Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Robinson Crusoe on Mars

01-06-64

Overzicht

Gestrand op Mars met alleen een aap als metgezel, moet een astronaut uitzoeken hoe hij zuurstof, water, voedsel en gezelschap kan vinden op de levenloze planeet.
    Genres: Sciencefiction en Avontuur
  • Robinson Crusoe on Mars

01-06-64

Overzicht

Gestrand op Mars met alleen een aap als metgezel, moet een astronaut uitzoeken hoe hij zuurstof, water, voedsel en gezelschap kan vinden op de levenloze planeet.

• Titan A.E.

16-06-00

Overzicht

Het is de 31e eeuw: de aarde is vernietigd door buitenaardse wezens. Een paar van de laatste mensen gaan opzoek naar een gigantisch apparaat dat in staat is om een nieuwe Aarde te maken.
    Genres: Animatie, Sciencefiction, Avontuur, Familie en Actie
  • Titan A.E.

16-06-00

Overzicht

Het is de 31e eeuw: de aarde is vernietigd door buitenaardse wezens. Een paar van de laatste mensen gaan opzoek naar een gigantisch apparaat dat in staat is om een nieuwe Aarde te maken.
  • The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

28-04-05

Overzicht

De Aardling Arthur Dent heeft een slechte dag. Zijn huis staat op het punt met de grond gelijk gemaakt te worden, en hij ontdekt dat zijn beste vriend Ford Prefect afkomstig is van een kleine planeet nabij Betelgeuse. Alsof dit nog niet genoeg is komt hij er achter dat de aarde op het punt staat vernietigd te worden om plaats te maken voor een intergalactische snelweg. Arthur weet samen met Ford net op tijd z'n planeet te verlaten, wat het begin is van een bizarre trektocht door het heelal. Zijn enige houvast: het Intergalactisch Liftershandboek.
    Genres: Avontuur, Komedie en Sciencefiction
  • The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

28-04-05

Overzicht

De Aardling Arthur Dent heeft een slechte dag. Zijn huis staat op het punt met de grond gelijk gemaakt te worden, en hij ontdekt dat zijn beste vriend Ford Prefect afkomstig is van een kleine planeet nabij Betelgeuse. Alsof dit nog niet genoeg is komt hij er achter dat de aarde op het punt staat vernietigd te worden om plaats te maken voor een intergalactische snelweg. Arthur weet samen met Ford net op tijd z'n planeet te verlaten, wat het begin is van een bizarre trektocht door het heelal. Zijn enige houvast: het Intergalactisch Liftershandboek.

• Die Welle

13-03-08

Overzicht

Leraar Rainer Wenger start tijdens een studieweek met als onderwerp 'Staatsvormen' een project in zijn klas met de bedoeling een dictatuur voelbaar te maken. Wat vrij onschuldig begint met begrippen als groepsdruk en discipline ontwikkelt zich na enkele dagen in een serieuze beweging met als naam 'Die Welle'. Al op de derde dag beginnen de scholieren andersdenkenden uit te sluiten.
    Genres: Drama en Thriller
  • Die Welle

13-03-08

Overzicht

Leraar Rainer Wenger start tijdens een studieweek met als onderwerp 'Staatsvormen' een project in zijn klas met de bedoeling een dictatuur voelbaar te maken. Wat vrij onschuldig begint met begrippen als groepsdruk en discipline ontwikkelt zich na enkele dagen in een serieuze beweging met als naam 'Die Welle'. Al op de derde dag beginnen de scholieren andersdenkenden uit te sluiten.

• Zathura: A Space Adventure

06-11-05

Overzicht

Het verhaal gaat over twee broers die het spel Zathura in de kelder van hun vaders huis vinden. Door het spel wordt het huis in de ruimte getransporteerd en de broers gaan op weg naar Zathura om het spel te beëindigen, maar er loert gevaar om elke hoek.
    Genres: Sciencefiction, Avontuur en Familie
  • Zathura: A Space Adventure

06-11-05

Overzicht

Het verhaal gaat over twee broers die het spel Zathura in de kelder van hun vaders huis vinden. Door het spel wordt het huis in de ruimte getransporteerd en de broers gaan op weg naar Zathura om het spel te beëindigen, maar er loert gevaar om elke hoek.

