Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik vroeg me af of ik ook op mijn kaart gebruik kan maken van ysmenu? zoja waar kan ik dat dan vandaan halen en wat moet ik op mijn kaar laten staan en wat moet ik overschrijven? ik heb zelf nu de orginele firmware van www.r4i-gold.eu maar daar doen de spellen het nog niet mee dus vandaar toch op zoek naar een ander oplossing. hopelijk iemand die me kan helpen. groetjes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
ik word helemaal gek van het zoeken naar een server voor wow(TBC) ik kan helemaal nix vinden miss kan iemand me helpen ik heb gewoon wow tbc versie 2.0 dus als iemand me wil helpen zou dat leuk zijn later
Laatste reactie door 01leroy, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
HalloIk heb al een tijdje een wii en wou er wel eens mee online gaan, ik ben in het bezit van een draadloze router, ik volg dus alle stappen zoals het moet, de wii zoekt mijn router, die vind hij ook. Alleen dan gaat de wii een verbindingstest doen, en die mislukt! Wat is er mis? Moet ik ergens iets instellen, registreren? MvG Thijs P.S iedereen fijne kersdagen
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Dus yesss , spel geinstalleerd etc etc alleen geen serial number en thepiratebay is down dus kan daar niet op snuffelen dus iemand toevallig de serial ? Thanks
- 5 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik heb fable gekocht en geinstalleerd, dat is allemaal gelukt, maar als ik het spel opstart staat er Programma reageert niet en dan kun je op verzenden of niet verzenden klikken, ik klik altijd op niet verzenen, maar dat gebeurt elke keer als ik het spel wil gaan spelen, ik heb wel een illegale versie van windows, ik weet niet of dat iets uitmaakt maar andere spellen doen het wel. iemand enig idee hoe dit zou kunnen??? Fable is van lionhead studios, ik heb ook black and white 2 daarvan en die werkt wel. ( is ff info kweet nie of je daar iets aan hebt maar ik zet het er maar bij )
Laatste reactie door appelsap, -
Iemand die redelijk wat hcs/supers heeft op habbo die ze verkoopt via paypal of wallie? Meld het hier. Ps: Ik weet niet of dit het goede Board is en of dit hier mag, zo nee meld het me O0
Laatste reactie door sadpker, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik krijg test drive unlimited niet aan de praat Ik heb er een gedownload via nzb, en geïnstalleerd, crack erop gezet. MAAR, ik heb een bagger geluid, en kan niet rijden Kan iemand mij helpen? Of heeft er iemand wel een goede NZB die het wel doet? Please help Post Merge: augustus 13, 2009, 11:39:47 am Ben nu een andere versie aan het downloaden.. maar mocht iemand nog wat weten ik hoor het graag ;D EN ALS JIJ EEN VERSIE HEBT DIE WERKT, en is het een nzb... Alsjeblieft geef mij dan even die link zodat ik het ook kan spelen. PC versie
Laatste reactie door Freddytje, -
FIFA 08 in nl
door Thijs- 9 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb fifa 08 gedownload alleen nu is ie engels en ik wil hem graag int Nederlands. Ik heb daarvoor al ooit een patch gehad maar weet niet meer waar die stond weet iemand nog waar je die vandaan kan halen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey. Zoals jullie misschien wel weten komt die ds3 over een tijdje uit en wordt er meer informatie op 29 september vrijgegeven. Wat verwachten jullie van de 3ds?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik kom er niet uit. Ik heb het Wii spel Carnival Games (rar)met uTorrent gedownload. Als ik het wil branden lukt dat niet, want het is geen iso of zo. Wie kan mij helpen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
ik heb een aantal mods voor gta gedownload maar ik weet niet wat ik erin meot zetten en waar mes verder helpen als het kan mvg.magicm14
Laatste reactie door wmaster, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Heeej, ik heb vanmiddag Mass Effect 2 aangeschaft. De game is volledig geïnstalleerd en nu wil ik de savegame van Mass Effect 1 importeren, maar dat lukt niet helemaal. Ik zal wel weer een ontzettende noob zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mass Effect 1 is uiteraard uitgespeeld, dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand hoe dit moet? Thanx
Laatste reactie door Jeroen, -
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Nu mijn Acekard 2i kapot is gegaan zoek ik dus een nieuwe flashcard. Ik weet niet of we er hier over mogen praten. Maar goed, welke flashcard kan ik het beste kopen, en waar (met redelijke levertijd, dus geen DealExtreme levertijden...)?? Ik hoop dat iemand me kan en mag helpen, Alvast bedankt en een fijne tweede kerstdag, Groeten!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Topic: Hoe los ik de Xbox foutcode op zonder technische kennis? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn Xbox. Er verschijnt een foutcode en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik ben niet zo technisch aangelegd, dus hopelijk kan iemand het makkelijk uitleggen? Alvast bedankt! ExpertAlex: Hey GamePeter! Geen paniek, het is helemaal niet zo moeilijk om die foutcode aan te pakken. Eerst, laten we even kijken wat je kunt doen. Herstart je Xbox: Dit klinkt simpel, maar soms is dat alles wat nodig is. Koppel de stroomkabel los en wacht even. Sluit het daarna opnieuw aan en kijk of de foutcode weg is. Controleer je verbinding: Zorg ervoor dat…
Laatste reactie door gamer12, -
wat is WiiPlaza?
