Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Sleepless in Seattle

24-06-93

Overzicht

Sam Baldwin denkt sinds de dood van zijn echtgenote niet meer aan vrouwen. Zijn achtjarige zoontje Jonah vindt echter dat het gezin dringend een moeder nodig heeft en belt naar een live radioprogramma, waarin Sam gedwongen wordt zijn gevoelens over de telefoon te uiten. Vanuit het hele land komen reacties van vrouwen die Sam wel zien zitten. Annie Reed is een van hen. Hoewel ze al verloofd is, móét ze te weten komen of Sam misschien de ideale Jacob is.
    Genres: Komedie, Drama en Romantiek
  • Sleepless in Seattle

24-06-93

Overzicht

Sam Baldwin denkt sinds de dood van zijn echtgenote niet meer aan vrouwen. Zijn achtjarige zoontje Jonah vindt echter dat het gezin dringend een moeder nodig heeft en belt naar een live radioprogramma, waarin Sam gedwongen wordt zijn gevoelens over de telefoon te uiten. Vanuit het hele land komen reacties van vrouwen die Sam wel zien zitten. Annie Reed is een van hen. Hoewel ze al verloofd is, móét ze te weten komen of Sam misschien de ideale Jacob is.

• Finding Neverland

29-10-04

Overzicht

Londen, 1904. Toneelschrijver James M. Barrie voelt zich geklemd in de regels van zijn bestaan. Hij vindt toevlucht in zijn kleurrijke fantasie waarin alles mogelijk is. Wanneer hij weduwe Sylvia en haar vier kinderen ontmoet, vindt Barrie de inspiratie voor zijn bekendste werk: Peter Pan. Hij deelt met de familie de magie van het geloven in je eigen fantasie zodat een wereld ontstaat waarin alles mogelijk is.
    Genres: Drama en Fantasie
  • Finding Neverland

29-10-04

Overzicht

Londen, 1904. Toneelschrijver James M. Barrie voelt zich geklemd in de regels van zijn bestaan. Hij vindt toevlucht in zijn kleurrijke fantasie waarin alles mogelijk is. Wanneer hij weduwe Sylvia en haar vier kinderen ontmoet, vindt Barrie de inspiratie voor zijn bekendste werk: Peter Pan. Hij deelt met de familie de magie van het geloven in je eigen fantasie zodat een wereld ontstaat waarin alles mogelijk is.

• Antonia

21-09-95

Overzicht

Antonia blikt vanaf haar sterfbed terug op haar leven. Samen met haar dochter Daniëlle keert ze, na haar lange afwezigheid, naar haar vroegere dorp terug. Daniëlle groeit op tot een jonge, vastberaden vrouw die wel een kind wil maar liever geen man. Zij krijgt op haar beurt een superbegaafde dochter die een hechte vriendschap sluit met de dorpsfilosoof. Antonia vindt ondertussen een goede vriend en minnaar in haar buurman. De roddels blijven niet uit maar ondanks dat gaat Antonia haar eigen weg. Als ook haar kleindochter van een meisje bevalt, lijkt de cirkel rond. Vooral als later blijkt dat dit meisje de perfecte reïncarnatie is van Antonia...
    Genres: Drama en Komedie
  • Antonia

21-09-95

Overzicht

Antonia blikt vanaf haar sterfbed terug op haar leven. Samen met haar dochter Daniëlle keert ze, na haar lange afwezigheid, naar haar vroegere dorp terug. Daniëlle groeit op tot een jonge, vastberaden vrouw die wel een kind wil maar liever geen man. Zij krijgt op haar beurt een superbegaafde dochter die een hechte vriendschap sluit met de dorpsfilosoof. Antonia vindt ondertussen een goede vriend en minnaar in haar buurman. De roddels blijven niet uit maar ondanks dat gaat Antonia haar eigen weg. Als ook haar kleindochter van een meisje bevalt, lijkt de cirkel rond. Vooral als later blijkt dat dit meisje de perfecte reïncarnatie is van Antonia...

• The Bank Dick

29-11-40

Overzicht

Als Egbert Sousé een dronken filmregisseur vervangt, slaagt hij er toevallig in een bankovervaller op de vlucht tegen te houden, waarop hem een baan als bewaker van een bank aangeboden wordt. Daar probeert hij vijfhonderd dollar achterover te drukken, maar dan komt de eigenaar het geld natellen.
    Genres: Komedie
  • The Bank Dick

29-11-40

Overzicht

Als Egbert Sousé een dronken filmregisseur vervangt, slaagt hij er toevallig in een bankovervaller op de vlucht tegen te houden, waarop hem een baan als bewaker van een bank aangeboden wordt. Daar probeert hij vijfhonderd dollar achterover te drukken, maar dan komt de eigenaar het geld natellen.

