Persoonlijke informatie
Bekend van: ActingVerjaardag: 21-09-82
Geboren in: Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands
Elise Schaap
Biografie
Elise Schaap (Rotterdam, 21 september 1982) is een Nederlandse actrice en zangeres. Elise Schaap (Rotterdam, 21 september 1982) is een veelzijdige Nederlandse actrice en producent, die grote bekendheid verwierf met haar rol als Danielle Bouman in de Netflix-hit Undercover en de bijbehorende Ferry-franchise. Haar talent voor zowel intens drama als komedie heeft haar tot een vaste waarde in de Nederlands-Vlaamse entertainmentwereld gemaakt. Dit leverde haar drie jaar op rij de Televizier-Ster voor Beste Acteur op, evenals een Gouden Kalf-nominatie voor haar hoofdrol in Mijn Vader is een Vliegtuig. In de afgelopen jaren heeft Schaap haar invloed uitgebreid als creatief producent met grote projecten zoals de psychologische thriller Dood Spoor en het kassucces De Z van Zus. Daarnaast was ze mede-bedenker en hoofdrolspeler in de bekroonde familiefilm Superkrachten voor je hoofd, die werd onderscheiden met een Gouden Film. Van prestigieuze festivalselecties op Canneseries tot commerciële hits: haar werk blijft een breed publiek aanspreken in diverse genres.Bekend van
-
Bride Flight -
Richting West -
Sekjoeritie -
De Z van Zus -
Valentino -
Afscheid van de maan -
Le ragazze dello swing -
Superkrachten voor je hoofd -
Matterhorn -
Hotel Sinestra -
Faithfully Yours -
Stromboli -
De Masters -
Ja, Ik Wil! -
De Marathon -
Weg van jou -
April, May en June -
Wat is dan liefde -
Ferry -
Jackie -
Soof 3 -
Mijn vader is een vliegtuig -
Herrie in huize Gerri -
Opa Cor -
Ferry 2 -
Nieuw Zeer -
CAST -
Drag Race Holland -
Blablabla met Schaap -
Familie Kruys -
Welkom in de Middeleeuwen
-
I.M. -
Ferry: de serie -
De Avondshow met Arjen Lubach -
Make Up Your Mind -
Hotnews.nl -
Soof: Een Nieuw Begin -
Hart tegen hard -
Costa! -
Undercover -
Weet Ik Veel -
Amsterdam Empire -
Ladies Night -
De TV Kantine -
Dood Spoor -
SUGA: Ride or Die -
Exen -
Keyzer & De Boer Advocaten -
Keyzer & De Boer Advocaten -
De Machine
Elise Schaap
Biografie
Elise Schaap (Rotterdam, 21 september 1982) is een Nederlandse actrice en zangeres. Elise Schaap (Rotterdam, 21 september 1982) is een veelzijdige Nederlandse actrice en producent, die grote bekendheid verwierf met haar rol als Danielle Bouman in de Netflix-hit Undercover en de bijbehorende Ferry-franchise. Haar talent voor zowel intens drama als komedie heeft haar tot een vaste waarde in de Nederlands-Vlaamse entertainmentwereld gemaakt. Dit leverde haar drie jaar op rij de Televizier-Ster voor Beste Acteur op, evenals een Gouden Kalf-nominatie voor haar hoofdrol in Mijn Vader is een Vliegtuig. In de afgelopen jaren heeft Schaap haar invloed uitgebreid als creatief producent met grote projecten zoals de psychologische thriller Dood Spoor en het kassucces De Z van Zus. Daarnaast was ze mede-bedenker en hoofdrolspeler in de bekroonde familiefilm Superkrachten voor je hoofd, die werd onderscheiden met een Gouden Film. Van prestigieuze festivalselecties op Canneseries tot commerciële hits: haar werk blijft een breed publiek aanspreken in diverse genres.Persoonlijke informatie
Bekend van: ActingVerjaardag: 21-09-82
Geboren in: Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands
Bekend van
-
Bride Flight -
Richting West -
Sekjoeritie -
De Z van Zus -
Valentino -
Afscheid van de maan -
Le ragazze dello swing -
Superkrachten voor je hoofd -