-
11.22.63
Overzicht
Jake reist terug in de tijd om de moord op John F. Kennedy te voorkomen. Er gebeuren echter al snel merkwaardige en angstaanjagende dingen als blijkt dat het verleden niet veranderd wil worden.Genres: Drama -
11.22.63
Overzicht
Jake reist terug in de tijd om de moord op John F. Kennedy te voorkomen. Er gebeuren echter al snel merkwaardige en angstaanjagende dingen als blijkt dat het verleden niet veranderd wil worden.
-
Secuestro del vuelo 601
Overzicht
Na een vliegtuigkaping moeten twee stewardessen hun aanvallers te slim af zijn tijdens de intense onderhandelingen in de lucht en op de grond. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.Genres: Drama -
Secuestro del vuelo 601
Overzicht
Na een vliegtuigkaping moeten twee stewardessen hun aanvallers te slim af zijn tijdens de intense onderhandelingen in de lucht en op de grond. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
-
The Good Daughter
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Drama en Mysterie -
-
Detective Hole
Overzicht
Een hittegolf teistert het vakantie-rustige Oslo. In een appartement bij de begraafplaats beginnen kleine zwarte klontjes door de vloer te sijpelen. Tegelijkertijd ligt rechercheur Harry Hole dronken op de vloer van zijn kleine appartement, ontslagen en verlaten door zijn vriendin. Tijdens de jacht op zijn corrupte collega Tom Waaler heeft Harry zijn beste vriend verloren en alleen hij weet dat Tom Waaler achter de moord zit. Tegelijkertijd wordt er een andere vrouw vermoord gevonden, met een afgehakte wijsvinger. Harry Hole krijgt zijn laatste missie. Samen met de enige andere rechercheur die niet op vakantie is: Tom Waaler.Genres: Mysterie en Misdaad -
Detective Hole
Overzicht
Een hittegolf teistert het vakantie-rustige Oslo. In een appartement bij de begraafplaats beginnen kleine zwarte klontjes door de vloer te sijpelen. Tegelijkertijd ligt rechercheur Harry Hole dronken op de vloer van zijn kleine appartement, ontslagen en verlaten door zijn vriendin. Tijdens de jacht op zijn corrupte collega Tom Waaler heeft Harry zijn beste vriend verloren en alleen hij weet dat Tom Waaler achter de moord zit. Tegelijkertijd wordt er een andere vrouw vermoord gevonden, met een afgehakte wijsvinger. Harry Hole krijgt zijn laatste missie. Samen met de enige andere rechercheur die niet op vakantie is: Tom Waaler.
-
-
-
-
-
Unorthodox
Overzicht
Esther Shapiro is een jonge vrouw die is opgegroeid in een ultra-orthodoxe gemeenschap in de wijk Williamsburg in Brooklyn. Op een dag besluit ze haar hechte geloofsgemeenschap en haar gearrangeerde huwelijk achter te laten. Esther wil muzikant worden en reist af naar Berlijn om haar droom te realiseren. Ze wordt echter achtervolgd door haar verleden.Genres: Drama -
Unorthodox
Overzicht
Esther Shapiro is een jonge vrouw die is opgegroeid in een ultra-orthodoxe gemeenschap in de wijk Williamsburg in Brooklyn. Op een dag besluit ze haar hechte geloofsgemeenschap en haar gearrangeerde huwelijk achter te laten. Esther wil muzikant worden en reist af naar Berlijn om haar droom te realiseren. Ze wordt echter achtervolgd door haar verleden.
-
Halston
Overzicht
Een imperium kreeg zijn naam. Zijn stijl bepaalde een tijdperk. De Amerikaanse modeontwerper Halston wordt razendsnel beroemd tot zijn leven volledig ontspoort.Genres: Drama -
Halston
Overzicht
Een imperium kreeg zijn naam. Zijn stijl bepaalde een tijdperk. De Amerikaanse modeontwerper Halston wordt razendsnel beroemd tot zijn leven volledig ontspoort.
