Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• #realityhigh

17-07-17

Overzicht

De serieuze scholiere Dani Barnes zit in het laatste jaar van de high school. Ze droomt er van naar de prestigieuze universiteit UC Davis te gaan om Diergeneeskunde te studeren. Wanneer Dani eindelijk aandacht krijgt van de jongen op wie ze al lang verliefd is, komt haar overzichtelijke leventje op z'n kop te staan. De ex van haar nieuwe vriend is niet blij met de aandacht die Dani van hem krijgt en zij doet er ineens alles aan Dani's beste vriendin te worden.
    Genres: Komedie
  • #realityhigh

17-07-17

Overzicht

De serieuze scholiere Dani Barnes zit in het laatste jaar van de high school. Ze droomt er van naar de prestigieuze universiteit UC Davis te gaan om Diergeneeskunde te studeren. Wanneer Dani eindelijk aandacht krijgt van de jongen op wie ze al lang verliefd is, komt haar overzichtelijke leventje op z'n kop te staan. De ex van haar nieuwe vriend is niet blij met de aandacht die Dani van hem krijgt en zij doet er ineens alles aan Dani's beste vriendin te worden.

• In a Heartbeat

01-06-17

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Animatie, Romantiek en Komedie
  • In a Heartbeat

01-06-17

Overzicht

• Hollywood Hot Tubs

07-09-84

Overzicht

Geen gegevens bekend.
  • Hollywood Hot Tubs

07-09-84

Overzicht

• 涼宮ハルヒの消失

05-02-10

Overzicht

Op 17 december is alles normaal. De SOS Brigade, onder leiding van Haruhi Suzumiya, is van plan om een Nabe feestje te houden voor Kerstmis. Maar op 18 december arriveert Kyon op school om te ontdekken dat alles anders is dan normaal. Haruhi ontbreekt, en Ryoko Asakura, die al eerder verwijderd was door Yuki Nagato, wordt een normale student. Yuki is een gewoon mens, en Mikuru Asahina herkent hem niet. Alleen Kyon is zich ervan bewust dat alles anders is. De enige aanwijzing is een bladwijzer achtergelaten door de vervreemde versie van Yuki, die Kyon leidt op een zoektocht terug in de tijd, waar hij interageert met het verhaallijn van "Bamboo Leaf Rhapsody", probeert het mysterie te ontrafelen en terug te keren naar zijn eigen tijd.
    Genres: Animatie, Komedie, Sciencefiction, Mysterie en Drama
  • 涼宮ハルヒの消失

05-02-10

Overzicht

Op 17 december is alles normaal. De SOS Brigade, onder leiding van Haruhi Suzumiya, is van plan om een Nabe feestje te houden voor Kerstmis. Maar op 18 december arriveert Kyon op school om te ontdekken dat alles anders is dan normaal. Haruhi ontbreekt, en Ryoko Asakura, die al eerder verwijderd was door Yuki Nagato, wordt een normale student. Yuki is een gewoon mens, en Mikuru Asahina herkent hem niet. Alleen Kyon is zich ervan bewust dat alles anders is. De enige aanwijzing is een bladwijzer achtergelaten door de vervreemde versie van Yuki, die Kyon leidt op een zoektocht terug in de tijd, waar hij interageert met het verhaallijn van "Bamboo Leaf Rhapsody", probeert het mysterie te ontrafelen en terug te keren naar zijn eigen tijd.

• Schulmädchen-Report 3. Teil: Was Eltern nicht mal ahnen

17-02-72

Overzicht

Het derde van in totaal dertien delen van het schoolmeisjesrapport, 'Wat ouders niet eens vermoeden', verdere, bijzonder sensationele casestudies van door seks geobsedeerde jongedames, waar zoals gewoonlijk veel pseudo-wetenschappelijke inspanningen voor nodig zijn.
    Genres: Komedie en Drama
  • Schulmädchen-Report 3. Teil: Was Eltern nicht mal ahnen

17-02-72

Overzicht

Het derde van in totaal dertien delen van het schoolmeisjesrapport, 'Wat ouders niet eens vermoeden', verdere, bijzonder sensationele casestudies van door seks geobsedeerde jongedames, waar zoals gewoonlijk veel pseudo-wetenschappelijke inspanningen voor nodig zijn.

