Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• 绝代双骄

Overzicht

Een tweeling met botsende karakters krijgt te maken met meedogenloze schurken, problematische romances en broederlijke rivaliteit terwijl hun verleden hen achtervolgt.
    Genres: Drama en Komedie
  • 绝代双骄

Overzicht

Een tweeling met botsende karakters krijgt te maken met meedogenloze schurken, problematische romances en broederlijke rivaliteit terwijl hun verleden hen achtervolgt.

• The Three Musketeers

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Animatie en Komedie
  • The Three Musketeers

Overzicht

• Huge

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Komedie en Drama
  • Andromeda

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama
  • ばいばい、アース

Overzicht

Belle Lablac past daar niet echt in als enige mens in een wereld vol antropomorfe dieren. Geen hoektanden, geen vacht, geen schubben, geen klauwen. Eenzaam en verlangend om te ontdekken waar ze vandaan komt, reist Belle op zoek naar antwoorden op de vragen van haar hart. Met niets anders bij zich dan haar gigantische zwaard, de Runding, wordt ze geconfronteerd met een wereld van mogelijkheden en valkuilen in de hoop de waarheid te ontdekken.
    Genres: Animatie
  • ばいばい、アース

Overzicht

Belle Lablac past daar niet echt in als enige mens in een wereld vol antropomorfe dieren. Geen hoektanden, geen vacht, geen schubben, geen klauwen. Eenzaam en verlangend om te ontdekken waar ze vandaan komt, reist Belle op zoek naar antwoorden op de vragen van haar hart. Met niets anders bij zich dan haar gigantische zwaard, de Runding, wordt ze geconfronteerd met een wereld van mogelijkheden en valkuilen in de hoop de waarheid te ontdekken.

• Home to Harmony

Overzicht

Geen gegevens bekend.
  • Home to Harmony

Overzicht

• That Night

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Misdaad en Drama
  • 亜空大作戦 スラングル

Overzicht

Het is het jaar 86 van de Nieuwe Melkweg. In een dubbelstersysteem ergens in de ruimte bevindt zich een speciaal gebied genaamd Zone Subsqui, dat alle rassen van de melkweg samenbracht om een nieuwe beschaving te vormen. Naast de vooruitgang bloeide de misdaad echter op en werd de Organisatie van het Kwaad de gesel van de nieuwe orde, met bevoegdheden die hoger waren dan die van de ruimte autoriteiten. Daarom werd besloten dat, om de Organisatie van het Kwaad te bestrijden, een groep bestaande uit briljante wetenschappers en dappere krijgers zou worden opgericht, bekend als Gorilla Force.
    Genres: Animatie
  • 亜空大作戦 スラングル

Overzicht

Het is het jaar 86 van de Nieuwe Melkweg. In een dubbelstersysteem ergens in de ruimte bevindt zich een speciaal gebied genaamd Zone Subsqui, dat alle rassen van de melkweg samenbracht om een nieuwe beschaving te vormen. Naast de vooruitgang bloeide de misdaad echter op en werd de Organisatie van het Kwaad de gesel van de nieuwe orde, met bevoegdheden die hoger waren dan die van de ruimte autoriteiten. Daarom werd besloten dat, om de Organisatie van het Kwaad te bestrijden, een groep bestaande uit briljante wetenschappers en dappere krijgers zou worden opgericht, bekend als Gorilla Force.

• Firefly

Overzicht

Firefly is een Amerikaanse sciencefictionserie, die in 2002 door Fox werd uitgezonden. De serie is geschreven door Joss Whedon net als de televisieseries Buffy the Vampire Slayer en Angel. De serie is vernoemd naar de protagonist, het ruimteschip van het type Firefly dat de vorm van een vuurvliegje heeft, en waarvan het achterlijf licht uitstraalt. Firefly is een bijzondere mix tussen een western en SF, modern en traditioneel. Naast hightech schitteren bijvoorbeeld oude Wild West vuurwapens en kleding. Daarnaast valt de achtergrond muziek in de serie op: cowboy muziek met Aziatische invloeden. Het titellied van de serie, "The Ballad of Serenity", werd door Joss Whedon zelf geschreven.
  • Firefly

