Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Star Trek IV: The Voyage Home

26-11-86

Overzicht

In de ruimte worden signalen opgevangen van walvissen die op aarde allang uitgestorven zijn. Door de signalen die ze uitzenden, treden er storingen op in ruimtestations. Eén van de leden van de Enterprise komt op het idee om terug in de tijd te reizen en dan twee walvissen te vangen. Deze walvissen moeten reageren op de signalen anders zal de defensie van de Starfleet machteloos zijn. Captain T. Kirk, dr. Spock en nog een paar andere leden van de Enterprise krijgen een niet zo'n gemakkelijke missie, want het schijnt dat er niet zoveel walvissen meer op aarde zijn.
    Genres: Sciencefiction en Avontuur
  • Star Trek IV: The Voyage Home

26-11-86

Overzicht

In de ruimte worden signalen opgevangen van walvissen die op aarde allang uitgestorven zijn. Door de signalen die ze uitzenden, treden er storingen op in ruimtestations. Eén van de leden van de Enterprise komt op het idee om terug in de tijd te reizen en dan twee walvissen te vangen. Deze walvissen moeten reageren op de signalen anders zal de defensie van de Starfleet machteloos zijn. Captain T. Kirk, dr. Spock en nog een paar andere leden van de Enterprise krijgen een niet zo'n gemakkelijke missie, want het schijnt dat er niet zoveel walvissen meer op aarde zijn.

• A Clockwork Orange

28-10-71

Overzicht

Groot-Brittannië, de toekomst: een groep tieners gaat elke avond op stap om een spoor van vernieling achter te laten: ze slaan en verkrachten hulpeloze slachtoffers. Als één van de jongens opgepakt wordt, stemt hij toe om een speciale therapie te ondergaan.
    Genres: Sciencefiction en Misdaad
  • A Clockwork Orange

28-10-71

Overzicht

Groot-Brittannië, de toekomst: een groep tieners gaat elke avond op stap om een spoor van vernieling achter te laten: ze slaan en verkrachten hulpeloze slachtoffers. Als één van de jongens opgepakt wordt, stemt hij toe om een speciale therapie te ondergaan.

• 2001: A Space Odyssey

02-04-68

Overzicht

Even voor het ontstaan van menselijk leven op aarde ontdekt een groep apen een monoliet. Vier miljoen jaar later wordt een gelijkaardig object ontdekt op de maan dat een signaal uitzendt naar Jupiter.
    Genres: Sciencefiction, Mysterie en Avontuur
  • 2001: A Space Odyssey

02-04-68

Overzicht

Even voor het ontstaan van menselijk leven op aarde ontdekt een groep apen een monoliet. Vier miljoen jaar later wordt een gelijkaardig object ontdekt op de maan dat een signaal uitzendt naar Jupiter.

• Armageddon

01-07-98

Overzicht

Een gigantische meteoriet zal over 18 dagen inslaan op aarde. NASA roept de hulp in van Harry Stamper, een boor-expert, om de astronauten te trainen. Harry denkt echter dat de astronauten niet op tijd getraind kunnen zijn, en besluit zelf met z'n crew de klus te gaan klaren.
    Genres: Actie, Thriller, Sciencefiction en Avontuur
  • Armageddon

01-07-98

Overzicht

Een gigantische meteoriet zal over 18 dagen inslaan op aarde. NASA roept de hulp in van Harry Stamper, een boor-expert, om de astronauten te trainen. Harry denkt echter dat de astronauten niet op tijd getraind kunnen zijn, en besluit zelf met z'n crew de klus te gaan klaren.

• O Brother, Where Art Thou?

30-08-00

Overzicht

Amerika in de jaren '20: drie gevangenen slagen er in te ontsnappen tijdens de dwangarbeid. Ze zijn van plan de buit die één van hen verstopt heeft op te halen. Aangezien het geld verborgen is in een huis dat binnen korte tijd onder water zal staan door de aanleg van een nieuwe dam, is er haast bij geboden.
    Genres: Avontuur, Komedie en Misdaad
  • O Brother, Where Art Thou?