• The Angry Red Planet

23-11-59

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Avontuur, Sciencefiction en Horror
  • The Angry Red Planet

23-11-59

Overzicht

• Space Raiders

01-07-83

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Actie, Avontuur en Sciencefiction
  • Space Raiders

01-07-83

Overzicht

• 機動戦士ガンダム 0080 ポケットの中の戦争

25-03-89

Overzicht

In de laatste dagen van de One Year War infiltreert een Zeon Special Forces -groep een kolonie om informatie te verzamelen over een nieuwe Gundam -eenheid. Alfred Izuruha, een 10-jarige student, raakt bevriend met Zeon Rookie-piloot Bernie Wiseman tijdens een kort gevecht van mobiel pak. Ondertussen ontmoet Al Crian Mackenzie, zijn voormalige buurman en babysitter. Weinig weet hij dat Christina niet alleen lid is van de Earth Federation, zij is de testpiloot van het nieuwe Gundam NT-4-prototype.
    Genres: Actie, Animatie, Drama, Sciencefiction en Oorlog
  • 機動戦士ガンダム 0080 ポケットの中の戦争

25-03-89

Overzicht

In de laatste dagen van de One Year War infiltreert een Zeon Special Forces -groep een kolonie om informatie te verzamelen over een nieuwe Gundam -eenheid. Alfred Izuruha, een 10-jarige student, raakt bevriend met Zeon Rookie-piloot Bernie Wiseman tijdens een kort gevecht van mobiel pak. Ondertussen ontmoet Al Crian Mackenzie, zijn voormalige buurman en babysitter. Weinig weet hij dat Christina niet alleen lid is van de Earth Federation, zij is de testpiloot van het nieuwe Gundam NT-4-prototype.

• Paviljon VI

01-01-78

Overzicht

Een arts uit een provinciestad in het Tsardom van Rusland ontmoet zijn voormalige student in Ward 6, waar het verhaal zich afspeelt. Onder de indruk van zijn rebelse geest en slimme opmerkingen, heeft hij de neiging meer tijd met hem door te brengen terwijl hij zich ook overgeeft aan meditatie, om vervolgens belachelijk te worden gemaakt door zijn collega's. Gebaseerd op het gelijknamige werk van Tsjechov.
    Genres: Drama
  • Paviljon VI

01-01-78

Overzicht

Een arts uit een provinciestad in het Tsardom van Rusland ontmoet zijn voormalige student in Ward 6, waar het verhaal zich afspeelt. Onder de indruk van zijn rebelse geest en slimme opmerkingen, heeft hij de neiging meer tijd met hem door te brengen terwijl hij zich ook overgeeft aan meditatie, om vervolgens belachelijk te worden gemaakt door zijn collega's. Gebaseerd op het gelijknamige werk van Tsjechov.

• The Right Stuff

20-10-83

Overzicht

Chuck Yeager was testpiloot met een missie door de geluidsbarrière te gaan. Na veel pogingen en een aantal doden lukt het hem. Toch haalt het de kranten niet, het moet geheim blijven omdat het de voorbereidingen zijn voor het Amerikaanse ruimteprogramma.
    Genres: Drama, Historisch en Avontuur
  • The Right Stuff

20-10-83

Overzicht

Chuck Yeager was testpiloot met een missie door de geluidsbarrière te gaan. Na veel pogingen en een aantal doden lukt het hem. Toch haalt het de kranten niet, het moet geheim blijven omdat het de voorbereidingen zijn voor het Amerikaanse ruimteprogramma.

