Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Evening, Vorige week heb ik een deel van een tv uitzending voor iemand opgenomen op HD van dvd recorder, en daarna op een schijfje gebrand. (DVD-, geen RW) Het gekke is dat die persoon zijn dvd player die schijf dus niet kan lezen... terwijl de manual vertelt dat hij dvd- compatibel is... In mijn dvd player speelt hij dus zonder probleem. Wanneer ik hem in mijn dvd station van pc stop, kan mijn pc het ook niet lezen ! Wat voor soort bestanden zijn dat eigenlijk, als je van tv opneemt ? Kan ik dat leesbaar krijgen voor mijn pc ? (dan kan ik het eventueel doorsturen, het is maar een erg kort iets) Hoop dat het wat duidelijk is... Thx alvast !
Laatste reactie door davarisch, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Als ik een dvd afspeel blijft deze op "n gegeven moment hangen en slaat dan "n stukje over. Brand met Atapi dvd a dh20a4p. Ligt dit dan aan de dvd brander.???
Laatste reactie door yokimian, -
hoi allemaal, ik heb een klein probleem... als ik een film van mn hardeschijf naar dvd cd heb gebrand en wil afspelen op dvdspeler krijg ik geen goed resultaat ik krijg namelijk haperend beeld kan iemand me helpen of mij uitleggen hoe het precies moet Alvast bedankt!
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
ik heb een vraag die denk ik snel te beantwoorden is namelijk als ik bij convertxtodvd ben en hij is aan het converteren dan kan je het filmpje tegelijkertijd bekijken. Alleen als je dan kijkt naar dat filmpje hoor je geen geluid terwijl de film zelf wel geluid heeft. Is het normaal dat je dan niks hoort?
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Hai, Ik heb sinds kort ineens een probleem met mijn brander op mijn laptop. Het branden van dvd's lukt niet, ik heb hiervoor imageburn en nero gebruikt. Het vreemde is dat er twee dingen tegelijk lijken te spelen: - OF beide programma's wel zeggen dat ze de schijf branden, en als deze gebrand is dan kan ik m vervolgens niet afspelen op mijn laptop of via home cinema set. Het lijkt ook alsof ze nog gewoon leeg zijn, aan de achterkant is geen verkleuring te zien en bij het opnieuw proberen te branden gaat nero de schijf weer formatteren, alsof deze nog leeg is. Echter: Vanmiddag heb ik een word bestand gebrand op dvd, en toen ik wilde kijken of er wat op stond (via mijn…
Laatste reactie door gelderland, -
Geen geluid
door Wesley- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Nadat ik dat lange gedoe met tmpg heb gedaan is het geluid er niet meer wat moet ik doen?
Laatste reactie door Wesley, -
Ik heb enige tijd geleden DVDfab platinum gedownload en gebruikt. Nu is de probeertijd verstreken, dus het programma werkt niet meer. Ik heb het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd, want ik wil het weer gebruiken. Ik blijf echter de melding houden dat de probeertijd is verstreken. Weet iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door Athos, -
pink floyd (pulse)
door erimon- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Hoe kan ik alleen de nummers zonder video op dvd krijgen, dit is voor in de auto, ik heb ze al eens gehad maar zijn te beschadigd. eric :-[
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
weet iemand waar ik een goeie ondertiteling van deja vu kan vinden? ???
Laatste reactie door Michiel, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Als ik mijn video op een CD-ROM Brand en daarna afspeel op de TV hoor ik in het begin alleen geluid. Na ongeveer 30 seconde komt er beeld alleen dan is het geluid al veel verder. Wie weet wat ik fout doe ik heb alleen een CD Brander en geen DVD Brander. Hoe ik het heb gedaan: 1. Nero opgestart 2. Video/Films --> Video CD maken 3. Avi file toevoegen 4. Coderen/Branden Wie kan mij helpen Alvast bedankt, ScorpionQ
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Ik download de laatste tijd best veel series, dus torrent bestanden met rond de 20 film bestanden. Alleen is het zo, dat als ik ze gedownload heb, (1 voor 1 of allemaal tegelijk) ik vaak 1 aflevering, of nu allemaal niet af kan spelen. Er komt dan geen miniatuur weergave, terwijl dat wel bij de andere is, en als ik m'n muis erop hou zie ik ook niet hoe lang hij duurt. Ik download met bitlord, en die geeft elke keer aan dat ze gewoon klaar zijn. Wel is het zo dat als ik de de prioriteit van de afleveringen op uitgezet zet en dan weer op normaal, ze opeens maar 98,9% ofzo zijn, maar ook dan tot 100% laten gaan helpt niet. Verder heb ik ook de computer opnieuw opgestart,…
Laatste reactie door Duken, -
DVD-RW lezen
door Gast broosjp- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Ik heb het volgende probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen: Ik heb een Toshiba dvd- brander op mijn laptop. Nu heb ik dvd-rw schijfjes gekocht maar hij kan ze niet lezen. Ik krijg de hele tijd de foutmelding niet compatible media aanwezig. Weten jullie hoe dit kan? Ik wil nl graag een dvd\'tje branden. Alvast bedankt!