• Little Miss Sunshine

26-07-06

Overzicht

Komisch drama over de probleemfamilie Hoover, die in hun busje op weg gaat om de zevenjarige Olive naar een schoonheidswedstrijd te brengen.
    Genres: Komedie en Drama
  • Little Miss Sunshine

26-07-06

Overzicht

Komisch drama over de probleemfamilie Hoover, die in hun busje op weg gaat om de zevenjarige Olive naar een schoonheidswedstrijd te brengen.

• Kolja

15-05-96

Overzicht

František Louka is een begaafd cellist, maar om politieke redenen uit het Tsjechisch filharmonisch orkest gezet. Zijn geld verdient hij met het spelen op uitvaarten en het restaureren van grafstenen, maar hij heeft altijd een chronisch geldgebrek.
    Genres: Drama en Komedie
  • Kolja

15-05-96

Overzicht

František Louka is een begaafd cellist, maar om politieke redenen uit het Tsjechisch filharmonisch orkest gezet. Zijn geld verdient hij met het spelen op uitvaarten en het restaureren van grafstenen, maar hij heeft altijd een chronisch geldgebrek.

• Mrs. Doubtfire

24-11-93

Overzicht

Na veertien jaar houdt Miranda Hillard haar huwelijk voor bekeken. Haar man Daniel ontwijkt zijn verantwoordelijkheden als echtgenoot en vader en gedraagt zich als een groot kind. De rechter wijst haar de kinderen toe. Daniel mag Chris, Lydia en Natalie enkel op zaterdag zien. Voor Daniel is dit een flinke slag in het gezicht.
    Genres: Komedie, Drama en Familie
  • Mrs. Doubtfire

24-11-93

Overzicht

Na veertien jaar houdt Miranda Hillard haar huwelijk voor bekeken. Haar man Daniel ontwijkt zijn verantwoordelijkheden als echtgenoot en vader en gedraagt zich als een groot kind. De rechter wijst haar de kinderen toe. Daniel mag Chris, Lydia en Natalie enkel op zaterdag zien. Voor Daniel is dit een flinke slag in het gezicht.

• The Jazz Singer

06-10-27

Overzicht

Een jonge joodse man wordt heen en weer geslingerd tussen traditie en individualiteit als zijn ouderwetse familie bezwaar maakt tegen zijn carrière als jazzzanger. Dit is de eerste lange speelfilm waarin gesynchroniseerd geluid wordt gebruikt, en is de originele filmmusical.
    Genres: Drama en Muziek
  • The Jazz Singer

06-10-27

Overzicht

Een jonge joodse man wordt heen en weer geslingerd tussen traditie en individualiteit als zijn ouderwetse familie bezwaar maakt tegen zijn carrière als jazzzanger. Dit is de eerste lange speelfilm waarin gesynchroniseerd geluid wordt gebruikt, en is de originele filmmusical.

• Letter from an Unknown Woman

28-04-48

Overzicht

De film gaat over verschillende flashbacks die getoond worden aan de hand van de brief van Lisa, die Stefan leest vlak voordat hij eigenlijk zou vertrekken richting een duel (in Wenen anno 1900).
    Genres: Drama en Romantiek
  • Letter from an Unknown Woman

28-04-48

Overzicht

De film gaat over verschillende flashbacks die getoond worden aan de hand van de brief van Lisa, die Stefan leest vlak voordat hij eigenlijk zou vertrekken richting een duel (in Wenen anno 1900).

• The China Syndrome

16-03-79

Overzicht

Terwijl ze bezig is een serie reportages te maken over alternatieve energiebronnen, is de verslaggeefster Kimberly Wells toevallig getuige van een bijna-ongeluk in een kerncentrale. Wells is vastbesloten om het incident in de openbaarheid te brengen.
    Genres: Drama en Thriller
  • The China Syndrome

16-03-79

Overzicht

Terwijl ze bezig is een serie reportages te maken over alternatieve energiebronnen, is de verslaggeefster Kimberly Wells toevallig getuige van een bijna-ongeluk in een kerncentrale. Wells is vastbesloten om het incident in de openbaarheid te brengen.

