Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo mensen. ik heb dus elder scrolls oblivion gedownload en de crack gebruikt dus hij wil opstarten enzo. ik heb het ook al gespeeld en toen ging ik op vakantie. kwam ik terug wou ik het spelen, laad ik een saved game en dan is alles zwart.. ik kan zien hoeveel levens ik heb en hoeveel pijlen enzo maar ik kan niks zien respect als iemand mij hiermee kan helpen!!!
Laatste reactie door roykev3, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi, ik heb vandaag mijn swap magic 3.8 coder + binnen gekregen. Ik het gelijk uitproberen, werkt niet... Na wat gezoek op internet kwam ik er achter dat het belangrijk is om dvd's te gebruiken van hoge kwaliteit dus ik heb opnieuw een paar spellen gebrand op dvd's van hoge kwaliteit. Gek genoeg hielp dat niets. Ook een origineel spel werkt niet. Dit is wat er gebeurt: -Swap magic start op -Ik swap de dvd met de slide card -Ik kies en video mode -druk op X -Hij zegt dat hij de disc boot -na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebran…
Laatste reactie door McBacon0, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, kan iemand mij alsjeblieft helpen! Ik wil football manager installeren, ik heb het via torrent gedownload en toen gemount met daemon tools, maar toen ging ik naar deze computer maar toen stond er helemaal geen "neppe" drive.. hoe kan dit en kan iemand uitleggen hoe ik het wel kan installeren? alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb een probleem met het spelen van lord of the rings return of the King. Ik heb dit spel gedownload met bittorrent en geïnstalleerd met daemon tools. Als ik het spel opstart staat er: '' kan de cd niet vinden plaats de correcte cd en selecteer OK om de applicatie opnieuw te starten''. Ik denk dat ik een crack moet downloaden ofzoiets maar als ik google naar no cd crack lotr rotk dan kom ik op zoveel verschillende sites dat ik niet weet wat virussen zijn en wat niet. wat moet ik doen ??
Laatste reactie door Tom, -
Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Releasedatum: 28/08/13 Retail Datum: 28/08/13 Bestandsnaam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Bron: DVD Grootte: 2,38 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Developer: Red Fly Studio Omschrijving Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows neemt…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Iemand al een goede link gevonden?, ik download nu deze: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Hopen dat hij goed werkt..
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
:-[ hoi kan iemand mij uitleggen hoe het kan als ik mods er in heb en koop dat deze na het afsluiten en opnieuw op starten deze niet meer in mijn bezit zijn en wel weer te koop bij de dealer? het gaat hier om mods van landwirtschafts 2009. de mods doen het goed maar ben ze na het het afsluiten weer kwijt en moet ze dus elke keer op nieuw kopen. wie kan mij helpen? Modbreak:/ Poll verwijderd, alleen eentje aanmaken als het nodig is.
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo , ik heb men Wii gesoftmod , nu start ik neogamma op steek ik men gebrande wii game er in , die ik gebrand heb met Imgburn , en nu zegt neogamma DVD ERROR (1053) , Weet iemand het probleem ?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Okeej, ik heb dus laatst een need for speed most wanted torrent gedownload, maar ik heb dus egt geen FLAUW IDEE hoe ik 'm moet installeren zonder een cd te gebruiken, dus zou ik hier misschien wat hulp mee kunnen krijgen? Ik zou jullie voor eeuwig dankbaar zijn ^^
Laatste reactie door wmaster, -
Da Vinci Code Crack
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2k weergaven
Wie weet waar ik een crack kan vinden voor het spel ''De Da Vinci Code'' Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb sinds vanmiddag een nintendo dsi en heb meteen een nttdi?? als ik het goed hebt kaart gekocht en een micro sd kaart maar hoe en waar kan ik spellen downloaden? ik heb ergens spellen weggehaald maar dan krijg ik rar bestanden wie kan me simpel uitleggen hoe ik moet downloaden en hoe ik ze op mijn nintendo krijg?
