Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 2k weergaven
hallo ik zoek een warrock account omdat ik niet echt ver kom en ik wel eens andere wapens wil.
Laatste reactie door yenthel333, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Iemand al een goede link gevonden?, ik download nu deze: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Hopen dat hij goed werkt..
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik dacht, laat ik Jagged Alliance weer eens gaan spelen, dus ik installeren... wil ik em spelen, A: als ik cd erin doe (play CD), dan start ie wel een menu, dan doe ik play jagged Alliance 2, doet sluit ie het menu, maar voor de rest nix, Download ik patch 1.7, dan start ie wel... ik dacht.. yes!, maar nu sluit hij na een klein tijdje af, dan ben ik nog niet eens aan spelen toe geweest, geeft geen foutmelding, (ik speel trouwens op een windows xp), maar op mijn oudere PC (met "nep xp") doet hij precies hetzelfde :-[ kan iemand me aub helpen? Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
goeiedag allemaal ik heb xbox en speel xbox live, maar heb vandaag (pas) mw3 gekocht en hij kan geen 'match' vinden. heb hier wel een x wat over gehoord maar ik weet niet hoe ik dit op moet lossen alvast bedankt groeten!
Laatste reactie door MrJoost, -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
mijn tante heeft een DSi en zij heeft per ongeluk een update gedaan via internet. nu doet het kaartje het niet meer waardoor ze geen spellen meer kan spelen.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Zombymario, -
Mod Gta Sa
door Niels.- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey ik heb een probleem met mods .. Ik heb zo'n programma die voor mij de mods installeerd alleen ik weer de naam niet zo 1 2 3 , Maar hoe dan oowk , als ik hem geïnstalleerd heb, en ik start het spel op , en dan gebeurd er iets tijden het laden , hij blijft dan halverwege stil staan :S , ik dacht dan moet je gewoon even wachten.. Nou dat deed ik dus , ik keek 1 uur later weer en toen stond hij nog steeds op de loadingbalk :S en oowk nog op de helft, nog steeds :| , wie kan mij helpe?! Groetjes , Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
WII ombouwen
door kevimmen- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo Ik heb mijn wii omgebouwd voor 3 kwart, probleem is dat ik niet verder kom bij het instaleren van de usb loader GX. Volgens de handleiding http://dewiiombouwen.nl/de-wii-ombouwen-met-firmware-42e.html moet ik het via Wad manager doen. Daar kies ik 249 en de wii sd slot. Ik druk op A en dan staat er please wait. Mijn wii controler valt dan uit. En na een uur staat er nog steeds het zelfde. Heb ook een andere geprobeerd: 250. Ik las ergens anders dat iemand het zelfde probleem had. En net als ik Begint mijn serial nummer Met LEH enz. Weet iemand wat ik moet doen. Alvast bedankt
Laatste reactie door kevimmen, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hey Ik wil zo'n red dead redemption dlc installeren maar ik ben banned from xbox live. Hij is wel gewoon omgebouwd enzo maar is er een manier om een dlc voor mijn red dead redemption te installeren?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
heb deze maand fifa 21 besteld via bol.com ben benieuwd hoe het spel gaat en hoop op geen flater van fifa 9 oktober komt het spel uit voor ps4
Laatste reactie door hfofjfopf484848, -
foutmelding
door Remco- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
-
- 13 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem ik heb Test Drive Unlimited geïnstalleerd en de crack ik start het spel maar dan vraagt hij serial en GameSpy account wat moet ik doen Ik had al ervoor een serial ingegeven en een GameSpy account ingegeven. Maar dan zegt hij na altijd iets van 90 seconden, dan springt hij ineens naar een venster en daarop staat voor het te updaten dat doe ik en installeer de crack opnieuw en da zegt hij weeral hetzelfde. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door 4tunewarez, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb het spel soldier of fortune op een cd gebrand en geiinstaleerd. heb ook de code erbij gedaan maar er wordt om de cd gevraagd. ben aan het zoeken geweest voor een crack maar kan hem niet vinden. en er wordt toch nog om een cd gevraagd. wat moet ik doen? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
gedownloade Half Life 2 Online spelen?
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2k weergaven
hey mensuh ik heb een probleem met Half Life 2, ik heb dit spel gedownload en kan hem gewoon singleplayer spelen. Maar ik wil hem online spelen, Hoe kan ik dit doen. Moet ik een gecrackte versie van Steam downloaden en als dit zo is waar dan? Bij voorbaat dank
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb net Cod WaW gedownload maar ik kan geen zombies spelen. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb een probleem met het spelen van lord of the rings return of the King. Ik heb dit spel gedownload met bittorrent en geïnstalleerd met daemon tools. Als ik het spel opstart staat er: '' kan de cd niet vinden plaats de correcte cd en selecteer OK om de applicatie opnieuw te starten''. Ik denk dat ik een crack moet downloaden ofzoiets maar als ik google naar no cd crack lotr rotk dan kom ik op zoveel verschillende sites dat ik niet weet wat virussen zijn en wat niet. wat moet ik doen ??
Laatste reactie door Tom, -
Hallo mensen, Ik heb een vraag, na dat ik Blur heb geinstalleerd moest ik een code in voeren. weet iemand hier de code van of kan hem opzoeken??? Alvast Bedankt, IOwnd
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
hallo, als ik een spel opstart dan sluit ie na plus min 2 minuten weer af.. ik heb dit echter maar met 1 spel kan iemand mij helpen? ik weet zeker dat het geen fout van het spel is mvg, jelkotje
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hoi allemaal ik heb een NDSI. ik heb laats de nieuwe update (1.4.1E) erop gezet en nu kan ik niet meer mijn R4i gold kaartje, maar die kan ik nu niet meer gebruiken. ik heb geprobeerd met een ander software en een update en allebei werkt niet. ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd wat ik nu kan doen en telkens krijg ik te horen "je komt een nieuw kaatje aan het kopen". weet iemand wat ik nog kan doen of welk R4 kaartje ik nu moet kopen??? groetjes Lady85
Laatste reactie door Lady85, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi, ik heb vandaag mijn swap magic 3.8 coder + binnen gekregen. Ik het gelijk uitproberen, werkt niet... Na wat gezoek op internet kwam ik er achter dat het belangrijk is om dvd's te gebruiken van hoge kwaliteit dus ik heb opnieuw een paar spellen gebrand op dvd's van hoge kwaliteit. Gek genoeg hielp dat niets. Ook een origineel spel werkt niet. Dit is wat er gebeurt: -Swap magic start op -Ik swap de dvd met de slide card -Ik kies en video mode -druk op X -Hij zegt dat hij de disc boot -na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebran…
Laatste reactie door McBacon0, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
heeft iemand misschien een autodropper voor me ?????
Laatste reactie door Marciej123, -
PGA TOUR 2007 Serial
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2k weergaven
Wie weet de serial voor Tiger Woods PGA Tour 2007...
Laatste reactie door Pietje8501,