Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Smokey and the Bandit II

15-08-80

Overzicht

Het is is alweer een paar jaar geleden dat Bandit en Cletus hun befaamde 24 uurs race door Mexico reden. Bandit doet het nu rustig aan. Tot dat Big Enos en Little Enos ze uitdagen voor een nieuwe race: een olifant door het land vervoeren binnen 24 uur.
    Genres: Actie en Komedie
  • Smokey and the Bandit II

15-08-80

Overzicht

Het is is alweer een paar jaar geleden dat Bandit en Cletus hun befaamde 24 uurs race door Mexico reden. Bandit doet het nu rustig aan. Tot dat Big Enos en Little Enos ze uitdagen voor een nieuwe race: een olifant door het land vervoeren binnen 24 uur.

• Renegade

30-10-87

Overzicht

Tijdens zijn reis door de Zuidwestelijke Verenigde Staten, met zijn Jeep CJ Renegade en zijn kastanje veulen genaamd Joe Brown, ontmoet Luke Matt, zoon van een vriend van hem, Moose, die in de gevangenis zit. Moose vraagt Luke om voor Matt te zorgen en hem te helpen een stuk land in bezit te nemen. Dus begint hun reis, vol avonturen...
    Genres: Actie, Avontuur, Komedie en Western
  • Renegade

30-10-87

Overzicht

Tijdens zijn reis door de Zuidwestelijke Verenigde Staten, met zijn Jeep CJ Renegade en zijn kastanje veulen genaamd Joe Brown, ontmoet Luke Matt, zoon van een vriend van hem, Moose, die in de gevangenis zit. Moose vraagt Luke om voor Matt te zorgen en hem te helpen een stuk land in bezit te nemen. Dus begint hun reis, vol avonturen...

• Frenzy

25-05-72

Overzicht

Frenzy gaat over een seriemoordenaar die Londen in zijn greep houdt en volgens het klassieke Hitchcock patroon, leidt het spoor naar een onschuldige. Die ziet zich gedwongen om uit de handen van de politie te blijven teneinde zijn onschuld te kunnen bewijzen door het ontmaskeren van de werkelijke schuldige.
    Genres: Misdaad, Thriller en Horror
  • Frenzy

25-05-72

Overzicht

Frenzy gaat over een seriemoordenaar die Londen in zijn greep houdt en volgens het klassieke Hitchcock patroon, leidt het spoor naar een onschuldige. Die ziet zich gedwongen om uit de handen van de politie te blijven teneinde zijn onschuld te kunnen bewijzen door het ontmaskeren van de werkelijke schuldige.

• Twister

10-05-96

Overzicht

Twee wetenschappers die alles in het werk stellen om de waarschuwingstijd te vergroten van een twister, willen elektronische meetapparatuur in het hart van de tornado brengen om hem zo beter te kunnen bestuderen en de weg die hij aflegt te kunnen voorspellen. Dit kan echter alleen door recht in haar dodelijke pad te gaan staan en te proberen het pas op het allerlaatste moment uit de weg te gaan...
    Genres: Actie, Avontuur en Drama
  • Twister

10-05-96

Overzicht

Twee wetenschappers die alles in het werk stellen om de waarschuwingstijd te vergroten van een twister, willen elektronische meetapparatuur in het hart van de tornado brengen om hem zo beter te kunnen bestuderen en de weg die hij aflegt te kunnen voorspellen. Dit kan echter alleen door recht in haar dodelijke pad te gaan staan en te proberen het pas op het allerlaatste moment uit de weg te gaan...

• Breakdown

02-05-97

Overzicht

Jeff en Amy Taylor verhuizen naar Californië, en moeten een lange rit maken door het land. Wanneer ze in het midden van een woestijn rijden komt hun rit plotseling door panne tot een stop. Amy krijgt een rit van een trucker om bij een restaurant te kunnen bellen, maar als Jeff het defect aan de auto heeft ontdekt en naar het wegrestaurant rijdt heeft niemand haar daar ooit gezien. Hij moet er nu alles aan doen om zijn vrouw terug te vinden.
    Genres: Misdaad, Mysterie, Thriller, Drama en Actie
  • Breakdown

02-05-97

Overzicht

Jeff en Amy Taylor verhuizen naar Californië, en moeten een lange rit maken door het land. Wanneer ze in het midden van een woestijn rijden komt hun rit plotseling door panne tot een stop. Amy krijgt een rit van een trucker om bij een restaurant te kunnen bellen, maar als Jeff het defect aan de auto heeft ontdekt en naar het wegrestaurant rijdt heeft niemand haar daar ooit gezien. Hij moet er nu alles aan doen om zijn vrouw terug te vinden.