• Schulmädchen-Report 4. Teil: Was Eltern oft verzweifeln läßt

28-09-72

Overzicht

De studie gaat niet zo geweldig voor de sexy hoofdpersonen. Ze besluiten dat hier verandering in moet komen en starten met enkele extra 'buitenschoolse' activiteiten. Vanaf dat moment worden er alleen nog maar tienen gehaald! Elke man die in de buurt komt, bezwijkt voor hun charmes; zowel leraar als student.
    Genres: Komedie en Drama
  • Schulmädchen-Report 4. Teil: Was Eltern oft verzweifeln läßt

28-09-72

Overzicht

De studie gaat niet zo geweldig voor de sexy hoofdpersonen. Ze besluiten dat hier verandering in moet komen en starten met enkele extra 'buitenschoolse' activiteiten. Vanaf dat moment worden er alleen nog maar tienen gehaald! Elke man die in de buurt komt, bezwijkt voor hun charmes; zowel leraar als student.
  • Saved by the Bell: Wedding in Las Vegas

07-10-94

Overzicht

In deze conclusie van de langlopende serie is het dan eindelijk zover: Kelly en Zack gaan trouwen. Zack's ouders zijn tegen de vroege verbintenis en Kelly's ouders kunnen het niet betalen, dus alleen de bende reist naar Las Vegas voor de bruiloft. Voordat de bruiloft kan plaatsvinden, moeten ze echter vele avonturen beleven, waaronder Zack die zijn zuurverdiende geld verliest, Kelly die jaloers wordt en Slater die wordt achtervolgd door gangsters.
    Genres: Komedie, Romantiek en TV Film
  • Saved by the Bell: Wedding in Las Vegas

07-10-94

Overzicht

In deze conclusie van de langlopende serie is het dan eindelijk zover: Kelly en Zack gaan trouwen. Zack's ouders zijn tegen de vroege verbintenis en Kelly's ouders kunnen het niet betalen, dus alleen de bende reist naar Las Vegas voor de bruiloft. Voordat de bruiloft kan plaatsvinden, moeten ze echter vele avonturen beleven, waaronder Zack die zijn zuurverdiende geld verliest, Kelly die jaloers wordt en Slater die wordt achtervolgd door gangsters.

• Saved By The Bell: Hawaiian Style

27-11-92

Overzicht

Geen gegevens bekend.
  • Saved By The Bell: Hawaiian Style

27-11-92

Overzicht

• ラブ★コン

12-07-06

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Komedie en Romantiek
  • ラブ★コン

12-07-06

Overzicht

• Like Father Like Son

02-10-87

Overzicht

Dr. Jack Hammond, een briljant hartchirurg, gedraagt zich zeer beschaafd, hecht grote waarde aan cultuur, opleiding en algemene ontwikkeling en heeft een nominatie om Geneesheer Directeur te worden van een Academisch Ziekenhuis. Zijn zoon, Chris Hammond, een wat losbandige tiener, heeft grote problemen om aan de extreem hoge eisen van zijn vader te voldoen en z'n proefwerkcijfers zijn bijna onder het vriespunt. Door toeval komt een drankje van een oude medicijnman terecht in het glas van Jack en vader en zoon verwisselen van lichaam. Pa gaat kauwgomkauwend naar school en zoonlief stapt in de Jaguar op weg naar zijn eerste hartoperatie… En dat is nog maar het begin!
    Genres: Komedie en Fantasie
  • Like Father Like Son