Overzicht

Firefly is een Amerikaanse sciencefictionserie, die in 2002 door Fox werd uitgezonden. De serie is geschreven door Joss Whedon net als de televisieseries Buffy the Vampire Slayer en Angel. De serie is vernoemd naar de protagonist, het ruimteschip van het type Firefly dat de vorm van een vuurvliegje heeft, en waarvan het achterlijf licht uitstraalt. Firefly is een bijzondere mix tussen een western en SF, modern en traditioneel. Naast hightech schitteren bijvoorbeeld oude Wild West vuurwapens en kleding. Daarnaast valt de achtergrond muziek in de serie op: cowboy muziek met Aziatische invloeden. Het titellied van de serie, "The Ballad of Serenity", werd door Joss Whedon zelf geschreven.

• Lady Chatterley's Stories

Overzicht

Geen gegevens bekend.
  • Lady Chatterley's Stories

Overzicht

• Pride and Prejudice

Overzicht

De Bennets zijn van lagere adel en hebben jammer genoeg vijf dochters. Dit betekent dat bij de dood van vader alles in handen zal gaan van hun neef. Bovendien moeten meisjes een bruidsschat meebrengen en met vijf dochters mag je op niet teveel rekenen. Hun enige hoop is dan ook dat minstens één van hun dochters rijk zal trouwen. Voor de oudste twee moet dit mogelijk zijn: Jane wordt algemeen genoemd als het mooiste meisje uit de streek en ze is geen dommerik. Elisabeth, de tweede, is ook niet mis en hoogst intelligent. De drie jongsten zijn jammer genoeg enorme leeghoofden. Dan doet het nieuws de ronde dat het grote landgoed in de streek verhuurd is aan de rijke Mr. Bingley. En inderdaad, Bingley neemt zijn intrek samen met zijn twee zussen, zijn zwager en zijn beste, zelfs nog rijkere vriend, Mr. Darcy. Voor Bingley en Jane is het liefde op het eerste zicht, terwijl Darcy en Elisabeth onmiddellijk kat en hond zijn. Dan ontspinnen zich allerlei intriges en worden er de meest onwaarschijnlijke paren gevormd. Maar wie zal uiteindelijk met wie trouwen? Naar de roman van Jane Austen
  • Pride and Prejudice

Overzicht

De Bennets zijn van lagere adel en hebben jammer genoeg vijf dochters. Dit betekent dat bij de dood van vader alles in handen zal gaan van hun neef. Bovendien moeten meisjes een bruidsschat meebrengen en met vijf dochters mag je op niet teveel rekenen. Hun enige hoop is dan ook dat minstens één van hun dochters rijk zal trouwen. Voor de oudste twee moet dit mogelijk zijn: Jane wordt algemeen genoemd als het mooiste meisje uit de streek en ze is geen dommerik. Elisabeth, de tweede, is ook niet mis en hoogst intelligent. De drie jongsten zijn jammer genoeg enorme leeghoofden. Dan doet het nieuws de ronde dat het grote landgoed in de streek verhuurd is aan de rijke Mr. Bingley. En inderdaad, Bingley neemt zijn intrek samen met zijn twee zussen, zijn zwager en zijn beste, zelfs nog rijkere vriend, Mr. Darcy. Voor Bingley en Jane is het liefde op het eerste zicht, terwijl Darcy en Elisabeth onmiddellijk kat en hond zijn. Dan ontspinnen zich allerlei intriges en worden er de meest onwaarschijnlijke paren gevormd. Maar wie zal uiteindelijk met wie trouwen? Naar de roman van Jane Austen

