Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

• Ander

06/11/2009

Overview

Als de Baskische boer Ander zijn been breekt, is hij gedwongen de losse werkkracht José in te huren, een gastarbeider uit Peru. José brengt reuring in het idyllisch gelegen, doodse dorp, maar ook wekt hij ongekende gevoelens op bij Ander. Behoedzaam komen de gefrustreerde boer en de jonge, naïef ogende Peruaan tot elkaar.
    Genres: Drama and Romantiek
  • Ander

06/11/2009

Overview

Als de Baskische boer Ander zijn been breekt, is hij gedwongen de losse werkkracht José in te huren, een gastarbeider uit Peru. José brengt reuring in het idyllisch gelegen, doodse dorp, maar ook wekt hij ongekende gevoelens op bij Ander. Behoedzaam komen de gefrustreerde boer en de jonge, naïef ogende Peruaan tot elkaar.
  • Girl Stroke Boy

08/12/1971

Overview

No information provided.
    Genres: Komedie
  • Girl Stroke Boy

08/12/1971

Overview

• Clinic Exclusive

01/01/1971

Overview

No information provided.
    Genres: Drama
  • Clinic Exclusive

01/01/1971

Overview

• Different for Girls

10/01/1996

Overview

Karl en Paul waren vroeger elkaars beste vriend op school. Twintig jaar later ontmoeten ze elkaar weer in Londen. Karl blijkt inmiddels Kim te heten en transseksueel te zijn. Toch trekken ze naar elkaar toe, maar als Kim Paul probeert te verleiden slaat Paul op tilt en komt er zelfs een rechtszaak van.
  • Different for Girls

10/01/1996

Overview

Karl en Paul waren vroeger elkaars beste vriend op school. Twintig jaar later ontmoeten ze elkaar weer in Londen. Karl blijkt inmiddels Kim te heten en transseksueel te zijn. Toch trekken ze naar elkaar toe, maar als Kim Paul probeert te verleiden slaat Paul op tilt en komt er zelfs een rechtszaak van.
  • Le Sorelle

09/08/1969

Overview

No information provided.
    Genres: Romantiek and Drama
  • Le Sorelle

09/08/1969

Overview

• Cappuccino

08/18/2010

Overview

No information provided.
    Genres: Drama and Komedie
  • Cappuccino

08/18/2010

Overview

• Lloyd Neck

09/11/2008

Overview

No information provided.
  • Lloyd Neck

09/11/2008

Overview

• Örlogsmän

01/25/1943

Overview

No information provided.
  • Örlogsmän

01/25/1943

Overview

• BearCity 2: The Proposal

06/11/2012

Overview

No information provided.
    Genres: Komedie and Romantiek
  • BearCity 2: The Proposal

06/11/2012

Overview

• Zirei Kayitz

01/01/2008

Overview

No information provided.
    Genres: Komedie, Documentaire and Romantiek
  • Zirei Kayitz

01/01/2008

Overview

• Diamond Dolls

01/01/2003

Overview

No information provided.
    Genres: Drama and Komedie
  • Diamond Dolls

01/01/2003

Overview

• La revanche des geeks

04/28/2012

Overview

No information provided.
    Genres: Documentaire and TV Film
  • La revanche des geeks

04/28/2012

Overview

• Un amour de femme

01/01/2001

Overview

No information provided.
    Genres: Romantiek and Drama
  • Un amour de femme

01/01/2001

Overview

• Kept Husbands

02/22/1931

Overview

No information provided.
  • Kept Husbands

02/22/1931

Overview

• Close To You

02/15/2006

Overview

No information provided.
    Genres: Drama, Romantiek and Familie
  • Close To You

02/15/2006

Overview

• In the Closet

07/10/2008

Overview

No information provided.
    Genres: Horror
  • In the Closet

07/10/2008

Overview

• Astoria, Queens

05/30/2009

Overview

No information provided.
  • Astoria, Queens

05/30/2009

Overview

• Egymasra nezve

05/01/1982

Overview

No information provided.
    Genres: Drama and Historisch
  • Egymasra nezve

05/01/1982

Overview

• Leidenschaften - The Berlin Affair

10/03/1985

Overview

No information provided.
  • Leidenschaften - The Berlin Affair

10/03/1985

Overview

• Sex & mehr

11/04/2004

Overview

No information provided.
    Genres: Komedie and TV Film
  • Sex & mehr

11/04/2004

Overview

• Who was online  7 Users were Online in the last 2 hours

• Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Laatste berichten

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Statistics

• Movies
      704
    • TV Shows
      125
    • Comments
      185
    • Reviews
      64

Latest Movie
    By Duken
    Type: Movie