02-10-87

Overzicht

Dr. Jack Hammond, een briljant hartchirurg, gedraagt zich zeer beschaafd, hecht grote waarde aan cultuur, opleiding en algemene ontwikkeling en heeft een nominatie om Geneesheer Directeur te worden van een Academisch Ziekenhuis. Zijn zoon, Chris Hammond, een wat losbandige tiener, heeft grote problemen om aan de extreem hoge eisen van zijn vader te voldoen en z'n proefwerkcijfers zijn bijna onder het vriespunt. Door toeval komt een drankje van een oude medicijnman terecht in het glas van Jack en vader en zoon verwisselen van lichaam. Pa gaat kauwgomkauwend naar school en zoonlief stapt in de Jaguar op weg naar zijn eerste hartoperatie… En dat is nog maar het begin!

• ฉลาดเกมส์โกง

03-05-17

Overzicht

Lynn is een studente die sinds kort naar een bekende school gaat. Ze raakt er bevriend met Grace. Lynn komt tot de ontdekking dat één van de leerkrachten de antwoorden van aankomende examens uitlekt in privélessen.
    Genres: Drama, Misdaad, Thriller en Komedie
  • ฉลาดเกมส์โกง

03-05-17

Overzicht

Lynn is een studente die sinds kort naar een bekende school gaat. Ze raakt er bevriend met Grace. Lynn komt tot de ontdekking dat één van de leerkrachten de antwoorden van aankomende examens uitlekt in privélessen.

• Keluar Main 1994

28-03-24

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Komedie, Drama en Romantiek
  • Keluar Main 1994

28-03-24

Overzicht

• Sturmfrei

24-04-09

Overzicht

Geen gegevens bekend.
  • Sturmfrei

24-04-09

Overzicht

• Napoleon Dynamite

11-06-04

Overzicht

Napoleon Dynamite is een weirdo die naar school gaat in het plaatsje Preston. Hij heeft geen vrienden en iedereen vindt hem een loser. Hij heeft niet veel vaardigheden, maar kan wel goed mythische beesten tekenen, zoals zijn lievelingsdier: de lijger, een mix tussen een leeuw en een tijger. Hij zit in een dansgroepje genaamd 'happy hands club', waarmee hij voor zijn klas optreedt. Zijn broer Kip is een chat-verslaafde nerd die kooivechter wil worden, en die een vriendin genaamd LahFawnduh heeft. Als oma een ongeluk krijgt, komt oom Rico oppassen op Napoleon en Kip. Napoleon vindt dit onnodig omdat Kip al over de 30 is. Napoleon krijgt voor het eerst in zijn leven een vriend: Pedro Sanchez. Samen gaan ze alles er aan doen om Pedro als hoofd van de leerlingenraad van school te maken.
  • Napoleon Dynamite

11-06-04

Overzicht

Napoleon Dynamite is een weirdo die naar school gaat in het plaatsje Preston. Hij heeft geen vrienden en iedereen vindt hem een loser. Hij heeft niet veel vaardigheden, maar kan wel goed mythische beesten tekenen, zoals zijn lievelingsdier: de lijger, een mix tussen een leeuw en een tijger. Hij zit in een dansgroepje genaamd 'happy hands club', waarmee hij voor zijn klas optreedt. Zijn broer Kip is een chat-verslaafde nerd die kooivechter wil worden, en die een vriendin genaamd LahFawnduh heeft. Als oma een ongeluk krijgt, komt oom Rico oppassen op Napoleon en Kip. Napoleon vindt dit onnodig omdat Kip al over de 30 is. Napoleon krijgt voor het eerst in zijn leven een vriend: Pedro Sanchez. Samen gaan ze alles er aan doen om Pedro als hoofd van de leerlingenraad van school te maken.