• The Black Hole

18-12-79

Overzicht

Astronauten gaan een schijnbaar verlaten onderzoeksschip binnen die in een baan om een zwart gat zijn rondjes draait. Ze vinden aan boord een Captain Nemo-achtig figuur en zijn twee bedienden; een dodelijke robot en een androide klusjesman. De twee blijken onderdeel uitgemaakt te hebben van de originele bemanning, maar zijn door de gekke geleerde, met kwade opzet, zo getransformeerd. Zijn wens is een expeditie door het zwarte gat.
    Genres: Avontuur, Sciencefiction en Actie
  • The Black Hole

18-12-79

Overzicht

Astronauten gaan een schijnbaar verlaten onderzoeksschip binnen die in een baan om een zwart gat zijn rondjes draait. Ze vinden aan boord een Captain Nemo-achtig figuur en zijn twee bedienden; een dodelijke robot en een androide klusjesman. De twee blijken onderdeel uitgemaakt te hebben van de originele bemanning, maar zijn door de gekke geleerde, met kwade opzet, zo getransformeerd. Zijn wens is een expeditie door het zwarte gat.

• Nine

03-12-09

Overzicht

Guido Contini (Daniel Day-Lewis) is een befaamde filmregisseur die streeft naar harmonie in zowel zijn carrière als privéleven. Zijn relatie met zijn echtgenote verloopt dramatisch, hij bevindt zich in een midlifecrisis en heeft geen inspiratie meer voor een nieuw script. Ondertussen probeert hij zijn aandacht te verdelen tussen zijn vrouw, zijn maîtresse, een journaliste, zijn muze en zijn moeder.
    Genres: Drama, Muziek en Romantiek
  • Nine

03-12-09

Overzicht

Guido Contini (Daniel Day-Lewis) is een befaamde filmregisseur die streeft naar harmonie in zowel zijn carrière als privéleven. Zijn relatie met zijn echtgenote verloopt dramatisch, hij bevindt zich in een midlifecrisis en heeft geen inspiratie meer voor een nieuw script. Ondertussen probeert hij zijn aandacht te verdelen tussen zijn vrouw, zijn maîtresse, een journaliste, zijn muze en zijn moeder.

• Das Arche Noah Prinzip

24-02-84

Overzicht

In 1997 werden de meeste conventionele massavernietigingswapens verlaten. In een baan om de aarde bevindt zich echter een FLORIDA ARKLAB-ruimtestation, dat in staat is het weer op elke locatie op de planeet beneden te volgen. Van nature een civiel project, maar dat zou kunnen worden gebruikt als aanvalswapen, waardoor natuurrampen zoals stormen of overstromingen kunnen ontstaan.
    Genres: Sciencefiction en Thriller
  • Das Arche Noah Prinzip

24-02-84

Overzicht

In 1997 werden de meeste conventionele massavernietigingswapens verlaten. In een baan om de aarde bevindt zich echter een FLORIDA ARKLAB-ruimtestation, dat in staat is het weer op elke locatie op de planeet beneden te volgen. Van nature een civiel project, maar dat zou kunnen worden gebruikt als aanvalswapen, waardoor natuurrampen zoals stormen of overstromingen kunnen ontstaan.

• Babylon 5: A Call to Arms

12-05-99

Overzicht

Het is het jaar 2266. Na enkele jaren van ontwikkeling zijn de eerste vernietigingsprototypes klaar. Wanneer president Sheridan de resultaten onderzoekt, krijgt hij visioenen over een toekomstige Apocalyps. Sheridan's visioenen lijken werkelijkheid te worden wanneer de Drakh, de bondgenoten van de overwonnen Shadows, een offensief beginnen tegen de mensheid. Het is aan een nieuw team van ruimtekrijgers om met de Excalibur en Victory te voorkomen dat de visioenen van een Apocalypse uit zullen komen en de plannen van de Drakh te dwarsbomen.
    Genres: Actie, Sciencefiction en Avontuur
  • Babylon 5: A Call to Arms

