Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 03-07-55
Geboren in: The Bronx, New York City, New York, USA
Ook bekend als:
   · بروس آلتمن

Bruce Altman

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Bruce Altman

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 03-07-55
Geboren in: The Bronx, New York City, New York, USA
Ook bekend als:
   · بروس آلتمن

Bekend van

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Onderwerp: Wat is QuickPar en hoe gebruik je het eigenlijk? DennisRar: Hey allemaal! Ik ben niet echt een techneut, maar ik hoorde laatst over iets genaamd QuickPar. Wat is dat precies en hoe moet je het gebruiken? Ik heb wat rar-bestanden die ik wil uitpakken, maar ben een beetje in de war. Alvast bedankt! Expert123: Hey DennisRar! Geen stress, ik help je graag. QuickPar is een programma dat je helpt bij het herstel van beschadigde bestanden, vooral wanneer je met .par-bestanden werkt. Dit is handig als je grote bestanden hebt die je via het internet hebt gedownload en sommige delen zijn corrupt of missen. Hoe gebruik je QuickPar? Download QuickPar: Je kunt het gratis downloaden op de officiële website. Installeer het: Gewoon de instructies volgen zoals bij de meeste programma’s. Open QuickPar: Nadat je het hebt geïnstalleerd, open je het programma. Bestanden toevoegen: Klik op ‘Bestanden toevoegen’ en selecteer je .par-bestanden. Deze zijn meestal bij je rar-bestanden. Herstel starten: Klik op de knop ‘Herstellen’. QuickPar kijkt nu of er ontbrekende of beschadigde bestanden zijn en probeert ze te herstellen met de .par-bestanden. Voorbeeld: Stel, je hebt een film gedownload in meerdere delen, en een van die delen is niet goed. QuickPar heeft de informatie van de .par-bestanden die vertellen hoe het ontbreken van dat deel kan worden opgelost, als het mogelijk is. Als alles goed gaat, krijg je weer je hele bestand terug! Handig, toch? Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten! Janneke89: Wauw, dat klinkt handig! Dus als ik een rare foutmelding krijg bij het uitpakken, kan ik dit gebruiken? Goede tip, thanks! GamingGuru: Ja, precies! Maar je moet ook wel de juiste .par-bestanden hebben. Anders kan QuickPar niet helpen. Vraag me niet hoe ik daarachter kwam, haha. DennisRar: Thanks voor de uitleg, Expert123! Maar wat als je die .par-bestanden niet hebt? Kun je dan nog iets doen? Expert123: Goede vraag, DennisRar! Als je de .par-bestanden niet hebt, wordt het lastig. Je kunt dan vaak niet veel doen met QuickPar. Soms helpt het om een andere downloadbron te proberen, maar meestal zijn de .par-bestanden iets wat je bij de download hoort te krijgen. Altijd even checken! TommyTech: Ik heb laatst ook met QuickPar gewerkt. Het was super simpel! Ik had een film die niet goed wilde uitpakken, maar met QuickPar was het zo gepiept. echt een aanrader! LieveLies: Ik ben nu ook nieuwsgierig. Zijn er alternatieven voor QuickPar? Gewoon uit interesse. Expert123: Zeker! Er zijn alternatieven zoals PAR2 Repair Tool of zelfs WinRAR kan ook helpen bij beschadigde bestanden. Maar QuickPar wordt vaak als de makkelijkste gezien. Kan het daarom zeker aanraden! Nielsie: En als je echt met problemen zit, soms zijn die bestanden gewoon niet meer te redden… Heb dat ook wel eens meegemaakt. Dan maar goeie backups maken in de toekomst! DennisRar: Dank voor alle reacties! Ik ga QuickPar proberen! Als het nog niet lukt, laat ik het weten. Cheers! Janneke89: Laat het weten, DennisRar! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is de beste dashcam voor beginners zonder technische kennis? Titel: Beste dashcam voor beginners? Door: Jan76 Bericht: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar een dashcam, maar ik ben een beetje een noob wat dat betreft. Ik heb geen technische kennis en ik wil gewoon iets wat makkelijk te gebruiken is. Wat raden jullie aan voor beginners? Ik heb ook niet zo’n heel groot budget. Alvast bedankt! Reactie van: ExpertTom Bericht: Hey Jan76! Goed dat je je verdiept in dashcams! Voor beginners die niet willen prutsen met instellingen, zou ik de Nextbase 122 aanraden. Waarom? Het is super eenvoudig in gebruik. Je plaatst ‘m aan de voorruit, zet ‘m aan en je bent klaar. Hier zijn een paar redenen waarom dit een goede keuze is voor jou: Gebruiksvriendelijkheid: Het heeft een simpele interface. Je hoeft niet te spelen met technische settings, het doet gewoon wat het moet doen. Beeldkwaliteit: Ook al is het een instapmodel, de beeldkwaliteit is prima. Je krijgt heldere beelden, zelfs in minder licht. Prijs: Hij is meestal betaalbaar, wat fijn is als je niet teveel wilt uitgeven. Extra functies: Het heeft een loop-recording functie, wat betekent dat