volledig ontspoort.
-
蜘蛛ですが、なにか?
Overzicht
Ik, de hoofdpersoon, was maar een gewoon middelbareschoolmeisje, maar plotseling werd ik gereïncarneerd als een spinnenmonster in een fantasiewereld. Niet alleen dat, maar ik werd wakker in een kerker vol wrede monsters. Gewapend met alleen mijn menselijke kennis en mijn overweldigende positiviteit, ben ik gedwongen spinnenwebben en vallen te gebruiken om veel sterkere monsters te verslaan, alleen maar om in leven te blijven... Zo begint het overlevingsverhaal van een labyrint van een meisje met ongelooflijke mentale kracht dat leeft als een van de laagst gerangschikte beesten!Genres: Animatie en Komedie -
蜘蛛ですが、なにか?
Overzicht
Ik, de hoofdpersoon, was maar een gewoon middelbareschoolmeisje, maar plotseling werd ik gereïncarneerd als een spinnenmonster in een fantasiewereld. Niet alleen dat, maar ik werd wakker in een kerker vol wrede monsters. Gewapend met alleen mijn menselijke kennis en mijn overweldigende positiviteit, ben ik gedwongen spinnenwebben en vallen te gebruiken om veel sterkere monsters te verslaan, alleen maar om in leven te blijven... Zo begint het overlevingsverhaal van een labyrint van een meisje met ongelooflijke mentale kracht dat leeft als een van de laagst gerangschikte beesten!
-
Lost in Space
Overzicht
De ruimte familie Robinson wordt op een vijfjarige missie gestuurd om een nieuwe planeet te vinden om te koloniseren. De reis wordt keer op keer gesaboteerd door een onbekwame verstekeling, Dr. Zachary Smith. Het ruimteschip van de familie, Jupiter II, heeft ook een vriendelijke robot aan boord die een eindeloze stroom van misbruik door Dr. Smith doorstaat, maar een vertrouwde metgezel is van de jonge Will Robinson.Genres: Komedie -
Lost in Space
Overzicht
De ruimte familie Robinson wordt op een vijfjarige missie gestuurd om een nieuwe planeet te vinden om te koloniseren. De reis wordt keer op keer gesaboteerd door een onbekwame verstekeling, Dr. Zachary Smith. Het ruimteschip van de familie, Jupiter II, heeft ook een vriendelijke robot aan boord die een eindeloze stroom van misbruik door Dr. Smith doorstaat, maar een vertrouwde metgezel is van de jonge Will Robinson.
-
Space Island One
Overzicht
Het verhaal speelt zich af in de nabije toekomst. Op zo’n 250 kilometer hoogte vliegt het commerciële ruimtestation Space Island One a.k.a. Unity in een omloopbaan rond de aarde. Aan boord bevindt zich een zevenkoppige bemanning, die permanent op het zelf verzorgende, hypermoderne ruimtestation woont en werkt. Het team heeft allerlei geavanceerde technologieën tot hun beschikking. Zo heeft men per computer toegang tot alle bibliotheken en databases op aarde. Verder heeft het station kunstmatige zwaartekracht, die het mogelijk maakt een botanische tuin en verschillende laboratoria te onderhouden. Terwijl men zich moet bezighouden met riskante onderzoeksopdrachten, wetenschappelijke experimenten of technische mankementen spelen er op de voorgrond vooral persoonlijke problemen. Harry blijkt bijvoorbeeld zwanger te zijn. Ze wil graag als eerste vrouw bevallen in de ruimte, maar of dit ook daadwerkelijk zal lukken is nog maar de vraag. Op de aarde is men in ieder geval van plan om hier een enorme publiciteitsstunt van te maken.Genres: Drama -
Space Island One
Overzicht
Het verhaal speelt zich af in de nabije toekomst. Op zo’n 250 kilometer hoogte vliegt het commerciële ruimtestation Space Island One a.k.a. Unity in een omloopbaan rond de aarde. Aan boord bevindt zich een zevenkoppige bemanning, die permanent op het zelf verzorgende, hypermoderne ruimtestation woont en werkt. Het team heeft allerlei geavanceerde technologieën tot hun beschikking. Zo heeft men per computer toegang tot alle bibliotheken en databases op aarde. Verder heeft het station kunstmatige zwaartekracht, die het mogelijk maakt een botanische tuin en verschillende laboratoria te onderhouden. Terwijl men zich moet bezighouden met riskante onderzoeksopdrachten, wetenschappelijke experimenten of technische mankementen spelen er op de voorgrond vooral persoonlijke problemen. Harry blijkt bijvoorbeeld zwanger te zijn. Ze wil graag als eerste vrouw bevallen in de ruimte, maar of dit ook daadwerkelijk zal lukken is nog maar de vraag. Op de aarde is men in ieder geval van plan om hier een enorme publiciteitsstunt van te maken.
-
เพราะเราคู่กัน
Overzicht
-
Space Precinct
Overzicht