• Der Todestunnel - Nur die Wahrheit zählt

04-10-05

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Actie en Drama
  • Der Todestunnel - Nur die Wahrheit zählt

04-10-05

Overzicht

• Smokey and the Bandit

27-05-77

Overzicht

Een racer moet binnen 28 uur een illegale vracht bier van Texas naar Atlanta rijden en neemt tegelijk een bruid mee die is weggelopen van het altaar.
    Genres: Actie, Avontuur en Komedie
  • Smokey and the Bandit

27-05-77

Overzicht

Een racer moet binnen 28 uur een illegale vracht bier van Texas naar Atlanta rijden en neemt tegelijk een bruid mee die is weggelopen van het altaar.

• Big Trouble in Little China

30-05-86

Overzicht

Jack Burton is een stoere vrachtwagenchauffeur, die zijn vriend Wang helpt om diens vriendin terug te vinden. Hij komt terecht in Chinatown, maar tot zijn grote verbazing gebeuren daar enkele vreemde dingen. Hij en Wang moeten zich een weg banen door bovennatuurlijke krijgers om Lo Pan te verslaan, die Wangs vriendin wil offeren om zo zijn sterfelijkheid terug te krijgen.
    Genres: Actie, Komedie, Fantasie en Avontuur
  • Big Trouble in Little China

30-05-86

Overzicht

Jack Burton is een stoere vrachtwagenchauffeur, die zijn vriend Wang helpt om diens vriendin terug te vinden. Hij komt terecht in Chinatown, maar tot zijn grote verbazing gebeuren daar enkele vreemde dingen. Hij en Wang moeten zich een weg banen door bovennatuurlijke krijgers om Lo Pan te verslaan, die Wangs vriendin wil offeren om zo zijn sterfelijkheid terug te krijgen.

• ...altrimenti ci arrabbiamo!

29-03-74

Overzicht

Als Kid en Ben gedeeld eerste worden in een race waarbij een buggy de eerste prijs was, moeten ze onderling een wedstrijd houden om te bepalen wie de prijs mag houden. Nog voordat dat bepaald is, wordt de buggy in kwestie echter vernield door een lokale groep gangsters. Het tweetal zweert wraak en eist van de gangsters een nieuwe buggy.
    Genres: Actie en Komedie
  • ...altrimenti ci arrabbiamo!

29-03-74

Overzicht

Als Kid en Ben gedeeld eerste worden in een race waarbij een buggy de eerste prijs was, moeten ze onderling een wedstrijd houden om te bepalen wie de prijs mag houden. Nog voordat dat bepaald is, wordt de buggy in kwestie echter vernield door een lokale groep gangsters. Het tweetal zweert wraak en eist van de gangsters een nieuwe buggy.

• Mad Max 2

24-12-81

Overzicht

De wereld die we kennen is niet meer. De steden van vroeger zijn veranderd in een grote woestenij. Door deze 'waste land' trekt de eenzame zwerver Max doelloos rond, altijd op zoek naar voedsel en benzine om te kunnen overleven.
    Genres: Avontuur, Actie, Thriller en Sciencefiction
  • Mad Max 2

24-12-81

Overzicht

De wereld die we kennen is niet meer. De steden van vroeger zijn veranderd in een grote woestenij. Door deze 'waste land' trekt de eenzame zwerver Max doelloos rond, altijd op zoek naar voedsel en benzine om te kunnen overleven.

• Mad Max

12-04-79

Overzicht

De normale samenleving is in verval geraakt. De snelwegen zijn een nachtmerrieachtig decor geworden voor een dodelijk spel tussen een groep criminele motorrijders en een handjevol jonge politieagenten in opgevoerde achtervolgauto's. Max is een jonge agent, verantwoordelijk voor de dood van één van de leiders van de motorrijders, genaamd 'The Nightrider'. Zijn vriendin, Jessie, wil dat hij bij de politie-eenheid weggaat. Max gaat inderdaad bij de politie weg en wil alleen nog maar rust en gaat met Jessie en haar baby een lange vakantie houden.
    Genres: Avontuur, Actie, Thriller en Sciencefiction
  • Mad Max

12-04-79

Overzicht

De normale samenleving is in verval geraakt. De snelwegen zijn een nachtmerrieachtig decor geworden voor een dodelijk spel tussen een groep criminele motorrijders en een handjevol jonge politieagenten in opgevoerde achtervolgauto's. Max is een jonge agent, verantwoordelijk voor de dood van één van de leiders van de motorrijders, genaamd 'The Nightrider'. Zijn vriendin, Jessie, wil dat hij bij de politie-eenheid weggaat. Max gaat inderdaad bij de politie weg en wil alleen nog maar rust en gaat met Jessie en haar baby een lange vakantie houden.