het oudere beelden automatisch overschrijft. Zo hoef je niet steeds handmatig op te ruimen. Een tip: kijk of je hem kan kopen met een geheugenkaart, dan ben je gelijk helemaal compleet! Als je er meer over wilt weten of andere opties wilt bespreken, laat het maar weten! Reactie van: SaraLovesCars Bericht: Cool advies, ExpertTom! Ik heb zelf ook de Nextbase 122 en hij werkt echt super goed. Hij is inderdaad heel makkelijk te gebruiken, zelfs voor iemand zoals ik die niet zoveel kaas gegeten heeft van technologie. Reactie van: PeterB Bericht: Ik heb gehoord dat de Viofo A119 ook een goede optie is voor beginners. Iemand daar ervaring mee? Het schijnt goede kwaliteit te hebben, maar ik weet niet of het zo simpel is als die Nextbase? Reactie van: ExpertTom Bericht: Hey PeterB, De Viofo A119 is ook een aanrader, maar het kan een beetje meer technische snufjes hebben. De installatie is iets ingewikkelder, omdat je soms instellingen moet aanpassen om het goed te laten werken. Maar als je er eenmaal doorheen bent, is het een toppertje! Voor beginners is de Nextbase makkelijker en minder frustrerend. Reactie van: Maxie99 Bericht: Wat dacht je van de DashGo 32? Die is ook niet duur en lijkt eenvoudig te zijn. Iemand hier ervaring mee? Reactie van: Lisa123 Bericht: DashGo heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb mooie dingen gehoord. Misschien kan het goed zijn voor jou, Jan76? Gewoon even de reviews checken, dat kan een hoop zeggen! Reactie van: Jan76 Bericht: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga zeker even de Nextbase 122 en de Viofo A119 vergelijken. Misschien ook die DashGo, als ik wat meer info vind. Reactie van: WijnandInDeZon Bericht: He Jan, Nog een ding dat misschien handig is… Vergeet niet om advies te vragen over de geheugenkaart die je erbij haalt. Sommige dashcams hebben specifieke aanbevelingen. Succes! Reactie van: PeterB Bericht: Klopt, Wijnand! Slechte geheugenkaarten kunnen soms leiden tot problemen. Neem iets kwaliteitsvols zodat je geen medische serie van je rit krijgt, haha! Reactie van: SaraLovesCars Bericht: Haha, dat wil je niet! Gewoon goede dingen kopen en je komt er wel. Geniet van het rijden, Jan76! Reactie van: Jan76 Bericht: Haha, heel herkenbaar! Bedankt voor alle hulp, jongens. Ik laat weten wat ik uiteindelijk koop! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar een manier om de Grand Prix van België (Spa) van 25-27 juli gratis te kunnen kijken. Moet ik wel in het buitenland zijn en heb ik niet toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Thanks! F1Fan88: Hoi Mark! Geen stress, ik kan je helpen! Als je de race wilt kijken vanuit het buitenland, is een VPN echt de beste oplossing. Een VPN (Virtual Private Network) maakt het mogelijk om je internetverbinding te beveiligen en je locatie te verbergen. Zo kun je doen alsof je in Nederland bent, zelfs als je dat niet bent! Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access). Het is super stabiel, snel en heel makkelijk te installeren op verschillende apparaten. En het werkt echt goed met Nederlandse en buitenlandse streams, zoals Viaplay en F1TV. Je kunt het gewoon op je laptop, tablet of zelfs je smartphone draaien. Dus hier is wat je moet doen: Download en installeer PIA VPN. Verbind met een Nederlandse server. Ga naar de site van de streamingdienst en voilà, je kunt de race live volgen! Als je nog vragen hebt, laat maar weten! RacerFan99: Top tip, F1Fan88! Ik gebruik PIA ook en het is echt top voor F1. Geen klachten hier! SophieS: Maar werkt PIA ook op smart TV? Heb een ouderwetse televisie en wil de race daar kijken. TV-app is kut F1Fan88: Ja, dat kan! Maar je moet misschien eerst je smart TV configureren met de VPN, of gewoon een apparaat zoals een Chromecast gebruiken om de stream naar je TV te zenden. Zo kun je het makkelijk streamen. AlexVroom: Waarom gebruiken zoveel mensen PIA? Er zijn toch ook gratis VPN’s? RaceLover22: Gratis VPN’s zijn vaak traag en onbetrouwbaar. Heb dat zelf een keer geprobeerd en het viel steeds uit. Blijf bij PIA, het is het geld echt waard, vooral als je voor die snelheid en stabiliteit gaat! PietP: Gebruikt iemand PIA op z’n smartphone? Werkt dat goed? EmmaF1: Ja, ik heb het op m’n telefoon en het werkt perfect! Geen lag of iets. Ideaal voor onderweg! LotteF1: Oh man, ik ben wat sceptisch over die VPN’s. Klopt het dat ze je gegevens bijhouden? F1Fan88: Nee, PIA houdt geen logs bij! Ze zijn echt gericht op privacy. Je kunt ze dus gerust gebruiken zonder je zorgen te maken. MarkNL: Bedankt voor alle tips, iedereen! Ik ga PIA proberen. Hopelijk kan ik de race zonder problemen volgen! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film