30-08-00

Overzicht

Amerika in de jaren '20: drie gevangenen slagen er in te ontsnappen tijdens de dwangarbeid. Ze zijn van plan de buit die één van hen verstopt heeft op te halen. Aangezien het geld verborgen is in een huis dat binnen korte tijd onder water zal staan door de aanleg van een nieuwe dam, is er haast bij geboden.

• AKIRA

10-06-88

Overzicht

Kaneda is de leider van een Motorbende in Neo-Tokio. Tetsuo is één van de bendeleden en is altijd de benjamin geweest, die onder bescherming van Kaneda staat. Als Tetsuo wordt gearresteerd, wordt hij als proefkonijn gebruikt voor een militair experiment, waardoor hij ongelooflijke krachten krijgt.
    Genres: Animatie, Sciencefiction en Actie
  • AKIRA

10-06-88

Overzicht

Kaneda is de leider van een Motorbende in Neo-Tokio. Tetsuo is één van de bendeleden en is altijd de benjamin geweest, die onder bescherming van Kaneda staat. Als Tetsuo wordt gearresteerd, wordt hij als proefkonijn gebruikt voor een militair experiment, waardoor hij ongelooflijke krachten krijgt.

• Alien

25-05-79

Overzicht

De bemanning van een intergalactisch vrachtschip ontdekt op een onbewoonde planeet een ruimteschip dat een noodsignaal uitzendt. Crewleden Kane, Lambert en Dallas gaan aan boord van het onbekende schip en Kane vindt in de catacomben een onbekend organisme dat zich meteen aan zijn gezicht vasthecht.
    Genres: Horror en Sciencefiction
  • Alien

25-05-79

Overzicht

De bemanning van een intergalactisch vrachtschip ontdekt op een onbewoonde planeet een ruimteschip dat een noodsignaal uitzendt. Crewleden Kane, Lambert en Dallas gaan aan boord van het onbekende schip en Kane vindt in de catacomben een onbekend organisme dat zich meteen aan zijn gezicht vasthecht.

• Freeway

23-08-96

Overzicht

Nadat haar moeder en stiefvader gearresteerd zijn besluit de 15-jarige Vanessa Lutz op zoek te gaan naar haar grootmoeder die ze nooit ontmoet heeft. Onderweg krijgt ze autopech, en wordt ze opgepikt door Bob Wolverton, die werkt op een school voor jongens met problemen. Langzaam wint Bob Vanessa's vertrouwen, en begint ze te vertellen over het seksuele misbruik door haar stiefvader. Dan realiseert Vanessa zich echter dat Bob een beruchte snelwegmoordenaar is.
    Genres: Komedie, Misdaad, Thriller en Drama
  • Freeway

23-08-96

Overzicht

Nadat haar moeder en stiefvader gearresteerd zijn besluit de 15-jarige Vanessa Lutz op zoek te gaan naar haar grootmoeder die ze nooit ontmoet heeft. Onderweg krijgt ze autopech, en wordt ze opgepikt door Bob Wolverton, die werkt op een school voor jongens met problemen. Langzaam wint Bob Vanessa's vertrouwen, en begint ze te vertellen over het seksuele misbruik door haar stiefvader. Dan realiseert Vanessa zich echter dat Bob een beruchte snelwegmoordenaar is.

• Meet Dave

08-07-08

Overzicht

Om haar eigen planeet te redden neemt een ruimteschip de levensvorm aan van een man (Eddy Murphy). Problemen doen zich echter voor wanneer er een vrouw (Elizabeth Banks) in het spel komt die het hart van die man verovert. De kapitein van het ruimteschip voorziet hierdoor vele problemen tijdens het redden van zijn eigen planeet.
    Genres: Komedie, Sciencefiction, Avontuur en Familie
  • Meet Dave

08-07-08

Overzicht

Om haar eigen planeet te redden neemt een ruimteschip de levensvorm aan van een man (Eddy Murphy). Problemen doen zich echter voor wanneer er een vrouw (Elizabeth Banks) in het spel komt die het hart van die man verovert. De kapitein van het ruimteschip voorziet hierdoor vele problemen tijdens het redden van zijn eigen planeet.

