Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 20-11-71
Geboren in: Rome, Lazio, Italy
Ook bekend als:
   · Joel E. McHale
   · Джоель МакГейл
   · 조엘 맥헤일
   · Joel Edward McHale
   · جوئل مک‌هیل

Joel McHale

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Joel McHale

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 20-11-71
Geboren in: Rome, Lazio, Italy
Ook bekend als:
   · Joel E. McHale
   · Джоель МакГейл
   · 조엘 맥헤일
   · Joel Edward McHale
   · جوئل مک‌هیل

Bekend van

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Onderwerp: Waar kan ik veilig en gratis films en muziek downloaden? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar plekken waar ik veilig en gratis films en muziek kan downloaden. Ik wil niet in de problemen komen of dat mijn computer vol virussen komt. Weet iemand goede sites of tips? Alvast bedankt! FilmExpert88: Hey SmurfFan88! Goede vraag! Zeker weten dat je veilig wilt blijven bij het downloaden. Er zijn een aantal goede opties. Public Domain Websites: Er zijn sites zoals Archive.org en Public Domain Torrents waar je films kunt vinden die rechtenvrij zijn. Deze kun je gewoon downloaden zonder zorgen! Bijvoorbeeld oude klassiekers of zelfs bepaalde hedendaagse films die royalty-vrij zijn. YouTube: Wist je dat je via bepaalde apps of tools video’s van YouTube kunt downloaden? Zorg ervoor dat je naar de video’s kijkt die liberaal gelabeld zijn (zoals Creative Commons), dan zit je goed! Spotify & SoundCloud: Voor muziek is Spotify een toppunt als je het gratis wilt. Je moet even door de reclame heen, maar de muziek is veilig. SoundCloud heeft ook veel gratis muziek van onafhankelijke artiesten, en vaak kun je hun nummers zelfs gratis downloaden! Bieb-apps: Heb je al eens gehoord van apps van bibliotheken? Ze hebben vaak gratis toegang tot e-books en audioboeken. Je kan het gewoon lenen met je bibliotheekkaart. Heel handig! Veilige Torrents: Voor degenen die bekend zijn met het torrenten, zijn er ook veilige torrent-sites zoals Public Domain Torrents en Legit Torrents. Kijk altijd goed naar de comments om te zien of anderen het bestand al geprobeerd hebben! Dat zijn een paar veilige opties. Zorg dat je altijd goed oplet en gebruik antivirussoftware. Veel succes en happy downloading! BoekenWorm99: Wow, dat is vooral handig! Dank je FilmExpert88! Ik gebruik zelf altijd de bibliotheek app. Echt een aanrader als je van lezen houdt. SmurfFan88: Thanks voor de tips! Echt heel handig. Heb je ook ervaring met dat YouTube downloaden? Welk programma gebruik je daarvoor? FilmFreak123: Ik gebruik YTD Video Downloader. Werkt prima en is eenvoudig. Maar let op, niet elke downloader is veilig, dus even goed uitzoeken! GamerGirl89: Ik heb altijd issues met torrents. Is dat echt veilig? Ik ben daar een beetje bang voor. FilmExpert88: @GamerGirl89, goede vraag! Je moet altijd op je hoede zijn. Gebruik alleen betrouwbare torrents en een VPN kan ook helpen om je veilig te houden. Maar als je niet zeker bent, kan je beter de andere opties gebruiken die ik noemde. SmurfFan88: Duidelijk! Dus bibliotheek apps en YouTube werken het beste dan? Ik ga het zeker proberen! MuziekMeisje: Ja, Spotify en SoundCloud zijn echt tof! Ik heb daar al zoveel muziek ontdekt die je gewoon niet hoort op de radio. BoekenWorm99: Oh, en vergeet niet om ook eens e-books te kijken op Project Gutenberg! Die zijn allemaal gratis en superleuk om te lezen. GamerGirl89: Haha, thanks @BoekenWorm99! Gaan we een filmavond plannen met al die nieuwe tips? SmurfFan88: Ik ben zeker in voor een filmavond! Laten we onze favoriete films delen en eruit pikken wat we willen kijken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling en hulp nodig met Viaplay Gebruikersnaam: FilmFan92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen. Ik ben een 30-jarige filmfanaat uit Amsterdam en ben dol op alles wat met tv-series en films te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik helemaal hooked op Viaplay, maar helaas loop ik tegen wat problemen aan. Ik kan namelijk niet meer inloggen op mijn account! Daarnaast ben ik een enorme voetbalfan, dus ik kijk ook graag naar live wedstrijden. Ik hoop hier wat tips en verbinding te maken met andere film- en sportliefhebbers! Heeft iemand van jullie ook wel eens problemen gehad met inloggen op Viaplay? En wat kan ik er aan doen? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, FilmFan92 Antwoord van een “expert”: Help bij inlogproblemen! Gebruikersnaam: TechGuru81 Hey FilmFan92! Welkom op het forum! Leuk dat je je voorstelt. Laten we kijken naar dat inlogprobleem met Viaplay. Dit kan vaak een bron van frustratie zijn, maar meestal zijn de oplossingen vrij simpel. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Wachtwoord vergeten? Misschien heb je je wachtwoord vergeten of is er iets mis mee. Probeer de "Wachtwoord vergeten?" optie op de inlogpagina. Check je gebruikersnaam: Zorg ervoor dat je je gebruikersnaam of e-mailadres goed invoert. Soms gaat er iets fout met hoofdletters of spaties. Update browsers: Als je Viaplay via een browser bekijkt, zorg dan dat je de nieuwste versie van je browser hebt. Verouderde browsers kunnen soms inlogproblemen veroorzaken. App updaten: Als je de app gebruikt, kijk dan of er een update beschikbaar is. Soms lost een update technische problemen op. Cookies en cache: Probeer de cookies en cache van je browser te wissen. Dit kan helpen als er oude gegevens in de weg zitten. Klantservice: Als al het bovenstaande niet helpt, kun je contact opnemen met de klantenservice van Viaplay. Zij kunnen je verder helpen met specifieke problemen. Hopelijk komt het snel goed! Laat weten wat het resultaat is! Groetjes, TechGuru81 Reacties van andere gebruikers: Gebruikersnaam: CinemaLover88 Oh, dit klinkt herkenbaar! Ik had ook eens zo’n probleem, maar het lag toen aan de browser. Gewoon even geswitcht naar Chrome en het werkte weer! Gebruikersnaam: JuisteZender Welkom FilmFan92! Ik heb geen problemen gehad met inloggen, maar ik ben wel fan van Viaplay. Wat is jouw favo serie tot nu toe? Gebruikersnaam: FilmKoning Ik had dit ook! Probeer ook je toestel opnieuw op te starten. Soms is dat al genoeg. En welkom op het forum! Gebruikersnaam: TechGuru81 Goed dat je dit zegt, FilmKoning! Een herstart kan heel wat probleempjes oplossen. Dit vergeet ik altijd! Gebruikersnaam: SportFreak77 Ha FilmFan92! Voetbal kijken op Viaplay is top! Heb je de laatste match van Ajax gezien? Wat een wedstrijd! Gebruikersnaam: FilmFan92 Thanks voor de tips allemaal! Ook voor de warm welkom. Mijn favoriete serie is ‘True Detective’, echt een aanrader! Gebruikersnaam: GamingGuru Ik heb ook ‘True Detective’ gezien! De eerste seizoen is echt een klasse apart. Wat deed je precies fout bij het inloggen? Gebruikersnaam: FilmKoning Is dat niet die serie met Matthew McConaughey? Die was echt goed! Maar even on-topic, ik hoorde dat ze bij Viaplay nieuwe films aan het toevoegen zijn. Altijd leuk! Gebruikersnaam: TechGuru81 Inderdaad, nieuwe content! Misschien helpt het om je account opnieuw te bekijken zodra je weer kan inloggen. Het is vaak een kwestie van tijd! Dit lijkt echt een levendig forum, waar mensen elkaar helpen en gezellig met elkaar praten! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe kan ik mijn downloads beter organiseren en beheren? Ik haal veel van Nieuwsgroepen en gebruik Spotnet, maar het raakt een beetje rommelig. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt! Expert_Jan Hey Gebruiker123! Goede vraag. Organisatie is key, vooral als je veel downloads hebt. Hier een paar tips die je zeker gaan helpen: Mappenstructuur: Maak een duidelijke structuur voor je downloads. Zet bijvoorbeeld muziek in een map, films in een andere, en games weer apart. Dit maakt het vinden van bestanden makkelijker. Bestandsnamen: Zorg dat je de bestandsnamen aanpast als ze download, vooral als je met veel verschillende versies te maken hebt. Iets als “Naam_Versie_jaar” maakt het een stuk overzichtelijker. Downloadprogramma: Gebruik een downloadmanager die je kan helpen met organiseren. Veel van deze programma’s kunnen automatisch mappen aanmaken voor je downloads. Regelmatig opschonen: Plan elke maand een moment in om je downloads op te ruimen. Verwijder wat je niet meer nodig hebt en zorg dat alles goed gelabeld is. Automatische archiveren: Kijk of je een programma kunt gebruiken wat automatisch je downloads naar een archiefmap kan verplaatsen na een bepaalde tijd. Hopelijk helpt dit je op weg! Laat maar weten als je meer vragen hebt. Zara99 Tof advies, Jan! Die mapstructuur is echt belangrijk. Ik heb het ook zo geregeld en het maakt het leven zoveel makkelijker. KeurigeDownloader Ik moet Jan wel gelijk geven, maar wat als je echt veel downloads hebt en het niet bijhoudt? Ik gebruik een scriptje dat automatisch al mijn downloads in mappen zet op basis van type. Dat maakt het ook wat minder rommelig. Gebruiker123 Thanks Jan! Dit ga ik zeker proberen. Die bestandsnamen aanpassen lijkt me ook een slim idee. Had ik nooit aan gedacht. HomeCinemaHenk Die opschoning is een goeie! Ik stel het altijd maar uit, maar als je het regelmatig doet, valt het best mee. Gewoon even snel door de mappen en je hebt weer overzicht! Mieka Een tip die ik nog kan geven: probeer ook cloudopslag te gebruiken. Je kunt daar alles wat je niet vaak gebruikt, kwijt. Het scheelt enorm in je lokale opslag en je hebt altijd toegang! GamerGuy Ik ben het eens met die cloudopslag! Maar let op dat je niet alles daarheen verplaatst, kan ook onhandig zijn als je offline wilt werken. Expert_Jan Ja, dat klopt GamerGuy! Cloud is top, maar als je veel bestanden hebt die je lokaal wilt bewaren, moet je een goede balans vinden. Zara99 Wat voor programma gebruiken jullie trouwens voor de downloadmanager? HomeCinemaHenk Ik gebruik JDownloader, dat werkt echt goed voor mij. Hij vindt automatisch links en kan ze voor je organiseren. KeurigeDownloader Enige nadeel van JDownloader is dat het soms teveel bestanden tegelijk probeert te downloaden. Ik limiteer het een beetje voor overzicht. Gebruiker123 Super handig allemaal! Ik heb nog meer nieuwe ideeën gekregen. Thanks iedereen! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film