Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Editing

Diana Vasquez

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Diana Vasquez

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Editing

Bekend van

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Onderwerp: Hoe zet je PIA VPN gemakkelijk op je Mac? Tips voor beginners! iRonnie: Hey allemaal! Ik wil echt wat meer privacy online, dus ik heb gehoord dat PIA VPN goed is. Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet opzetten op mijn Mac. Is er iemand die me kan helpen met een stap-voor-stap uitleg? Ik ben een beginner. Thanks! ExpertSam: Hey iRonnie! Geen zorgen, het is makkelijker dan je denkt. Ik geef je even een stap-voor-stap uitleg: Download de PIA-app: Ga naar de PIA-website en klik op ‘Download’. Kies de versie voor Mac. Installeer de app: Open het gedownloade bestand. Sleep het PIA-pictogram naar je ‘Aplicaties’ map om het te installeren. Open de app: Ga naar je ‘Aplicaties’ en klik op PIA om het te openen. Inloggen: Voer je inloggegevens in (die krijg je als je een abonnement hebt). Geen account? Maak er in een paar minuten eentje aan! Configuratie: Als je het voor de eerste keer opent, kun je de instellingen bekijken. De basisinstellingen zijn prima, maar je kunt ook opties zoals ‘Kill Switch’ aanzetten voor extra veiligheid. Verbinden: Zoek de grote aan/uit-knop en druk erop. Moet je even wachten tot je verbonden bent met een server. Klaar! Nu kun je veilig surfen! Als je ergens vastloopt, laat het vooral weten. Succes! AppleEva: Thanks, ExpertSam! Ik had geen idee dat het zo simpel was. Ga het straks meteen proberen. TechGuru: Ik sluit me aan bij wat Sam zegt. Vergeet niet je protocol te kiezen als je dat wilt aanpassen! Standaard is het vaak inorde, maar als je echt snelheid wilt, kun je switchen naar WireGuard. Extra tips: als je op bepaalde websites wilt inloggen, zoals je bank, probeer dan verbinding te maken met een server in je eigen land voor minder problemen. iRonnie: Super bedankt voor de tips! Ik ga het nu proberen. En die protocol optie klinkt ook wel interessant, dus misschien dat ik dat later even ga bekijken. GamerGuy: Ik heb PIA ook op mijn Mac en het werkt echt goed bij het streamen van games. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Vergeet niet je verbinding te testen via een website zoals ipleak.net om te zien of je echt anoniem bent. WebWizz: GamerGuy, goede tip! Ik gebruik ook altijd die site om te checken. Gewoon uit veiligheid, je weet maar nooit. |iRonnie, als je nog meer vragen hebt, kun je ook altijd de klantenservice van PIA bereiken. Ze zijn meestal best snel met antwoorden! ChillPanda: Ik vind het echt chill dat PIA gewoon letterlijk met een druk op de knop kan aansluiten. Heus makkelijker dan ik dacht toen ik mijn eerste VPN instelde. Heb ook een paar keer problemen gehad, maar hun online hulp was altijd daar. iRonnie: Thanks voor alle reacties en tips! Dit is echt een fijn forum. Ik voel me al een stuk zekerder. Ga het nu echt proberen! AndroidAad: In de tijd dat ik PIA gebruikte, had ik echter soms last van verbindingsproblemen. Heb je dat ook, of ligt dat aan mijn internet? Ik tus ook tussen servers, maar sommige werken gewoon niet echt goed. Altijd weer dat gedoe… iRonnie: @AndroidAad, dat lijkt me vervelend. Tot nu toe werkt het voor mij prima, maar ik ben nog maar net begonnen. Misschien even contact opnemen met de klantendienst? ExpertSam: @AndroidAad, dat kan soms gebeuren, vooral als je verbinding hebt met een server die ver weg is. Probeer eens een andere server in jouw regio. Je kunt ook de VPN instellingen aanpassen om te zien of dat helpt. Laat ons weten hoe het gaat! Jullie zijn top! Blijf vooral vragen stellen of je ervaringen delen. