Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Sound

Anna Sulley

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Anna Sulley

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Sound

Bekend van

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Forumdiscussie: Toekomst van Timber bij Feyenoord Gebruiker: Jasper123 Hey allemaal, ik vroeg me af wat jullie denken over Quinten Timber bij Feyenoord? Hoe zit het met zijn kansen om nog een toekomst bij de club te hebben? Groeten! Expert: Voetbalvijf Hoi Jasper! Dat is een interessante vraag. Quinten Timber heeft de laatste tijd veel draaiingen in zijn carrière meegemaakt, vooral onder trainer Robin van Persie. In recente interviews heeft Van Persie gezegd dat hij twijfelt of Timber nog een rol weggelegd is bij Feyenoord. Hij benadrukt dat hij spelers wil zien met de juiste intenties en inzet, vooral in de verdediging. Dat betekent dat hij niet blij is met wat hij tot nu toe van Timber heeft gezien tijdens trainingen en wedstrijden. Timber zelf heeft ook laten weten dat hij zich niet helemaal in dat beeld herkent. Hij heeft aangegeven dat hij altijd zijn best doet, zelfs als hij op een andere positie moet spelen, zoals rechtsback. Dit geeft aan dat hij zich flexibel opstelt, wat groot is! Maar hij voelt zich ook een beetje als een zondebok door de manier waarop zijn prestaties worden beoordeeld. Wat betreft zijn toekomst bij Feyenoord: het lijkt erop dat er veel onzekerheid heerst. Als de club nog wat aan hem wil verdienen, moeten ze hem deze transferperiode verkopen, omdat zijn contract afloopt. Dus er zijn kansen dat hij binnenkort vertrekt, vooral als er clubs zijn die interesse in hem hebben. Samengevat: het is een lastige situatie voor Timber en Feyenoord, en het blijft spannend om te zien wat er gaat gebeuren. Reacties: Gebruiker: Marloesie Dus Timber zou wel eens kunnen vertrekken? Dat vind ik echt jammer, hij heeft zoveel potentieel! Gebruiker: Rolfie Ik snap Van Persie wel. Je kunt niet gewoon de rest maar afwachten hè. Als je niet speelt, dan moet je ook je inzet tonen! Gebruiker: Voetbalgek23 Ja, maar het lijkt wel een beetje een poppenkast zoals Timber zegt! Hoe kan je goed presteren als je niet in jezelf gelooft? Gebruiker: TimFan Holds your horses! We weten niet alles. Misschien heeft Timber gewoon een paar slechte weken gehad? Iedereen heeft wel eens een dip. Gebruiker: JessieR Nou, als ze hem nu niet verkopen, kunnen ze hem voor niks kwijtraken! Dat is wel dom van de club. Gebruiker: JelleB Jasper, ik denk dat de club een goede beslissing moet maken. Ze moeten misschien ook met Timber praten over wat hij wil. Je moet wel weten dat spelers ook kiezen voor hun eigen toekomst. Gebruiker: Rolfie Maar er is zoveel competitie, het wordt echt moeilijk voor hem om te blijven als hij niet speelt. Tijd om te bepalen wat hij wilt dus! Gebruiker: Marloesie Ja, de wintertransferperiode is altijd zo spannend! Ik hoop echt dat hij een kans krijgt om ergens te schitteren. Gebruiker: TimFan Ik vind het ook echt jammer. Timber heeft hier zo hard gewerkt. Maar soms moet je gewoon verder kijken. Gebruiker: Voetbalgek23 Laten we hopen dat hij snel terugkomt in de basis! Hij kan het nog maken, ik geloof in hem! Het blijft spannend in de voetbalscene rondom Quinten Timber. Wat denken jullie? Zouden jullie hem nog graag bij Feyenoord zien? Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Waarom werkt AirPlay bij mij niet en hoe los ik het op? Gebruiker: Jan123 Hey allemaal, ik heb een probleem met AirPlay. Het werkt gewoon niet meer! Ik probeer mijn muziek van m’n iPhone naar m’n tv te streamen, maar er gebeurt gewoon niks. Iemand een idee wat ik kan doen om dit op te lossen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru Hey Jan123! Dat kan echt frustrerend zijn. Geen zorgen, ik help je graag verder. Er zijn een paar dingen die je kunt controleren. Zorg dat alles op hetzelfde netwerk zit: Dit is vaak het grootste probleem. Check of je iPhone en je tv of AirPlay-apparaat met hetzelfde WiFi-netwerk zijn verbonden. Soms zijn er twee netwerken (bijvoorbeeld 2.4GHz en 5GHz). Probeer ze op hetzelfde netwerk te zetten. Herstart je apparaten: Dit klinkt misschien simpel, maar het werkt vaak. Zet zowel je iPhone als je tv uit en weer aan. Dit kan helpen om de verbinding te resetten. Update je software: Zorg ervoor dat je de laatste updates op je iPhone en je tv hebt geïnstalleerd. Oudere versies kunnen problemen geven met AirPlay. Controleer AirPlay-instellingen: Op je tv moet AirPlay wel ingeschakeld zijn. Ga in de instellingen naar ‘AirPlay’ en zorg dat het aan staat. Neem afstand van storingsbronnen: Zorg dat er niet teveel andere apparaten bij de router staan die het signaal kunnen verstoren. Probeer je router iets verder weg te zetten van andere elektronica. Probeer deze stappen en laat weten wat het oplevert! Gebruiker: Sofie88 Thanks, TechGuru! Ik had inderdaad een andere netwerkinstelling. Wel