Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 3,2k weergaven
Juist. Nou kijk ik heb hier echt geen verstand van. Ik dus zojuist een game gedownload en dan heb ik hier 3 bestanden en een map met patches. Nu wil ik die game branden en dan ook kunnen gamen daarna, Kan iemand me even uitleggen hoe dit werkt? Dit zal wel een enorm noobische vraag zijn maar ik heb hier totaal geen verstand van. Alvast bedankt
Laatste reactie door Assyrian, -
Ik heb een aantal fims gedownload bij azareus. Heb daemon tools gedownload om de films af te spelen op de pc. Maar wil deze nu ook op dvd branden. Dat heb ik met alcohol120% gedaan. Het is ook gelukt. Maar de betreffende film speelt zich niet af in de dvd speler. Heeft dit iets met daemon tools te maken, of is er een ander probleem? Hoop dat jullie me kunnen helpen. Gr. Ralf
Laatste reactie door kl9, -
- 6 reacties
- 3,2k weergaven
Hej, Ik heb DVDs besteld via Opus, maar als ik hem in de computer doe herkent hij hem niet als DVD... als ik de lege dvd in de drive doe, geeft hij als mogelijkheden aan om audio op een CD te branden. Er staat wel gewoon DVD+r op, niks bijzonders verder, maar zou het misschien kunnen dat het stiekem CDs zijn? help me pleas, heb er namelijk 50 van
Laatste reactie door Michiel, -
TMPGEnc Plus - Complete Collection ?
door Gast janssen2201- 0 reacties
- 3,2k weergaven
Goeiedag, Ik heb vorige week voor het eerst een film die ik gedownload had, geconverteerd en ondertiteling toegevoegd, met succes (via het stappenplan van deze website), Bedankt ! Helaas is ondertussen de trial versie van TMPGenc plus verlopen. Ik heb nu de TMPGEnc Software Complete Collection te pakken, (altmpgencsoft.zip) maar de gewone Tmpgenc Plus zit daar niet bij ! Het volgende zit er wel in : Quicktime Reader plug-in for TMPGEnc TMPGEnc DVD Author v1.6.34.89 TMPGEnc DVD Source Creator Ver.2.1.3.8 TMPGEnc MPEG Editor Ver.1.0.1.59 Retail TMPGEnc Sound Plug-in AC-3 ver.1.30 TMPGEnc XPress ver.3.0.4.24 Wat heb ik hier allemaal aan ? Nu is mijn vraag : …
-
ik heb een andre vraag over drivers
door Gast joophirt- 1 reactie
- 3,2k weergaven
ik heb een 5.1 sound en ik heb die drivers niet meer kunt u mij helpen is van c media 4 oke dankje wel
-
Avi2dvd geen audiostream
door Gast shy- 3 reacties
- 3,2k weergaven
heb jij misschien een oplossing voor me, ik krijg in AVI2DVD geen audiostream en heb geen idee hoe ik deze zichtbaar of erin moet krijgen.
Laatste reactie door diematje, -
- 8 reacties
- 3,2k weergaven
hoi, ik heb een vraag aan iemand die dit kan weten ik wil een dvd van u2 op cd zetten, kan dit en zo ja is hier een programma voor te downloaden ergens?? groet erik
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 3,2k weergaven
Ik heb een VCD (pal) gebrand om af te spelen in mijn Provision dvd speler. De speler leest hem en speelt de cd voor ongeveer 2 seconden om daarna te stoppen. Wie kan mij hierbij helpen? BVD WazaZoey
Laatste reactie door shirls, -
movie maker .
door maggi- 12 reacties
- 3,2k weergaven
goede middag .ik heb van mijn video camera film geimporteerd .naar windows movie maker .nu heb ik hem op dvd gezet maar geen geluid bij .het is een AVI bestand .Ben al twee dagen aan het kloten maar lukt me niet .Had voorheen nero Start smart op mijn pc (gekregen van iemand ) maar ben hem nu kwijt .echt balen want daar mee ging alles goed . hoop dat hier iemand is die mij kan helpen .En misschien tip geven waar ik nero kan downlaoden .niet de negen die wil ik niet maar liefs nerostartsmart .oke in afwachting van antwoord groetje maggi
Laatste reactie door Valcorb, -
foutmelding
door suusgries- 9 reacties
- 3,2k weergaven
hallo, ik heb voor het eerst een dvd decrypter en dvdfab hd decrypter 4 gedowload , omdat ik shrek 3 wil kopieeren, maar helaas krijg ik bij beide programma's een foutmelding. heeft iemand een oplossing hiervoor??? groetjes, suus
Laatste reactie door yvon, -
- 10 reacties
- 3,2k weergaven
Als ik een ondertiteling download en omzet in een ssa bestand, doet ie het nog steeds niet en ik volg precies de handleiding, ligt dat dan aan de ondertiteling? Of misschien ligt het wel de average-lee plugin, maar wat moet je daar precies mee doen?
Laatste reactie door Michiel, -
meer hulp nodig
door Gast klaas.boersma- 2 reacties
- 3,2k weergaven
http://www.duken.nl/component/option,com_simpleboard/Itemid,/func,view/catid,10/id,3274/#3274 lees deze even en dan wil ik weten , hoe haal je de framerate van de video stream omlaag ???