12-05-99

Overzicht

Het is het jaar 2266. Na enkele jaren van ontwikkeling zijn de eerste vernietigingsprototypes klaar. Wanneer president Sheridan de resultaten onderzoekt, krijgt hij visioenen over een toekomstige Apocalyps. Sheridan's visioenen lijken werkelijkheid te worden wanneer de Drakh, de bondgenoten van de overwonnen Shadows, een offensief beginnen tegen de mensheid. Het is aan een nieuw team van ruimtekrijgers om met de Excalibur en Victory te voorkomen dat de visioenen van een Apocalypse uit zullen komen en de plannen van de Drakh te dwarsbomen.

• The Ewok Adventure

21-12-84

Overzicht

Mace en Cindel Towani zijn verdwaald op de maan van Endor. Hun ouders zijn gekidnapt door Gorax, een reuze-monster, en Wicket en de andere Ewoks zijn de enige die Mace en Cindel kunnen helpen om ze te redden. Eerst vertrouwt Mace de Ewoks niet, maar gelukkig kan zijn vier jaar oude zusje Cindel hem van gedachten doen veranderen.
    Genres: Avontuur, Familie, Fantasie, Sciencefiction en TV Film
  • The Ewok Adventure

21-12-84

Overzicht

Mace en Cindel Towani zijn verdwaald op de maan van Endor. Hun ouders zijn gekidnapt door Gorax, een reuze-monster, en Wicket en de andere Ewoks zijn de enige die Mace en Cindel kunnen helpen om ze te redden. Eerst vertrouwt Mace de Ewoks niet, maar gelukkig kan zijn vier jaar oude zusje Cindel hem van gedachten doen veranderen.

• The Karate Kid

22-06-84

Overzicht

Daniel is nieuw in de stad, en wordt gepest door de plaatselijke 'bullies', die allemaal bekend zijn met karate. Vastbesloten om voor zichzelf op te komen besluit Daniel om zichzelf karate te leren, tot hij ontdekt dat er een karate-meester in zijn flat woont. Mr. Miyagi stemt toe om Daniel te trainen, en hij leert hem dat er meer is dan het gebruiken van geweld.
    Genres: Actie, Avontuur, Drama en Familie
  • The Karate Kid

22-06-84

Overzicht

Daniel is nieuw in de stad, en wordt gepest door de plaatselijke 'bullies', die allemaal bekend zijn met karate. Vastbesloten om voor zichzelf op te komen besluit Daniel om zichzelf karate te leren, tot hij ontdekt dat er een karate-meester in zijn flat woont. Mr. Miyagi stemt toe om Daniel te trainen, en hij leert hem dat er meer is dan het gebruiken van geweld.

• Jen Ni Estas

01-01-70

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Sciencefiction
  • Jen Ni Estas

01-01-70

Overzicht

• Space Cowboys

04-08-00

Overzicht

Een Russische satelliet heeft problemen, en dreigt neer te storten op aarde. Een crew van oude mannen moet 'm redden, aangezien zij de enige zijn die de verouderde technologie begrijpen.
    Genres: Actie, Avontuur en Thriller
  • Space Cowboys

04-08-00

Overzicht

Een Russische satelliet heeft problemen, en dreigt neer te storten op aarde. Een crew van oude mannen moet 'm redden, aangezien zij de enige zijn die de verouderde technologie begrijpen.

• Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem

28-05-03

Overzicht

Een buitenaardse rockband bestaande uit vier muzikanten wordt naar de aarde ontvoerd met als doel ze de grootste popband van de wereld te maken. Shep, een ruimtepiloot met een (obsessieve) liefde voor basgitarist Stella, reist af naar de aarde om de band te redden.
    Genres: Animatie, Sciencefiction, Muziek en Avontuur
  • Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem

28-05-03

Overzicht

Een buitenaardse rockband bestaande uit vier muzikanten wordt naar de aarde ontvoerd met als doel ze de grootste popband van de wereld te maken. Shep, een ruimtepiloot met een (obsessieve) liefde voor basgitarist Stella, reist af naar de aarde om de band te redden.