• Crna mačka, beli mačor

01-06-98

Overzicht

Matko de zigeuner is een kleine idiote boef die aan de oevers van de Donau leeft. Hij en zijn zoon Zare proberen zo goed en zo kwaad als het kan om zich niet in de luren te laten leggen door de Russen.
    Genres: Komedie, Romantiek en Misdaad
  • Crna mačka, beli mačor

01-06-98

Overzicht

Matko de zigeuner is een kleine idiote boef die aan de oevers van de Donau leeft. Hij en zijn zoon Zare proberen zo goed en zo kwaad als het kan om zich niet in de luren te laten leggen door de Russen.

• Pünktchen und Anton

26-08-53

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Familie, Drama en Komedie
  • Pünktchen und Anton

26-08-53

Overzicht

• Pünktchen und Anton

11-03-99

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Familie, Komedie en Drama
  • Pünktchen und Anton

11-03-99

Overzicht

• American Graffiti

11-08-73

Overzicht

Twee jongens staan op het punt om te gaan studeren. Beiden hebben ze twijfels. Ze brengen een laatste avond door waarin ze elk avontuur mogelijk proberen te hebben voor het ochtend is, en ze moeten beslissen over de rest van hun leven.
  • American Graffiti

11-08-73

Overzicht

Twee jongens staan op het punt om te gaan studeren. Beiden hebben ze twijfels. Ze brengen een laatste avond door waarin ze elk avontuur mogelijk proberen te hebben voor het ochtend is, en ze moeten beslissen over de rest van hun leven.

• Meet the Fockers

22-12-04

Overzicht

Nadat voormalig CIA-agent Jack Byrnes de mannelijke verpleger Gaylord Focker toestemming heeft gegeven om met zijn dochter Pam te trouwen, is de tijd daar om de de ouders van de twee eindelijk eens met elkaar kennis te laten maken. Jack reist samen met zijn vrouw, kleinzoon en het toekomstige echtpaar naar Miami, waar ze de Focker-familie leren kennen.
    Genres: Komedie en Romantiek
  • Meet the Fockers

22-12-04

Overzicht

Nadat voormalig CIA-agent Jack Byrnes de mannelijke verpleger Gaylord Focker toestemming heeft gegeven om met zijn dochter Pam te trouwen, is de tijd daar om de de ouders van de twee eindelijk eens met elkaar kennis te laten maken. Jack reist samen met zijn vrouw, kleinzoon en het toekomstige echtpaar naar Miami, waar ze de Focker-familie leren kennen.

• Gentlemen Prefer Blondes

14-07-53

Overzicht

Ze treden op in nachtclubs en de blonde van de twee is erop uit om een rijke man aan de haak te slaan. Een sullig miljonairszoontje geeft haar een ring en wil in Europa met haar trouwen. Haar collega mag mee op de boot, waarop ook een Olympisch team meegaat.
  • Gentlemen Prefer Blondes

14-07-53

Overzicht

Ze treden op in nachtclubs en de blonde van de twee is erop uit om een rijke man aan de haak te slaan. Een sullig miljonairszoontje geeft haar een ring en wil in Europa met haar trouwen. Haar collega mag mee op de boot, waarop ook een Olympisch team meegaat.

• Blind Date

27-03-87

Overzicht

Als voor workaholic Walter Davis een afspraak gemaakt wordt met een nog onbekende dame, gaat hij niets vermoedend accoord. Z'n tafeldame voor het enorm belangrijkezakendiner, Nadia blijkt een beeldschone, sexy en onderhoudende vrouw te zijn.Wat een leuke gezellige avond had moeten worden, draait uit op eengrote aaneenschakeling van rampen, ongelukken en chaotische toestandenals Nadia te diep in het glaasje heeft gekeken. Walter's carriere enzelfs z'n gehele levensloop nemen een bijzondere wending als Nadia'sPsychopatische jaloerse ex-vriend, Davis, die twee samen ziet.De rechter moet uiteindelijkuitkomst bieden.
  • Blind Date

27-03-87

Overzicht

Als voor workaholic Walter Davis een afspraak gemaakt wordt met een nog onbekende dame, gaat hij niets vermoedend accoord. Z'n tafeldame voor het enorm belangrijkezakendiner, Nadia blijkt een beeldschone, sexy en onderhoudende vrouw te zijn.Wat een leuke gezellige avond had moeten worden, draait uit op eengrote aaneenschakeling van rampen, ongelukken en chaotische toestandenals Nadia te diep in het glaasje heeft gekeken. Walter's carriere enzelfs z'n gehele levensloop nemen een bijzondere wending als Nadia'sPsychopatische jaloerse ex-vriend, Davis, die twee samen ziet.De rechter moet uiteindelijkuitkomst bieden.