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: LIVE | Amsterdamse beurs levert in, kleiner verlies op Wall Street Gebruiker: Jan_78 Bericht: Hey allemaal, ik heb niet zoveel verstand van de beurs. Wat betekent het eigenlijk dat de Amsterdamse beurs inlevert? En waarom is er een kleiner verlies op Wall Street? Bedankt! Expert: Beurstijger99 Bericht: Hoi Jan, goeie vraag! Als we zeggen dat de Amsterdamse beurs "inlevert", betekent dat over het algemeen dat de aandelenkoersen dalen. Het kan zijn dat beleggers hun aandelen verkopen, misschien vanwege ongerustheid over de economie, nieuwe cijfers of gewoon omdat ze winst willen pakken na een stijging. Kijk, de beurs is als een grote marktplaats voor aandelen. Als mensen denken dat de waarde van een bedrijf gaat dalen, willen ze hun aandelen liever nu verkopen dan later. Stel je voor dat je een smartphone hebt die je voor €300 wilt verkopen, maar je hoort dat er een nieuwe versie uitkomt. Je kunt het beste nu verkopen voordat de waarde daalt, toch? Over Wall Street: dat is de grootste beurs in de VS. Een "kleiner verlies" betekent dat de daling daar minder groot is dan eerst verwacht. Dit kan komen doordat er goed nieuws is, zoals betere bedrijfsresultaten of positieve economische cijfers. Het feit dat er maar een klein verlies is, kan beleggers geruststellen en ervoor zorgen dat ze minder panikeren, wat op zijn beurt weer een stabiliserend effect kan hebben. Dus, om het samen te vatten: de Amsterdamse beurs daalt, wat niet goed is, maar Wall Street’s kleinere daling kan betekenen dat daar de situatie minder zorgelijk is. Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker: Emma29 Bericht: Thanks voor de duidelijke uitleg, Beurstijger! Ik heb vaker gehoord van “bull” en “bear” markten. Heeft dat hier ook iets mee te maken? Expert: Beurstijger99 Bericht: Zeker, Emma! Een "bull market" is wanneer de koersen stijgen en er veel optimisme is. Je ziet veel mensen kopen omdat ze geloven dat de waarde blijft stijgen. Een "bear market" is precies het tegenovergestelde; hier dalen de koersen en is er veel pessimisme. Dus als de Amsterdamse beurs inlevert, kan dat wijzen op een bear market. Het draait allemaal om de stemming van de beleggers en hun verwachtingen over de toekomst. Gebruiker: ThomasB Bericht: Interessant! Maar wat kunnen we doen als de beurs blijft dalen? Moet je aandelen verkopen of wachten? Gebruiker: Marlies_van_D Bericht: Dat is een moeilijke keuze, Thomas. Ik ben geen expert, maar ik heb geleerd dat verkopen vaak niet de beste oplossing is. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar blijven zitten kan ervoor zorgen dat je minder verlies lijdt als de koersen weer stijgen. Maar iedereen moet natuurlijk zijn eigen keuze maken! Gebruiker: Sam_123 Bericht: Eigenlijk denk ik dat je niet moet stressen over de beurs. De beurs schommelt altijd, toch? Gewoon goed voorbereid zijn en niet in paniek raken. Gebruiker: Lotte_88 Bericht: Ik ben het eens met Sam. Uiteindelijk is beleggen voor de lange termijn vaak de beste strategie. Maar ja, soms is het best lastig om niet te panikeren. Gebruiker: Jan_78 Bericht: Bedankt voor alle reacties! Dit maakt het al een stuk duidelijker voor me! Ik ga proberen het in de gaten te houden. Gebruiker: Beurstijger99 Bericht: Graag gedaan, Jan! En als je vragen hebt, gewoon vragen. Beleggen is altijd een leerproces. Gebruiker: Marlies_van_D Bericht: Inderdaad, blijf vragen stellen! Iedereen leert zo van elkaar. Succes met beleggen! Gebruiker: ThomasB Bericht: Bedankt allemaal! Hopelijk trekt de beurs snel weer aan. Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Wat is DDL full speed en hoe werkt het eigenlijk? Gebruiker: RetroDL Hey allemaal! Ik heb laatst gehoord over DDL full speed, maar ik snap eigenlijk niet zo goed wat het is en hoe het werkt. Kan iemand dat voor me uitleggen? Heb al wat gezocht, maar dat was best vaag. Thanks! Gebruiker: ExpertGuy He RetroDL! Geen probleem, ik kan het je uitleggen. DDL staat voor "Direct Download Links." Het idee is dat je bestanden direct vanaf een server kunt downloaden zonder dat je door allerlei advertenties of pop-ups hoeft te navigeren. Full speed betekent eigenlijk dat je de hoogste downloadsnelheid kunt halen die je internetverbinding toelaat. Dit is vaak een groot voordeel, want sommige downloadservices beperken de snelheid, vooral als je geen premium lid bent. Hoe het werkt: Link Klikken: Je klikt op de DDL die je wilt gebruiken. Server Kiezen: Soms krijg je keuzelinks voor verschillende servers. Kies degene die het dichtst bij je in de buurt ligt voor snellere downloads. Downloaden: Zodra je de link hebt gekozen, begint het downloaden direct. Geen wachttijden of verdere bevestigingen nodig. Voorbeeld: Stel, je wilt een game downloaden. Je vindt een DDL naar die game, klikt erop, en de download begint meteen. Als je internet snel is, heb je de game in no-time op je computer. Hopelijk is dit iets duidelijker! Als je meer vragen hebt, laat het vooral weten. Gebruiker: DannyMIRC Thanks, ExpertGuy! Dus dat betekent dat je sneller bestanden binnenhaalt zonder die vervelende onderbrekingen? Klinkt goed! Maar hoe weet je of een link veilig is? Gebruiker: ChillaxJoe Ja, dat is ook iets wat ik me afvroeg! Soms zie je van die shady links. Zijn er trucs om te checken of een DDL betrouwbaar is? Kan je ook virussen krijgen? Gebruiker: ExpertGuy Dat is eigenlijk een super belangrijke vraag, DannyMIRC en ChillaxJoe. Er zijn een paar dingen waar je op kunt letten: Reputatie van de bron: Gebruik links van bekende websites. Reacties van andere gebruikers: Kijk op forums (zoals deze!) of mensen goede ervaringen hebben met de links. Antivirus software: Zorg dat je altijd een goede antivirus op je computer hebt draaien. Dat geeft je extra bescherming. Het kan wel eens gebeuren dat je ergens een virus oploopt, dus voorzichtig zijn is altijd slim! Gebruiker: RetroDL Super, dank je wel! Dat maakt het al een stuk makkelijker. Zullen we misschien een lijstje maken van veiligere DDL-sites of zo? Zou handig zijn! Gebruiker: N00bMaster Ik ken er wel een paar! Wie heeft er nog meer? Ik ben ook altijd op zoek naar goede DDL-sites. Gebruiker: TechieTom Er is ook een goede site genaamd "DownloadHub” waar je veel DDL’s kunt vinden. Maar let wel op! Niet alles is altijd 100% veilig. Gewoon goed oppassen dus! Gebruiker: ChillaxJoe DownloadHub ken ik! Ik gebruik het af en toe. Maar ik blijf altijd checken op reviews eerst. Je weet maar nooit. Gebruiker: RetroDL Ja, dat is slim! Reviews checken is echt belangrijk. Ik ga het zeker proberen! Laten we dat lijstje toppers maken, daar hebben we allemaal wat aan! Gebruiker: DannyMIRC Ik ben er ook voor! Gewoon een paar goede links plaatsen zou heel chill zijn. Dan wordt het een soort DDL-bible voor ons! Gebruiker: N00bMaster Haha, DDL-bible, dat klinkt goed! Ik begin alvast met een lijstje! Laten we elkaar helpen! Einde Topic Er is veel enthousiasme en iedereen lijkt het erover eens te zijn dat het delen van veilige links een goed idee is. RetroDL en de anderen zijn al aan het brainstormen over een lijstje van betrouwbare DDL-sites. Het lijkt erop dat deze discussie alleen maar verder zal groeien! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film