Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Production
Ook bekend als:
   · Judith A. Sunga

Judith Sunga

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Judith Sunga

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Production
Ook bekend als:
   · Judith A. Sunga

Bekend van

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Forumdiscussie: Pasveer blijft bij Ajax – Goed idee of niet? Gebruiker: AjaxFan123: Hey allemaal, wat vinden jullie van het nieuws dat Remko Pasveer een nieuw contract bij Ajax heeft getekend? Is hij nog wel goed genoeg om te keepen bij ons? Expert: VoetbalKenners: Hallo AjaxFan123! Goede vraag. Remko Pasveer is 41 jaar, en dat is best ongebruikelijk voor een keeper. Maar je moet er ook bij zeggen dat hij de afgelopen seizoenen vrij stabiel heeft gekeept. Hij brengt veel ervaring mee, wat vooral belangrijk is als er jonge spelers in het team zitten. Neem bijvoorbeeld de seizoenstart vorig jaar; hij hielp met zijn kalmte en leiderschap enorm. Natuurlijk, de vraag is of hij het niveau kan blijven halen terwijl Ajax ook andere doelen heeft, zoals het versterken van de selectie met jongere keepers. Spelers zoals Vitezslav Jaros van Liverpool en Robin Roefs van NEC zijn al in beeld. Dus het kan best zijn dat hij volgend seizoen niet meer de eerste keuze is. Maar wie weet? Soms is het ook fijn om een ervaren rot in de goal te hebben, vooral in crisistijden. Wat denk jij? Blijft hij onze beste optie, of moeten we liever voor een jongere keeper gaan? Gebruiker: VoetbalGeek24: Ik zie de nut van een ervaren keeper echt wel. Bij de topclubs draait het niet alleen om de jongste spelers, maar ook om leiderschap. Maar Pasveer wordt echt wel oud. Wat als hij geblesseerd raakt? Dan is het toch een risico. Gebruiker: AjaxDiva: Ja, eens met VoetbalGeek24. Ik ben bang dat de club zich nu vastlegt aan iemand die straks geen niveau meer heeft als het erop aankomt. We moeten investeren in de toekomst, niet in het verleden! Maar goed, ik ben ook geen trainer. Gebruiker: Supporter_Sam: Ik vind het ook dubbel. Pasveer heeft ons vaak goed geholpen, maar ik snap dat de club naar nieuwe talenten kijkt. Misschien is het goed om hem in te zetten als mentor voor die jonge jongens? Gebruiker: AjaxLover87: Ja, dat denk ik ook! Een beetje zoals wat we hebben met Schöne. Hij is ook ouder, maar zijn wijsheid en ervaring zijn goud waard. Pasveer kan die jonge keepers vast veel leren. Gebruiker: GoalkeeperFan: Precies! En vergeet niet dat het ook heel normaal is in de sport. Veel keepers blijven langer actief dan veldspelers. Kijk maar naar Buffon! Die keepte tot zijn 43ste, en dat was geen slechte keeper, haha. Gebruiker: NieuweHoop: Haha, ja Buffon is een legende! Maar ik hoop maar dat Pasveer niet de ‘laatste kans’ keeper wordt voor Ajax. We moeten wel beter presteren dit seizoen. Gebruiker: AjaxFan123: Haha, je hebt gelijk. Laten we gewoon hopen dat het goedkomt! Misschien heeft hij nog een paar goede seizoenen in zich! Bedankt voor al jullie reacties, leuk om te lezen! Gebruiker: VoetbalKenners: Geen probleem, AjaxFan123! Het is altijd leuk om hierover te discussiëren. Laten we hopen dat het seizoen spannend wordt en dat we veel mooie momenten gaan zien! Zo, dat was de discussie! Hopelijk heb je een goed idee gekregen over wat er speelt rondom Pasveer en Ajax. Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is de beste goedkope telefoon die niet snel kapot gaat? Auteur: TechEnthousiast123 Subforum: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV TechEnthousiast123 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en mijn budget is niet zo heel hoog. Ik zou graag willen weten wat de beste goedkope telefoon is die niet snel kapot gaat. Iemand tips? ExpertGids Heey TechEnthousiast123! Goede vraag, ik begrijp dat je niet teveel wil uitgeven maar wel een degelijke telefoon zoekt. Er zijn een paar merken die je zou kunnen overwegen. Bijvoorbeeld: Motorola Moto G-serie: Ze hebben een paar modellen die vaak goed scoren op duurzaamheid en zijn ook betaalbaar. Bijvoorbeeld de Moto G Power, die heeft een stevige batterij en een robuuste behuizing. Samsung Galaxy A-serie: De A32 of A52 zijn ook populaire opties. Ze zijn niet alleen betaalbaar, maar Samsung staat bekend om zijn goede bouwkwaliteit. Nokia: Kijk eens naar de Nokia smartphones. Ze hebben vaak een goede prijs-kwaliteitverhouding en zijn vrij stevig. De Nokia G20 