Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
weet iemand al meer over de release date ? groetjes
Laatste reactie door ActionWaction, -
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
Laatste reactie door Stacytje, -
- 10 reacties
- 5.8k weergaven
Goedendag, ik heb nu niet Need for speed most wanted van me neefje gekregen en heb het even geinstalleerd. alleen nu zal ik zodadelijk weer mijn cd terug moeten geven.. maarja als ik dan need for speed wil openen krijg ik 1 error van je moet 1 cd hebben om op te starten is er ook 1 manier om het zonder cd op te starten? zo ja hoe? mvg, Erwin
Laatste reactie door Erwintjeh, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
ik heb top spin 2 geinstaleerd en de crack enzo erop gezet maar als ik het spel start dan komen er van die letters te vooschijn dat was goed maar toen zij die opeens dat niet verzenden ding hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
wie weet waar ik een lijst kan vinden met alleen nederlandse nds spelletjes?
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb swat 4 gedownload leuke singelplayer maar nu wil ik online op een gecracked server ik heb qtracker. ik wil graag nog een lijst hebben nou mensen graag hulp;)
Laatste reactie door -lol-, -
- 8 reacties
- 3.5k weergaven
Helpp. Ik heb laats een Sims2 gedownload, en nu doet ie het niet '' Hij pakt steeds de cd niet. of hij blijft haken. dan ik helemaal niet naar de Sims2 game kan, Me vader zegt dat het door windows vist basic komt? en hij wil de game cracken maar weet niet hoe? Wie heeft een oplossing? wie kan me helpen met cracken, Thunxx.
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Ik wilde net Fifa 2009 maar ik kreeg een foutmelding, This Disc Is Unreadable Is er een mogelijkheid dat ik een vervangend spel kan krijgen van microsoft ofzo? Alvast bedankt.
Laatste reactie door yannick93, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb Scarface TWIY gedownload. Ik weet dat hij niet Vista compitabel is ofzo. Nu draai ik hem dus met DXWND. Lukt allemaal prima, alleen ik heb lagg en als ik AA uit zet is het weg alleen springt hij terug op fullscreen en dat wil ik nou juist niet want dan gaat hij raar doen. Iemand misschien een idee wat ik moet doen? Ik zou je erg dankbaar zijn.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb dit spel gedownload en het werkt goed, maar als ik weg wil rijden met de trein moet dit eerst doen: - Deuren dicht (F1 voor de linker deur of F2 voor de rechter deur) - Reverser naar voren zetten (voor vooruit, als je hem naar achteren zet dan staat hij in zijn achteruit) (staat niet ingesteld voor een toets, ik gebruik de toetsen Enter en de rechter Shift ervoor) - Remmen eraf (pijltjestoetsen links voor eraf en rechts voor erop) - en dan gas geven (pijltjestoetsen vooruit voor gas erbij en achteruit voor gas eraf) Bij dat laatste gaat het mis, ik druk de toets wel in, maar er gebeurd niets. Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door jhf1, -
- 11 reacties
- 4.8k weergaven
Ik heb mirrors edge gedownload en ik voer in het begin een serial in met de key generator die bij mijn download zat en ik instaleer het spel. Nu wil ik het spel spelen en start ik het op en vraagt het spel naar een registratie code. Ik voer hier dezelfde serial in als toen ik het spel wou instaleren, alleen nu zegt ie dat de code fout is. Ik heb ook wat andere serials geprobeerd via serials&keys, maar die werken ook niet. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 2 reacties
- 9.3k weergaven
Ik zoek een crack voor Euro Truck Simulator V1.2 de patch heb ik al maar kan het niet spelen omdat ik geen crack heb. Kan iemand mij vertellen waar ik de crack voor versie 1.2 kan vinden?
