Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 03-02-47
Geboren in: Antigonish, Nova Scotia, Canada
Ook bekend als:
   · Steven McHattie
   · Steve McHattie
   · Stephen McHattie Smith
   · Стивен МакХэтти
   · 스티븐 맥하티
   · استیون مک‌هتی
   · استیفن مک‌هتی

Stephen McHattie

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Stephen McHattie

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 03-02-47
Geboren in: Antigonish, Nova Scotia, Canada
Ook bekend als:
   · Steven McHattie
   · Steve McHattie
   · Stephen McHattie Smith
   · Стивен МакХэтти
   · 스티븐 맥하티
   · استیون مک‌هتی
   · استیفن مک‌هتی

Bekend van

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Forumdiscussie: Is NordVPN beter dan Surfshark voor beginners? Wat zijn jullie ervaringen? Gebruiker: Janneke123 Hey allemaal! Ik ben net begonnen met het kijken naar VPN’s en ik twijfel tussen NordVPN en Surfshark. Ik heb gehoord dat ze allebei goed zijn, maar welke is nu eigenlijk beter voor beginners zoals ik? Zijn er dingen waar ik op moet letten? Alvast bedankt! Expert: VPNGuru Hey Janneke! Goede vraag, en het is logisch dat je twijfelt, want beide VPN’s zijn populair. Laat me het eenvoudig uitleggen. NordVPN heeft een lange geschiedenis en staat bekend om zijn gebruiksvriendelijke interface. Het is makkelijk te installeren, zelfs voor niet-techneuten. Als je connectieproblemen hebt of gewoon niet weet wat je moet doen, kun je altijd op hun klantenservice rekenen. Bovendien hebben ze een stevige beveiliging en zijn ze snel, wat handig is. Surfshark daarentegen is relatief nieuw, maar heeft ook een goede reputatie opgebouwd. Het is vaak wat goedkoper dan NordVPN, wat heel aantrekkelijk kan zijn. Ze bieden ook een functie genaamd "Camouflage Mode", waarmee je internetverkeer ‘verbergt’, zodat niemand kan zien dat je een VPN gebruikt. Dat is handig als je ergens bent waar VPN’s niet worden toegestaan. Een belangrijk punt is dat Surfshark onbeperkte gelijktijdige verbindingen biedt. Dit betekent dat je het kunt gebruiken op al jouw apparaten tegelijk, wat handig is als je bijvoorbeeld een gezin hebt. NordVPN heeft er een limiet op, meestal tot 6 apparaten. Wat betreft gebruiksvriendelijkheid: beide platforms zijn redelijk eenvoudig, maar veel beginners vinden NordVPN nét iets intuïtiever. Dus, als je echt nog geen ervaring hebt met VPN’s, zou ik NordVPN aanraden. Kortom, als je budgetvriendelijk wilt zijn en meerdere apparaten wilt gebruiken, ga dan voor Surfshark. Als je iets meer waarde hecht aan ervaring en klantenservice, kies dan voor NordVPN. Hopelijk helpt dit! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt! Gebruiker: Dave88 Thanks @VPNGuru! Ik heb ook een paar keer het idee gehad om NordVPN te proberen, maar zag dat de prijs soms wat hoog is. Is het dat echt waard? Gebruiker: Emma021 Jaa, ik vind NordVPN geweldig! Ik gebruik het nu al een jaar en heb nog nooit problemen gehad. Hun klantenservice is echt top. Altijd snel geholpen! Gebruiker: Bartje Ik wil wel eens zeggen, Surfshark is ook heel goed! Ik heb geen problemen gehad en het is super snel. Voor de prijs vergelijkbaar met Netflix, topdeal! Gebruiker: Anouk Leuk om te zien dat zoveel mensen hier al ervaring mee hebben. Ik heb nu een trial van Surfshark en vind het makkelijk te gebruiken. Had ooit NordVPN, maar de prijs was echt een ding voor mij. Gebruiker: Janneke123 Bedankt voor jullie reacties! Het klinkt alsof NordVPN meer opties biedt voor beginners, maar de prijs van Surfshark is echt aantrekkelijk. Ik ga het nog even goed overdenken! Gebruiker: Timmy Tja, het blijft een keuze maken. Maar soms zijn de reviews over NordVPN wat overrated? Heb daar ook negatieve dingen over gehoord. Surfshark lijkt echt een goede keuze te zijn als je Beginner bent. Gebruiker: Hilde Van wat ik heb gelezen, kun je echte deals vinden als je wat tijd investeert in zoeken. Soms zijn er kortingen voor NordVPN. Dan wordt het weer een betere optie! Gebruiker: KellyC Ik heb NordVPN en ben er erg tevreden over! Maar eerlijk gezegd, Surfshark lijkt ook een goede keuze. Wat ik wel een groot voordeel vind van Nord is dat je hun servers kunt gebruiken in meer landen, dat kan soms best handig zijn. Gebruiker: Binkie Klopt! Ik heb ook meerdere VPN’s geprobeerd en NordVPN heeft altijd goed gewerkt voor streaming. Dat uitschakelen van geo-blokkeringen is handig! Gebruiker: Dave88 Ik ga denk ik toch voor NordVPN. Toch iets wat mij meer aanspreekt. Bedankt allemaal voor de tips! Een leuke en levendige discussie, waar beginners zeker iets van kunnen leren! