Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, Mijn dochter heeft heel leuk een PSP gekocht en wil voor haar verjaardag graag dat er gedownloade spellen op gespeeld kunnen worden. Ik ben al 2 weken aan het lezen over pandora batterijen, een soldeerbout, gewoon iets downloaden...kortom HOE ZIT HET NOU!!! Ik ben maar een gewone moeder die, al zeg ik het zelf, wel handig is met de computer, maar dit gaat mij zelfs te ver. Heb ik vorig jaar nog een DSTT kaartje voor haar DS in orde gemaakt, dat kostte mij 2 maanden. Misschien zielig, maar waar. Wat is nou verstandig....zo`n batterij kopen, of is dat te link. Ik wil natuurlijk niet haar zuurverdiende PSP stukmaken. En dan dat taalgebruik....je zou er een woordnboe…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo mensen... ik heb dus Empire total war van Razor 1911 gedownload. gisteren kon ik hem dus nog gewoon spelen, maar toen ik hem vandaag opstartte en mijn campaign wou verder spelen kreeg ik een melding: ''empire total war werkt niet meer'' maar als ik gewoon een custom battle ga spelen doet ie het wel :/
Laatste reactie door roykev3, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
Finalising disc.
door martijn1- 9 reacties
- 1,9k weergaven
De vorige keer bij het branden van een x360 game , was bij het branden het finalising fout gegaan. Ik had toen wel geen scan gedaan in abgx360, zou dit de fout kunnen zijn? groet. Martijn1
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
ik snap niet wat hdmi kabel is is dat nou de kabel om je joystick op te laden want die worden niet bijgeleverd als je een joystick haalt of is dat nou een verbinding van je ps 3 naar je tv ofzo want als ik naar hdmi kabel kijk is dat een usb verbinding ofzo? en mij tv heeft dat niet? Dus mij vraag wat is het nou :redface:
Laatste reactie door Duken, -
probleem met freedom fighters
door Gast erik_gek- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hey boys ik heb probleem met freedom fighters. als ik hem opstart doet ie het, maar na een tijdje spelen (2 min), of ik doe iets sluit ie af en gaat trug naar windows. systeem: 2,0 ghz 256 mb ram 64 mb video (geforce) maar met me systeem is niets mis tog? weet iemand oplossing, reageer dan aub
-
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Je eerste stap bepaalt je pad. Trek de legerkisten aan van Boyd Travers, soldaat 1e klas bij de 82e luchtdivisie, en vecht je een weg door Europa. Begin elke missie achter de vijandelijke linies met een weloverwogen en volledig interactieve dropping, vanaf het moeizame begin in Sicilië tot de beslissende zeges in Duitsland. Bekijk de situatie vanuit de lucht en stuur dan je parachute naar een zelfgekozen landingsplaats. Zorg dat je scherp blijft na de landing en verken het terrein. Je kunt kiezen uit een groot arsenaal authentieke wapens met specifieke eigenschappen en instellingen die je kunt aanpassen. In deze fps-omgeving bepaal jij je eigen weg. torren…
Laatste reactie door Farid., -
WII ombouwen
door kevimmen- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Ik heb mijn wii omgebouwd voor 3 kwart, probleem is dat ik niet verder kom bij het instaleren van de usb loader GX. Volgens de handleiding http://dewiiombouwen.nl/de-wii-ombouwen-met-firmware-42e.html moet ik het via Wad manager doen. Daar kies ik 249 en de wii sd slot. Ik druk op A en dan staat er please wait. Mijn wii controler valt dan uit. En na een uur staat er nog steeds het zelfde. Heb ook een andere geprobeerd: 250. Ik las ergens anders dat iemand het zelfde probleem had. En net als ik Begint mijn serial nummer Met LEH enz. Weet iemand wat ik moet doen. Alvast bedankt
Laatste reactie door kevimmen, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
[table][th] The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT – (Scene) Release naam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Releasedatum: Uitgebracht Retail Datum: Uitgebracht Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Bron: DVD Gr…
Laatste reactie door Duken, -
image starten
door Gast kwt- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ik gebruik sindskort vista op mijn laptop maar ik krijg een probleem als ik een image ga openen. Ik gebruik daemon tools om te openen en alles werkt goed. maar ik klik dan op install en dan gebeurt er helemaal niks ik krijg wel een melding of ik dit wil toestaan en ik eb toestemming gegeven maar tevergeefs het spel is brothers in arms earned in blood kan iemand mij helpen?
