Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

• The Sky Is Everywhere

02/11/2022

Overview

Muzikaal talent Lennie rouwt om het verlies van haar zus en moet kiezen tussen twee liefdes, een nieuwe jongen op school en de ingestorte ex-vriend van haar zus. Met haar hart vol twijfel en fantasie zoekt Lennie haar weg tussen eerste liefde en eerste verlies.
    Genres: Drama, Romantiek and Muziek
  • The Sky Is Everywhere

02/11/2022

Overview

Muzikaal talent Lennie rouwt om het verlies van haar zus en moet kiezen tussen twee liefdes, een nieuwe jongen op school en de ingestorte ex-vriend van haar zus. Met haar hart vol twijfel en fantasie zoekt Lennie haar weg tussen eerste liefde en eerste verlies.
  • Malasaña 32

01/17/2020

Overview

No information provided.
    Genres: Drama and Horror
  • Malasaña 32

01/17/2020

Overview

• Ravage

08/14/2020

Overview

No information provided.
    Genres: Horror and Thriller
  • Ravage

08/14/2020

Overview

• El paso intermedio

09/24/2019

Overview

No information provided.
    Genres: Drama, Horror and Thriller
  • El paso intermedio

09/24/2019

Overview

• Johan Falk: Operation Näktergal

11/03/2009

Overview

De politie-eenheid "GSI" van de stad Göteborg heeft orders gekregen om daders te identificeren en te arresteren die verantwoordelijk zijn voor de invoer van jonge vrouwen uit Oost-Europa naar Zweden. Ze worden gebruikt in de georganiseerde prostitutie. Johan Falk werft een jong Pools meisje dat op een passagiersschip werkt dat tussen Duitsland en Zweden vaart en inzicht heeft in de georganiseerde mensensmokkel. Het gaat beter dan iemand ooit had gehoopt en naarmate de zaken vorderen, komen ze in een moreel grijs gebied terecht ...
    Genres: Actie, Thriller and Misdaad
  • Johan Falk: Operation Näktergal

11/03/2009

Overview

De politie-eenheid "GSI" van de stad Göteborg heeft orders gekregen om daders te identificeren en te arresteren die verantwoordelijk zijn voor de invoer van jonge vrouwen uit Oost-Europa naar Zweden. Ze worden gebruikt in de georganiseerde prostitutie. Johan Falk werft een jong Pools meisje dat op een passagiersschip werkt dat tussen Duitsland en Zweden vaart en inzicht heeft in de georganiseerde mensensmokkel. Het gaat beter dan iemand ooit had gehoopt en naarmate de zaken vorderen, komen ze in een moreel grijs gebied terecht ...
  • A Far Off Place

03/12/1993

Overview

De tieners Nonnie Parker en Harry Winslow hebben als enigen de aanval van een bende stropers overleefd. Hun leven is in gevaar en samen trekken ze de woestijn in op zoek naar de enige man die hen kan helpen, kolonel Mopani Theron. Samen met hem en de bosjesman Xhabbo trekken de kinderen de Kalahari-woestijn door op zoek naar een veilige verblijfplaats.
    Genres: Drama and Avontuur
  • A Far Off Place

03/12/1993

Overview

De tieners Nonnie Parker en Harry Winslow hebben als enigen de aanval van een bende stropers overleefd. Hun leven is in gevaar en samen trekken ze de woestijn in op zoek naar de enige man die hen kan helpen, kolonel Mopani Theron. Samen met hem en de bosjesman Xhabbo trekken de kinderen de Kalahari-woestijn door op zoek naar een veilige verblijfplaats.
  • Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

09/12/1982

Overview

No information provided.
    Genres: Muziek, Drama and Thriller
  • Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

09/12/1982

Overview

• Hud

05/28/1963

Overview

Texas, jaren 50. Hud Bannon woont met zijn vader en neefje op een ranch. Hij is een asociaal en gevoelloos persoon en zijn vader probeert dan ook zijn neefje enige waarden en normen bij te brengen. Helaas kijkt het neefje nogal op tegen Hud.
    Genres: Drama and Western
  • Hud

05/28/1963

Overview

Texas, jaren 50. Hud Bannon woont met zijn vader en neefje op een ranch. Hij is een asociaal en gevoelloos persoon en zijn vader probeert dan ook zijn neefje enige waarden en normen bij te brengen. Helaas kijkt het neefje nogal op tegen Hud.
  • Madonna of the Desert

02/23/1948

Overview

No information provided.
    Genres: Drama and Misdaad
  • Madonna of the Desert

02/23/1948

Overview

• The Big Operator

08/01/1959

Overview

No information provided.
    Genres: Drama and Misdaad
  • The Big Operator

08/01/1959

Overview

• Black Butterfly

01/01/1990

Overview

No information provided.
    Genres: Misdaad and Actie
  • Black Butterfly

01/01/1990

Overview

• Forbidden Island

03/01/1959

Overview

No information provided.
    Genres: Avontuur, Misdaad and Drama
  • Forbidden Island

03/01/1959

Overview

• مختل

04/04/2022

Overview

No information provided.
    Genres: Drama, Thriller and Misdaad
  • مختل

04/04/2022

Overview

• Les États-Unis d'Albert

04/08/2005

Overview

No information provided.
    Genres: Komedie, Drama and Avontuur
  • Les États-Unis d'Albert

04/08/2005

Overview

• En la palma de tu mano

06/21/1951

Overview

No information provided.
    Genres: Misdaad, Drama, Thriller and Horror
  • En la palma de tu mano

06/21/1951

Overview

• Sky Liner

07/28/1949

Overview

No information provided.
    Genres: Misdaad
  • Sky Liner

07/28/1949

Overview

• MAY 9 2022

12/01/2022

Overview

No information provided.
    Genres: Thriller and Horror
  • MAY 9 2022

12/01/2022

Overview

• A Very Missing Person

03/04/1972

Overview

No information provided.
    Genres: Mysterie, Komedie, Misdaad and TV Film
  • A Very Missing Person

03/04/1972

Overview

• MOVE

12/12/2017

Overview

No information provided.
    Genres: Documentaire, Misdaad and Historisch
  • MOVE

12/12/2017

Overview

• Misteri Sumur Tua

01/01/1987

Overview

No information provided.
    Genres: Drama and Horror
  • Misteri Sumur Tua

01/01/1987

Overview

• Who was online  1 User was Online in the last 2 hours

• Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Laatste berichten

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Statistics

• Movies
      704
    • TV Shows
      125
    • Comments
      185
    • Reviews
      64

Latest Movie
    By Duken
    Type: Movie