• Convoy

27-06-78

Overzicht

Nadat een truckchauffeur, samen met een stel collega's, een corrupte politieagent in elkaar geslagen heeft en op de vlucht slaat, wordt hij door andere truckers gevolgd. Het wordt een protest-convoy tegen onder meer politiegeweld en hoge benzineprijzen, richting de Mexicaanse grens.
    Genres: Actie, Komedie en Drama
  • Convoy

27-06-78

Overzicht

Nadat een truckchauffeur, samen met een stel collega's, een corrupte politieagent in elkaar geslagen heeft en op de vlucht slaat, wordt hij door andere truckers gevolgd. Het wordt een protest-convoy tegen onder meer politiegeweld en hoge benzineprijzen, richting de Mexicaanse grens.

• Professione: reporter

28-02-75

Overzicht

Een tv-reporter krijgt door het overlijden van een mede-hotelgast de kans om met diens identiteit een nieuw leven te beginnen. Hij komt er achter dat de dode man wapens leverde aan de derde wereld, en krijgt diens belagers achter zich aan plus zijn eigen echtgenote en chef.
    Genres: Drama, Mysterie en Thriller
  • Professione: reporter

28-02-75

Overzicht

Een tv-reporter krijgt door het overlijden van een mede-hotelgast de kans om met diens identiteit een nieuw leven te beginnen. Hij komt er achter dat de dode man wapens leverde aan de derde wereld, en krijgt diens belagers achter zich aan plus zijn eigen echtgenote en chef.

• Rest Stop

07-10-06

Overzicht

Jess zit achter het stuur. Nicole zit naast hem en aan het eind van de weg zien ze het betoverende Hollywood liggen. Wanneer de gevluchte geliefden bij een verlaten rustplek pauzeren, verdwijnt Jess. En iemand anders komt te voorschijn, iemand met zijn eigen krankzinnige gedachten over plezier. Met allerlei gereedschap als boormachines en nietapparaten. Allerlei gereedschap om in het nabijliggende woud te gebruiken..of op mensen.
    Genres: Horror en Thriller
  • Rest Stop

07-10-06

Overzicht

Jess zit achter het stuur. Nicole zit naast hem en aan het eind van de weg zien ze het betoverende Hollywood liggen. Wanneer de gevluchte geliefden bij een verlaten rustplek pauzeren, verdwijnt Jess. En iemand anders komt te voorschijn, iemand met zijn eigen krankzinnige gedachten over plezier. Met allerlei gereedschap als boormachines en nietapparaten. Allerlei gereedschap om in het nabijliggende woud te gebruiken..of op mensen.

• Duel

13-11-71

Overzicht

David Mann is bezig met zijn autoreis door Californië. Wanneer hij een gastanker probeert te passeren, laat de bestuurder van de gastanker hem niet voorbij. De bestuurder begint steeds vreemder rijgedrag te vertonen: hij begint spelletjes te spelen met Mann.
    Genres: Actie, Thriller en TV Film
  • Duel

13-11-71

Overzicht

David Mann is bezig met zijn autoreis door Californië. Wanneer hij een gastanker probeert te passeren, laat de bestuurder van de gastanker hem niet voorbij. De bestuurder begint steeds vreemder rijgedrag te vertonen: hij begint spelletjes te spelen met Mann.

• デコトラギャル・瀬菜

01-07-10

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Komedie en Actie
  • デコトラギャル・瀬菜

01-07-10

Overzicht

• Armored

04-12-09

Overzicht

Ty Hacket heeft net zijn ouders verloren, woont samen met zijn broertje en kan eigenlijk niet rondkomen. Ty is net aan de slag bij een waardetransportbedrijf en is goed bevriend met Mike Cochrone. Wanneer Mike samen met nog een aantal collega's hun slag willen slaan door een eigen gepantserde transportwagen te overvallen moeten ze Ty wel overtuigen om ook mee te doen om hun plan te laten slagen.
    Genres: Actie, Misdaad, Drama, Thriller en Mysterie
  • Armored

04-12-09

Overzicht

Ty Hacket heeft net zijn ouders verloren, woont samen met zijn broertje en kan eigenlijk niet rondkomen. Ty is net aan de slag bij een waardetransportbedrijf en is goed bevriend met Mike Cochrone. Wanneer Mike samen met nog een aantal collega's hun slag willen slaan door een eigen gepantserde transportwagen te overvallen moeten ze Ty wel overtuigen om ook mee te doen om hun plan te laten slagen.