• Hevoshullu

21-12-14

Overzicht

Geen gegevens bekend.
  • Hevoshullu

21-12-14

Overzicht

• Superbad

17-08-07

Overzicht

Twee beste vrienden die op het punt staan om te slagen van de middelbare school spreken samen af dat voordat ze beiden hun eigen kant op gaan naar andere colleges ze een vriendin aan de haak slaan. Hun plannen gaan echter vreselijk fout na een mislukte avond waar ze alcohol probeerden te kopen voor een schoolfeest en ze realiseren dat het behouden van hun vriendschap nog moeilijker kan zijn dan een vriendin proberen te krijgen.
  • Superbad

17-08-07

Overzicht

Twee beste vrienden die op het punt staan om te slagen van de middelbare school spreken samen af dat voordat ze beiden hun eigen kant op gaan naar andere colleges ze een vriendin aan de haak slaan. Hun plannen gaan echter vreselijk fout na een mislukte avond waar ze alcohol probeerden te kopen voor een schoolfeest en ze realiseren dat het behouden van hun vriendschap nog moeilijker kan zijn dan een vriendin proberen te krijgen.

• Bugsy Malone

22-07-76

Overzicht

Een gangsterfilm waarin alle gangsters kinderen zijn. In plaats van echte kogels schieten ze met geweren waar slagroom uit komt en hun auto's komen vooruit door fietsende bewegingen te maken. De film vertelt het verhaal van de opkomst van Bugsy Malone en de strijd tussen Fat Sam en Dandy Dan.
    Genres: Drama, Actie, Komedie, Muziek en Familie
  • Bugsy Malone

22-07-76

Overzicht

Een gangsterfilm waarin alle gangsters kinderen zijn. In plaats van echte kogels schieten ze met geweren waar slagroom uit komt en hun auto's komen vooruit door fietsende bewegingen te maken. De film vertelt het verhaal van de opkomst van Bugsy Malone en de strijd tussen Fat Sam en Dandy Dan.

• Drillbit Taylor

04-02-08

Overzicht

Nadat ze herhaaldelijk zijn lastig gevallen door een pestkop die het schoolplein terroriseert, besluiten twee slachtoffers om er professionele hulp bij te halen. Ze komen terecht bij de goedkoopste optie: een dubieuze bodyguard (Owen Wilson) die zelf amper te vertrouwen blijkt.
  • Drillbit Taylor

04-02-08

Overzicht

Nadat ze herhaaldelijk zijn lastig gevallen door een pestkop die het schoolplein terroriseert, besluiten twee slachtoffers om er professionele hulp bij te halen. Ze komen terecht bij de goedkoopste optie: een dubieuze bodyguard (Owen Wilson) die zelf amper te vertrouwen blijkt.

• American Pie Presents: Band Camp

23-11-05

Overzicht

Matt Stifler, het jonge broertje van Steve, wordt na de zoveelste grap op zijn school door de directeur gedwongen om naar Band Camp te gaan. Matt besluit vervolgens om verborgen camera's mee te nemen naar het kamp, zodat hij opnames kan maken van dronken Band Camp meiden, die de wildste dingen doen. Dit gaat echter niet helemaal zoals gepland ...
  • American Pie Presents: Band Camp

23-11-05

Overzicht

Matt Stifler, het jonge broertje van Steve, wordt na de zoveelste grap op zijn school door de directeur gedwongen om naar Band Camp te gaan. Matt besluit vervolgens om verborgen camera's mee te nemen naar het kamp, zodat hij opnames kan maken van dronken Band Camp meiden, die de wildste dingen doen. Dit gaat echter niet helemaal zoals gepland ...