-
蜘蛛ですが、なにか?
Overzicht
Ik, de hoofdpersoon, was maar een gewoon middelbareschoolmeisje, maar plotseling werd ik gereïncarneerd als een spinnenmonster in een fantasiewereld. Niet alleen dat, maar ik werd wakker in een kerker vol wrede monsters. Gewapend met alleen mijn menselijke kennis en mijn overweldigende positiviteit, ben ik gedwongen spinnenwebben en vallen te gebruiken om veel sterkere monsters te verslaan, alleen maar om in leven te blijven... Zo begint het overlevingsverhaal van een labyrint van een meisje met ongelooflijke mentale kracht dat leeft als een van de laagst gerangschikte beesten!Genres: Animatie en Komedie -
蜘蛛ですが、なにか?
Overzicht
Ik, de hoofdpersoon, was maar een gewoon middelbareschoolmeisje, maar plotseling werd ik gereïncarneerd als een spinnenmonster in een fantasiewereld. Niet alleen dat, maar ik werd wakker in een kerker vol wrede monsters. Gewapend met alleen mijn menselijke kennis en mijn overweldigende positiviteit, ben ik gedwongen spinnenwebben en vallen te gebruiken om veel sterkere monsters te verslaan, alleen maar om in leven te blijven... Zo begint het overlevingsverhaal van een labyrint van een meisje met ongelooflijke mentale kracht dat leeft als een van de laagst gerangschikte beesten!
-
เพราะเราคู่กัน
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Drama en Komedie -
-
The Winter King
Overzicht
In de vijfde eeuw, lang voordat Groot-Brittannië verenigd werd, in een meedogenloos land van strijdende partijen en stammen waar levens vaak vluchtig waren, evolueert Arthur Pendragon van outcast tot legendarische krijger en leider.Genres: Drama -
The Winter King
Overzicht
In de vijfde eeuw, lang voordat Groot-Brittannië verenigd werd, in een meedogenloos land van strijdende partijen en stammen waar levens vaak vluchtig waren, evolueert Arthur Pendragon van outcast tot legendarische krijger en leider.
-
Devils
Overzicht
Na betrokken te zijn geweest bij een dodelijk schandaal, vecht een handelaar bij een vooraanstaande bank in Londen om zijn naam te zuiveren, maar in plaats daarvan ontdekt hij een intercontinentale samenzwering, bedacht door krachtige krachten die in de schaduw opereren.Genres: Drama -
Devils
Overzicht
Na betrokken te zijn geweest bij een dodelijk schandaal, vecht een handelaar bij een vooraanstaande bank in Londen om zijn naam te zuiveren, maar in plaats daarvan ontdekt hij een intercontinentale samenzwering, bedacht door krachtige krachten die in de schaduw opereren.
-
Conversations with Friends
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Drama -
-
-
-
รักโคตรๆ โหดอย่างมึง
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Drama -
-
-
-
-
-
-
-
And Then There Were None
Overzicht
Acht personen worden onder verschillende voorwendselen naar Soldier Island voor de kust van Devon gelokt. Degene van wie de uitnodiging afkomstig is; Mr and Mrs U.N. Owen blijken er niet te zijn. Wanneer de 2 bedienden zijn vermoord wordt duidelijk dat er een moordenaar onder de genodigden is........Genres: Mysterie en Drama -
And Then There Were None
Overzicht
Acht personen worden onder verschillende voorwendselen naar Soldier Island voor de kust van Devon gelokt. Degene van wie de uitnodiging afkomstig is; Mr and Mrs U.N. Owen blijken er niet te zijn. Wanneer de 2 bedienden zijn vermoord wordt duidelijk dat er een moordenaar onder de genodigden is........
-
櫻子さんの足下には死体が埋まっている
Overzicht
Geen gegevens bekend.Genres: Animatie, Misdaad, Mysterie en Drama -