Laatste reactie door Duken, -
dvd Shrink
door thijssy- 9 reacties
- 3,2k weergaven
heee, Ik heb even een vraagje, loop namelijk een beetje vast. Wil graag een filmpje rippen met het programma dvd shrink. alleen kan ik bij select backup target alleen iso image file en hard disk folder kiezen, en dus niet mn lege dvd'tje. Hoop dat iemand me kan helpen!
Laatste reactie door Michiel, -
film (opgelost)
door jann- 9 reacties
- 3,2k weergaven
hey ik wil pirates of the caribbean 2 kopieren doe ik dat het best met dvdshrink of door een avi-bestand van die dvd te maken als ik maar 1 dvd driver heb indien door een avi-bestand van de dvd te maken, met welk programma doe ik dat?
Laatste reactie door ma.blok, -
- 1 reactie
- 3,2k weergaven
Hallo Ik heb een hdd media player gekocht waar mee ik films op mijjn tv kan afspelen, maar als ik mpg bestanden download en wil afspelen op mijn pc, doen ze het niet maar ook doen ze het net op mijn media player . Heb al geprobeerd om ze om te zetten maar tot nu geen sucsses, wil kan mijn bruikbare tips geven hoe mijn dit wel lukt B.Kooyman
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Hallo Allemaal Ik heb een film binnen gehaald maar nu wil ik ook de ondertiteling erbij hebben dat heb ik gedaan met ondertiteling.nl en dan moet hij naar winrar en dan samen voegen met convertxtodvd en dan kom ik er niet meer uit dan loop ik vast kan iemand mij verder helpen?
Laatste reactie door Michiel, -
convertxtodvd
door Gast jaap 2005- 6 reacties
- 3,2k weergaven
hallo ff en vraagje waar om kan ik hem niet meer in het nederland zien ik kan geen buitelands mv jaap
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
ik probeer via TMPGEnc dvd author 3 ,een film gecodeerd als wmv ,te copieren zodat mijn dvd speler het als film met beeld en geluid kan afspelen , nu als ik deze via de pc brand speelt de dvd speler hem als geluid af.Ik neem aan dat de film die op harde schijf staat met als code wmv moet worden omgezet zodat de dvd speler het kan lezen .Hoe kan ik dit verwezelijken ?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Video / audio lopen niet gelijk
door Gast bouras- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo mensen, Ik zit met een probleem, ik heb een leuke film gedownload, maar nu kom ik er achter dat het geluid iets voorloopt op de film, dus het geluid loopt niet gelijk met de film. Irritant om naar te kijken dus... Nou vraag ik me af : is hier iets aan te doen, of moet ik een andere proberen te downloaden alvast bedankt !
-
"Probleempje" sampling rate / virtual dub
door Gast M.Stuit- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Halloallemaal, Ik heb een probleempje: Ik probeer de twee delen van een film te laden in virtual dub. Nu geeft hij bij het laden van het 1e deel al meteen een melding: \"Virtual dub has detected an improper audio encoding in the source avi file and will rewrite the audio header with standard CBR values during processing for better compatibility. This may introduce up to 24413 ms of skew from the video stream. If this is unacceptable, decompress the entire audio stream to an uncompressed wav file and recompress with a constant bitrate encoder. (bitrate 131.8 +/- 15kbps)\" Wanneer ik nu ok klik en probeer het tweede deel te laden (\"append\") dan geeft het programma n…
-
Speelt film niet helemaal af
door Gast Carola- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, Ik heb een probleempje. Bij een aantal films die ik op dvd heb gezet speelt hij de film niet helemaal af (tot ongeveer 1 uur en 10 minuten), de audio loopt wel gewoon door. Het is niet zo dat de dvd te weinig ruimte heeft want ik heb er films van 2 uur en 40 minuten mee gebrandt (die wel goed waren). Weet iemand hoe dit komt? Ik zet de avi bestanden om met avi2dvd en brand met Nero. Het omzetten duurt trouwens ook ontzettend lang, zo\'n 50 uur.
-
Film speelt maar 2 minuten
door Gast marielle- 0 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, Ik heb de kameleon 2 gedownload, maar nu speelt hij maar 2 minuten af. Weet iemand hoe ik dit tot een volledige film kan krijgen. :cheer:
-
problemen met TMPG Enc
door Gast chevy_hooghe- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb de richtelijnen van de beschrijving van \'film op DVD branden met ondertiteling\' gevolgd/uitgevoerd, maar stuit op het volgende probleem: Als ik TMPG Enc DVD Author 1.6 heb geopend en klik op \'write DVD folder to DVD R/RW\' krijg ik de volgende foutmelding: \'kan de ordinaal 3001 niet vinden in DLL-bestand PX.dll\' Wie o wie kan mij vertellen wat dit betekent en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door bartelomeus, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
heej ik heb nu op verschillende sites gekeken.. maar nergens vind ik de nederlandse cover voor de film: the girl next door weet iemand een site waar de nl cover op staat? greetz smartass
Laatste reactie door smartass, -
- 1 reactie
- 3,2k weergaven
Hoi allemaal, Heb Shrek 3 op pc'tje gezet, maar de subtitels lopen niet gelijk met de spraak, de subtitels lopen zo'n 4seconden achter, beetje ombetant dus Kan ik dit makkelijk goedzetten?