• The Big Gamble

25-07-61

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Avontuur, Actie, Komedie en Drama
  • The Big Gamble

25-07-61

Overzicht

• Maximum Overdrive

13-07-86

Overzicht

Acht dagen lang draait de aarde in de baan van een mysterieuze komeet. Tijdens die periode komen machines tot leven en terroriseren vervolgens hun menselijke makers. Een klein groepje mensen in een truckerscafe moet het opnemen tegen een lange rij van moordzuchtige vrachtwagens.
    Genres: Horror, Actie, Sciencefiction en Komedie
  • Maximum Overdrive

13-07-86

Overzicht

Acht dagen lang draait de aarde in de baan van een mysterieuze komeet. Tijdens die periode komen machines tot leven en terroriseren vervolgens hun menselijke makers. Een klein groepje mensen in een truckerscafe moet het opnemen tegen een lange rij van moordzuchtige vrachtwagens.

• Joy Ride

05-10-01

Overzicht

De student Lewis besluit om naar de andere kant van Amerika te rijden om zijn vriendin Venna te zien. Lewis raakt opgescheept met zijn oudere broer Fuller, wiens geintjes op de weg er voor zorgen dat de broers en Venna in een nachtmerrie gezogen worden wanneer een gestoorde truckchauffeur beledigd raakt.
    Genres: Mysterie, Thriller en Drama
  • Joy Ride

05-10-01

Overzicht

De student Lewis besluit om naar de andere kant van Amerika te rijden om zijn vriendin Venna te zien. Lewis raakt opgescheept met zijn oudere broer Fuller, wiens geintjes op de weg er voor zorgen dat de broers en Venna in een nachtmerrie gezogen worden wanneer een gestoorde truckchauffeur beledigd raakt.