• Terms of Endearment

20-11-83

Overzicht

Aurora en Emma zijn moeder en dochter die een gecompliceerde maar warme relatie onderhouden. De film volgt hen verschillende jaren van hun leven. Van het huwelijk van Emma met een man die een bloedhekel aan zijn schoonmoeder heeft tot de romance die Aurora begint met haar buurman, de ex-astronaut Garrett Breedlove.
    Genres: Drama en Komedie
  • Terms of Endearment

20-11-83

Overzicht

Aurora en Emma zijn moeder en dochter die een gecompliceerde maar warme relatie onderhouden. De film volgt hen verschillende jaren van hun leven. Van het huwelijk van Emma met een man die een bloedhekel aan zijn schoonmoeder heeft tot de romance die Aurora begint met haar buurman, de ex-astronaut Garrett Breedlove.

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Onderwerp: Welke Prime Video films zijn echt een aanrader voor een gezellige filmavond? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar wat leuke films op Prime Video voor een gezellige filmavond met vrienden. Iemand tips? Het moet een beetje luchtig en vermakelijk zijn. Alvast bedankt! FilmExpert99: Hey SmurfFan88! Goed idee om een filmavond te plannen! Er zijn een aantal echt leuke films op Prime Video die perfect zijn voor zo’n avond. Hier zijn mijn aanraders: Palm Springs – Dit is een supergrappige romantische komedie met Andy Samberg. Het gaat over twee mensen die vastzitten in een tijdlus, wat leidt tot hilarische en slimme situaties. Perfect als je iets luchtigs wilt. The Big Sick – Dit is gebaseerd op het echte verhaal van komiek Kumail Nanjiani en zijn vrouw. Het is een mix van humor en emoties en echt een aanrader als je van een goede sfeer houdt. Knives Out – Dit is een moderne moordmysterie met een sterrencast. Het is spannend en tegelijkertijd heel grappig. Ideaal om samen te kijken en te raden wie de dader is! Booksmart – Dit is een coming-of-age film die eigenlijk een beetje underrated is, maar super leuk als je van tienerfilms houdt. Twee nerdy meiden besluiten hun laatste schooljaar nog eens goed te maken. Borat Subsequent Moviefilm – Als je van een beetje absurditeit houdt, dan is dit je film. Het is grof, maar echt hilarisch als je geen blad voor de mond neemt. Zorg ervoor dat je snacks bij de hand hebt! KinoLover88: Wauw, deze lijst is echt goud! Knives Out moet ik sowieso nog een keer kijken. Die had ik met de familie gezien en we hebben zo gelachen! EbookLezer: Hee, ik heb Palm Springs ook gekeken! Zo’n leuk idee met die tijdlus, mij deed het echt denken aan Groundhog Day. En Andy Samberg is altijd fijn om naar te kijken. FilmFanatic: The Big Sick is écht een aanrader! Die film heeft zo’n mooie balans tussen lachen en iets meer serieus. Ik heb er echt van genoten met mijn vriend. Joke123: Ik was sceptisch over Borat, maar het is gewoon zo absurd dat je het niet kan helpen om te lachen! Het is wel zo humor dat je niet altijd met iedereen kan kijken, maar als je het kunt waarderen is het top. RealMovieBuff: Laten we het ook even hebben over Booksmart! Die film voelde zo echt, haha! Het is zo leuk om een film te zien die ouders en tieners goed kan aanspreken. Plus, die humor is echt geniaal. SmurfFan88: Thanks voor alle tips guys! Ik denk dat we Palm Springs en Knives Out gaan kijken. Hebben jullie nog speciale snacktips voor bij de films? KinoLover88: Voor snacks kan je niet fout gaan met de klassieke popcorn! Maar