• Earth 2

Overzicht

Twee eeuwen in de toekomst, wanneer vervuiling mensen heeft gedwongen de aarde te verlaten ten gunste van krappe ruimtestations, kaapt wetenschapper Devon Adair een ruimtevaartuig en gaat hij met een groep volgelingen op zoek naar een andere planeet die een helderdere, meer normale toekomst zal bieden aan kinderen zoals haar zoon, Ulysses. Bij Devon en Ulysses zijn monteur John Danziger en zijn dochter, True; teamarts Julia Heller, die haar eigen geheime agenda heeft; Alonzo Solace, een piloot; Yale, een cyborg; en Morgan, een laffe overheidsagent, en zijn vrouw, Bess. De reizigers vinden hun planeet, maar hun schip stort neer aan de verkeerde kant van de wereld, waardoor ze gedwongen worden een zware en gevaarlijke tocht te maken naar hun uiteindelijke bestemming, New Pacifica.
  • Earth 2

Overzicht

Twee eeuwen in de toekomst, wanneer vervuiling mensen heeft gedwongen de aarde te verlaten ten gunste van krappe ruimtestations, kaapt wetenschapper Devon Adair een ruimtevaartuig en gaat hij met een groep volgelingen op zoek naar een andere planeet die een helderdere, meer normale toekomst zal bieden aan kinderen zoals haar zoon, Ulysses. Bij Devon en Ulysses zijn monteur John Danziger en zijn dochter, True; teamarts Julia Heller, die haar eigen geheime agenda heeft; Alonzo Solace, een piloot; Yale, een cyborg; en Morgan, een laffe overheidsagent, en zijn vrouw, Bess. De reizigers vinden hun planeet, maar hun schip stort neer aan de verkeerde kant van de wereld, waardoor ze gedwongen worden een zware en gevaarlijke tocht te maken naar hun uiteindelijke bestemming, New Pacifica.

• Tales from the Neverending Story

Overzicht

Wanneer de moeder van Bastian door een mysterieus ongeval in het ziekenhuis terecht komt, is de jonge Bastian totaal van slag. Aangewezen op zijn vader, die al jaren geleden zijn moeder heeft verlaten, gaat de jongeman verslagen op zoek naar afleiding. Hij komt terecht in een geheimzinnige curiositeitenwinkel. Hier ontmoet hij een oudere man die hem het boek "The Tales of the Neverending Story" schenkt. Door een duistere kracht wordt Bastian volledig door het boek opgeslokt en kan hij niet stoppen met lezen....
  • Tales from the Neverending Story

Overzicht

Wanneer de moeder van Bastian door een mysterieus ongeval in het ziekenhuis terecht komt, is de jonge Bastian totaal van slag. Aangewezen op zijn vader, die al jaren geleden zijn moeder heeft verlaten, gaat de jongeman verslagen op zoek naar afleiding. Hij komt terecht in een geheimzinnige curiositeitenwinkel. Hier ontmoet hij een oudere man die hem het boek "The Tales of the Neverending Story" schenkt. Door een duistere kracht wordt Bastian volledig door het boek opgeslokt en kan hij niet stoppen met lezen....

• Quark

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Komedie
  • Wolf Hall

Overzicht

Dit drama volgt het op feiten gebaseerde historische boek met dezelfde naam en volgt de opkomst van Cromwell terwijl hij de naaste adviseur van Hendrik VIII wordt. Engeland in de jaren 1520 is een hartslag van een ramp. Als de koning sterft zonder mannelijke erfgenaam, kan het land verwoest worden door een burgeroorlog. Henry VIII wil zijn huwelijk van twintig jaar ontbinden en trouwen met Anne Boleyn. De paus en het grootste deel van Europa zijn tegen hem. In deze impasse stapt Thomas Cromwell: een volkomen originele man, een charmeur en een pestkop, zowel idealist als opportunist, scherpzinnig in het lezen van mensen, en onverbiddelijk in zijn ambitie. Maar Henry is vluchtig: de ene dag teder, de andere dag moorddadig. Cromwell helpt hem de oppositie te breken, maar wat zal de prijs zijn van zijn overwinning?
  • Wolf Hall

