Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Bring It On: All or Nothing

18-07-06

Overzicht

Britney Allen (Hayden Panettiere) is de teamleider van het cheerleader team op de hoog aangeschreven Pacific Vista High School. Wanneer zij te horen krijgt dat er een auditie komt om in een programma van zangeres Rihanna op te treden schrijft ze haar team in. Echter, haar vader krijgt een nieuwe baan en ze verhuizen naar L.A. waar Britney naar de multi-etnische Crenshaw High School moet gaan. Hier is het nog niet zo makkelijk haar cheerleader-carrière opnieuw op te pikken.
    Genres: Komedie
  • Bring It On: All or Nothing

18-07-06

Overzicht

Britney Allen (Hayden Panettiere) is de teamleider van het cheerleader team op de hoog aangeschreven Pacific Vista High School. Wanneer zij te horen krijgt dat er een auditie komt om in een programma van zangeres Rihanna op te treden schrijft ze haar team in. Echter, haar vader krijgt een nieuwe baan en ze verhuizen naar L.A. waar Britney naar de multi-etnische Crenshaw High School moet gaan. Hier is het nog niet zo makkelijk haar cheerleader-carrière opnieuw op te pikken.

• A Cinderella Story

16-07-04

Overzicht

Sam Montgomery woont samen met haar stiefmoeder en stiefzusters nadat haar vader overlijdt. Ze droomt van een studie aan Princeton, de plaats om een prins aan de haak te slaan. Maar misschien heeft ze haar droomprins al ontmoet: haar anonieme chatvriendje, met wie ze heeft afgesproken op een Halloweenfeest.
    Genres: Komedie, Familie en Romantiek
  • A Cinderella Story

16-07-04

Overzicht

Sam Montgomery woont samen met haar stiefmoeder en stiefzusters nadat haar vader overlijdt. Ze droomt van een studie aan Princeton, de plaats om een prins aan de haak te slaan. Maar misschien heeft ze haar droomprins al ontmoet: haar anonieme chatvriendje, met wie ze heeft afgesproken op een Halloweenfeest.

• Paper Moon

09-05-73

Overzicht

Het Amerika van de depressie, 1936. Moses Pray woont de begrafenis bij van één van zijn vriendinnen. De buren van de overledene vragen hem om het 9-jarig dochtertje Addie naar Missouri te brengen, waar haar tante woont.
    Genres: Komedie, Misdaad en Drama
  • Paper Moon

09-05-73

Overzicht

Het Amerika van de depressie, 1936. Moses Pray woont de begrafenis bij van één van zijn vriendinnen. De buren van de overledene vragen hem om het 9-jarig dochtertje Addie naar Missouri te brengen, waar haar tante woont.

• The New Guy

10-05-02

Overzicht

Als hij opzettelijk van school wordt gestuurd, neemt een nerd lessen bij een crimineel om cool te worden en gaat naar een nieuwe school. Maar kan hij de schijn ophouden?
  • The New Guy

10-05-02

Overzicht

Als hij opzettelijk van school wordt gestuurd, neemt een nerd lessen bij een crimineel om cool te worden en gaat naar een nieuwe school. Maar kan hij de schijn ophouden?

• Zapped

27-06-14

Overzicht

De 16-jarige Zoey Stevens, een ervaren danseres en topstudente, krijgt het moeilijk wanneer ze intrekt bij haar stiefvader en rumoerige stiefbroers, totdat ze zich realiseert dat haar app voor het trainen van honden de controle lijkt te hebben over alle jongens om haar heen. Maar ze komt er snel achter dat dit ook niet alles is.
    Genres: TV Film, Komedie en Familie
  • Zapped

27-06-14

Overzicht

De 16-jarige Zoey Stevens, een ervaren danseres en topstudente, krijgt het moeilijk wanneer ze intrekt bij haar stiefvader en rumoerige stiefbroers, totdat ze zich realiseert dat haar app voor het trainen van honden de controle lijkt te hebben over alle jongens om haar heen. Maar ze komt er snel achter dat dit ook niet alles is.