-
Gears of War
door DutchFighter- 2 reacties
- 1,9k weergaven
eeuy ik heb dus de game gears of war gedownload maar hij is een of andere spaanse taal :buck: hoe kan ik hem in het engels krijgen :-[ :-[?? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb problemen om de nieuwe firmware te updaten op het flashkaartje van mijn dochters. We hebben een cyclo ds evolution en de nieuwste updates willen maar niet lukken. Er blijft firmware 1.56 opstaan terwijl ik de evo 1.59 al een aantal keer heb proberen te installeren. Maar als we de nintendo aanzetten, doet hij geen update. Iemand een idee hoe dit komt? Oh ja, ik heb zelfs het kaartje geformatteerd en opnieuw alles geïnstalleerd, maar hij blijft op de 1.56 editie staan....
Laatste reactie door Zombymario, -
wolfenstein
door roeland- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb rtc wolfenstein maar als ik het wil instaleren krijg ik deze errror: in DemoShield Runtime Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. hoe kan ik rtcw instaleren moet ik mijn video kaart driver updaten?
Laatste reactie door marcov, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Is het mogelijk/Hoe is het mogelijk om Xbox 360 games op de PC te spelen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo. zoals sommige van jullie misschien nog zouden weten was ik aan twijfelen tussen 360 en ps3. Het is uiteindelijk ps3 geworden, gekocht op 27 februari(killzone release date). Nu start ik gister myn spel op, en het beeld begint vet te golven:S.. :-[ Ik heb nieuwe hdmi kabel, MAAR als ik demo's speel is het niet het geval. en als ik hem gewoon op scart speel golft hij wel weer als hij killzone lees. Myn vraag is wat moet ik nu doen?? Ik denk zelf dat Of killzone beschadigd iss, maar dat lykt me sterk, want killzone is misschien 2x verwisselt. of de laser:(. en snap ookniet hoe dat kan, als je je ps3 nog net geen maandje heb. DUs als ik een demo speel is eer niks …
Laatste reactie door unknown, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hoi allemaal ik heb een NDSI. ik heb laats de nieuwe update (1.4.1E) erop gezet en nu kan ik niet meer mijn R4i gold kaartje, maar die kan ik nu niet meer gebruiken. ik heb geprobeerd met een ander software en een update en allebei werkt niet. ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd wat ik nu kan doen en telkens krijg ik te horen "je komt een nieuw kaatje aan het kopen". weet iemand wat ik nog kan doen of welk R4 kaartje ik nu moet kopen??? groetjes Lady85
Laatste reactie door Lady85, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn 3ds? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 11.4.0-37E? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Wanneer ik het spel opstart loopt het vrijwel meteen vast. Weet iemand een oplossing? Ik heb 4.2E en The homebrew channel. Maar die homebrew channel vraagt ook constant voor een update is dat te riskeren? Alvaste bedankt! Groetjes, Geert
Laatste reactie door Geert001, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Heey iedereen. Als ik de Fifa dvd erin doe reageert de hele PC niet .. weet iemand het probleem. ik hoop dat er snel op wordt gereageerd.. Want op de PC van mijn vader reageert ie wel :-\ ik vind het heel erg raar :S
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb laatst Ice Age 3 voor de Wii gedowload en in mijn Wii gestopt. Er begon toen gelijk een update die ik niet uit kon zetten. Ice Age deed het wel maar sommige andere spellen niet meer. Ik kreeg de melding dat ik de dvd moest verwijderen en de handleiding moest controleren. WAT DOE IK FOUT????? :-X
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hoooii,,' Ik heb een vraagje en hoop dat iemand het weet,, Hoe sla je Style Boutique op want ik moet de hele tijd opnieuw beginnen?? Alvast bedankt,, ^^, x :angel: [modbreak]Graag bij één topic houden, je andere topic gaat over hetzelfde spel dus kan je vraag daar ook in[/modbreak]
Laatste reactie door muchlove4you, -
disc 2
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hi Dit is het spel dat ik downloadde. Wanneer ik met power iso cd 1 mount lukt alles wonderwel. Maar wanneer ik de tweede cd opvraag ( na mounten cd2 ) vind ik hem nergens? dit is wat er staat... Dit is wanneer ik cd 2 opvraag Heeeeeeelp bedankt