• Das Arche Noah Prinzip

24-02-84

Overzicht

In 1997 werden de meeste conventionele massavernietigingswapens verlaten. In een baan om de aarde bevindt zich echter een FLORIDA ARKLAB-ruimtestation, dat in staat is het weer op elke locatie op de planeet beneden te volgen. Van nature een civiel project, maar dat zou kunnen worden gebruikt als aanvalswapen, waardoor natuurrampen zoals stormen of overstromingen kunnen ontstaan.
    Genres: Sciencefiction en Thriller
  • Das Arche Noah Prinzip

24-02-84

Overzicht

In 1997 werden de meeste conventionele massavernietigingswapens verlaten. In een baan om de aarde bevindt zich echter een FLORIDA ARKLAB-ruimtestation, dat in staat is het weer op elke locatie op de planeet beneden te volgen. Van nature een civiel project, maar dat zou kunnen worden gebruikt als aanvalswapen, waardoor natuurrampen zoals stormen of overstromingen kunnen ontstaan.

• Babylon 5: A Call to Arms

12-05-99

Overzicht

Het is het jaar 2266. Na enkele jaren van ontwikkeling zijn de eerste vernietigingsprototypes klaar. Wanneer president Sheridan de resultaten onderzoekt, krijgt hij visioenen over een toekomstige Apocalyps. Sheridan's visioenen lijken werkelijkheid te worden wanneer de Drakh, de bondgenoten van de overwonnen Shadows, een offensief beginnen tegen de mensheid. Het is aan een nieuw team van ruimtekrijgers om met de Excalibur en Victory te voorkomen dat de visioenen van een Apocalypse uit zullen komen en de plannen van de Drakh te dwarsbomen.
    Genres: Actie, Sciencefiction en Avontuur
  • Babylon 5: A Call to Arms

12-05-99

Overzicht

Het is het jaar 2266. Na enkele jaren van ontwikkeling zijn de eerste vernietigingsprototypes klaar. Wanneer president Sheridan de resultaten onderzoekt, krijgt hij visioenen over een toekomstige Apocalyps. Sheridan's visioenen lijken werkelijkheid te worden wanneer de Drakh, de bondgenoten van de overwonnen Shadows, een offensief beginnen tegen de mensheid. Het is aan een nieuw team van ruimtekrijgers om met de Excalibur en Victory te voorkomen dat de visioenen van een Apocalypse uit zullen komen en de plannen van de Drakh te dwarsbomen.

• Star Chaser

30-03-24

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Sciencefiction en Animatie
  • Star Chaser

30-03-24

Overzicht

• Soldier

23-10-98

Overzicht

In een futuristische samenleving worden mensen bij hun geboorte geselecteerd als soldaat te worden. Ze worden vervolgens tot onmenselijke moordmachines getraind. Eén van de meest succesvolle en oudste soldaten moet de strijd aangaan met een nieuwe lading soldaten. Op de planeet ontmoet hij de inwoners, die er een vredig leven leiden. Deze vrede wordt verstoord wanneer de planeet aangevallen wordt door de nieuwe supersoldaten die de kolonie willen uitschakelen. Todd beseft dat de inwoners in gevaar zijn en hij beslist om hen te helpen.
    Genres: Sciencefiction, Actie, Drama en Fantasie
  • Soldier

23-10-98

Overzicht

In een futuristische samenleving worden mensen bij hun geboorte geselecteerd als soldaat te worden. Ze worden vervolgens tot onmenselijke moordmachines getraind. Eén van de meest succesvolle en oudste soldaten moet de strijd aangaan met een nieuwe lading soldaten. Op de planeet ontmoet hij de inwoners, die er een vredig leven leiden. Deze vrede wordt verstoord wanneer de planeet aangevallen wordt door de nieuwe supersoldaten die de kolonie willen uitschakelen. Todd beseft dat de inwoners in gevaar zijn en hij beslist om hen te helpen.