• Johnny's Girl

27-05-95

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: TV Film en Drama
  • Johnny's Girl

27-05-95

Overzicht

• Voksne mennesker

13-05-05

Overzicht

Daniel is graffiti-kunstenaar in Kopenhagen en spuit allerlei liefdesverklaringen op de muren in de stad. Altijd één stapje sneller dan de wet, leidt hij een zorgeloos bestaan tot hij smoorverliefd wordt op Fran, die even roekeloos en charmant door het leven zeilt als hij. Van dan af is zijn luilekkerleventje voorbij en krijgt hij een even ontstellend als hilarisch antwoord op de vraag: spiegeltje, spiegeltje, aan de wand...
  • Voksne mennesker

13-05-05

Overzicht

Daniel is graffiti-kunstenaar in Kopenhagen en spuit allerlei liefdesverklaringen op de muren in de stad. Altijd één stapje sneller dan de wet, leidt hij een zorgeloos bestaan tot hij smoorverliefd wordt op Fran, die even roekeloos en charmant door het leven zeilt als hij. Van dan af is zijn luilekkerleventje voorbij en krijgt hij een even ontstellend als hilarisch antwoord op de vraag: spiegeltje, spiegeltje, aan de wand...

• Hoosiers

14-11-86

Overzicht

Norman Dale (Gene Hackman) is een basketbal coach die door zijn verleden gedwongen wordt om het slechtste middelbare school team van de provincie te coachen voor de Indiana State championship. Alhoewel iedereen hem liever ziet gaan dan komen zet Dale moedig door met een niet aflatende passie voor het spel. Langzamerhand wint hij het respect en vertouwen van het team, maar de strijd is dan nog maar voor de helft gestreden. In een wereld waar dorpsteams zich ontpoppen tot aartsrivalen, kan een outsider de trots van een hele provincie opwekken.
    Genres: Drama en Familie
  • Hoosiers

14-11-86

Overzicht

Norman Dale (Gene Hackman) is een basketbal coach die door zijn verleden gedwongen wordt om het slechtste middelbare school team van de provincie te coachen voor de Indiana State championship. Alhoewel iedereen hem liever ziet gaan dan komen zet Dale moedig door met een niet aflatende passie voor het spel. Langzamerhand wint hij het respect en vertouwen van het team, maar de strijd is dan nog maar voor de helft gestreden. In een wereld waar dorpsteams zich ontpoppen tot aartsrivalen, kan een outsider de trots van een hele provincie opwekken.