-
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Forumdiscussie: Hoe installeer ik een VPN op mijn Firestick zonder technische kennis? Gebruiker: Sarah85 Hey allemaal! Ik ben niet echt een techneut en ik zou graag een VPN willen installeren op mijn Firestick. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Kan iemand me helpen met een simpele uitleg? Dankje! Expert: TechGuru99 Hoi Sarah! Geen probleem, ik help je graag. Het installeren van een VPN op je Firestick is makkelijker dan je denkt, en ik zal het stap voor stap uitleggen. Kies een VPN: Allereerst heb je een VPN-provider nodig. Er zijn veel opties zoals NordVPN, ExpressVPN of Surfshark. Zorg ervoor dat je eentje kiest die goed werkt met de Fires…
Laatste reactie door Mandyyy, -
schokkerig
door Gast wsv- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, ik download vaak films bij limewire en dat gaat vrijwel altijd goed, maar nu heb ik er al 3 na elkaar die schokkerig afspelen? (.avi, divx) ligt dit aan de kwaliteit van de aangeboden film of moet ik andere codecs hebben? (heel veel films soelen wel normaal af??? wie helpt?? :evil:
-
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Een uitgebreide handleiding samen met Exodus vinden we hier. Heb je vragen na aanleiding van de handleiding? Deze kan je hier stellen. https://www.duken.nl/forums/forum/64-algemeen-kodi-vragen-en-add-ons/
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
ik heb een dvd (attack of the clones) gedownload. maar hij is alleen in het engels hoe kan ik de menu structuur behouden maar nederlandse ondertitels erbij voegen (bv. vast ingebakken)
Laatste reactie door Michiel, -
film omzetten.
door donna- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Dag allemaal, Mijn naam is Donna en ik heb een dringende vraag. Wie o wie kan mij uitleggen hoe ik een avi-bestand omzet in MPEG en vervolgens in VOB bestanden? Ik kom er nl. niet uit. Dus reactie is van harte welkom. Bij voorbaat dank Greets Donna
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een externe media player waarmee ik via m'n externe harde schijf Films kan streamen en op m'n tv bekijk. Nu heb ik een probleem met afspelen van ondertitels. Mijn mediaplayer ondersteunt wel .srt bestanden, daar ligt het niet aan. Ik heb de film met de ondertiteling in éénzelfde map staan met exact dezelfde naam. Toch pakt hij de subs niet met het afspelen. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik kan hiervoor toch geen VobSub o.i.d. gaan gebruiken toch? Dat is niet bedoeld voor externe players als ik het goed begrijp..? Ik hoor graag, ik word er inmiddels gek van!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Goedenmiddag ! ik probeer via nero startsmart ts bestanden te branden! ik ga naar rippen en branden --> videoschijf branden --> dvd video bestanden en vervolgens toevoegen en selecteer de map video_ts dan ga ik verder door het menu naar branden ! Nero begint ook met branden maar komt niet verder dan 1% en na ongeveer 5 minuten gooit nero de dvd eruit en geeft een melding dat het brandproces mislukt is ! iso bestanden lukken daarin tegen weer wel! wat doe ik niet goed ? bedankt alvast!
Laatste reactie door Bierkameel, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hey beste Dukenaars. Heb weer eens een vraagje Heb sinds kort een serie gedownload via de Nieuwsservers maar hij wordt nu al 98 gig groot, heb maar een 300 gig ext. hd dus jullie zullen snappen dat dit veel ruimte in neemt, ik wil dit nu dus branden op een Duall layer schijfje maar kan maar 1 aflevering tegelijk doen, is er een proggie waar mee ik makkelijk meerdere dvd films op een dual kan branden?? B.T.W. Het zijn allemaal .Vob enz. bestanden, dus geen .img ofzo..... En het zou leuk zijn als je kunt kiezen tussen de afleveringen... Greetzz BoBo
Laatste reactie door monster, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Ik download nzb's via newsleecher, repareer ze met quickpar en brand met nero burning rom image branden bla bla en/of alcohol maar sommige films kan ik niet op mijn dvdspeler afspelen ik krijg dan een flikkerend beeld en op de pc zoals nero showtime of windows media player doet de dvd het wel...weet iemand wat het probleem kan zijn. Ik brand alle dvd's op de zelfde manier en de 1 doet het wel de ander niet. Hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
Laatste reactie door ajemda, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
hallo ik heb een film gedownload apocalypto het was een avi bestand en de ondertiteling srt bestand was erbij nu staat die ondertiteling al onder die film maar is engels kan ik die vervangen door de nederlandse subs?
Laatste reactie door Robin, -
ik heb een vraag maar weet eigenlijk niet zo goed in welk topic die moet plaatsten ik heb deze vraag ook al gestelt op de site zelf maar heb het idee dat daar niet veel mensen meer antwoord gaan geven Na het Downloaden --> "brand" een ondertiteling in je film --> stap 3 in de aviproxy map als ik dubbelklik op proxyon dan zegt hij dit: dit bestand word momenteel door een ander programma gebruikt gr.
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal, Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een ondertiteling die bestaat uit 2 CDs met subsync goed kan zetten en daarna met convertx2dvd kan converteren? de eerste is geen probleem,maar hoe dan verder? sjako
Laatste reactie door sjako, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
hoe krijg ik nero 7 op mijn vista heb een orginele cd met nr.s maar geeft een combli.... fout aan wie weet hoe ik hem moet instaleren heb hem ook al geupdate maar hielp ook niets alvast bedankt voor de hulp
Laatste reactie door Michiel,