• Mission Galactica: The Cylon Attack

09-08-79

Overzicht

Een compilatie van Battlestar Galactica -afleveringen 10-12 en 21, met alternatieve beelden. De Battlestar Galactica is laag op brandstof en ontvangt de hulp van de zogenaamd verloren Battlestar Pegasus die het offensief met de Cylons neemt.
    Genres: Horror en Sciencefiction
  • Mission Galactica: The Cylon Attack

09-08-79

Overzicht

Een compilatie van Battlestar Galactica -afleveringen 10-12 en 21, met alternatieve beelden. De Battlestar Galactica is laag op brandstof en ontvangt de hulp van de zogenaamd verloren Battlestar Pegasus die het offensief met de Cylons neemt.

• Fantastic Four

29-06-05

Overzicht

Wanneer een experimentele ruimtevlucht verkeerd afloopt veranderen Reed Richards, Sue Storms, haar broer Johnny Storms en piloot Ben Grimm van lichaamsstructuur, waardoor zij superkrachten krijgen. Al snel wordt dit bekend aan de buitenwereld, die ze een superhelden status geeft. De elastische Mr. Fantastic, de onzichtbare Invisible Woman, de ontvlambare Human Torch en the Thing, een man van steen met enorme krachten, bundelen als 'the Fantastic Four' hun nieuw verworven kunsten samen om Victor von Doom tegen te houden, die snode plannen heeft met de wereld!
    Genres: Actie, Fantasie en Sciencefiction
  • Fantastic Four

29-06-05

Overzicht

Wanneer een experimentele ruimtevlucht verkeerd afloopt veranderen Reed Richards, Sue Storms, haar broer Johnny Storms en piloot Ben Grimm van lichaamsstructuur, waardoor zij superkrachten krijgen. Al snel wordt dit bekend aan de buitenwereld, die ze een superhelden status geeft. De elastische Mr. Fantastic, de onzichtbare Invisible Woman, de ontvlambare Human Torch en the Thing, een man van steen met enorme krachten, bundelen als 'the Fantastic Four' hun nieuw verworven kunsten samen om Victor von Doom tegen te houden, die snode plannen heeft met de wereld!

• Deep Impact

08-05-98

Overzicht

De 14-jarige Leo Beiderman ontdekt bij stom toeval een nieuwe komeet. De ambitieuze journaliste Jenny Lerner krijgt er lucht van en ziet de primeur als een handig carrièrezetje, want, zo maakt de eerste zwarte president Tom Beck bekend: de mensheid heeft nog maar een paar maanden te gaan. Als noodoplossing wordt een gigantische onderaardse schuilkelder aangelegd waar één miljoen uitverkorenen de jarenlange winter die de komeetinslag zal veroorzaken, kunnen overleven.
    Genres: Actie, Drama en Sciencefiction
  • Deep Impact

08-05-98

Overzicht

De 14-jarige Leo Beiderman ontdekt bij stom toeval een nieuwe komeet. De ambitieuze journaliste Jenny Lerner krijgt er lucht van en ziet de primeur als een handig carrièrezetje, want, zo maakt de eerste zwarte president Tom Beck bekend: de mensheid heeft nog maar een paar maanden te gaan. Als noodoplossing wordt een gigantische onderaardse schuilkelder aangelegd waar één miljoen uitverkorenen de jarenlange winter die de komeetinslag zal veroorzaken, kunnen overleven.

• The Thin Red Line

23-12-98

Overzicht

De Tweede Wereldoorlog: de slag bij Guadalcanal zal een grote invloed hebben op de Japanse positie in het gebied. Een groep jonge soldaten wordt als steun naar de oorlogsmoeë Marine-eenheden gebracht.
    Genres: Drama, Historisch en Oorlog
  • The Thin Red Line

23-12-98

Overzicht

De Tweede Wereldoorlog: de slag bij Guadalcanal zal een grote invloed hebben op de Japanse positie in het gebied. Een groep jonge soldaten wordt als steun naar de oorlogsmoeë Marine-eenheden gebracht.