• Meet Bill

07-09-07

Overzicht

Bill (Aaron Eckhart) is een onberispelijke en keurige man die, naast zijn leven prima op orde, een perfecte carrière heeft. Zijn leven komt op z'n kop te staan wanneer hij er achter komt dat zijn vrouw vreemd gaat met een lokale tv-presentator. Ondertussen krijgt Bill ook nog te maken met een jongen waar hij de mentor voor zijn stage moet zijn. En dan moet Bill ook nog eens op zijn gezondheid letten.
    Genres: Komedie, Drama en Romantiek
  • Meet Bill

07-09-07

Overzicht

Bill (Aaron Eckhart) is een onberispelijke en keurige man die, naast zijn leven prima op orde, een perfecte carrière heeft. Zijn leven komt op z'n kop te staan wanneer hij er achter komt dat zijn vrouw vreemd gaat met een lokale tv-presentator. Ondertussen krijgt Bill ook nog te maken met een jongen waar hij de mentor voor zijn stage moet zijn. En dan moet Bill ook nog eens op zijn gezondheid letten.

• Frostbiten

24-02-06

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Horror en Komedie
  • Frostbiten

24-02-06

Overzicht

• Fast Times at Ridgemont High

13-08-82

Overzicht

Een kijk in de levens van een groep gekke scholieren, wanneer deze worstelt met de sociale druk van het verliezen van hun maagdelijkheid, het maken van een beroepskeuze en het omgaan met sadistische leraren.
    Genres: Komedie en Romantiek
  • Fast Times at Ridgemont High

13-08-82

Overzicht

Een kijk in de levens van een groep gekke scholieren, wanneer deze worstelt met de sociale druk van het verliezen van hun maagdelijkheid, het maken van een beroepskeuze en het omgaan met sadistische leraren.

• Lucas

28-03-86

Overzicht

De jonge Lucas valt op school overal buiten de boot, maar hoopt om geaccepteerd te worden door bij het rugbyteam te gaan en door vriendschap te sluiten met nieuwkomer Maggie. De situatie wordt gecompliceerd als Maggie valt voor de stoere aanvoerder van het team Cappie, die de zorg neemt over de zwakke Lucas.
    Genres: Komedie, Drama en Romantiek
  • Lucas

28-03-86

Overzicht

De jonge Lucas valt op school overal buiten de boot, maar hoopt om geaccepteerd te worden door bij het rugbyteam te gaan en door vriendschap te sluiten met nieuwkomer Maggie. De situatie wordt gecompliceerd als Maggie valt voor de stoere aanvoerder van het team Cappie, die de zorg neemt over de zwakke Lucas.

• Ice Princess

17-03-05

Overzicht

Casey Howard is niet de mooiste schaatsster van het ijs, maar met behulp van haar coach, ouders en de berijder van de boenmachine kan niets haar stoppen in het bereiken van haar droom: ze wil kampioen figuurschaatsen worden.
    Genres: Familie, Drama en Komedie
  • Ice Princess

17-03-05

Overzicht

Casey Howard is niet de mooiste schaatsster van het ijs, maar met behulp van haar coach, ouders en de berijder van de boenmachine kan niets haar stoppen in het bereiken van haar droom: ze wil kampioen figuurschaatsen worden.

• Strangers with Candy

28-06-06

Overzicht

Een prequel op de veelgeprezen serie met Jerri Blank, een 46-jarige ex-junkie en ex-gevangene die terugkeert naar de middelbare school in een poging haar leven opnieuw te beginnen.
  • Strangers with Candy

28-06-06

Overzicht

Een prequel op de veelgeprezen serie met Jerri Blank, een 46-jarige ex-junkie en ex-gevangene die terugkeert naar de middelbare school in een poging haar leven opnieuw te beginnen.

• Saved!

11-06-04

Overzicht

De brave Mary (Malone) en haar beste vriendin Hilary (Mandy Moore) zijn mateloos populair op de evenzo brave American Eagle Christian High School. Maar daar gaat verandering in komen als haar vriendje Dean aangeeft homoseksueel te zijn! Dat is namelijk niet acceptabel voor Mary. Ze wurmt zich in allerlei bochten om Dean van het tegendeel te bewijzen en maakt daardoor de zaak alleen nog maar erger. Wel leert Mary in deze dagen van nood wat echte vriendschap is en maakt nieuwe vrienden die haar door dik en dun steunen. En vooral door dik want in al haar pogingen Dean van het tegendeel te bewijzen is ze zelf zwanger geraakt! Het is gedaan met de maagdelijke Mary … wat nu?
  • Saved!