Overzicht

Dit drama volgt het op feiten gebaseerde historische boek met dezelfde naam en volgt de opkomst van Cromwell terwijl hij de naaste adviseur van Hendrik VIII wordt. Engeland in de jaren 1520 is een hartslag van een ramp. Als de koning sterft zonder mannelijke erfgenaam, kan het land verwoest worden door een burgeroorlog. Henry VIII wil zijn huwelijk van twintig jaar ontbinden en trouwen met Anne Boleyn. De paus en het grootste deel van Europa zijn tegen hem. In deze impasse stapt Thomas Cromwell: een volkomen originele man, een charmeur en een pestkop, zowel idealist als opportunist, scherpzinnig in het lezen van mensen, en onverbiddelijk in zijn ambitie. Maar Henry is vluchtig: de ene dag teder, de andere dag moorddadig. Cromwell helpt hem de oppositie te breken, maar wat zal de prijs zijn van zijn overwinning?

• 미스터 백

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama en Komedie
  • 미스터 백

Overzicht

• O Cometa

Overzicht

Geen gegevens bekend.
  • เลือนลบเส้นกั้นระหว่างใจ

Overzicht

Geen gegevens bekend.
  • เลือนลบเส้นกั้นระหว่างใจ

Overzicht

• As Três Marias

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama en Familie
  • As Três Marias