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi mensen, Ik heb MOHA gedownload, maar als ik hem wil installeren dan kapt ie ermee wanneer de installatie van physx komt, meteen in het begin dus. Nu heb ik het ook met een driver geprobeerd van de officiele site van physx, maar dan krijg ik een foutmelding dat de installatie gestopt is door een onbekende fout. Weet iemand hier raad op... Alvast bedankt, Walter
Laatste reactie door walter1988, -
Game branden
door DigiDjeff- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hey, ik heb 2 games gedownload die ik wil branden. Ik heb alleen een groot probleem, ik heb een asus DRW-1604p als CD/DVD-Drive. Ik heb laast een pakketje DVD's gekocht maar ik keek ergens natuurlijk weer overheen. Het was een DVD+R, terwijl mijn DVD-drive dat niet kan branden. Weet iemand misschien ergens een update te vinden waardoor ik wel DVD+R kan branden, of anders iets illegaals waardoor ik wel kan branden... Alvast bedankt
-
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, als ik een spel opstart dan sluit ie na plus min 2 minuten weer af.. ik heb dit echter maar met 1 spel kan iemand mij helpen? ik weet zeker dat het geen fout van het spel is mvg, jelkotje
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik vroeg me af of ik ook op mijn kaart gebruik kan maken van ysmenu? zoja waar kan ik dat dan vandaan halen en wat moet ik op mijn kaar laten staan en wat moet ik overschrijven? ik heb zelf nu de orginele firmware van www.r4i-gold.eu maar daar doen de spellen het nog niet mee dus vandaar toch op zoek naar een ander oplossing. hopelijk iemand die me kan helpen. groetjes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
scroll
door Gast IceCube- 1 reactie
- 1,9k weergaven
kweet niet precies waar dit moet :buck: maja ik scroll met mijn browser heel langzaam is hier miss. een instelling voor dat het wat sneller kan ??
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
IK heb Fifa manager 09 gedownload en geïnstalleerd. Ik kan de wedstijden niet 3d spelen. Als ik bij wedstrijd kom kan ik kiezen tussen tekstmode, videomode en instantresult. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen en waar de probleem ligt? Alvast bedankt
Laatste reactie door Bozkurt, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey allemaal! Kheb m'n zusje beloofd om eens een spel te downloaden enz. Dus ik kwam hier terecht. Ik heb al even gezocht en heb besloten om een Acekard 2 te kopen. Maar waar heb je die MicroSD kaart dan voor nodig? Die kan nergens in die Nintendo DS Lite? (Of toch nergens dat ik zag, ik haalde zelfs de batterij uit!) Dit vraag ik me toch af Kan iemand dit verduidelijken? Grtz Toin3
Laatste reactie door Toin3, -
Wolfenstein
door Wieberman- 5 reacties
- 1,9k weergaven
De nieuwe wolfenstein komt eraan, om precies te zijn 7 augustus. En gisteren zijn de systeemeisen bekend gemaakt! - CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz of AMD Athlon 64 3400+ processor - RAM: 1GB RAM - Videokaart: 256MB Nvidia Geforce 6800 GT of ATI Radeon X800 - Geluidskaart: 100% DirectX 9.0c compatible geluidskaart - HDD ruimte: 8GB - Besturingssysteem: Microsoft Windows XP of Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 worden niet ondersteund) Niet super zwaar dus, da's mooi voor de gamers met een lichtere computer dus
Laatste reactie door Jeroen, -
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi ik heb een .iso bestand en dat heb ik gemount met daemon tools, maar nu zegt hij dat ik de schijf moet formatteren terwijl hij dat bij een andere computer (hetzelfde type) niet doet. Wat moet ik doen?? (oja bij die ander doet het spel het gewoon)
Laatste reactie door HanniebalIV, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met mijn battlefield 3 op pc. Na een paar minuten freezed hij en doet hij niks meer. Ik heb mijn punkbuster geupdated, mijn videokaart geupdated maar hij freezed nog steeds na een paar minuten. Op helpforums van Battlefield hebben veel mensen dit probleem, maar ik kom er niet uit. Ik ben van XP naar Windows 7 Ultimate (32bit) geswitched omdat bf3 xp niet support. specs: Intel® Core™ i3 CPU 550 @ 3.20GHz Ram: 3.5 gb GeForce GT 240 NVIDIA High Definition Audio Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Joris.
Laatste reactie door IfElse, -
Game Ultima 9
door Gast bakkergh- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb Ultima 9 van Bittorrent gedownload en gebrand op 2 disks (install en game, zoals ook oorspronkelijk). Het installeren verloopt goed, maar bij het opstarten van het spel blijft het programma zeuren dat ik de goede disk niet heb. Wat kan dat zijn? Goos.
-
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo mensen, ik wil draadloos internet op mijn xbox 360. ik ging zoeken bij draadloze verbindingen, maar ik vond ons eigen internet niet! met mijn mobiel kan ik op dezelfde plek wel verbinding maken! wij hebben wel kliksafe internet, mischien ligt het daaraan?
Laatste reactie door robertvg, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Wie kan me helpen. Hoe kan in op een DSTT kaart de volgorde bepalen van de games op een DSTT kaart. Ik heb al geprobeerd om alles alfabetisch te zetten maar dit werkt niet. Ik hoor het graag