11-06-04

Overzicht

De brave Mary (Malone) en haar beste vriendin Hilary (Mandy Moore) zijn mateloos populair op de evenzo brave American Eagle Christian High School. Maar daar gaat verandering in komen als haar vriendje Dean aangeeft homoseksueel te zijn! Dat is namelijk niet acceptabel voor Mary. Ze wurmt zich in allerlei bochten om Dean van het tegendeel te bewijzen en maakt daardoor de zaak alleen nog maar erger. Wel leert Mary in deze dagen van nood wat echte vriendschap is en maakt nieuwe vrienden die haar door dik en dun steunen. En vooral door dik want in al haar pogingen Dean van het tegendeel te bewijzen is ze zelf zwanger geraakt! Het is gedaan met de maagdelijke Mary … wat nu?

• Dance of the Dead

14-10-08

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Komedie en Horror
  • Dance of the Dead

14-10-08

Overzicht

• Blurt!

22-10-18

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Familie, Komedie en TV Film
  • Blurt!

22-10-18

Overzicht

• High School High

25-10-96

Overzicht

Richard Clark heeft net de bekende Wellington Academy verlaten om les te gaan geven aan de Marion Barry High School. Daar probeert hij de matige studenten te inspireren om goede cijfers te halen, en tegelijkertijd een collega te versieren.
    Genres: Komedie, Misdaad en Romantiek
  • High School High

25-10-96

Overzicht

Richard Clark heeft net de bekende Wellington Academy verlaten om les te gaan geven aan de Marion Barry High School. Daar probeert hij de matige studenten te inspireren om goede cijfers te halen, en tegelijkertijd een collega te versieren.

• Risky Business

05-08-83

Overzicht

De ouders van een tiener uit Chicago verlaten hun huis in de buitenwijken voor een vakantie, en de tiener maakt goed gebruik van z'n vrijheid. Wanneer een tripje in zijn vaders Porsche uitdraait in een plotselinge noodzaak voor een grote som geld krijgt hij dit op een creatieve manier bij elkaar.
    Genres: Romantiek, Komedie en Drama
  • Risky Business

05-08-83

Overzicht

De ouders van een tiener uit Chicago verlaten hun huis in de buitenwijken voor een vakantie, en de tiener maakt goed gebruik van z'n vrijheid. Wanneer een tripje in zijn vaders Porsche uitdraait in een plotselinge noodzaak voor een grote som geld krijgt hij dit op een creatieve manier bij elkaar.
  • EuroTrip

20-02-04

Overzicht

Wanneer Scott erachter komt dat zijn oude internetbuddy uit Berlijn een prachtige jonge vrouw is, gaan hij en zijn vrienden op reis door Europa.
  • EuroTrip

20-02-04

Overzicht

Wanneer Scott erachter komt dat zijn oude internetbuddy uit Berlijn een prachtige jonge vrouw is, gaan hij en zijn vrienden op reis door Europa.
  • Ferris Bueller's Day Off

11-06-86

Overzicht

Voor de negende keer achter elkaar spijbelt Ferris Bueller van school. Dit keer moet hij een zeer slim excuus bedenken terwijl zijn zus er alles aan doet om hem door de mand te laten vallen. Ook de rector is zijn spijbelen spuugzat en wil er persoonlijk een einde aan maken.
  • Ferris Bueller's Day Off

11-06-86

Overzicht

Voor de negende keer achter elkaar spijbelt Ferris Bueller van school. Dit keer moet hij een zeer slim excuus bedenken terwijl zijn zus er alles aan doet om hem door de mand te laten vallen. Ook de rector is zijn spijbelen spuugzat en wil er persoonlijk een einde aan maken.