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Subforum: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen Onderwerp: Hoe kan ik automatische updates op mijn computer uitzetten? iRonnie Hey allemaal, ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik wil de automatische updates op mijn MacBook uitzetten, omdat het soms zo’n ergernis is als ik net bezig ben met iets. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Alvast bedankt! ExpertAppleGeek Hoi iRonnie! Geen probleem, ik help je graag. Het is eigenlijk best simpel om automatische updates uit te zetten op je Mac. Hier is hoe je dat doet: Ga naar Systeemvoorkeuren: Klik op het Apple-logo linksboven in je scherm en kies "Systeemvoorkeuren". Selecteer Software-update: Daar zie je de optie “Software-update”. Klik daarop. Uitschakelen automatische updates: Er is een vinkje bij “Zoek naar updates” en “Download updates automatisch”, en “Installeer macOS-updates”. Je kunt die vinkjes gewoon weghalen. Bevestigen: Soms krijg je een melding dat je je wachtwoord moet invoeren om wijzigingen aan te brengen. Voer je wachtwoord in en dat is het! Dus, je ontvangt geen updates meer zonder dat je het wilt. Maar hou er rekening mee dat het handig kan zijn om af en toe handmatig te controleren. Je wilt natuurlijk niet dat je computer kwetsbaar is. Hopelijk heb je hier wat aan! Laat het weten als je nog vragen hebt. AppleEva Dank voor de uitleg, Expert! Ik wist niet dat het zo makkelijk was. Heb het net gedaan en het voelt al minder stressvol. TechNerd58 Das wel handig, maar zijn er geen risico’s aan verbonden? Heb gehoord dat updates belangrijk zijn voor de beveiliging. iRonnie Zeker, TechNerd58. Ik snap je punt. Misschien moet ik af en toe toch wel even handmatig checken. Maar voor nu vind ik het best, haha. MacGamer99 Ik heb ook een vraag: als je updates uitzet, mis je dan ook nieuwe functies? Ik wil namelijk wel alles wat nieuw is. ExpertAppleGeek Goede vraag, MacGamer99! Ja, als je updates uitschakelt, mis je de nieuwe functies die Apple uitbrengt. Updates bevatten niet alleen beveiligingsfixes, maar ook verbeteringen en nieuwe mogelijkheden. Dus het is een fine line dat je loopt. Ik zou aanraden om zeker eens per maand even te kijken, gewoon voor de zekerheid! JJ_the_Mac Ik heb het ook gedaan! Voelde net als een bevrijding. Toch maar af en toe m’n systeem checken. Willy_wonder Thanks allemaal! Dit klinkt als een gezonde balans. Ik zal het ook doen en mijn updates in de gaten houden. TechNerd58 Ja, dat is zeker de beste manier. Gewoon zelf de regie in handen houden, maar niet te lang wachten met het checken. iRonnie Super chill dat iedereen hier helpt! Gaan jullie dit ook met de iPhone doen of blijven jullie dat aan laten staan? AppleEva Ik laat dat maar aanstaan. Op mijn iPhone wil ik echt geen risico met beveiliging. Maar je kunt het altijd aanpassen voor je eigen voorkeur! MacGamer99 Dat klopt, je moet het zelf weten. Maar die nieuwe functies maken het soms wel interessant. Dank voor de tips, mensen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: Jan123 Hey allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Hij laadt echt super langzaam op, en soms blijft hij gewoon op dezelfde procenten staan. Iemand ideeën waarom dat zo is en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru Hoi Jan123, Dat klinkt vervelend! Er zijn een paar dingen die je kunt checken. Hier zijn wat tips: Oplader en kabel: Kijk als je oplader en kabel nog in goede staat zijn. Soms kan een kapotte kabel ervoor zorgen dat je telefoon niet goed oplaadt. Probeer een andere oplader als je die hebt. Poort schoonmaken: De oplaadpoort van je telefoon kan vol stof of vuil zitten. Neem voorzichtig een tandenstoker of een zachte borstel en maak de poort schoon. Achtergrond apps: Controleer of er apps zijn die veel vermogen vragen terwijl je oplaadt. Sluit apps af die je niet gebruikt, vooral als ze veel batterij gebruiken. Oude software: Zorg ervoor dat je telefoon up-to-date is. Soms kunnen updates helpen om de oplaadtijd te verbeteren. Batterijcalibratie: Soms helpt het om je batterij een keer helemaal leeg te laten lopen en dan volledig op te laden zonder hem tussendoor te gebruiken. Probeer deze dingen eens en laat ons weten of het helpt. Succes! Gebruiker: AnjaB Thanks, TechGuru! Die tips ga ik proberen. Ik had echt geen idee dat stof ook invloed kon hebben op de oplaadpoort. Ga zo’n doekje pakken. Gebruiker: Robbert88 Zou ook kunnen dat je een wat oudere telefoon hebt? Die kunnen soms gewoon wat trager opladen. Heb ik ook gehad met mijn oude toestel. Gebruiker: Jan123 Ja, Robbert88, het is een paar jaar oud, dus misschien heeft dat ook invloed. Maar ik ga eerst die tips van TechGuru