• Age of Tomorrow

10-06-14

Overzicht

Wanneer de aarde bedreigd wordt door een asteroïde gaan kapitein Captain James Wheeler en zijn team erheen om het op te blazen. Maar wanneer zij daar aankomen, wordt de aarde aangevallen door buitenaardse wezens.
    Genres: Thriller, Sciencefiction en Actie
  • Age of Tomorrow

10-06-14

Overzicht

Wanneer de aarde bedreigd wordt door een asteroïde gaan kapitein Captain James Wheeler en zijn team erheen om het op te blazen. Maar wanneer zij daar aankomen, wordt de aarde aangevallen door buitenaardse wezens.

• Robinson Crusoe on Mars

01-06-64

Overzicht

Gestrand op Mars met alleen een aap als metgezel, moet een astronaut uitzoeken hoe hij zuurstof, water, voedsel en gezelschap kan vinden op de levenloze planeet.
    Genres: Sciencefiction en Avontuur
  • Robinson Crusoe on Mars

01-06-64

Overzicht

Gestrand op Mars met alleen een aap als metgezel, moet een astronaut uitzoeken hoe hij zuurstof, water, voedsel en gezelschap kan vinden op de levenloze planeet.

• Titan A.E.

16-06-00

Overzicht

Het is de 31e eeuw: de aarde is vernietigd door buitenaardse wezens. Een paar van de laatste mensen gaan opzoek naar een gigantisch apparaat dat in staat is om een nieuwe Aarde te maken.
    Genres: Animatie, Sciencefiction, Avontuur, Familie en Actie
  • Titan A.E.