• Thank You for Smoking

09-09-05

Overzicht

Charmante Nick Naylor is het hoofd public relations van de Amerikaanse tabaksbranche. Hij verzint van alles om het beeld van zijn branche zo positief mogelijk te krijgen. Ook al is het tegenwoordig bijna onmogelijk om een relatie tussen roken en gezondheidsproblemen te ontkennen, Nick krijgt het voor elkaar.
    Genres: Komedie en Drama
  • Thank You for Smoking

09-09-05

Overzicht

Charmante Nick Naylor is het hoofd public relations van de Amerikaanse tabaksbranche. Hij verzint van alles om het beeld van zijn branche zo positief mogelijk te krijgen. Ook al is het tegenwoordig bijna onmogelijk om een relatie tussen roken en gezondheidsproblemen te ontkennen, Nick krijgt het voor elkaar.

• American Pie Presents: Band Camp

23-11-05

Overzicht

Matt Stifler, het jonge broertje van Steve, wordt na de zoveelste grap op zijn school door de directeur gedwongen om naar Band Camp te gaan. Matt besluit vervolgens om verborgen camera's mee te nemen naar het kamp, zodat hij opnames kan maken van dronken Band Camp meiden, die de wildste dingen doen. Dit gaat echter niet helemaal zoals gepland ...
  • American Pie Presents: Band Camp

23-11-05

Overzicht

Matt Stifler, het jonge broertje van Steve, wordt na de zoveelste grap op zijn school door de directeur gedwongen om naar Band Camp te gaan. Matt besluit vervolgens om verborgen camera's mee te nemen naar het kamp, zodat hij opnames kan maken van dronken Band Camp meiden, die de wildste dingen doen. Dit gaat echter niet helemaal zoals gepland ...