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: Jan123 Hey allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Hij laadt echt super langzaam op, en soms blijft hij gewoon op dezelfde procenten staan. Iemand ideeën waarom dat zo is en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru Hoi Jan123, Dat klinkt vervelend! Er zijn een paar dingen die je kunt checken. Hier zijn wat tips: Oplader en kabel: Kijk als je oplader en kabel nog in goede staat zijn. Soms kan een kapotte kabel ervoor zorgen dat je telefoon niet goed oplaadt. Probeer een andere oplader als je die hebt. Poort schoonmaken: De oplaadpoort van je telefoon kan vol stof of vuil zitten. Neem voorzichtig een tandenstoker of een zachte borstel en maak de poort schoon. Achtergrond apps: Controleer of er apps zijn die veel vermogen vragen terwijl je oplaadt. Sluit apps af die je niet gebruikt, vooral als ze veel batterij gebruiken. Oude software: Zorg ervoor dat je telefoon up-to-date is. Soms kunnen updates helpen om de oplaadtijd te verbeteren. Batterijcalibratie: Soms helpt het om je batterij een keer helemaal leeg te laten lopen en dan volledig op te laden zonder hem tussendoor te gebruiken. Probeer deze dingen eens en laat ons weten of het helpt. Succes! Gebruiker: AnjaB Thanks, TechGuru! Die tips ga ik proberen. Ik had echt geen idee dat stof ook invloed kon hebben op de oplaadpoort. Ga zo’n doekje pakken. Gebruiker: Robbert88 Zou ook kunnen dat je een wat oudere telefoon hebt? Die kunnen soms gewoon wat trager opladen. Heb ik ook gehad met mijn oude toestel. Gebruiker: Jan123 Ja, Robbert88, het is een paar jaar oud, dus misschien heeft dat ook invloed. Maar ik ga eerst die tips van TechGuru proberen. Thanks! Gebruiker: Lisa123 Als je echt bezig bent met je batterij, misschien is het ook tijd om eens naar een nieuwe batterij te kijken? Soms helpt dat als je telefoon echt oud is. Gebruiker: TechieMax Klopt helemaal, Lisa123! Maar dat is meestal een laatste redmiddel. Eerst goed kijken wat je kan doen met oplader en software. Gebruiker: TimmyT Oh, ik had laatst ook dat probleem! Bij mij lag het gewoon aan de kabel, die was echt versleten. Nieuwe kabel en hij doet het weer als vanouds. Gebruiker: Jan123 Goede tip, TimmyT! Ik ga even kijken of de kabel echt nog goed is. Kan ook de oorzaak zijn, thanks! Gebruiker: AnjaB Moet je ook oppassen met snelladen. Ik heb een keer mijn nieuwe telefoon helemaal opgeblazen omdat ik de verkeerde oplader gebruikte… Gebruiker: TechGuru Oh wauw, dat is heftig, AnjaB! Zeker opletten met snelladers. Ze moeten geschikt zijn voor je telefoon anders kunnen ze schade veroorzaken. Maar Jazz, veel succes verder met je oplaadprobleem! Gebruiker: Jan123 Thanks iedereen! Ik ga nu aan de slag met alle tips. Laat het weten als ik nog meer hulp nodig heb. Fingers crossed! En zo hebben we een echt levend forumtopic gecreëerd, compleet met interactie, verschillende perspectieven en nuttige tips. Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: Roel1985 CelestialBreeze Hallo allemaal! Ik ben Roel1985 en ik kom uit het mooie Utrecht. Ik ben net nieuw hier op het forum en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om mezelf even voor te stellen. Ik ben een fanatieke film- en muziekliefhebber en ben altijd op zoek naar nieuwe en interessante content. Via een vriend hoorde ik over Spotweb en dat leek me erg handig, dus besloten om me aan te melden. Ik ben benieuwd hoe jullie Spotweb gebruiken, en wat je er allemaal voor nodig hebt? Ik hoor graag jullie tips! Ik heb ook nog een vraag: zijn er bepaalde series of films die jullie absoluut aanraders vinden? Ik kijk uit naar jullie reacties! Groetjes, Roel ExpertUser89 Hey Roel1985! Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Welkom op het forum! Spotweb is een geweldige manier om torrents te vinden, vooral als je geïnteresseerd bent in films en series. Om te beginnen met Spotweb heb je eigenlijk maar een paar dingen nodig: Een account: Je moet je eerst registreren op een Spotweb-server. Dit is meestal gratis. Een zakenpakketten: Je hebt ook een goede torrent-client nodig, zoals qBittorrent of uTorrent. Dit helpt je om de bestanden te downloaden die je vindt via Spotweb. Een nieuwsgroepen-abonnement: Spotweb werkt voornamelijk met nieuwsgroepen, dus je hebt een abonnement nodig. Dit kost vaak een klein bedrag per maand. Hoe gebruik je Spotweb? Zodra je geregistreerd bent, kun je door de verschillende categorieën bladeren, zoals films en series. Als je iets interessants vindt, klik je erop voor meer informatie. Vervolgens kan je de link kopiëren naar je torrent-client om het te downloaden. Als het gaat om films of series, zou ik zeggen dat je zeker de nieuwste releases moet checken. Veel mensen hier zijn fan van ‘Stranger Things’ en ‘The Witcher’, dus dat zijn goede startpunten! Laat het me weten als je nog meer vragen hebt! Veel plezier hier! FilmFanatic Welkom