Overzicht

• 少年仔

Overzicht

Geen gegevens bekend.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid! Onderwerp: Hey allemaal, ik ben Emma! Bericht: Hallo iedereen! Ik ben Emma en ik kom uit Nijmegen. Ik ben net 26 geworden en ben altijd al geïnteresseerd geweest in technologie en alles wat met AI te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik echt gaan duiken in de wereld van artificial intelligence, en ik hoop hier met jullie te kunnen leren en ervaringen te delen. Ik heb al wat geprobeerd met verschillende AI-tools, maar ik vroeg me af: welke zijn nou echt handig voor beginners? Ik heb gehoord dat dingen zoals ChatGPT en DALL-E super toegankelijk zijn, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! In mijn vrije tijd hou ik van schilderen, lezen en af en toe een beetje gamen. Wat zijn jullie favoriete hobby’s? Kan niet wachten om van jullie te horen! Groetjes, Emma Antwoord van de expert – JackDeAI-Koning Hey Emma, welkom op het forum! Fijn dat je je voorstelt! Over AI-tools voor beginners kan ik je zeker wat tips geven. ChatGPT: Dit is een geweldige tool om teksten te genereren of vragen te beantwoorden. Je kunt het gebruiken voor creatief schrijven, maken van samenvattingen of zelfs om ideeën op te doen voor projecten. DALL-E: Als je van tekenen of kunst houdt, is DALL-E echt gaaf! Hiermee kun je AI-afbeeldingen maken van teksten die je invoert. Het is heel intuïtief en je hoeft geen ervaring te hebben met design. Google Colab: Dit is iets technischer, maar als je meer wilt leren over programmeren en machine learning, is Colab een fantastische plek om te beginnen, vooral met gratis GPU-kracht! Start met iets dat jou aanspreekt. Vind je schrijven leuk? Probeer ChatGPT! Houd je van kunst? Ga voor DALL-E! Ik hoop dat je dit helpt. Veel plezier hier! Reacties van andere gebruikers: Mieke1980: Hey Emma! Welkom! Ik gebruik ChatGPT ook, zo chill om ideeën mee uit te werken. Hoop dat je hier veel leert! Joris: Hoi Emma! Ik wist niet dat DALL-E zo makkelijk was. Heb je al wat kunst gemaakt? Zou leuk zijn om het te zien! LotteLovesAI: Welkom, Emma! Ik ben ook nog een newbie op het gebied van AI. Wat vind je tot nu toe het leukst? Ik ben meestal meer van het gamen, maar AI fascineert me ook! JanDeTechneut: JackDeAI-Koning heeft gelijk, Google Colab is echt een aanrader als je wat dieper wilt gaan. Ik heb daar een paar coole projecten gemaakt. Heb je al iets van coding gedaan? Emma: Bedankt voor de warme welkom, allemaal! Ja, ik heb een paar tekeningetjes gemaakt met DALL-E. Hele leuke ervaring! Wat voor projecten maken jullie met die tools? Sophie: Superleuk dat je DALL-E hebt geprobeerd! Ik hou ook van creatief zijn. Heb je al een idee voor je volgende kunstwerk? Lucas: Hey Emma, ik vroeg me af of je ook interesse hebt in de ethiek van AI? Dat lijkt me een interessant onderwerp om over te discussiëren! Emma: Zeker, Lucas! Ethiek in AI is echt belangrijk. Waar denken jullie dat de grenzen moeten liggen? Marco: Ik weet dat er nu veel discussie is over bias in AI. Dat vind ik ook echt spannend en belangrijk. Dat wil ik graag verder onderzoeken. Kirsten: Ik ben ook benieuwd naar die ethiek! Het is zo’n snel veranderend veld. Fijn dat we hier met een leuke groep hierover kunnen praten. Emma: Lijkt me een goed plan om hier met elkaar over te sparren! Dank jullie voor de fijne reacties! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom stopt mijn download halverwege en hoe los ik het op? Gebruiker1: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Mijn downloads via Spotnet stoppen ineens halverwege. Super irritant! Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt! Expert001: Hé Gebruiker1, dat is echt vervelend! Dit probleem kan een paar oorzaken hebben. Laat me je een paar mogelijke oplossingen geven. Verbondenheid met servers: Soms kan je verbinding met de server wegvallen. Check je internetverbinding. Als die instabiel is, kan dat je downloads beïnvloeden. Probeer ook een andere server uit in Spotnet. Soms zijn sommige servers overbelast of tijdelijk down. Instellingen in Spotnet: Ga naar je instellingen en kijk bij ‘Downloads’. Zorg ervoor dat de limieten voor downloads niet te laag zijn ingesteld. Als je een downloadlimiet hebt, zet die even hoger of zet het uit om te testen. Firewall of antivirus: Controleer of je firewall of antivirus misschien downloads blokkeert. Voeg Spotnet toe als een uitzondering of schakel tijdelijk je antivirus uit om te kijken of dat helpt. Schijfruimte: Zorg ervoor dat er genoeg ruimte is op je harde schijf. Als je schijf vol is, kunnen downloads halverwege stoppen. Update: Zorg ervoor dat je de laatste versie van Spotnet hebt. Soms lost een eenvoudige update dit soort problemen op. Hopelijk helpt dit een beetje! