Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Сняг

09-10-15

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama en Misdaad
  • Сняг

09-10-15

Overzicht

• 99 Homes

25-09-15

Overzicht

Een werkloze bouwvakker wordt het huis uitgezet, samen met zijn moeder en zijn 9-jarig zoontje. Hij is wanhopig om zijn huis terug te winnen en sluit daarom een deal om te werken voor de machtige en hebzuchtige vastgoedmakelaar die hem het huis heeft uitgezet.
    Genres: Drama
  • 99 Homes

25-09-15

Overzicht

Een werkloze bouwvakker wordt het huis uitgezet, samen met zijn moeder en zijn 9-jarig zoontje. Hij is wanhopig om zijn huis terug te winnen en sluit daarom een deal om te werken voor de machtige en hebzuchtige vastgoedmakelaar die hem het huis heeft uitgezet.

• Home Sic Home

21-06-95

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Romantiek, Komedie en Drama
  • Home Sic Home

21-06-95

Overzicht

• Gemma Bovery

10-09-14

Overzicht

Martin (Fabrice Luchini), een dorpsbakker in Normandië, ontmoet op een dag de mooie Gemma Bovery (Gemma Arterton). Zij en haar man Charles zijn vanuit Londen naar Normandië verhuisd, maar al gauw verliest Normandië zijn aantrekkingskracht op Gemma en begint ze zich danig te vervelen. Gaandeweg is er van de liefde voor haar man nog weinig over en blijkt dat Martin een allerminst onschuldige rol in haar leven zal spelen.
    Genres: Romantiek, Drama en Komedie
  • Gemma Bovery

10-09-14

Overzicht

Martin (Fabrice Luchini), een dorpsbakker in Normandië, ontmoet op een dag de mooie Gemma Bovery (Gemma Arterton). Zij en haar man Charles zijn vanuit Londen naar Normandië verhuisd, maar al gauw verliest Normandië zijn aantrekkingskracht op Gemma en begint ze zich danig te vervelen. Gaandeweg is er van de liefde voor haar man nog weinig over en blijkt dat Martin een allerminst onschuldige rol in haar leven zal spelen.

• Emil i Lönneberga

04-12-71

Overzicht

Emil drijft met zijn kattekwaad zijn ouders tot wanhoop, en zit menig uurtje in de schuur als straf om houtenfiguurtjes te snijden.
    Genres: Komedie en Familie
  • Emil i Lönneberga

04-12-71

Overzicht

Emil drijft met zijn kattekwaad zijn ouders tot wanhoop, en zit menig uurtje in de schuur als straf om houtenfiguurtjes te snijden.

• Emil och griseknoen

06-10-73

Overzicht

Door een biggetje weer tot leven te wekken, omdat het de kleinste van het nest is, krijgt Emil een vriend voor het leven.
    Genres: Komedie en Familie
  • Emil och griseknoen

06-10-73

Overzicht

Door een biggetje weer tot leven te wekken, omdat het de kleinste van het nest is, krijgt Emil een vriend voor het leven.

• Peut-être

10-11-99

Overzicht

Arthur en Lucie zijn een koppel. Lucie wil een kind, maar Arthur is daar niet aan toe. Ze gaan met vrienden naar een groot nieuwjaarsfeest tijdens de millenniumwisseling in Parijs. Artur ontdekt dan een soort portaal naar de toekomst, en opeens leeft hij in het toekomstige Parijs van 2070! De film schakelt vanaf dat moment heen en weer van 1999 naar 2070.
    Genres: Sciencefiction en Drama
  • Peut-être

10-11-99

Overzicht

Arthur en Lucie zijn een koppel. Lucie wil een kind, maar Arthur is daar niet aan toe. Ze gaan met vrienden naar een groot nieuwjaarsfeest tijdens de millenniumwisseling in Parijs. Artur ontdekt dan een soort portaal naar de toekomst, en opeens leeft hij in het toekomstige Parijs van 2070! De film schakelt vanaf dat moment heen en weer van 1999 naar 2070.

• 父子

30-11-06

Overzicht

Nadat zijn moeder het ouderlijk huis ontvlucht, gaat een zoon stelen om zijn vader te onderhouden, een gewelddadig type dat verslaafd is aan gokken.
    Genres: Drama en Romantiek
  • 父子

30-11-06

Overzicht

Nadat zijn moeder het ouderlijk huis ontvlucht, gaat een zoon stelen om zijn vader te onderhouden, een gewelddadig type dat verslaafd is aan gokken.

