Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ikheb fifa 09 gedownload van bitlord en insteleerd ging allemaal goed maar als ik ga stelen dan zie je in het gezicht van die manetjes allemaal zwarte dingetjes hoe kan dit kan je dit ook oplosen ofzo jaccodagasnta
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hoi, misschien dat iemand me kan helpen. als ik mijn game commando strike force probeer te spelen dan heb ik alleen maar ruis door mijn scherm. heb al gekeken of ik mijn videokaart-driver moest updaten maar die is helemaal bij. kom er nie uit. bvd rouffio
Laatste reactie door rouffio, -
Call of Duty 4
door Geertt.- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload en geinstalleerd, en een key crack : /knip ingevoerd. MAar als ik de COD Multiplayer opstrart. En verbinding wil maken staat er : Error Key code in use. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt Geert
Laatste reactie door Robin, -
ps3 ombouwen..
door dinges123- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hey ik dacht dat ik misschien me ps3 kon laten ombouwen en dan gewoon singleplayer van alle games spelen ik heb niet voor niets een 320gb.. Ik heb wel gehoord dat je ps3 gebanned kon worden van psn maar als ik gewoon de internet kabel eruithaal als ik een gedownloade game speel dan wordt ik toch niet gebanned? Zijn er ook nog andere risico's?
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
Je eerste stap bepaalt je pad. Trek de legerkisten aan van Boyd Travers, soldaat 1e klas bij de 82e luchtdivisie, en vecht je een weg door Europa. Begin elke missie achter de vijandelijke linies met een weloverwogen en volledig interactieve dropping, vanaf het moeizame begin in Sicilië tot de beslissende zeges in Duitsland. Bekijk de situatie vanuit de lucht en stuur dan je parachute naar een zelfgekozen landingsplaats. Zorg dat je scherp blijft na de landing en verken het terrein. Je kunt kiezen uit een groot arsenaal authentieke wapens met specifieke eigenschappen en instellingen die je kunt aanpassen. In deze fps-omgeving bepaal jij je eigen weg. torren…
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb need for speed shift gekocht in de winkel en geinstaleerd! instalatie ging allemaal prima tot dat ik het spel opstart! dan word het beeld zwart en komt er de xp error met verzenden en niet verzenden! dus kan ik het spel niet spelen weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? stefan
Laatste reactie door Nigel, -
Marck Ecko en The Da Vinci Code crash
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Als ik deze 2 spellen wil beginnen (installatie ging goed) dan komt er dit bericht Abort ABORTING: Your display adapter doesn't have sufficient capabilities to run this game [no game crash info] afbreken negeren opnieuw Als je afbreken , negeren of opnieuw drukt stopt het spel ermee Hoe los ik dit op
Laatste reactie door Granaat90, -
wanneer komt de cities xl crack. Ik heb echt zon zin om te spelen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Twee topics is een beetje te veel van het goede, ik doe beide even op slot want het valt namelijk onder spam. We houden je op de hoogte
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal,Ik heb sinds kort een groot probleem.Elke keer als ik bo2 / black ops 2 wil spelen (multiplayer) krijg ik een melding: Connection interrupted.Wat kan ik hier aandoen aangezien mijn connectie gewoon 4 balkjes is.Groeten Ipodtouchmania
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Bij het spelen van FIFA 07 gebruik ik een gamepad, 4 knoppen, 2 analoge sticks, en een R1, R2, L1, L2 en een D-pad. Als ik het boekje van het spel lees, moet je met de rechtse analoge stick trucs kunnen doen. Als k deze stick beweeg lukt dit bij mij niet om trucs te doen uitvoeren, er gebeurt gewoon niets. Als ik overschakel naar de toetsenbord besturing lukt dit wel met de shift toets zoals aangegeven in het boekje. Wanneer ik in het spel bij instellingen de trilfunctie aanleg van de besturing voor gamepad, werkt deze ook niet; nochthans beschik ik ook over een trilfunctie op de gamepad. Wanneer ik de trilfunctie aanleg en de insrtellingen opsla, zie ik dat de trilfuncti…
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb dus RT3 gedownload en ik heb het geinstalleerd. Maar nu vraagt hij altijd om een CD-rom in te steken. er zit een no-CD crack bij. daarin staat: replace the original RCT3plus.exe with the one in this file.. Ik zet dus dat bestand van in de crack in de map C:\Program Files\Atari\RollerCoaster Tycoon® 3 maar de computer vraagt niets om te vervangen ofzo en als dat bestand er instaat vraagt hij nog altijd achter de CD-rom. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door spillievd, -
fifa 09 multiplayer
door repoc- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hee, ik heb laatst fifa 09 voor de pc gedownload en hij doet het maar ik heb een vraag over multiplayer als je je kant gaat kiezen, kunnen anderen toch op de ps2 enzo ook een kant kiezen? op de pc kun je dus ook een kant kiezen en je ziet zon groot vak waar minstens 4 plaatsen inpassen, kun je dan ook multiplayer achter de pc doen?