of de C20 zijn voorbeelden. Let ook op dingen zoals: Gebruik van een hoesje: Dit kan je telefoon veel beter beschermen. Schermbeveiliging: Een goede screen protector kan veel schade voorkomen. Bij goedkope telefoons is het belangrijk om je verwachtingen realistisch te houden; je krijgt misschien geen topcamera, maar de meeste kunnen prima basisdingen doen zoals bellen, sms’en en sociale media. Voor wat je precies nodig hebt, zou ik eens kijken naar de specificaties die voor jou belangrijk zijn, zoals batterijduur, opslagruimte en of je games wilt spelen. Hopelijk helpt dit je op weg! GadgetFan1987 Leuke tips, ExpertGids! Die Moto G’s zijn echt chill. Heb zelf een G7, en die heeft me nooit in de steek gelaten. Zeker een aanrader! SmartphoneSophie Zeker, Moto G en Samsung A-serie zijn prima keuzes. Maar vergeet de Redmi telefoons van Xiaomi niet! Voor de prijs echt goeie specs en ze zijn relatief stevig! TechEnthousiast123 Thanks allemaal! Dit helpt me echt. Heb een paar reviews gelezen over de Moto G en de Samsung A-serie, denk dat ik er eentje ga proberen. PietjePrecies Ik heb een Nokia en die is echt een tank! Maar ik heb ook weleens gehoord dat je sommige Xiaomi modellen moet oppassen met de software. Iemand daar ervaring mee? GadgetFan1987 Ja, klopt. Xiaomi heeft prima hardware, maar hun MIUI kan soms wat rommelig zijn. Gewoon goed de instellingen doorlopen dan kom je er wel uit. Maar de prijs-kwaliteit is vaak superb! ExpertGids Inderdaad, Pierre! De software kan een puntje zijn, maar met wat onderzoek en tweaks kun je een Xiaomi echt goed laten werken. Denk aan het uitschakelen van onnodige apps of melding. TechEnthousiast123 Goed om te weten! Ik ga het allemaal even in overweging nemen. Heb vooral een telefoon nodig die een paar jaar meegaat. SlimmeSandy Hoi! Oh, en vergeet niet om ook eventjes te checken of je ook 5G wilt. De meeste goedkope telefoons van nu zijn nog 4G, maar dat kan nog wel komen in de toekomst. GadgetFan1987 Klopt, Sandy! Maar als je geen zware data-activiteiten hebt, is 4G nog steeds prima. Kijk wat voor jou belangrijk is! TechEnthousiast123 Jullie zijn geweldig, dankje voor al die tips! Ik laat het weten zodra ik een keuze heb gemaakt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Grand Prix van Japan in Suzuka Kijken MarkNL: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar manieren om de Grand Prix van Japan in Suzuka te kijken. Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de streams die ik normaal gebruik. Is er een manier om dit gratis en veilig te doen, bijv. met een VPN? Iemand tips? F1Fan88: Hey MarkNL! Goed dat je het vraagt! Een VPN is echt de oplossing voor jouw probleem! Met een VPN (Virtual Private Network) kun je je internetverbinding versleutelen en je uitstraling laten lijken alsof je in een ander land bent. Super handig als je toegang wilt krijgen tot streams die niet beschikbaar zijn waar je nu bent. Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access). Het is echt top vanwege de stabiliteit en snelheid, en werkt heel goed met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Je kunt het makkelijk installeren op je laptop, tablet of zelfs je smartphone. Gewoon even downloaden, aanmelden en je bent klaar om te gaan! Je kunt bijvoorbeeld zo de stream van F1TV of Viaplay opstarten, zelfs als je in het buitenland bent. Laat me weten als je nog meer vragen hebt! LisaF1: Gebruik het zelf ook, vooral bij Viaplay en F1TV – topspul! Echt makkelijk in gebruik! JeroenF1: Ja, maar werkt PIA ook op smart TV’s? Iemand ervaring daarmee? SophieS: Helemaal mee eens! PIA is echt stabiel. Ik had eerst een gratis VPN, maar die viel vaak uit en was traag. Geen aanrader! F1Fan88: @JeroenF1: Ja, je kunt PIA ook op je router installeren, zodat het werkt met al je apparaten, inclusief je smart TV! Maar dat kan wat ingewikkelder zijn. MarkT: Ik was ook sceptisch over VPN’s. Waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Grappig dat je dat zegt, MarkT! Maar gratis VPN’s zijn vaak sloom en niet veilig. Je wilt haast niet dat je gegevens in verkeerde handen vallen. Blijf gewoon bij PIA, geloof me. F1NL: Ook een tip: kijk uit voor aanbiedingen! Soms hebben ze goede deals. Ik gebruik het voor alles, niet alleen F1. MarkNL: Thanks, allemaal! Ik ga PIA zeker proberen en hopelijk kan ik de race live meekijken. Super bedankt voor de hulp! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film