• Silvester Home Run

30-08-08

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama
  • Silvester Home Run

30-08-08

Overzicht

• Ace Eli and Rodger of the Skies

31-03-73

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Romantiek, Drama en Avontuur
  • Ace Eli and Rodger of the Skies

31-03-73

Overzicht

• Relative Strangers

01-05-06

Overzicht

Relative Strangers is een film in de sfeer van What About Bob en Meet the Parents. Het is een waanzinnige comedy over een succesvolle psychiater wiens wereld ineenstort als hij z'n biologische ouders ontmoet. Dokter Richard Clayton heeft het prima voor elkaar: twee geweldige ouders, een succesvolle carriere als psychiater en een boek over zelfbeheersing dat op de bestsellerslijsten staat. Alles in z'n leven verloopt uitstekend en hij gaat over een paar weken trouwen. Totdat z'n jaloerse broer Mitch hem op een avond de waarheid vertelt: hij is geadopteerd. Het blijkt dat dit waar is. Als Richard over z'n schrik heen is, huurt hij een privé-detective in om z'n biologische ouders op te sporen. De detective weet ze te vinden en Richard nodigt ze uit voor het weekend, zodat hij ze eindelijk kan zien...
    Genres: Komedie
  • Relative Strangers

01-05-06

Overzicht

Relative Strangers is een film in de sfeer van What About Bob en Meet the Parents. Het is een waanzinnige comedy over een succesvolle psychiater wiens wereld ineenstort als hij z'n biologische ouders ontmoet. Dokter Richard Clayton heeft het prima voor elkaar: twee geweldige ouders, een succesvolle carriere als psychiater en een boek over zelfbeheersing dat op de bestsellerslijsten staat. Alles in z'n leven verloopt uitstekend en hij gaat over een paar weken trouwen. Totdat z'n jaloerse broer Mitch hem op een avond de waarheid vertelt: hij is geadopteerd. Het blijkt dat dit waar is. Als Richard over z'n schrik heen is, huurt hij een privé-detective in om z'n biologische ouders op te sporen. De detective weet ze te vinden en Richard nodigt ze uit voor het weekend, zodat hij ze eindelijk kan zien...

• My Blue Heaven

17-08-90

Overzicht

FBI agent Barney Coopersmith moet voormalig maffialid Vincent Antonelli beschermen. Antonelli wil gaan getuigen tegen vroegere collega's van hem, maar een huurmoordenaar wil hem uit de weg ruimen. Coopersmith heeft zijn handen vol aan Antonelli en meer en meer komt hij in de problemen.
    Genres: Actie, Komedie en Misdaad
  • My Blue Heaven

17-08-90

Overzicht

FBI agent Barney Coopersmith moet voormalig maffialid Vincent Antonelli beschermen. Antonelli wil gaan getuigen tegen vroegere collega's van hem, maar een huurmoordenaar wil hem uit de weg ruimen. Coopersmith heeft zijn handen vol aan Antonelli en meer en meer komt hij in de problemen.

• Last Chance Harvey

25-12-08

Overzicht

Terwijl de gescheiden New Yorker Harvey Shine (Dustin Hoffman) zijn baan probeert te redden, moet hij naar Londen afreizen voor de bruiloft van zijn dochter. Bij aankomst echter vertelt zijn dochter Susan (Liane Balaban) dat niet hij, maar stiefvader Brian (James Brolin) haar naar het altaar mag brengen. Zijn teleurstelling is zo groot, dat Harvey besluit na de plechtigheid te vertrekken. Zijn persoonlijk drama is compleet als hij zijn vliegtuig mist en ook nog zijn baan verliest. Op het vliegveld belandt hij in een bar en raakt aan de praat met Kate Walker (Emma Thompson). Zij haalt hem over om toch naar de receptie te gaan en Harvey haalt haar op zijn beurt over om met hem mee te gaan. Zo begint voor twee volwassen mensen een bijzondere romance, die beiden inspireert zichzelf nogmaals te laten verrassen door de liefde!
    Genres: Drama en Romantiek
  • Last Chance Harvey