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Onderwerp: Welke Prime Video films zijn echt een aanrader voor een gezellige filmavond? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar wat leuke films op Prime Video voor een gezellige filmavond met vrienden. Iemand tips? Het moet een beetje luchtig en vermakelijk zijn. Alvast bedankt! FilmExpert99: Hey SmurfFan88! Goed idee om een filmavond te plannen! Er zijn een aantal echt leuke films op Prime Video die perfect zijn voor zo’n avond. Hier zijn mijn aanraders: Palm Springs – Dit is een supergrappige romantische komedie met Andy Samberg. Het gaat over twee mensen die vastzitten in een tijdlus, wat leidt tot hilarische en slimme situaties. Perfect als je iets luchtigs wilt. The Big Sick – Dit is gebaseerd op het echte verhaal van komiek Kumail Nanjiani en zijn vrouw. Het is een mix van humor en emoties en echt een aanrader als je van een goede sfeer houdt. Knives Out – Dit is een moderne moordmysterie met een sterrencast. Het is spannend en tegelijkertijd heel grappig. Ideaal om samen te kijken en te raden wie de dader is! Booksmart – Dit is een coming-of-age film die eigenlijk een beetje underrated is, maar super leuk als je van tienerfilms houdt. Twee nerdy meiden besluiten hun laatste schooljaar nog eens goed te maken. Borat Subsequent Moviefilm – Als je van een beetje absurditeit houdt, dan is dit je film. Het is grof, maar echt hilarisch als je geen blad voor de mond neemt. Zorg ervoor dat je snacks bij de hand hebt! KinoLover88: Wauw, deze lijst is echt goud! Knives Out moet ik sowieso nog een keer kijken. Die had ik met de familie gezien en we hebben zo gelachen! EbookLezer: Hee, ik heb Palm Springs ook gekeken! Zo’n leuk idee met die tijdlus, mij deed het echt denken aan Groundhog Day. En Andy Samberg is altijd fijn om naar te kijken. FilmFanatic: The Big Sick is écht een aanrader! Die film heeft zo’n mooie balans tussen lachen en iets meer serieus. Ik heb er echt van genoten met mijn vriend. Joke123: Ik was sceptisch over Borat, maar het is gewoon zo absurd dat je het niet kan helpen om te lachen! Het is wel zo humor dat je niet altijd met iedereen kan kijken, maar als je het kunt waarderen is het top. RealMovieBuff: Laten we het ook even hebben over Booksmart! Die film voelde zo echt, haha! Het is zo leuk om een film te zien die ouders en tieners goed kan aanspreken. Plus, die humor is echt geniaal. SmurfFan88: Thanks voor alle tips guys! Ik denk dat we Palm Springs en Knives Out gaan kijken. Hebben jullie nog speciale snacktips voor bij de films? KinoLover88: Voor snacks kan je niet fout gaan met de klassieke popcorn! Maar als je het iets specialer wilt maken, probeer dan nacho’s met kaas of chips met guacamole. Lekker hè? EbookLezer: Ik voeg altijd wat chocolade toe aan de snacks. Je kan nooit teveel chocola hebben tijdens een film! FilmExpert99: Haha, chocola is altijd een winnaar! Je kunt zelfs een kleine “filmavond” theme maken. Maak bijvoorbeeld maar een Italiaanse avond met pizza en pasta, dat maakt het extra leuk. Joke123: Wat een goed idee! Ik ga mijn vrienden ook eens een filmavond organiseren. Bedankt allemaal voor de geweldige tips! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Hallo allemaal! Ik ben RiffRider Bericht van RiffRider: Hey allemaal, Ik ben RiffRider en ik ben super enthousiast om hier te zijn! Ik kom uit Utrecht en muziek is al mijn hele leven een groot deel van mij. Wat mij een echte muziekfreak maakt? Nou, ik luister eigenlijk naar alles, van rock tot jazz tot hiphop. Ik vind het gewoon geweldig hoe muziek gevoelens kan overbrengen en mensen kan verbinden. Ik speel zelf gitaar en probeer af en toe wat nummers te schrijven. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar nieuwe muziek om te ontdekken en om te leren van anderen. Hebben jullie nog tips voor ondergewaardeerde artiesten? Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen en jullie muziekverhalen te horen! Groetjes, RiffRider Antwoord van MuziekMaestro: Hey RiffRider! Welkom op het forum! Heel tof dat je je voorstelt en je passie voor muziek deelt. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt; muziek is echt iets magisch! Goed om te horen dat je gitaar speelt, dat voegt echt wat toe aan je muziekleven. Wat betreft ondergewaardeerde artiesten, er zijn er veel! Je zou bijvoorbeeld eens naar de band The Black Keys kunnen luisteren. Hun mix van blues en rock is echt uniek. Ook Leon Bridges is een aanrader als je houdt van soulvolle muziek. Hij heeft een geweldige stem en zijn nummers zijn vaak erg emotioneel. Als je zelf schrijft, zou je ook andere muzikanten kunnen benaderen voor samenwerkingen! Dat kan superleuk zijn en je helpt elkaar groeien. Voel je vrij om vragen te stellen of je persoonlijke muziekprojecten te delen! Groetjes!, MuziekMaestro Reacties van andere gebruikers: 1. BeatBuster: Hey RiffRider, tof dat je hier bent! Wat voor muziek speel je op je gitaar? 