Laatste reactie door jhf1, -
- 16 reacties
- 4k weergaven
Heb gedowload. Ik unrar het, installeer het en alles verloopt vlot. Ik klik op het icoon van WSC, ik krijg een instellingen schermpje, druk op play en er gebeurd niets. Wie kan mij helpen? Thanks
Laatste reactie door ruben373, -
- 17 reacties
- 3.3k weergaven
als ik need for speed underground start krijg ik een bericht :please insert the right disk. ik heb ook een paar cracks geprobeer maar het lukt niet. kan ieand me helen ermee.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
hallo ik heb een probleem. :'( ik heb deamontool gedouwnlod omdat ik ook sims 2 seizoenen heb gedounlod en daar had ik geen schijfje voor. maar nu wil ik sims 2 seizoenen branden, dan zecht die dat er geen schijfje in zit!! ik heb hier echt heelemaal geen verstand van dus wie heeft het geduld dit aan mij uit te leggen???
Laatste reactie door jens1333, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Beste leden, Nog een probleempje in windows 7, Ik heb cod 4 gedownload en de singleplayer doet het uitstekend op hoogste kwaliteit. Nu start ik met HLSW de multiplayer op zoals ik ook altijd in windows xp deed, dan krijg ik een zwart beeld met alleen de muis in beeld, dat duurt 30 seconde en dan sluit het af. Het is exact dezelfde versie als bij xp en het zijn ook dezelfde servers. Ook heb ik cod4 in mijn firewall toegestaan. Het zou heel fantastisch zijn als je mij weer aan mijn verslaving kon helpen, mvg cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
wie kan me helpen ik wil wie op me internet ik heb er alles voor gekocht maar nu doet die het niet als ik hem aansluit wie weet waar het aan kan liggen?[move] alvast bedankt[move]
Laatste reactie door lucandwii4ever, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
hey, Ik had ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om je computer te besturen met je DS. Weet iemand of dit echt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe? alvast heel erg bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 3.4k weergaven
hallo allemaal, ik heb een tijdje geleden het spel tom clancy's H.A.W.X. gedownload. ik heb alleen nog een serial nodig dus daarom de vraag aan iedereen, heeft er iemand een serial voor me? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Heyy mensen, Ik wou graag weten of je een server kan maken met een gedownloade CSS. MVG Lajos.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 3.3k weergaven
hallo, ik heb een hele collectie van psp games,ds games en ik zou die graag willen delen met andere mensen ( www.pspiso.com ) kan iemand mij daarbij helpen groeten joris
Laatste reactie door Joris., -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
:-[ hoi kan iemand mij uitleggen hoe het kan als ik mods er in heb en koop dat deze na het afsluiten en opnieuw op starten deze niet meer in mijn bezit zijn en wel weer te koop bij de dealer? het gaat hier om mods van landwirtschafts 2009. de mods doen het goed maar ben ze na het het afsluiten weer kwijt en moet ze dus elke keer op nieuw kopen. wie kan mij helpen? Modbreak:/ Poll verwijderd, alleen eentje aanmaken als het nodig is.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Heej, ik net na de release Hell's Highway gekochte en geïnstalleerd. De game was erg vet en nu wou ik hem laatst opnieuw installeren (mn pc was gecrashed namelijk) maar krijg nu vaak de ene fout melding na de andere. Af en toe lukt het om de installatie toch te activeren, maar halverwege stopt de installatie en sta je gewoon weer op het bureaublad. Weet iemand hoe je dit kan oplossen of wat ik fout doe? Want een orginele game wil ik toch wel vaker dan 1 keer kunnen spelen. Greetz Njitram
Laatste reactie door njitram, -
- 9 reacties
- 1.7k weergaven
Hellow everyone, Sorry dat ik zo'n noob ben in games : Maar ik heb een vraagje, Ik heb laatst Saints Row 2 (Direct Play) gedownload. Maar ik kom er niet helemaal uit :redface: Here's a Screeny ^^ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
als ik besig ben met het instaleren van nfs 2 komt er dit te staan aan het einde: het bestand staat er wel, hoe kan ik ervoorzorgen dat het die bestand ook vind? Post Merge: mei 05, 2009, 04:49:26 pm heeft niemand een oplossing?
Laatste reactie door gkeeee,