25-12-08

Overzicht

Terwijl de gescheiden New Yorker Harvey Shine (Dustin Hoffman) zijn baan probeert te redden, moet hij naar Londen afreizen voor de bruiloft van zijn dochter. Bij aankomst echter vertelt zijn dochter Susan (Liane Balaban) dat niet hij, maar stiefvader Brian (James Brolin) haar naar het altaar mag brengen. Zijn teleurstelling is zo groot, dat Harvey besluit na de plechtigheid te vertrekken. Zijn persoonlijk drama is compleet als hij zijn vliegtuig mist en ook nog zijn baan verliest. Op het vliegveld belandt hij in een bar en raakt aan de praat met Kate Walker (Emma Thompson). Zij haalt hem over om toch naar de receptie te gaan en Harvey haalt haar op zijn beurt over om met hem mee te gaan. Zo begint voor twee volwassen mensen een bijzondere romance, die beiden inspireert zichzelf nogmaals te laten verrassen door de liefde!

• Hobson's Choice

19-04-54

Overzicht

Henry Hobson is een succesvol zakenman, die verwoede pogingen doet zijn drie rebelse dochters onder de duim te houden. De gemoederen lopen hoog op als hij zijn oudste dochter, Maggie, verbiedt te trouwen.
    Genres: Komedie, Drama en Romantiek
  • Hobson's Choice

19-04-54

Overzicht

Henry Hobson is een succesvol zakenman, die verwoede pogingen doet zijn drie rebelse dochters onder de duim te houden. De gemoederen lopen hoog op als hij zijn oudste dochter, Maggie, verbiedt te trouwen.

• Anacleto: Agente secreto

04-09-15

Overzicht

Deze kerst wordt een levende hel voor Adolfo. Niet alleen verlaat zijn vriendin hem omdat hij een ambitieloze beveiligingsmedewerker is, maar hij wordt tevens het doelwit van een stel misdadigers onder leiding van Vázquez, een gevaarlijke crimineel die net uit de gevangenis is ontsnapt.
    Genres: Actie en Komedie
  • Anacleto: Agente secreto

04-09-15

Overzicht

Deze kerst wordt een levende hel voor Adolfo. Niet alleen verlaat zijn vriendin hem omdat hij een ambitieloze beveiligingsmedewerker is, maar hij wordt tevens het doelwit van een stel misdadigers onder leiding van Vázquez, een gevaarlijke crimineel die net uit de gevangenis is ontsnapt.

• ヱヴァンゲリヲン新劇場版:序

01-09-07

Overzicht

Het plot volgt voor een groot deel de eerste zes afleveringen van de originele Evangelion serie. Shinji Ikari komt aan in Tokyo-3. Hij komt midden in een gevecht tussen de U.N. Army en de Fourth Angel (Thrid in de originele serie). Zijn vader Gendo, Surpreme Commander van NERV, wil dat hij Evangelion Unit-01 gaat besturen omdat de originele piloot te erg gewond is na zijn gevecht.
    Genres: Animatie, Sciencefiction, Actie en Drama
  • ヱヴァンゲリヲン新劇場版:序

01-09-07

Overzicht

Het plot volgt voor een groot deel de eerste zes afleveringen van de originele Evangelion serie. Shinji Ikari komt aan in Tokyo-3. Hij komt midden in een gevecht tussen de U.N. Army en de Fourth Angel (Thrid in de originele serie). Zijn vader Gendo, Surpreme Commander van NERV, wil dat hij Evangelion Unit-01 gaat besturen omdat de originele piloot te erg gewond is na zijn gevecht.

• Circle of Violence: A Family Drama

12-10-86

Overzicht

Geen gegevens bekend.
    Genres: Drama en TV Film
  • Circle of Violence: A Family Drama

12-10-86

Overzicht

• An Extremely Goofy Movie

29-02-00

Overzicht

De film speelt zich enkele jaren na de vorige film af. Max is inmiddels klaar met de middelbare school, en zal spoedig met zijn eerste jaar op het college beginnen. Hij verheugt zich op het feit dat hij naar de campus zal verhuizen, en niet langer continu met zijn vader zit opgescheept. Eenmaal op de campus wordt hij al snel opgemerkt door enkele leden van het "Gamma Mu Mu"-sportteam, die hem uitnodigen om hun team te versterken voor de X Games dat jaar. Max slaat het aanbod echter af omdat zijn vrienden niet ook lid mogen worden. Hierdoor ontketent hij een rivaliteit met de leider van het team, Bradley Uppercrust III.
    Genres: Animatie, Familie en Komedie
  • An Extremely Goofy Movie