2. SoundQueen: Welkom, RiffRider! Leuk dat je jazz noemt, dat is echt een mooi genre. Heb je al eens live jazz gezien? Dat is zo’n ervaring! 3. VinylViking: Als je van rock houdt, moet je echt Tame Impala uitchecken. Hun sound is zo uniek, je gaat het geweldig vinden! 4. IndieLover: Heey! Ik ben ook een grote fan van ondergewaardeerde artiesten! Ken je Sufjan Stevens? Zo mooi en vaak verrassend. 5. RiffRider: Dankjulliewel voor de tips! Ik ga ze zeker luisteren. @BeatBuster, ik speel vooral rock en soms wat folk! 6. MuziekMaestro: Tof dat je rock en folk speelt, RiffRider! Heb je favoriete nummers die je graag speelt? 7. JazzJunkie: Jazz is inderdaad een superervaring live, SoundQueen! Ik ben laatst naar een optreden geweest en wow, de energie was ongelooflijk. 8. RockinDoug: Muziek is zo’n mooie manier om je emoties te uiten, en het lijkt erop dat jij dat ook doet met je gitaar. Blij dat je hier bent! 9. RiffRider: Bedankt, iedereen! Ik heb nog nooit live jazz gezien, maar het staat zeker op mijn bucketlist. Iemand tips voor goede plekken in Utrecht? 10. SoundQueen: @RiffRider, kijk eens bij Dbs of Cafe de Idee. Ze hebben vaak leuke jazzavonden! Enjoy! Dat voelt zeker als een gezellig en levendig gesprek! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik eenvoudig een RAR-bestand openen zonder technische kennis? Gebruiker: Roodstaartje Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb laatst wat bestanden gedownload via nieuwsgroepen, maar ze zijn allemaal RAR-bestanden. Ik heb echt geen idee hoe ik die moet openen. Is er een simpele manier? Ik heb geen technische kennis en wil het gewoon snel doen. Bedankt! Expert: TechGuru Hey Roodstaartje, Geen probleem, ik help je graag! RAR-bestanden zijn gewoon gecomprimeerde archieven, net als een ZIP-bestand. Om ze te openen heb je een speciaal programma nodig. Een van de makkelijkste manieren is om WinRAR te downloaden. Dit is een programma dat je kan gebruiken om RAR-bestanden te openen en het is super eenvoudig! Hier is hoe je dat doet: Download WinRAR: Ga naar de officiële website (google ‘WinRAR’ en je vindt ‘m snel). Zorg ervoor dat je de juiste versie kiest voor jouw besturingssysteem (meestal Windows). Installeer het programma: Dubbelklik op het bestand dat je hebt gedownload en volg de instructies op het scherm. Het is gewoon klikken en verder! Open het RAR-bestand: Zodra je WinRAR hebt geïnstalleerd, zoek je het RAR-bestand dat je wil openen. Klik met de rechtermuisknop erop en selecteer ‘Openen met WinRAR’. Bestanden uitpakken: Je ziet nu de inhoud van het RAR-bestand. Je kan de bestanden gewoon selecteren en naar een andere map slepen, of op ‘Uitpakken’ klikken en dan kiezen waar je ze wil hebben. En dat is het! Je hebt het zo gepiept. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten. Succes! Gebruiker: Miepje Thanks TechGuru! Heel duidelijk! Maar kan ik ook andere programma’s gebruiken? Gebruiker: Jorrit123 Ja Miepje, je kunt ook 7-Zip gebruiken! Dat is ook gratis en werkt hetzelfde. Plus, het is misschien zelfs nog wat sneller. Ik gebruik dat meestal. Gebruiker: Roodstaartje Bedankt voor de tips, iedereen! Ik ga het proberen. Hopelijk is het zo makkelijk als het klinkt! Gebruiker: Sanderino Zeker! Ik had ooit eigenlijk I’d heel moeilijke tijd met dat soort bestanden, maar met die programma’s gaat het echt soepel. Vergeet niet dat je soms ook andere extensies tegenkomt zoals .zip of .tar. Die kan je ook met dezelfde programma’s openen. Gebruiker: VintageFan Ik weet niet of iedereen dat weet, maar met WinRAR kun je ook bestanden comprimeren. Dus als je iets wilt delen kan je het zelf ook inpakken! Handig hé? Gebruiker: DaanD Goed om te weten, VintageFan! Maar ik vroeg me wel af… Hoe zit het eigenlijk met die trial bij WinRAR? Kan ik het echt gratis gebruiken of moet ik een keer betalen? Expert: TechGuru Dat is een goede vraag, DaanD! WinRAR komt met een proefperiode, maar je kunt het ook na de proefperiode blijven gebruiken. Echter, het is wel netjes om te betalen als je het regelmatig gebruikt. Met 7-Zip heb je dat probleem niet; dat is helemaal gratis! Gebruiker: Lisa_L Ik gebruik altijd 7-Zip, nooit problemen mee gehad! Dat moet je echt een kans geven, Roodstaartje! Gebruiker: Roodstaartje Dank jullie wel voor al de tips! Ik voel me al een stuk zekerder! Ga het allemaal eens uitproberen. Gebruiker: Annemiek Laat ons weten hoe het gaat, Roodstaartje! Ik ben benieuwd! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film