• Charlie Bartlett

22-02-08

Overzicht

Charlie Bartlett wordt steeds van privéscholen afgeschopt en komt daarom op een openbare school terecht. Vanwege zijn psychiatrische consulten in het toilet aan de leerlingen van de school wordt hij uitermate populair. Hij kan het niet goed vinden met de alcoholische en impopulaire directeur van de school (Robert Downey Jr.), maar met zijn dochter klikt het daarentegen des te beter… Charlie Bartlett is een prettig gestoorde komedie vol waarheden en herkenning waar iedereen om kan lachen.
    Genres: Komedie, Drama en Romantiek
  • Charlie Bartlett

22-02-08

Overzicht

Charlie Bartlett wordt steeds van privéscholen afgeschopt en komt daarom op een openbare school terecht. Vanwege zijn psychiatrische consulten in het toilet aan de leerlingen van de school wordt hij uitermate populair. Hij kan het niet goed vinden met de alcoholische en impopulaire directeur van de school (Robert Downey Jr.), maar met zijn dochter klikt het daarentegen des te beter… Charlie Bartlett is een prettig gestoorde komedie vol waarheden en herkenning waar iedereen om kan lachen.

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Onderwerp: Waarom krijg ik een simkaart fout op mijn iPhone en hoe los ik het op? iRonnie: Hee allemaal, ik heb een probleem met mijn iPhone. Altijd als ik probeer te bellen of sms’en, krijg ik een foutmelding dat de simkaart niet geldig is. Heeft iemand dit ook gehad en hoe kan ik het oplossen? Ik ben niet echt technisch, dus simpel uitleggen zou top zijn! AppleExpert123: Hey iRonnie! Dat klinkt vervelend. SIM-kaart fouten kunnen om verschillende redenen optreden, maar ik help je graag. Hier zijn wat mogelijke oorzaken en oplossingen: SIM-kaart goed plaatsen: Het kan zijn dat de SIM-kaart niet goed is geplaatst in je iPhone. Schakel je telefoon eerst uit, haal de SIM-kaart eruit en plaats deze opnieuw. Zorg dat je hem goed in de sleuf steekt. Controleer op beschadigingen: Kijk of je SIM-kaart niet beschadigd is. Als hij krassen of deukjes heeft, kan dat zorgen voor verbindingproblemen. Je kunt het proberen met een andere SIM-kaart (van een vriend bijvoorbeeld) om te zien of dat het probleem oplost. Netwerkinstellingen resetten: Soms kan het helpen om je netwerkinstellingen te resetten. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerk instellingen. Hierdoor word je wifi-wachtwoorden en mobiele instellingen gewist, maar geen zorgen, je gegevens blijven intact. Update je iOS: Zorg dat je altijd de laatste software op je iPhone hebt staan. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update om dit te controleren. Neem contact op met je provider: Als niks helpt, kan het zijn dat er iets met je account aan de hand is. Neem dan contact op met je provider. Ik hoop dat dit helpt! Laat het weten als je nog vragen hebt! Roxie89: Oeh, dit had ik ook laatst! Mijn simkaart gaf ook een fout aan. Het helpen om ‘m opnieuw in te voeren. Je zou denken dat zo’n klein dingetje dat niet kan zijn, maar het werkt vaak echt! AJ_the_Techie: Ja, klopt! En als je iPhone nog onder de garantie valt, kan je ook altijd naar de Apple Store gaan. Zij kunnen je meestal sneller helpen. iRonnie: Thanks voor de tips! Ga het morgen meteen proberen. Wat als ik een nieuwe SIM-kaart moet aanvragen? Hoe lang duurt dat meestal? SophieLovesApple: Ik heb vorige maand een nieuwe SIM-kaart aangevraagd. Het duurde ongeveer een paar dagen, maar ik kreeg het al snel binnen. Je moet wel je identiteitsbewijs klaar hebben, want dat willen ze zien. TechGuy2021: Ja, bij sommige providers kan het ook sneller gaan, vooral als je al klant bent. Ze kunnen je vaak een eSIM aanbieden, dat is wel handig! PietDeGamer: Als ik jou was, zou ik