29-02-00

Overzicht

De film speelt zich enkele jaren na de vorige film af. Max is inmiddels klaar met de middelbare school, en zal spoedig met zijn eerste jaar op het college beginnen. Hij verheugt zich op het feit dat hij naar de campus zal verhuizen, en niet langer continu met zijn vader zit opgescheept. Eenmaal op de campus wordt hij al snel opgemerkt door enkele leden van het "Gamma Mu Mu"-sportteam, die hem uitnodigen om hun team te versterken voor de X Games dat jaar. Max slaat het aanbod echter af omdat zijn vrienden niet ook lid mogen worden. Hierdoor ontketent hij een rivaliteit met de leider van het team, Bradley Uppercrust III.

• Born Free

14-03-66

Overzicht

Born Free gaat over het Britse echtpaar Joy en George Adamson. Ze hebben zich gevestigd in Kenia, te midden van het wildleven. Op een dag schieten ze een hulpeloos leeuwenjong te hulp. Ze nemen hem mee en verzorgen hem liefdevol.
    Genres: Avontuur, Familie, Drama en Historisch
  • Born Free

14-03-66

Overzicht

Born Free gaat over het Britse echtpaar Joy en George Adamson. Ze hebben zich gevestigd in Kenia, te midden van het wildleven. Op een dag schieten ze een hulpeloos leeuwenjong te hulp. Ze nemen hem mee en verzorgen hem liefdevol.

• Gardens of the Night

21-11-08

Overzicht

Twee jonge kinderen worden ontvoerd op achtjarige leeftijd en pas op hun zestiende weer vrijgelaten. Zonder toekomst en met een verleden vol verschrikkingen dienen ze te overleven op straat. Met alleen elkaar om op te vertrouwen staat hen een moeilijke tijd te wachten.
    Genres: Misdaad en Drama
  • Gardens of the Night

21-11-08

Overzicht

Twee jonge kinderen worden ontvoerd op achtjarige leeftijd en pas op hun zestiende weer vrijgelaten. Zonder toekomst en met een verleden vol verschrikkingen dienen ze te overleven op straat. Met alleen elkaar om op te vertrouwen staat hen een moeilijke tijd te wachten.