Roel! Echt vet dat je films en muziek leuk vindt! Heb je al een favoriete film? Ik ben zelf dol op alles van Tarantino. UtrechtVibes Hey Roel, welkom! Utrecht is echt een fijne stad. Heb je nog andere hobby’s naast films en muziek? TechyTim Hallo Roel1985! Goed dat je hier bent! Spotweb is makkelijk te gebruiken. Als je eruit bent, is het echt een spelletje. Gebruik je al een torrent-client? Dat maakt het veel makkelijker om te downloaden. Roel1985 Dank jullie wel voor de warme welkom! Mijn favoriete film is trouwens ‘Inception’. Ik vind het fijn om te puzzelen met verhalen. En ja, ik gebruik nu qBittorrent, maar ik ben nog best een beginner in dat alles. Zijn er nog tips om sneller te downloaden? ExpertUser89 Ja, Roel, een paar tips! Zorg ervoor dat je internetverbinding stabiel is. Kijk naar de "seeders" en "leechers". Iets met veel seeders downloadt meestal sneller. Vergeet niet om je torrent-client goed af te stellen, dat kan ook schelen! FilmFanatic He Roel, als je Inception zo leuk vindt, moet je echt ‘Interstellar’ eens kijken! UtrechtVibes Ja, Interstellar is fantastisch! En heb je al andere films van Nolan gezien? Roel1985 Zo, wat een tips! Dank jullie wel! En ja, ik heb ook ‘Dunkirk’ gezien. Echt geweldig! TechyTim Nolan maakt gewoon knappe films, dat kan ik alleen maar beamen! Lijkt wel of hij ons altijd aan het denken zet. CelestialBreeze Kijk aan, mooie interactie hier! Blijf vooral vragen stellen, dat maakt het leuk! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom krijg ik de foutmelding ‘bestandsnaam klopt niet’ en hoe los ik het op? Gebruiker123: Hey allemaal, ik heb een probleem. Wanneer ik iets wil downloaden via Spotnet, krijg ik steeds die foutmelding ‘bestandsnaam klopt niet’. Weet iemand wat dat betekent en hoe ik het kan oplossen? Thanks! Expert_Netwerk: Hey Gebruiker123, Ah, dat kan flink irritant zijn! Geen zorgen, ik help je graag verder. Die foutmelding komt meestal door een paar dingen. Laat me het even opsplitsen: Bestandsnaam en extensie: Soms is de Download-file niet goed benoemd. Bijvoorbeeld, als je probeert te downloaden als filmpje.mkv, maar de server heeft het bestand gelabeld als filmpje.mov. Check of de extensie klopt. Karakterproblemen: Er kunnen rare karakters in de bestandsnaam zitten. Sommige programma’s kunnen daar niet mee omgaan. Dus als je ziet dat er bijvoorbeeld een "?" of een "#" in de naam staat, probeer dan die te verwijderen. Verbinding met de server: Soms, als er een probleem is met de verbinding naar de server, kan de fout ook zomaar naar boven komen. Dit kan gebeuren als de server tijdelijk down is of je internetverbinding instabiel is. Oplossing: Zorg ervoor dat de bestandsnaam geen speciale karakters bevat en dat de extensie overeenkomt met het bestand dat je probeert te downloaden. Probeer het nog een keer na een paar minuten, of controleer je verbinding. En als je het nog niet hebt gedaan, probeer een andere nieuwsgroep of Spotnet-repo. Hopelijk helpt dit! Laat gerust weten of je meer hulp nodig hebt. Gebruiker456: Thx Expert_Netwerk! Goeie tips. Ik had het ook dat ik een “?” in de naam had. Dat was echt stom van me. Karin82: Hé, ik heb ook wel eens zo’n melding gehad. Wat ik deed was de bestandsnaam gewoon inkorten. Soms kan het ook te maken hebben met de lengtes van de naam. Probeer dat eens! ShrekFan84: Wat een gedoe met die bestandsnamen! Maar ik heb ook wel eens gemerkt dat als je gewoon het origineel laat staan, het vaak goed gaat. Dus gebruik niet je eigen naam, maar gewoon die van de repo! Gebruiker123: Thanks voor de tips! Ik ga het even proberen. Moet ik ook op iets anders letten? Expert_Netwerk: Ja, zeker! Kijk ook naar je instellingen in Spotnet. Soms helpt het om je zoekfilters aan te passen. Als je bijvoorbeeld zoekt op ‘films’, probeer dan ook ‘films HQ’ of iets dergelijks. Dan vind je vaak betere resultaten! Mikey1989: Ik heb ooit dat ik niets kon downloaden omdat mijn provider sommige nieuwsgroepen blokkeerde… Toen moest ik mijn VPN maar inschakelen. Miss misschien ook iets om te overwegen als je het nog steeds niet voor elkaar krijgt. FrisGenius: Ja, Mikey, dat kan echt een probleem zijn! Heb het zelf ook gehad. Het gebruik van een VPN maakt het meestal een stuk makkelijker. Maar let op, soms werkt niet elke VPN goed met Spotnet. Gebruiker789: Ik ben net nieuw met deze dingen, maar wat is precies een VPN? Klinkt spannend, maar ook een beetje ingewikkeld. Expert_Netwerk: Een VPN (Virtual Private Network) is in principe een soort tunnel waar je internetverkeer doorheen gaat. Daarmee verberg je je IP-adres en kun je gewoon verbinding maken met buitenlandse servers. Dat helpt ook bij de veiligheid. Aanrader dus! Als je meer wilt weten, laat maar weten! Gebruiker123: Thanks allemaal! Jullie zijn geweldig. Ik ga gelijk aan de slag! Mikey1989: Goeie luck! Laat ons weten of het lukt! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film