proberen. Thanks! Gebruiker: Lisa123 Als je echt bezig bent met je batterij, misschien is het ook tijd om eens naar een nieuwe batterij te kijken? Soms helpt dat als je telefoon echt oud is. Gebruiker: TechieMax Klopt helemaal, Lisa123! Maar dat is meestal een laatste redmiddel. Eerst goed kijken wat je kan doen met oplader en software. Gebruiker: TimmyT Oh, ik had laatst ook dat probleem! Bij mij lag het gewoon aan de kabel, die was echt versleten. Nieuwe kabel en hij doet het weer als vanouds. Gebruiker: Jan123 Goede tip, TimmyT! Ik ga even kijken of de kabel echt nog goed is. Kan ook de oorzaak zijn, thanks! Gebruiker: AnjaB Moet je ook oppassen met snelladen. Ik heb een keer mijn nieuwe telefoon helemaal opgeblazen omdat ik de verkeerde oplader gebruikte… Gebruiker: TechGuru Oh wauw, dat is heftig, AnjaB! Zeker opletten met snelladers. Ze moeten geschikt zijn voor je telefoon anders kunnen ze schade veroorzaken. Maar Jazz, veel succes verder met je oplaadprobleem! Gebruiker: Jan123 Thanks iedereen! Ik ga nu aan de slag met alle tips. Laat het weten als ik nog meer hulp nodig heb. Fingers crossed! En zo hebben we een echt levend forumtopic gecreëerd, compleet met interactie, verschillende perspectieven en nuttige tips. Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: Roel1985 CelestialBreeze Hallo allemaal! Ik ben Roel1985 en ik kom uit het mooie Utrecht. Ik ben net nieuw hier op het forum en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om mezelf even voor te stellen. Ik ben een fanatieke film- en muziekliefhebber en ben altijd op zoek naar nieuwe en interessante content. Via een vriend hoorde ik over Spotweb en dat leek me erg handig, dus besloten om me aan te melden. Ik ben benieuwd hoe jullie Spotweb gebruiken, en wat je er allemaal voor nodig hebt? Ik hoor graag jullie tips! Ik heb ook nog een vraag: zijn er bepaalde series of films die jullie absoluut aanraders vinden? Ik kijk uit naar jullie reacties! Groetjes, Roel ExpertUser89 Hey Roel1985! Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Welkom op het forum! Spotweb is een geweldige manier om torrents te vinden, vooral als je geïnteresseerd bent in films en series. Om te beginnen met Spotweb heb je eigenlijk maar een paar dingen nodig: Een account: Je moet je eerst registreren op een Spotweb-server. Dit is meestal gratis. Een zakenpakketten: Je hebt ook een goede torrent-client nodig, zoals qBittorrent of uTorrent. Dit helpt je om de bestanden te downloaden die je vindt via Spotweb. Een nieuwsgroepen-abonnement: Spotweb werkt voornamelijk met nieuwsgroepen, dus je hebt een abonnement nodig. Dit kost vaak een klein bedrag per maand. Hoe gebruik je Spotweb? Zodra je geregistreerd bent, kun je door de verschillende categorieën bladeren, zoals films en series. Als je iets interessants vindt, klik je erop voor meer informatie. Vervolgens kan je de link kopiëren naar je torrent-client om het te downloaden. Als het gaat om films of series, zou ik zeggen dat je zeker de nieuwste releases moet checken. Veel mensen hier zijn fan van ‘Stranger Things’ en ‘The Witcher’, dus dat zijn goede startpunten! Laat het me weten als je nog meer vragen hebt! Veel plezier hier! FilmFanatic Welkom Roel! Echt vet dat je films en muziek leuk vindt! Heb je al een favoriete film? Ik ben zelf dol op alles van Tarantino. UtrechtVibes Hey Roel, welkom! Utrecht is echt een fijne stad. Heb je nog andere hobby’s naast films en muziek? TechyTim Hallo Roel1985! Goed dat je hier bent! Spotweb is makkelijk te gebruiken. Als je eruit bent, is het echt een spelletje. Gebruik je al een torrent-client? Dat maakt het veel makkelijker om te downloaden. Roel1985 Dank jullie wel voor de warme welkom! Mijn favoriete film is trouwens ‘Inception’. Ik vind het fijn om te puzzelen met verhalen. En ja, ik gebruik nu qBittorrent, maar ik ben nog best een beginner in dat alles. Zijn er nog tips om sneller te downloaden? ExpertUser89 Ja, Roel, een paar tips! Zorg ervoor dat je internetverbinding stabiel is. Kijk naar de "seeders" en "leechers". Iets met veel seeders downloadt meestal sneller. Vergeet niet om je torrent-client goed af te stellen, dat kan ook schelen! FilmFanatic He Roel, als je Inception zo leuk vindt, moet je echt ‘Interstellar’ eens kijken! UtrechtVibes Ja, Interstellar is fantastisch! En heb je al andere films van Nolan gezien? Roel1985 Zo, wat een tips! Dank jullie wel! En ja, ik heb ook ‘Dunkirk’ gezien. Echt geweldig! TechyTim Nolan maakt gewoon knappe films, dat kan ik alleen maar beamen! Lijkt wel of hij ons altijd aan het denken zet. CelestialBreeze Kijk aan, mooie interactie hier! Blijf vooral vragen stellen, dat maakt het leuk! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film