als je het iets specialer wilt maken, probeer dan nacho’s met kaas of chips met guacamole. Lekker hè? EbookLezer: Ik voeg altijd wat chocolade toe aan de snacks. Je kan nooit teveel chocola hebben tijdens een film! FilmExpert99: Haha, chocola is altijd een winnaar! Je kunt zelfs een kleine “filmavond” theme maken. Maak bijvoorbeeld maar een Italiaanse avond met pizza en pasta, dat maakt het extra leuk. Joke123: Wat een goed idee! Ik ga mijn vrienden ook eens een filmavond organiseren. Bedankt allemaal voor de geweldige tips! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Hallo allemaal! Ik ben RiffRider Bericht van RiffRider: Hey allemaal, Ik ben RiffRider en ik ben super enthousiast om hier te zijn! Ik kom uit Utrecht en muziek is al mijn hele leven een groot deel van mij. Wat mij een echte muziekfreak maakt? Nou, ik luister eigenlijk naar alles, van rock tot jazz tot hiphop. Ik vind het gewoon geweldig hoe muziek gevoelens kan overbrengen en mensen kan verbinden. Ik speel zelf gitaar en probeer af en toe wat nummers te schrijven. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar nieuwe muziek om te ontdekken en om te leren van anderen. Hebben jullie nog tips voor ondergewaardeerde artiesten? Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen en jullie muziekverhalen te horen! Groetjes, RiffRider Antwoord van MuziekMaestro: Hey RiffRider! Welkom op het forum! Heel tof dat je je voorstelt en je passie voor muziek deelt. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt; muziek is echt iets magisch! Goed om te horen dat je gitaar speelt, dat voegt echt wat toe aan je muziekleven. Wat betreft ondergewaardeerde artiesten, er zijn er veel! Je zou bijvoorbeeld eens naar de band The Black Keys kunnen luisteren. Hun mix van blues en rock is echt uniek. Ook Leon Bridges is een aanrader als je houdt van soulvolle muziek. Hij heeft een geweldige stem en zijn nummers zijn vaak erg emotioneel. Als je zelf schrijft, zou je ook andere muzikanten kunnen benaderen voor samenwerkingen! Dat kan superleuk zijn en je helpt elkaar groeien. Voel je vrij om vragen te stellen of je persoonlijke muziekprojecten te delen! Groetjes!, MuziekMaestro Reacties van andere gebruikers: 1. BeatBuster: Hey RiffRider, tof dat je hier bent! Wat voor muziek speel je op je gitaar? 2. SoundQueen: Welkom, RiffRider! Leuk dat je jazz noemt, dat is echt een mooi genre. Heb je al eens live jazz gezien? Dat is zo’n ervaring! 3. VinylViking: Als je van rock houdt, moet je echt Tame Impala uitchecken. Hun sound is zo uniek, je gaat het geweldig vinden! 4. IndieLover: Heey! Ik ben ook een grote fan van ondergewaardeerde artiesten! Ken je Sufjan Stevens? Zo mooi en vaak verrassend. 5. RiffRider: Dankjulliewel voor de tips! Ik ga ze zeker luisteren. @BeatBuster, ik speel vooral rock en soms wat folk! 6. MuziekMaestro: Tof dat je rock en folk speelt, RiffRider! Heb je favoriete nummers die je graag speelt? 7. JazzJunkie: Jazz is inderdaad een superervaring live, SoundQueen! Ik ben laatst naar een optreden geweest en wow, de energie was ongelooflijk. 8. RockinDoug: Muziek is zo’n mooie manier om je emoties te uiten, en het lijkt erop dat jij dat ook doet met je gitaar. Blij dat je hier bent! 9. RiffRider: Bedankt, iedereen! Ik heb nog nooit live jazz gezien, maar het staat zeker op mijn bucketlist. Iemand tips voor goede plekken in Utrecht? 