eerst gewoon alles bekijken wat Expert123 zei. Het is vervelend als je een nieuwe SIM moet. Gewoon ff kijken of je het kan oplossen zonder extra kosten. iRonnie: Goed idee, Piet. Ik hoop echt dat het gewoon een kwestie van opnieuw plaatsen is. Thanks iedereen voor de snelle reacties! MimiMac: Geen probleem, iRonnie! Laat ons weten hoe het gaat. We zijn er voor je! AppleExpert123: En als het probleem aanhoudt, blijf dan niet twijfelen om hulp te vragen. We staan hier allemaal voor elkaar klaar. Succes! Einde discussie Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hallo mede-forumleden! Ik ben Henk, 32 jaar en kom uit het mooie Groningen. Ik ben helemaal gek op klussen! Van het in elkaar zetten van meubels tot het opknappen van mijn huisje, ik doe het allemaal. Sinds kort ben ik ook begonnen met een moestuin, wat echt een leuk avontuur is. Ik ben hier op het forum omdat ik op zoek ben naar tips voor goedkope tools die je als klusser echt moet hebben. Ik heb de afgelopen tijd een paar dingen gehuurd, maar ik zou ook graag willen weten waar ik op moet letten als ik zelf spullen ga kopen. Wat zijn volgens jullie de must-haves voor iedere klusser? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast bedankt voor het lezen! Reactie van ExpertTim Auteur: ExpertTim Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hey Henk! Welkom op het forum! Leuk dat je je even voorstelt. Als je net begint met klussen, zijn er zeker een aantal tools die je echt moet overwegen. Hier zijn mijn top 5: Schroevendraaierset: Een goede set met verschillende maten schroevendraaiers is een must. Je weet nooit welke je nodig hebt. Hamer: Basic, maar essentieel! Een stevige hamer maakt alles een stuk makkelijker. Meetlint: Niets is erger dan iets te kopen dat niet past. Een meetlint zorgt ervoor dat je alles goed meet! Boormachine: Dit kan een beetje prijziger zijn, maar als je een klussen zonder boormachine doet, mis je echt iets. Kijk eens naar een draadloze versie, dat geeft je meer vrijheid! Multitool: Voor al die kleine klussen waar je toch net iets meer van nodig hebt, is dit echt een lifesaver. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Laat het ons weten als je meer vragen hebt. Succes met je klussen! Reacties van andere gebruikers Auteur: KlusKatrien Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hoi Henk! Welkom! Ik vind het leuk dat je een moestuin begint. Wat ga je daar allemaal in planten? Auteur: GereedschapJasper Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hi Henk! Goede tips van Tim! Ik zou ook zeggen, investeer in een goede veiligheidsbril. Veiligheid eerst, altijd! Auteur: CreatieveClara Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hee Henk! Wat voor klussen heb je tot nu toe gedaan? Ik maak vaak gebruik van tweedehands tools. Best budgetvriendelijk! Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Dank voor de tips, iedereen! Katrien, ik wil graag tomaten, komkommers en wat kruiden kweken. Groenledige vingers, hier komen we! Auteur: TimMetdeHamer Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hey! Als je twijfelt over een boormachine, kijk ook naar een combimodel. Die kunnen boren en schroeven, ideaal! Auteur: VrolijkeVera Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hi Henk! Welkom! Heb je al een idee waar je die tools wilt kopen? Lokale winkels hebben soms goede deals! Auteur: KlusKatrien Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Oh, en Henk, je kunt ook klussen met vrienden! Het is veel leuker met z’n allen en je leert van elkaar. Auteur: GereedschapJasper Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Precies Katrien! En wie weet worden het wel klussessies met pizza erbij. Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Haha, goeie suggesties! Een klussessie met pizza klinkt als een top idee. Bedankt allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe stel je NZBGet eenvoudig in zonder technische kennis? Gebruiker: nieuwegebruiker123 Hey allemaal, ik ben net begonnen met het downloaden via nieuwsgroepen en ik heb gelezen dat NZBGet een van de beste downloaders is. Maar ik begrijp er niks van! Hoe stel je NZBGet eenvoudig in zonder dat je veel technische kennis hebt? Iemand tips? Expert: TechGuru87 Hey nieuwegebruiker123! Welkom in de wereld van nieuwsgroepen! Geen zorgen, ik help je graag verder. NZBGet instellen kan in het begin wat overweldigend lijken, maar het is eigenlijk best eenvoudig. Hier is een stap-voor-stap uitleg: Download NZBGet: Ga naar de officiële site en download de nieuwste versie. Installeer het gewoon zoals je elke andere software zou installeren. Open NZBGet: Na de installatie, open je NZBGet. Je ziet een interface met verschillende knoppen en instellingen. Geen paniek! We focussen ons op een paar belangrijke dingen. Configureren van je downloadmap: Ga naar ‘Settings’ en klik op ‘Paths’. Hier zie je ‘MainDir’. Dit is de map waar al je downloads komen te staan. Kies een locatie op je computer waar je genoeg ruimte hebt. Instellen van een NZB-provider: Onder ‘Settings’ moet je naar ‘Servers’ gaan. Hier geef je je toegang tot een NZB-provider in. Zoek online naar een betrouwbare provider en betaal eventueel een klein bedrag voor een account. Vul hier je gebruikersnaam en wachtwoord in die je van die provider hebt gekregen. NZB-bestanden gebruiken: Als je een NZB-bestand vindt dat je wilt downloaden, klik je erop met je rechtermuisknop en kies je “Open with NZBGet”. Het bestand wordt nu toegevoegd aan NZBGet en je download kan beginnen. Monitoren van downloads: Je kunt altijd terug naar NZBGet gaan om te zien hoe je downloads vorderen. Het kan even duren, afhankelijk van de grootte en je internetverbinding. Als je deze stappen volgt, kun je binnen no-time aan de slag! Mocht je ergens vastlopen, vraag gerust om hulp. Veel plezier met downloaden! Gebruiker: downloadfan1987 Thanks, TechGuru87! Dit helpt me echt. Maar waar kan ik NZB-bestanden vinden? Gebruiker: compacteRex @downloadfan1987, je kunt NZB-bestanden vinden op sites zoals nzbindex.nl of nZB.su. Gewoon even rondkijken en je vindt vast wat je zoekt! Gebruiker: nieuwegebruiker123 Danku voor de tips! Maar ik zit te twijfelen of ik een betaalde NZB-provider nodig heb. Zijn die echt beter? Expert: TechGuru87 @nieuwegebruiker123, dat is een goede vraag. Betaalde providers hebben vaak meer en snellere verbindingen, wat je downloads aanzienlijk kan versnellen. Gratis opties zijn er ook, maar die hebben vaak minder keuze en zijn soms langzamer. Het hangt er echt van af wat je nodig hebt! Gebruiker: downloadfan1987 @compacteRex, thanks! Heb je die sites al eerder gebruikt? Werken ze goed? Gebruiker: compacteRex Ja, dat zeker! Die werken prima voor mij. Gewoon even oppassen met welke NZB’s je kiest, soms zijn er oplichters bij. Maar over het algemeen zijn die sites heel handig! Gebruiker: nieuwegebruiker123 Oké, dat klinkt logisch. Ik ga het even proberen en als ik vastloop, kom ik terug! Gebruiker: downloadfan1987 Laat een weten hoe het gaat, nieuwegebruiker123! Succes! Gebruiker: compactRex Ja, laat ons weten of het gelukt is! Altijd leuk om te horen hoe het gaat. Expert: TechGuru87 Ik ben er ook als je meer vragen hebt! Veel mensen twijfelen al snel, maar je gaat het zeker geweldig doen. Gebruiker: nieuwegebruiker123 Echt bedankt allemaal! Ik voel me al veel zekerder. Tot snel! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film