Laatste reactie door Luc., -
pes 2012
door bent-feyenoord- 2 reacties
- 2,2k weergaven
hoi, ik zit met een probleem. ik heb pes 2012 gekocht. en geinstalleerd. dan start ik pes op en dan zegt ie: Waarschuwing: Je computer voldoet niet aan de minimale systeemvereisten om deze software uit te voeren. Er kunnen fouten optreden tijdens het gebruik. de videokaart voldoet niet aan de veriest specificaties. (GPU:VRAM128MB) help a.u.b ik wil pes spelen mvg
Laatste reactie door roykev3, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat. Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen... Ik heb... * Mijn kaart geformateerd * toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010) * toen die via WinRar uitgepakt. * toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet. *toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Load…
Laatste reactie door Duskeniek, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
bij gta ctw en gran turismo werkt ie ook ;D
Laatste reactie door Joris., -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hey Ik en me broertje wouden graag via LAN cod 2 tegen mekaar gaan spelen Bij mij ging de installatie wel goed enzo. Maar zodra me broertje hem wou installeren , kon de pc niet de cod 2 cd vinden :-[ HIj heeft Windows Vista Home Premium Maar wat nou het rare is , is dat als hij de cd erin doet, de pc echt heel veel lawaai gaat maken . Wij hebben dus al in Deze Computer gekeken , alleen dat zie je niks, want dat zoekt de pc kennelijk nog de cd ofzo :-[ We zien dus helemaal geen pictorgram ofzo . Alleen wel een groene laadbalk boven in het beeld. ( van Deze Computer ) Hij laad deze, maar dan blijft hij daar gewoon op staan en doet hij verder helemaal niks. Wie …
Laatste reactie door Niels., -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over welke kabels ik nodig heb voor mijn ps3 om hem aan te sluiten op mijn monitor (Het is een Acer AL1916). Ik heb deze al gevonden voor het beeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13189 . Maar nu kan ik niets vinden voor het geluid. Ik wil eigenlijk direct van Rgb naar mijn boxen. Op mijn boxen zit zo'n jack (Geen idee of het een normale 3,5 mm jack is?) die in mijn computer zit. Dus eigenlijk wil ik alleen een hubje. Weet iemand of dat bestaat? En heb je ook een linkje? Alvast Bedankt! Mvg, Niels
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
hoi, :zwaai: Ik heb een probleempje : Ik heb pas geleden de wood 1.26 voor de r4 op mijn r4 gezet. Daarmee heb ik de oude systeem verwijdert alleen ben ik nu mijn cheats kwijt! Weet iemand een site link waar ik de cheats weer terug kan halen? Met vriendelijke groeten, Mielthegreat ;D
Laatste reactie door mielthegreat, -
psp go games
door timothy250- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Kan je op een psp go gedownloade games zetten?
-
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
weet iemand of er cracked servers zijn voor deze game?
Laatste reactie door kipneck, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Iemand al een goede link gevonden?, ik download nu deze: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Hopen dat hij goed werkt..
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb een fifa 2007 gedownload maar als k hem wil instaleren doet ij dat niet ka niemand mij helpen. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door chezter, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ik heb een spel gedwonload maar ik krijg een iso BESTANT TE zien hoe moet ik da openen of wat moet ik er mee doen ??
Laatste reactie door TamSz, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
hoi allemaal ik heb een NDSI. ik heb laats de nieuwe update (1.4.1E) erop gezet en nu kan ik niet meer mijn R4i gold kaartje, maar die kan ik nu niet meer gebruiken. ik heb geprobeerd met een ander software en een update en allebei werkt niet. ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd wat ik nu kan doen en telkens krijg ik te horen "je komt een nieuw kaatje aan het kopen". weet iemand wat ik nog kan doen of welk R4 kaartje ik nu moet kopen??? groetjes Lady85
Laatste reactie door Lady85,