16-06-00

Overzicht

Het is de 31e eeuw: de aarde is vernietigd door buitenaardse wezens. Een paar van de laatste mensen gaan opzoek naar een gigantisch apparaat dat in staat is om een nieuwe Aarde te maken.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid! Onderwerp: Hey allemaal, ik ben Emma! Bericht: Hallo iedereen! Ik ben Emma en ik kom uit Nijmegen. Ik ben net 26 geworden en ben altijd al geïnteresseerd geweest in technologie en alles wat met AI te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik echt gaan duiken in de wereld van artificial intelligence, en ik hoop hier met jullie te kunnen leren en ervaringen te delen. Ik heb al wat geprobeerd met verschillende AI-tools, maar ik vroeg me af: welke zijn nou echt handig voor beginners? Ik heb gehoord dat dingen zoals ChatGPT en DALL-E super toegankelijk zijn, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! In mijn vrije tijd hou ik van schilderen, lezen en af en toe een beetje gamen. Wat zijn jullie favoriete hobby’s? Kan niet wachten om van jullie te horen! Groetjes, Emma Antwoord van de expert – JackDeAI-Koning Hey Emma, welkom op het forum! Fijn dat je je voorstelt! Over AI-tools voor beginners kan ik je zeker wat tips geven. ChatGPT: Dit is een geweldige tool om teksten te genereren of vragen te beantwoorden. Je kunt het gebruiken voor creatief schrijven, maken van samenvattingen of zelfs om ideeën op te doen voor projecten. DALL-E: Als je van tekenen of kunst houdt, is DALL-E echt gaaf! Hiermee kun je AI-afbeeldingen maken van teksten die je invoert. Het is heel intuïtief en je hoeft geen ervaring te hebben met design. Google Colab: Dit is iets technischer, maar als je meer wilt leren over programmeren en machine learning, is Colab een fantastische plek om te beginnen, vooral met gratis GPU-kracht! Start met iets dat jou aanspreekt. Vind je schrijven leuk? Probeer ChatGPT! Houd je van kunst? Ga voor DALL-E! Ik hoop dat je dit helpt. Veel plezier hier! Reacties van andere gebruikers: Mieke1980: Hey Emma! Welkom! Ik gebruik ChatGPT ook, zo chill om ideeën mee uit te werken. Hoop dat je hier veel leert! Joris: Hoi Emma! Ik wist niet dat DALL-E zo makkelijk was. Heb je al wat kunst gemaakt? Zou leuk zijn om het te zien! LotteLovesAI: Welkom, Emma! Ik ben ook nog een newbie op het gebied van AI. Wat vind je tot nu toe het leukst? Ik ben meestal meer van het gamen, maar AI fascineert me ook! JanDeTechneut: JackDeAI-Koning heeft gelijk, Google Colab is echt een aanrader als je wat dieper wilt gaan. Ik heb daar een paar coole projecten gemaakt. Heb je al iets van coding gedaan? Emma: Bedankt voor de warme welkom, allemaal! Ja, ik heb een paar tekeningetjes gemaakt met DALL-E. Hele leuke ervaring! Wat voor projecten maken jullie met die tools? Sophie: Superleuk dat je DALL-E hebt geprobeerd! Ik hou ook van creatief zijn. Heb je al een idee voor je volgende kunstwerk? Lucas: Hey Emma, ik vroeg me af of je ook interesse hebt in de ethiek van AI? Dat lijkt me een interessant onderwerp om over te discussiëren! Emma: Zeker, Lucas! Ethiek in AI is echt belangrijk. Waar denken jullie dat de grenzen moeten liggen? Marco: Ik weet dat er nu veel discussie is over bias in AI. Dat vind ik ook echt spannend en belangrijk. Dat wil ik graag verder onderzoeken. Kirsten: Ik ben ook benieuwd naar die ethiek! Het is zo’n snel veranderend veld. Fijn dat we hier met een leuke groep hierover kunnen praten. Emma: Lijkt me een goed plan om hier met elkaar over te sparren! Dank jullie voor de fijne reacties! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom stopt mijn download halverwege en hoe los ik het op? Gebruiker1: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Mijn downloads via Spotnet stoppen ineens halverwege. Super irritant! Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt! Expert001: Hé Gebruiker1, dat is echt vervelend! Dit probleem kan een paar oorzaken hebben. Laat me je een paar mogelijke oplossingen geven. Verbondenheid met servers: Soms kan je verbinding met de server wegvallen. Check je internetverbinding. Als die instabiel is, kan dat je downloads beïnvloeden. Probeer ook een andere server uit in Spotnet. Soms zijn sommige servers overbelast of tijdelijk down. Instellingen in Spotnet: Ga naar je instellingen en kijk bij ‘Downloads’. Zorg ervoor dat de limieten voor downloads niet te laag zijn ingesteld. Als je een downloadlimiet hebt, zet die even hoger of zet het uit om te testen. Firewall of antivirus: Controleer of je firewall of antivirus misschien downloads blokkeert. Voeg Spotnet toe als een uitzondering of schakel tijdelijk je antivirus uit om te kijken of dat helpt. Schijfruimte: Zorg ervoor dat er genoeg ruimte is op je harde schijf. Als je schijf vol is, kunnen downloads halverwege stoppen. Update: Zorg ervoor dat je de laatste versie van Spotnet hebt. Soms lost een eenvoudige update dit soort problemen op. Hopelijk helpt dit een beetje! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt! Gebruiker2: Top antwoord, Expert001! Die verbinding met de server had ik nog niet aan gedacht. Ik ga dat even checken. Thx! Gebruiker3: Bij mijn downloads stopt het ook soms. Heb de limieten al aangepast, maar dat hielp niet. Misschien dat de firewall het is? Ga dat ook proberen! Gebruiker4: Ik heb ooit gehad dat een fout in de instellingen van mijn router de boosdoener was. Even de router resetten kan soms wonderen doen. Probeer dat ook eens! Gebruiker1: Bedankt voor de tips, allemaal! Ik ga ze snel proberen. Hopelijk lukt het! Gebruiker5: Als je nog steeds problemen hebt, kan het ook een goed idee zijn om je internetprovider te bellen. Soms ligt er een probleem bij hen. Gebruiker3: Ja, dat klinkt logisch, Gebruiker5. Ik had laatst ook iets met mijn internet, en de provider kon het zo fixen. Waren ze weer aan het klussen in de buurt. Gebruiker6: Ik had altijd last van dat soort dingen toen ik een oude computer gebruikte. Overweeg om je systeem te upgraden, kan ook invloed hebben op hoe goed dingen downloaden. Gebruiker1: Dat is wel een goed punt, Gebruiker6! Mijn laptop is ook best oud. Misschien is het tijd voor een upgrade. Gebruiker7: Heb je al gekeken naar je internetsnelheid? Een snelheidstest kan helpen om te zien of je voldoende snelheid hebt. Je wil niet dat dat het probleem is, haha! Gebruiker2: Haha, dat herken ik! Dat had ik laatst ook. Snelheidstest gedaan en bleek dat ik eigenlijk maar de helft van wat ik betaald had kreeg. Provider gebeld en nu gaat het weer lekker snel! Gebruiker1: Zo zie je maar weer. Bedankt, iedereen! Ik ga aan de slag met jullie tips en laat weten hoe het gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom lijkt Siri me niet te verstaan? Tips om het probleem op te lossen! iRonnie: Hee allemaal! Ik heb een vraag over Siri. Ik gebruik het best vaak, maar soms lijkt de app me echt niet te verstaan. Zelfs als ik gewoon normaal praat! Heeft iemand tips of oplossingen? Alvast bedankt! SophieTechExpert: Hey iRonnie! Dat is vervelend! Siri kan soms lastig zijn, maar er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Hier zijn wat tips: Geluid en omgeving: Zorg ervoor dat je in een stille ruimte bent. Als er veel achtergrondgeluid is, kan Siri moeite hebben om je te verstaan. Microfooncheck: Controleer of je microfoon goed werkt. Probeer eens een voice memo op te nemen. Als dat goed klinkt, dan is de microfoon waarschijnlijk okay. Taalinstellingen: Het kan zijn dat je Siri in een andere taal hebt ingesteld. Kijk even bij de instellingen en zorg dat het klopt. Afstandsbediening: Als je een headset met microfoon gebruikt, zorg ervoor dat deze goed is aangesloten. Soms kan een losse stekker zorgen voor een slechtere geluidskwaliteit. Siri opnieuw instellen: Soms helpt het om Siri opnieuw in te stellen. Dit kan je doen via de instellingen. Gewoon Siri uitschakelen en daarna weer aanzetten. Hopelijk helpen deze tips! Laat maar weten hoe het gaat! GijsK: Goede tips, Sophie! Ik had hetzelfde probleem en heb gewoon de taalinstellingen veranderd, en het hielp echt. Had nooit gedacht dat dat zo’n groot effect zou hebben! LotteB: Wow, dat van die taal is echt een goeie. Soms denk je er niet eens aan! Ik heb ook nog een tip: als je te snel praat, snapt Siri je soms ook niet. Probeer wat langzamer en duidelijker te praten! RubenL: Ik heb hetzelfde probleem, en ik dacht dat het misschien aan mijn iPhone lag. Maar na het lezen van deze tips, denk ik dat ik het gewoon verkeerd deed. Bedankt, mensen! iRonnie: Thx voor de tips allemaal! Ik zal ze zeker proberen. De microfoon check ik ook even. Echt super dat jullie de tijd nemen om te helpen! SophieTechExpert: Geen probleem, iRonnie! Het is altijd fijn om elkaar te helpen. Als je nog meer vragen hebt, laat het weten! JasperX: Het klinkt misschien gek, maar ik gebruik Siri eigenlijk nooit. Ik vind het makkelijk om gewoon zelf te typen. Maar dit soort problemen zijn wel goed om te weten voor als ik het ooit wil proberen. Dank jullie! Kimmy: Hee, ik had ook moeite met Siri, maar ik ontdekte dat mijn iPhone een update nodig had. Na de update snapte Siri me een stuk beter. Zoiets kan ook invloed hebben! iRonnie: Goed punt, Kimmy! Die updates vergeten we soms echt. Ga ik ook checken! BerthaP: Ik vind Siri soms ook lastig, maar na zoveel tips kan ik niet wachten om het weer eens uit te proberen. Laten we hopen dat het beter gaat! LotteB: Inderdaad, gewoon blijven proberen! En laat ons weten hoe het gaat. We zijn benieuwd naar je ervaringen, iRonnie! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film