even raar dat het vorige week nog werkte. Maar nu doet ie het weer, super! Gebruiker: PieterW Wat als het nog steeds niet werkt? Is er iets anders dat ik kan proberen? Mijn tv staat op de Sushi-netwerk en mijn telefoon op de Noodle-netwerk… Expert: TechGuru Hey PieterW! Ja, dat klinkt als een probleem! Probeer alles op één netwerk te krijgen, dus zet je iPhone ook op Sushi. Dat is een must voor AirPlay! Als het nog niet werkt, probeer dan stap 2 en 3 van mijn vorige bericht nog eens. Als je vragen hebt, laat het weten! Gebruiker: LotteLovesTech Ik heb soms ook problemen met AirPlay. Zeker als er veel apparaten op hetzelfde netwerk zitten. Heb je al geprobeerd om je router even opnieuw op te starten? Dat kan ook helpen. Gebruiker: Jan123 Bedankt allemaal, ik had niet gedacht dat die netwerkinstelling zo’n groot verschil zou maken! En goed idee om de router opnieuw op te starten, dat ga ik ook proberen. Gebruiker: MaxieM Zou het ook kunnen helpen om je iPhone uit de ‘stille modus’ te halen? Had dat laatst ook, AirPlay werkte niet omdat ik geen geluid hoorde. Gebruiker: Sofie88 Ja, dat is inderdaad vaak een vergeten stap! Vergeet niet het volume te checken als je aan het streamen bent! Gebruiker: PieterW Dus mocht ik het werkelijk niet aan de netwerken kunnen liggen, kan ik dan ook gewoon de AirPlay-app opnieuw installeren? Of is dat nutteloos? Expert: TechGuru Hee PieterW, dat zou kunnen helpen, al is dat meestal niet nodig. Maar je kunt altijd proberen de app opnieuw aan te zetten of je telefoon te resetten. Het is altijd goed om te kijken of er iets geks met de software is. Gebruiker: MaxieM Behalf, dit is echt een gouden topic! Super nuttig voor iedereen met AirPlay problemen. Blij dat ik het heb gevonden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie Waarom blijft mijn iPad maar opnieuw opstarten? Hulp nodig! Hee allemaal, Ik zit met een groot probleem. Mijn iPad blijft maar opnieuw opstarten, elke keer als ik hem aanzet, en dat doet hij ook spontaan tijdens het gebruik. Super frustrerend! Ik heb het ding pas een paar maanden. Weet iemand wat dit kan zijn? Alvast bedankt! AppleExpert Hey iRonnie, Dat klinkt echt irritant! Er zijn een paar dingen die je kunt proberen om dit op te lossen. Hier zijn de stappen: Forceer een herstart: Dit is vaak de eerste stap bij problemen. Houd de aan/uit-knop en de home-knop tegelijkertijd ingedrukt tot je het Apple-logo ziet. Dit kan vaak kleine bugs verhelpen. Update je software: Ga naar de instellingen > Algemeen > Software-update. Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van iOS hebt. Soms zijn er bugs in oude versies die al opgelost zijn in updates. Controleer je apps: Soms kan een specifieke app de boosdoener zijn. Als het probleem na een update is begonnen, probeer die app dan te verwijderen en kijk of dat helpt. Herstel naar fabrieksinstellingen: Dit is een laatste redmiddel. Zorg ervoor dat je een back-up maakt van je gegevens via iCloud of iTunes. Dan ga je naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis al het inhoud en de instellingen. Dit verwijdert alles, maar kan het probleem oplossen. Neem contact op met Apple Support: Als niets helpt, kan er misschien een hardwareprobleem zijn. Apple Support kan je verder helpen. Hopelijk lost één van deze stappen je probleem op! Laat weten hoe het gaat! TechieTom Thanks, AppleExpert! Heb echt geen idee of ik dat durf. Zou het echt helpen? iRonnie Dank je, AppleExpert! Ik ga eerst die herstart proberen en kijken of dat helpt. Ik laat het weten! GamerJessie @iRonnie, als die herstart niet helpt… Heb je het al eens geprobeerd met het resetten naar fabrieksinstellingen? Klinkt heftig, maar het heeft mij altijd geholpen! iRonnie Ja, ik overweeg dat, maar ik ben bang dat ik al mijn dingen kwijt ben. Hoe maak je een goede back-up? AppleExpert @iRonnie, een back-up maken is super simpel! Je gaat naar Instellingen, druk op je naam bovenaan, kies voor iCloud, en zet de apps aan die je wilt back-uppen. Je kunt ook iTunes gebruiken als je dat makkelijker vindt. Zorg dat je genoeg ruimte hebt in iCloud! RubenRocks Ik had ook zo’n probleem met mijn iPad mini! Uiteindelijk bleek het een app te zijn die niet goed werkte. Voordat ik die verwijderde, had ik echt alles al geprobeerd, dus goed dat je dat checkt! IreneInDeMakelaar Wat soort apps kan zo’n probleem veroorzaken? Ik heb een paar spelletjes en social media apps… TechieTom @IreneInDeMakelaar, vooral apps die veel geheugen gebruiken. Denk aan zware games of apps die veel updates hebben. Die kunnen soms bugs bevatten die je iPad laten crashen. iRonnie Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ben nu gearmd met tips en ga aan de slag. Hopelijk kan ik snel weer normaal gebruik maken van mijn iPad! GamerJessie Je komt er wel! Laat het ons weten als het is opgelost! AppleExpert Zou fijn zijn om te horen hoe het afloopt, iRonnie! Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film