door guilpje- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb mijn WII gesoftmod en ik start mijn spellen via WiiFlow, en als ik op een spel druk en dan op het tandwielletje staat er cheats (ik speel MW3) . En als ik dan op selecteer duw staat er bijna bij elke cheat, Seth@WiiPlaza, hoe kan ik die cheats gebruiken? Moet ik eerst WiiPlaza installeren erop of hoe kan ik checken of ik dit al op mijn WII heb staan?
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal,Ik heb sinds kort een groot probleem.Elke keer als ik bo2 / black ops 2 wil spelen (multiplayer) krijg ik een melding: Connection interrupted.Wat kan ik hier aandoen aangezien mijn connectie gewoon 4 balkjes is.Groeten Ipodtouchmania
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
[glow=green,2,300]Tutorial Voor beginners[/glow] Inleiding Beste mensen, Dit is mijn eerste Tutorial op DukeN dus garandeer ik geen 100% correctheid en ik kan ook fouten maken net als een ander mens. Dit is een tutorial voor vel beginners die een pc game willen downloaden. Daar er veel vraag was naar uitleg hierover schrijf ik deze tutorial. Net zoals alle andere tutorials: DukeN en ik zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen! Het begin... Om te beginnen moet je weten welk game je precies zoekt om straks te gaan spelen, Daarna ga je best even naar http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ om te kijken of je game zal werken op jouw pc. Kies je game …
Laatste reactie door Duken, -
pes 2012
door bent-feyenoord- 2 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik zit met een probleem. ik heb pes 2012 gekocht. en geinstalleerd. dan start ik pes op en dan zegt ie: Waarschuwing: Je computer voldoet niet aan de minimale systeemvereisten om deze software uit te voeren. Er kunnen fouten optreden tijdens het gebruik. de videokaart voldoet niet aan de veriest specificaties. (GPU:VRAM128MB) help a.u.b ik wil pes spelen mvg
Laatste reactie door roykev3, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey, heeft iemand mischien een idee hoe ik gratis aan een online key voor modern warfare call of duty 4 pc kan komen? zonder hem in de winkel te kopen en te lezen en terug te brengen mvg proZac
Laatste reactie door kipneck, -
VERPLAATST: wie kan me aub helpen met torrents
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15594.0[/iurl]
-
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik zit hier thuis met een NDS met een originele R4 er in. Op die R4 staan ook een paar Pokémon games. Kan ik daarmee online/WiFi? Of wordt dat herkend door Nintendo? Dus concreet: Kan ik met een "pirated" spel gewoon ruilen/vechten over WiFi? Alvast Bedankt O0
Laatste reactie door iOrale, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
Call of Duty 4
door Geertt.- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload en geinstalleerd, en een key crack : /knip ingevoerd. MAar als ik de COD Multiplayer opstrart. En verbinding wil maken staat er : Error Key code in use. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt Geert
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik heb op 1 pc veel spellen geinstallerd en nu heb ik al die spellen overgezet op station c van pc 2. Waarom werken die games opeens niet meer? ik krijg melding o. a dat er opnieuw moet worden geinstalleerd.
Laatste reactie door Phairdy,