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt! Gebruiker2: Top antwoord, Expert001! Die verbinding met de server had ik nog niet aan gedacht. Ik ga dat even checken. Thx! Gebruiker3: Bij mijn downloads stopt het ook soms. Heb de limieten al aangepast, maar dat hielp niet. Misschien dat de firewall het is? Ga dat ook proberen! Gebruiker4: Ik heb ooit gehad dat een fout in de instellingen van mijn router de boosdoener was. Even de router resetten kan soms wonderen doen. Probeer dat ook eens! Gebruiker1: Bedankt voor de tips, allemaal! Ik ga ze snel proberen. Hopelijk lukt het! Gebruiker5: Als je nog steeds problemen hebt, kan het ook een goed idee zijn om je internetprovider te bellen. Soms ligt er een probleem bij hen. Gebruiker3: Ja, dat klinkt logisch, Gebruiker5. Ik had laatst ook iets met mijn internet, en de provider kon het zo fixen. Waren ze weer aan het klussen in de buurt. Gebruiker6: Ik had altijd last van dat soort dingen toen ik een oude computer gebruikte. Overweeg om je systeem te upgraden, kan ook invloed hebben op hoe goed dingen downloaden. Gebruiker1: Dat is wel een goed punt, Gebruiker6! Mijn laptop is ook best oud. Misschien is het tijd voor een upgrade. Gebruiker7: Heb je al gekeken naar je internetsnelheid? Een snelheidstest kan helpen om te zien of je voldoende snelheid hebt. Je wil niet dat dat het probleem is, haha! Gebruiker2: Haha, dat herken ik! Dat had ik laatst ook. Snelheidstest gedaan en bleek dat ik eigenlijk maar de helft van wat ik betaald had kreeg. Provider gebeld en nu gaat het weer lekker snel! Gebruiker1: Zo zie je maar weer. Bedankt, iedereen! Ik ga aan de slag met jullie tips en laat weten hoe het gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom lijkt Siri me niet te verstaan? Tips om het probleem op te lossen! iRonnie: Hee allemaal! Ik heb een vraag over Siri. Ik gebruik het best vaak, maar soms lijkt de app me echt niet te verstaan. Zelfs als ik gewoon normaal praat! Heeft iemand tips of oplossingen? Alvast bedankt! SophieTechExpert: Hey iRonnie! Dat is vervelend! Siri kan soms lastig zijn, maar er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Hier zijn wat tips: Geluid en omgeving: Zorg ervoor dat je in een stille ruimte bent. Als er veel achtergrondgeluid is, kan Siri moeite hebben om je te verstaan. Microfooncheck: Controleer of je microfoon goed werkt. Probeer eens een voice memo op te nemen. Als dat goed klinkt, dan is de microfoon waarschijnlijk okay. Taalinstellingen: Het kan zijn dat je Siri in een andere taal hebt ingesteld. Kijk even bij de instellingen en zorg dat het klopt. Afstandsbediening: Als je een headset met microfoon gebruikt, zorg ervoor dat deze goed is aangesloten. Soms kan een losse stekker zorgen voor een slechtere geluidskwaliteit. Siri opnieuw instellen: Soms helpt het om Siri opnieuw in te stellen. Dit kan je doen via de instellingen. Gewoon Siri uitschakelen en daarna weer aanzetten. Hopelijk helpen deze tips! Laat maar weten hoe het gaat! GijsK: Goede tips, Sophie! Ik had hetzelfde probleem en heb gewoon de taalinstellingen veranderd, en het hielp echt. Had nooit gedacht dat dat zo’n groot effect zou hebben! LotteB: Wow, dat van die taal is echt een goeie. Soms denk je er niet eens aan! Ik heb ook nog een tip: als je te snel praat, snapt Siri je soms ook niet. Probeer wat langzamer en duidelijker te praten! RubenL: Ik heb hetzelfde probleem, en ik dacht dat het misschien aan mijn iPhone lag. Maar na het lezen van deze tips, denk ik dat ik het gewoon verkeerd deed. Bedankt, mensen! iRonnie: Thx voor de tips allemaal! Ik zal ze zeker proberen. De microfoon check ik ook even. Echt super dat jullie de tijd nemen om te helpen! SophieTechExpert: Geen probleem, iRonnie! Het is altijd fijn om elkaar te helpen. Als je nog meer vragen hebt, laat het weten! JasperX: Het klinkt misschien gek, maar ik gebruik Siri eigenlijk nooit. Ik vind het makkelijk om gewoon zelf te typen. Maar dit soort problemen zijn wel goed om te weten voor als ik het ooit wil proberen. Dank jullie! Kimmy: Hee, ik had ook moeite met Siri, maar ik ontdekte dat mijn iPhone een update nodig had. Na de update snapte Siri me een stuk beter. Zoiets kan ook invloed hebben! iRonnie: Goed punt, Kimmy! Die updates vergeten we soms echt. Ga ik ook checken! BerthaP: Ik vind Siri soms ook lastig, maar na zoveel tips kan ik niet wachten om het weer eens uit te proberen. Laten we hopen dat het beter gaat! LotteB: Inderdaad, gewoon blijven proberen! En laat ons weten hoe het gaat. We zijn benieuwd naar je ervaringen, iRonnie! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film