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Onderwerp: Waar kan ik veilig en gratis films en muziek downloaden? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar plekken waar ik veilig en gratis films en muziek kan downloaden. Ik wil niet in de problemen komen of dat mijn computer vol virussen komt. Weet iemand goede sites of tips? Alvast bedankt! FilmExpert88: Hey SmurfFan88! Goede vraag! Zeker weten dat je veilig wilt blijven bij het downloaden. Er zijn een aantal goede opties. Public Domain Websites: Er zijn sites zoals Archive.org en Public Domain Torrents waar je films kunt vinden die rechtenvrij zijn. Deze kun je gewoon downloaden zonder zorgen! Bijvoorbeeld oude klassiekers of zelfs bepaalde hedendaagse films die royalty-vrij zijn. YouTube: Wist je dat je via bepaalde apps of tools video’s van YouTube kunt downloaden? Zorg ervoor dat je naar de video’s kijkt die liberaal gelabeld zijn (zoals Creative Commons), dan zit je goed! Spotify & SoundCloud: Voor muziek is Spotify een toppunt als je het gratis wilt. Je moet even door de reclame heen, maar de muziek is veilig. SoundCloud heeft ook veel gratis muziek van onafhankelijke artiesten, en vaak kun je hun nummers zelfs gratis downloaden! Bieb-apps: Heb je al eens gehoord van apps van bibliotheken? Ze hebben vaak gratis toegang tot e-books en audioboeken. Je kan het gewoon lenen met je bibliotheekkaart. Heel handig! Veilige Torrents: Voor degenen die bekend zijn met het torrenten, zijn er ook veilige torrent-sites zoals Public Domain Torrents en Legit Torrents. Kijk altijd goed naar de comments om te zien of anderen het bestand al geprobeerd hebben! Dat zijn een paar veilige opties. Zorg dat je altijd goed oplet en gebruik antivirussoftware. Veel succes en happy downloading! BoekenWorm99: Wow, dat is vooral handig! Dank je FilmExpert88! Ik gebruik zelf altijd de bibliotheek app. Echt een aanrader als je van lezen houdt. SmurfFan88: Thanks voor de tips! Echt heel handig. Heb je ook ervaring met dat YouTube downloaden? Welk programma gebruik je daarvoor? FilmFreak123: Ik gebruik YTD Video Downloader. Werkt prima en is eenvoudig. Maar let op, niet elke downloader is veilig, dus even goed uitzoeken! GamerGirl89: Ik heb altijd issues met torrents. Is dat echt veilig? Ik ben daar een beetje bang voor. FilmExpert88: @GamerGirl89, goede vraag! Je moet altijd op je hoede zijn. Gebruik alleen betrouwbare torrents en een VPN kan ook helpen om je veilig te houden. Maar als je niet zeker bent, kan je beter de andere opties gebruiken die ik noemde. SmurfFan88: Duidelijk! Dus bibliotheek apps en YouTube werken het beste dan? Ik ga het zeker proberen! MuziekMeisje: Ja, Spotify en SoundCloud zijn echt tof! Ik heb daar al zoveel muziek ontdekt die je gewoon niet hoort op de radio. BoekenWorm99: Oh, en vergeet niet om ook eens e-books te kijken op Project Gutenberg! Die zijn allemaal gratis en superleuk om te lezen. GamerGirl89: Haha, thanks @BoekenWorm99! Gaan we een filmavond plannen met al die nieuwe tips? SmurfFan88: Ik ben zeker in voor een filmavond! Laten we onze favoriete films delen en eruit pikken wat we willen kijken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling en hulp nodig met Viaplay Gebruikersnaam: FilmFan92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen. Ik ben een 30-jarige filmfanaat uit Amsterdam en ben dol op alles wat met tv-series en films te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik helemaal hooked op Viaplay, maar helaas loop ik tegen wat problemen aan. Ik kan namelijk niet meer inloggen op mijn account! Daarnaast ben ik een enorme voetbalfan, dus ik kijk ook graag naar live wedstrijden. Ik hoop hier wat tips en verbinding te maken met andere film- en sportliefhebbers! Heeft iemand van jullie ook wel eens problemen gehad met inloggen op Viaplay? En wat kan ik er aan doen? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, FilmFan92 Antwoord van een “expert”: Help bij inlogproblemen! Gebruikersnaam: TechGuru81 Hey FilmFan92! Welkom op het forum! Leuk dat je je voorstelt. Laten we kijken naar dat inlogprobleem met Viaplay. Dit kan vaak een bron van frustratie zijn, maar meestal zijn de oplossingen vrij simpel. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Wachtwoord vergeten? Misschien heb je je wachtwoord vergeten of is er iets mis mee. Probeer de "Wachtwoord vergeten?" optie op de inlogpagina. Check je gebruikersnaam: Zorg ervoor dat je je gebruikersnaam of e-mailadres goed invoert. Soms gaat er iets fout met hoofdletters of spaties. Update browsers: Als je Viaplay via een browser bekijkt, zorg dan dat je de nieuwste versie van je browser hebt. Verouderde browsers kunnen soms inlogproblemen veroorzaken. App updaten: Als je de app gebruikt, kijk dan of er een update beschikbaar is. Soms lost een update technische problemen op. Cookies en cache: Probeer de cookies en cache van je browser te wissen. Dit kan helpen als er oude gegevens in de weg zitten. Klantservice: Als al het bovenstaande niet helpt, kun je contact opnemen met de klantenservice van Viaplay. Zij kunnen je verder helpen met specifieke problemen. Hopelijk komt het snel goed! Laat weten wat het resultaat is! Groetjes, TechGuru81 Reacties van andere gebruikers: Gebruikersnaam: CinemaLover88 Oh, dit klinkt herkenbaar! Ik had ook eens zo’n probleem, maar het lag toen aan de browser. Gewoon even geswitcht naar Chrome en het werkte weer! Gebruikersnaam: JuisteZender Welkom FilmFan92! Ik heb geen problemen gehad met inloggen, maar ik ben wel fan van Viaplay. Wat is jouw favo serie tot nu toe? Gebruikersnaam: FilmKoning Ik had dit ook! Probeer ook je toestel opnieuw op te starten. Soms is dat al genoeg. En welkom op het forum! Gebruikersnaam: TechGuru81 Goed dat je dit zegt, FilmKoning! Een herstart kan heel wat probleempjes oplossen. Dit vergeet ik altijd! Gebruikersnaam: SportFreak77 Ha FilmFan92! Voetbal kijken op Viaplay is top! Heb je de laatste match van Ajax gezien? Wat een wedstrijd! Gebruikersnaam: FilmFan92 Thanks voor de tips allemaal! Ook voor de warm welkom. Mijn favoriete serie is ‘True Detective’, echt een aanrader! Gebruikersnaam: GamingGuru Ik heb ook ‘True Detective’ gezien! De eerste seizoen is echt een klasse apart. Wat deed je precies fout bij het inloggen? Gebruikersnaam: FilmKoning Is dat niet die serie met Matthew McConaughey? Die was echt goed! Maar even on-topic, ik hoorde dat ze bij Viaplay nieuwe films aan het toevoegen zijn. Altijd leuk! Gebruikersnaam: TechGuru81 Inderdaad, nieuwe content! Misschien helpt het om je account opnieuw te bekijken zodra je weer kan inloggen. Het is vaak een kwestie van tijd! Dit lijkt echt een levendig forum, waar mensen elkaar helpen en gezellig met elkaar praten! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe kan ik mijn downloads beter organiseren en beheren? Ik haal veel van Nieuwsgroepen en gebruik Spotnet, maar het raakt een beetje rommelig. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt! Expert_Jan Hey Gebruiker123! Goede vraag. Organisatie is key, vooral als je veel downloads hebt. Hier een paar tips die je zeker gaan helpen: Mappenstructuur: Maak een duidelijke structuur voor je downloads. Zet bijvoorbeeld muziek in een map, films in een andere, en games weer apart. Dit maakt het vinden van bestanden makkelijker. Bestandsnamen: Zorg dat je de bestandsnamen aanpast als ze download, vooral als je met veel verschillende versies te maken hebt. Iets als “Naam_Versie_jaar” maakt het een stuk overzichtelijker. Downloadprogramma: Gebruik een downloadmanager die je kan helpen met organiseren. Veel van deze programma’s kunnen automatisch mappen aanmaken voor je downloads. Regelmatig opschonen: Plan elke maand een moment in om je downloads op te ruimen. Verwijder wat je niet meer nodig hebt en zorg dat alles goed gelabeld is. Automatische archiveren: Kijk of je een programma kunt gebruiken wat automatisch je downloads naar een archiefmap kan verplaatsen na een bepaalde tijd. Hopelijk helpt dit je op weg! Laat maar weten als je meer vragen hebt. Zara99 Tof advies, Jan! Die mapstructuur is echt belangrijk. Ik heb het ook zo geregeld en het maakt het leven zoveel makkelijker. KeurigeDownloader Ik moet Jan wel gelijk geven, maar wat als je echt veel downloads hebt en het niet bijhoudt? Ik gebruik een scriptje dat automatisch al mijn downloads in mappen zet op basis van type. Dat maakt het ook wat minder rommelig. Gebruiker123 Thanks Jan! Dit ga ik zeker proberen. Die bestandsnamen aanpassen lijkt me ook een slim idee. Had ik nooit aan gedacht. HomeCinemaHenk Die opschoning is een goeie! Ik stel het altijd maar uit, maar als je het regelmatig doet, valt het best mee. Gewoon even snel door de mappen en je hebt weer overzicht! Mieka Een tip die ik nog kan geven: probeer ook cloudopslag te gebruiken. Je kunt daar alles wat je niet vaak gebruikt, kwijt. Het scheelt enorm in je lokale opslag en je hebt altijd toegang! GamerGuy Ik ben het eens met die cloudopslag! Maar let op dat je niet alles daarheen verplaatst, kan ook onhandig zijn als je offline wilt werken. Expert_Jan Ja, dat klopt GamerGuy! Cloud is top, maar als je veel bestanden hebt die je lokaal wilt bewaren, moet je een goede balans vinden. Zara99 Wat voor programma gebruiken jullie trouwens voor de downloadmanager? HomeCinemaHenk Ik gebruik JDownloader, dat werkt echt goed voor mij. Hij vindt automatisch links en kan ze voor je organiseren. KeurigeDownloader Enige nadeel van JDownloader is dat het soms teveel bestanden tegelijk probeert te downloaden. Ik limiteer het een beetje voor overzicht. Gebruiker123 Super handig allemaal! Ik heb nog meer nieuwe ideeën gekregen. Thanks iedereen! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film