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe open ik een magnet link en wat heb ik daarvoor nodig? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en heb een simpele vraag. Hoe open ik een magnet link? Wat heb ik daar precies voor nodig? Ik hoor er vaak over, maar ik snap het nog niet helemaal. Alvast bedankt! ExpertUser: Hey Gebruiker1! Welkom op het forum! Geen zorgen, ik leg het je graag uit. Een magnet link is een soort link die je kan gebruiken om bestanden te downloaden via torrents. Het verschil met normale links is dat je geen specifieke file downloadt, maar eigenlijk een ‘aanvraag’ doet voor het bestand. Hiervoor heb je een torrentclient nodig. Dat is een programma dat de magnet link kan begrijpen en het bestand voor je kan downloaden. Hier zijn de stappen die je nodig hebt: Installeer een torrentclient: Er zijn verschillende goede opties zoals qBittorrent, uTorrent of BitTorrent. Ik raad qBittorrent aan omdat het gratis is en geen advertenties heeft. Kopieer de magnet link: Dit is meestal een link die begint met "magnet:". Je vindt deze vaak op torrent sites. Open je torrentclient: Start het programma dat je hebt gedownload. Voeg de magnet link toe: In qBittorrent kun je dat doen door op het plus-icoontje te klikken (meestal "Voeg torrent toe" genoemd) en dan de magnet link in te plakken. Een andere manier kan zijn om met je rechtermuisknop op de link te klikken en ‘Openen in [jouw torrentclient]’ te selecteren, als die optie er is. Downloaden maar! De torrentclient begint nu met het downloaden van het bestand. Houd er rekening mee dat de snelheid hangt af van hoeveel mensen het bestand beschikbaar hebben (de ‘seeds’). Hopelijk helpt dit je verder! Vragen? Stel ze gerust! Gebruiker2: Dit is echt handig, bedankt! Ik wist niet dat je een speciale programma nodig had. Kan je ook een magnet link openen in je browser? ExpertUser: Ja, dat kan soms! Sommige browsers hebben extensies die een magnet link rechtstreeks in een torrentclient kunnen openen. Maar het is meestal makkelijker om het in je torrentclient te doen voor een soepelere ervaring. Gebruiker3: Ik gebruik altijd uTorrent, maar ik heb gehoord dat dat niet zo veilig is. Klopt dat? ExpertUser: Ja, dat hoor je vaak. uTorrent heeft in het verleden wat vervelende zaken gedaan, zoals advertenties en tracking. Het is daarom goed om alternatieven te overwegen. qBittorrent is een fijne keuze, omdat het open-source is en geen gedoe heeft. Gebruiker4: Haha ik dacht altijd dat magnet links voor muziek waren. Gewoon een bestand met een paar Grateful Dead nummers ofzo . Maar ik begrijp nu dat het voor van alles kan zijn! Gebruiker1: Wauw, thanks voor de uitleg! Ik ga nu meteen een client downloaden. Zijn er nog tips om te kijken of een torrent veilig is? ExpertUser: Zeker! Kijk naar het aantal seeds en leechers (hoeveel mensen het delen). Meer seeds betekent doorgaans een snellere en betrouwbaardere download. Check ook de comments of ratings op de website waar je de link hebt gevonden. Dat geeft je vaak een idee van de kwaliteit en veiligheid. Gebruiker5: Oh, dat is ook een goeie tip! Ik ben altijd zo bang voor virussen als ik iets download. Dus ik ga dat zeker in de gaten houden. Gebruiker6: Ik zat nog te denken, is het illegaal om te downloaden via torrents? ExpertUser: Dat kan afhankelijk zijn van wat je downloadt. Veel films en muziek zijn beschermd door auteursrecht. Het is goed om dat in je achterhoofd te houden. Maar er zijn ook veel legale torrents beschikbaar, zoals open source software en Creative Commons materiaal! Gebruiker7: Net een magnet link geprobeerd en het werkt super! Thanks allemaal voor de hulp. Nu kan ik eindelijk de serie binge-watchen die ik al zo lang wilde zien! Gebruiker8: Haha leuk om te horen! Wat voor serie ben je aan ’t kijken? Misschien moet ik ook eens beginnen! Gebruiker7: Oh, ik ben bezig met "The Expanse". Echt een aanrader als je van sci-fi houdt! Gebruiker9: Ik las dat die serie echt goed is! Maar ben je niet bang om torrent sites te gebruiken? Dat kan toch een risico zijn? ExpertUser: Ja, dat is een risico. Gebruik altijd een VPN als je torrents downloadt. Dat maakt je internetverbinding veiliger en helpt je privacy te beschermen. Gebruiker1: Thanks allemaal voor de reacties! Ik voel me nu al een stuk slimmer over torrents! Ga alvast een VPN uitzoeken en dan aan de slag met die magnet links! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is Kodi precies en hoe kan ik het gebruiken zonder technische voorkennis? Gebruiker: Janneke21 Hey allemaal! Ik heb gehoord van iets genaamd Kodi, maar ik weet eigenlijk niet wat het is of hoe ik het kan gebruiken. Kun je het zonder technische kennis aan de gang krijgen? Alvast bedankt! Expert: TechTimo Hoi Janneke! Geweldig dat je dit vraagt. Kodi is eigenlijk een soort mediacentrum. Stel je voor dat je al je films, series, muziek en zelfs foto’s op één plek kunt verzamelen en bekijken. Het is een gratis softwareprogramma dat je op verschillende apparaten kunt installeren, zoals je pc, smartphone of zelfs een smart TV. Je kunt Kodi gebruiken om allerlei soorten content te streamen. Dat kan zijn van je eigen bestanden (denk aan video’s op je computer) of van het internet. Misschien heb je wel gehoord van ‘add-ons’ — dat zijn extra dingen die je kunt toevoegen aan Kodi om meer content te bekijken, zoals Netflix, YouTube, of zelfs live tv. Geen technische voorkennis nodig! Je hoeft echt geen techneut te zijn. Hier zijn een paar stappen om je op weg te helpen: Download Kodi: Ga naar de officiële Kodi-website en download de versie voor jouw apparaat. Installeer het: Volg de instructies die verschijnen. Dit is meestal gewoon een paar keer op "volgende" klikken. Voeg media toe: Open Kodi en kies de optie om je eigen bestanden toe te voegen. Dit kan een map op je computer zijn met films of muziek. Zoek naar add-ons: In Kodi zit een sectie voor add-ons. Hier kun je heel makkelijk populaire add-ons vinden en installeren. Meestal is het gewoon klikken en dan “Installeer”. Als je iets niet snapt, laat het gerust weten! Ik help je graag verder. Gebruiker: Mark76 Thanks voor de uitleg Timo! Maar hoe zit het met die add-ons? Is dat niet lastig om in te stellen? Expert: TechTimo Mark76, goede vraag! In het begin lijkt het misschien wat lastig, maar het is eigenlijk best simpel. Zodra je in de add-on sectie bent, zie je vaak een soort zoekbalk. Typ daarin de naam van de add-on die je wilt hebben (zoals ‘Netflix’), en meestal krijg je dan een paar opties. Klik gewoon op de juiste en druk op "Installeren". Sommige add-ons hebben misschien wel extra stappen, maar daar wordt je meestal goed doorheen geleid. Gebruiker: LindaD Ik heb Kodi een tijdje geleden geprobeerd, maar ik vond het best overweldigend. Zijn er geen simpele alternatieven? Expert: TechTimo LindaD, ik snap je punt. Kodi kan inderdaad in het begin wat overweldigend zijn. Als je echt iets eenvoudigers zoekt, kun je apps zoals Plex of VLC overwegen. Deze zijn ook gebruiksvriendelijker voor beginners. Gebruiker: Freekster Wat ik leuk vind aan Kodi, is dat je het helemaal kunt aanpassen! Maar je moet wel even geduld hebben met die instellingen. Gebruiker: Nadine-92 Het enige waar ik me zorgen over maak, is of het legaal is om alles te streamen via Kodi. Weet iemand dat? Expert: TechTimo Goede vraag, Nadine! Kodi zelf is volledig legaal, maar het hangt er echt vanaf welke add-ons je gebruikt. Sommige bieden content aan die auteursrechtelijk beschermd is. Het is altijd goed om te kijken of de add-ons die je gebruikt legaal zijn. Doe je huiswerk, en als je twijfelt, zoek iets dat betrouwbaar is! Gebruiker: Rick417 Ik heb al een tijdje Kodi en vind het super handig, vooral met mijn eigen filmcollectie. Gewoon perfect om al je ‘huisgemaakte’ dingen bij elkaar te hebben. Gebruiker: MerelM Afgelopen weekend een toffe filmavond gehad met Kodi! Via een add-on mijn favoriete films kunnen kijken. Het is echt een aanrader! Maar ik blijf soms hangen met het toevoegen van nieuwe add-ons. Iemand tips? Gebruiker: Bartjes MerelM, dat toevoegen gaat echt met vallen en opstaan. Gewoon rondkijken en vooral de reviews van add-ons checken. Dat helpt! Gebruiker: Janneke21 Wow, dank allemaal! Dit is superhelpend. Ik ga Kodi downloaden en proberen. Fingers crossed! Zo, dat was de discussie over Kodi! Hopelijk voelt iedereen zich nu een beetje meer op zijn gemak. Heb je vragen, schroom niet om ze te stellen! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film