10. SoundQueen: @RiffRider, kijk eens bij Dbs of Cafe de Idee. Ze hebben vaak leuke jazzavonden! Enjoy! Dat voelt zeker als een gezellig en levendig gesprek! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik eenvoudig een RAR-bestand openen zonder technische kennis? Gebruiker: Roodstaartje Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb laatst wat bestanden gedownload via nieuwsgroepen, maar ze zijn allemaal RAR-bestanden. Ik heb echt geen idee hoe ik die moet openen. Is er een simpele manier? Ik heb geen technische kennis en wil het gewoon snel doen. Bedankt! Expert: TechGuru Hey Roodstaartje, Geen probleem, ik help je graag! RAR-bestanden zijn gewoon gecomprimeerde archieven, net als een ZIP-bestand. Om ze te openen heb je een speciaal programma nodig. Een van de makkelijkste manieren is om WinRAR te downloaden. Dit is een programma dat je kan gebruiken om RAR-bestanden te openen en het is super eenvoudig! Hier is hoe je dat doet: Download WinRAR: Ga naar de officiële website (google ‘WinRAR’ en je vindt ‘m snel). Zorg ervoor dat je de juiste versie kiest voor jouw besturingssysteem (meestal Windows). Installeer het programma: Dubbelklik op het bestand dat je hebt gedownload en volg de instructies op het scherm. Het is gewoon klikken en verder! Open het RAR-bestand: Zodra je WinRAR hebt geïnstalleerd, zoek je het RAR-bestand dat je wil openen. Klik met de rechtermuisknop erop en selecteer ‘Openen met WinRAR’. Bestanden uitpakken: Je ziet nu de inhoud van het RAR-bestand. Je kan de bestanden gewoon selecteren en naar een andere map slepen, of op ‘Uitpakken’ klikken en dan kiezen waar je ze wil hebben. En dat is het! Je hebt het zo gepiept. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten. Succes! Gebruiker: Miepje Thanks TechGuru! Heel duidelijk! Maar kan ik ook andere programma’s gebruiken? Gebruiker: Jorrit123 Ja Miepje, je kunt ook 7-Zip gebruiken! Dat is ook gratis en werkt hetzelfde. Plus, het is misschien zelfs nog wat sneller. Ik gebruik dat meestal. Gebruiker: Roodstaartje Bedankt voor de tips, iedereen! Ik ga het proberen. Hopelijk is het zo makkelijk als het klinkt! Gebruiker: Sanderino Zeker! Ik had ooit eigenlijk I’d heel moeilijke tijd met dat soort bestanden, maar met die programma’s gaat het echt soepel. Vergeet niet dat je soms ook andere extensies tegenkomt zoals .zip of .tar. Die kan je ook met dezelfde programma’s openen. Gebruiker: VintageFan Ik weet niet of iedereen dat weet, maar met WinRAR kun je ook bestanden comprimeren. Dus als je iets wilt delen kan je het zelf ook inpakken! Handig hé? Gebruiker: DaanD Goed om te weten, VintageFan! Maar ik vroeg me wel af… Hoe zit het eigenlijk met die trial bij WinRAR? Kan ik het echt gratis gebruiken of moet ik een keer betalen? Expert: TechGuru Dat is een goede vraag, DaanD! WinRAR komt met een proefperiode, maar je kunt het ook na de proefperiode blijven gebruiken. Echter, het is wel netjes om te betalen als je het regelmatig gebruikt. Met 7-Zip heb je dat probleem niet; dat is helemaal gratis! Gebruiker: Lisa_L Ik gebruik altijd 7-Zip, nooit problemen mee gehad! Dat moet je echt een kans geven, Roodstaartje! Gebruiker: Roodstaartje Dank jullie wel voor al de tips! Ik voel me al een stuk zekerder! Ga het allemaal eens uitproberen. Gebruiker: Annemiek Laat ons weten hoe het gaat, Roodstaartje! Ik ben benieuwd! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film