Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
hoi allemaal ik heb een NDSI. ik heb laats de nieuwe update (1.4.1E) erop gezet en nu kan ik niet meer mijn R4i gold kaartje, maar die kan ik nu niet meer gebruiken. ik heb geprobeerd met een ander software en een update en allebei werkt niet. ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd wat ik nu kan doen en telkens krijg ik te horen "je komt een nieuw kaatje aan het kopen". weet iemand wat ik nog kan doen of welk R4 kaartje ik nu moet kopen??? groetjes Lady85
Laatste reactie door Lady85, -
Geacht Forum, Heb Doom3 gekopiërd via Alcohol120 en via GameCopyWorld.com diverse cracks geprobeerd. Het spel start wel op, maar bij : nieuw spel, enz, gaat hij wel laden, maar gooit me er daarna uit. Kunnen jullie zeggen wat ik fout doe en wat ik dan wel moet doen???? In afwachting, m.vr.gr. Jan
-
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
tijdens het opladen is de ds gevallen >. nu doet het onderste scherm het niet meer. wil het laten maken maar heb even zitten googlen maar kan niet iemand vinden in de omgeving van leeuwarden. wie heeft er tips voor mij.gr
Laatste reactie door ferrariking, -
delta force extreme
door ultra- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Ik ben mijn delta force xtreme serial kwijt kan iemand hem geven of een keygen? :'(
-
age of empires 3
door waltere- 8 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb allen aog3 gedouwnload maar ik kan hem niet openen het is een iso bestand maar ik kan de autorun niet vinden :'( en hoe kan ik heb dan laten instaleren de crack zat in het bestand en de reamme staat Auto run disk , and it should start the installer. If not, explore the disk and click install.bat serial numbers are on the disk. enjoy... jakesdad ;
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
mijn tante heeft een DSi en zij heeft per ongeluk een update gedaan via internet. nu doet het kaartje het niet meer waardoor ze geen spellen meer kan spelen.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids) iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Nu mijn Acekard 2i kapot is gegaan zoek ik dus een nieuwe flashcard. Ik weet niet of we er hier over mogen praten. Maar goed, welke flashcard kan ik het beste kopen, en waar (met redelijke levertijd, dus geen DealExtreme levertijden...)?? Ik hoop dat iemand me kan en mag helpen, Alvast bedankt en een fijne tweede kerstdag, Groeten!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo mede-gamers! Ik ben Daniel Veldman, ik ben student en ben bezig met een onderzoek voor de pre-release van een game, wil jij laten weten wat je hier belangrijk bij vindt? Vul dan deze enquête in. Jullie zouden mij een groot plezier doen als jullie deze enquête willen invullen door op de link te klikken, duurt zeker niet langer dan vijf minuten. http://goo.gl/forms/ofweryRscA Alvast bedankt!
Laatste reactie door Alchemist, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik het goed doe. Ik heb een vraag over PSP homebrew. Wat is dat precies en hoe kan ik het zelf gebruiken? Ik hoor vaak dat je je PSP moet ‘hacken’ of zo, maar hoe werkt dat? Ik zou het leuk vinden om wat meer games of apps te kunnen spelen. Alvast bedankt! ExpertJan: Hey GamePeter! Welkom op het forum. Fijn dat je het vraagt, want homebrew op de PSP is echt een cool onderwerp. Homebrew zijn eigenlijk games en applicaties die door gebruikers zijn gemaakt, in plaats van door grote bedrijven. Het leuke is dat je met homebrew allerlei nie…
Laatste reactie door gamer12, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
heeft iemand misschien een autodropper voor me ?????
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hallo dukens ik heb een probleem ik probleer nu de hele avond al om call of duty 6 modern warfare online te kunnen spelen maar dat verloop niet volgens plan zou iemand mij er mee kunnen helpen of tips kunnen geven hoe ik het moet doen greetzz bloodysaw !!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 10 reacties
- 2,1k weergaven
hallo ik heb hier die wheel liggen maar ik heb geen drivers ik kan het ook niet vinden wie kan me hier mee helpen )) MVG mo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Ik kom er niet uit. Ik heb het Wii spel Carnival Games (rar)met uTorrent gedownload. Als ik het wil branden lukt dat niet, want het is geen iso of zo. Wie kan mij helpen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hey, ik heb een probleem met het spelen van lord of the rings return of the King. Ik heb dit spel gedownload met bittorrent en geïnstalleerd met daemon tools. Als ik het spel opstart staat er: '' kan de cd niet vinden plaats de correcte cd en selecteer OK om de applicatie opnieuw te starten''. Ik denk dat ik een crack moet downloaden ofzoiets maar als ik google naar no cd crack lotr rotk dan kom ik op zoveel verschillende sites dat ik niet weet wat virussen zijn en wat niet. wat moet ik doen ??
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hey allemaal een vriend van mij heeft een gpu een 8600gt en hij heeft een probleem waar ik en hij niet kunnen oplossen bij bf2 krijgt hij allemaal zwarte strepen te zien op zijn scherm samsung syncmaster 226bw 22inc als je het zelf ziet zou je denken dadt het bij het spel hoord maar wij weten dadt dadt niet zo is als een van jully ons even uit de nood kunnen helpen zijn wij u erg dankbaar procesor amd 3.5 soc 939 ram 2gb crosshair xms mb asus A8V-XE GPU 8600gt 256mb ddr3 hdd 150gb 10.000 xraptor enz... groetjes davarisch en diablo666 als je mij wil contacteren vicecop@hotmail.com
Laatste reactie door martijn0, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
als ik het spel probeer te installeren komt er te staan: kies een andere locatie om het installatieprogramma te.......(InstallAnywhere) dit is al de 2e torrent waar ik dit bericht krijg:s weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt
Laatste reactie door rus, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Heeft iemand utherverse 3D code om vip te worden?? mag zelf namelijk niet bellen of wat dan ook :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Zou ik dit downloaden ? http://www.mininova.org/tor/431551 ik vraag dit omdat er alleen maar een img bestand bij zit. Of kan ik beter iets anders downen ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Beste duken leden, Het lukt maar niet om Luigi Bowsers inside story voor de ds te spelen ik weet dat er een beveiliging op dit spel zit. Ik had wat onderzoek gedaan op google.nl en daar stond dat het wel werkt met andere firmware voor de R4 flashkaart maar het lukt nog steeds niet iemand sugesties wat ik nu nog kan doen? Mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Als ik de flashcard opstart via het dsi menu krijg ik geen thema maar hij blijft op het bovenste scherm blauw en onder waar ik de spelletjes kan kiezen zwart. En als ik het thema wil veranderen door op start enzo te drukken blijft hij vast zitten. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15556.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb nu een NDS emu gedownload met pokemon diamond, maar ik moet in het begin het midden van de pokéball aanraken, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?
Laatste reactie door Robin,
