Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Ixtreme LT lite touche heeft veder niets met stealth te maken maar Als je de firmware Ixtreme LT lite touche op je xbox 360 hebt en Met abgx spellen stealth maakt,word dan niet de gedrag van de stealth herkent door MS ? of word het juist herkent als de games niet stealth zijn?
Laatste reactie door sjony, -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hee allemaal een vriend van mij gaat een spel voor me downloaden maar dat is een bestand van 7 gig en dan kan ik hem niet op een dvd doen en hoe moet ik dat dan doen? later
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Goedemorgen allemaal, er is laatst een jailbreak verschenen voor de ps3 ofw 4.82 is er iemand die mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen hoe dit moet? Ik vraag het even omdat ik ook had gelezen dat er veel neppe jailbreaks zijn. groetjes
Laatste reactie door NISSANGTR, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
Finalising disc.
door martijn1- 9 reacties
- 2k weergaven
De vorige keer bij het branden van een x360 game , was bij het branden het finalising fout gegaan. Ik had toen wel geen scan gedaan in abgx360, zou dit de fout kunnen zijn? groet. Martijn1
Laatste reactie door Cédric., -
probleem pes 09
door paco123- 4 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik ben pas net begonnen met downloaden dus ik weet nog niet zo veel. ik had pes 2009 iso gedownload en hem gemount met daemon tools, maar als ik hem wil spelen staat er: please insert the original pes 2009 cd/dvd. hoe kan ik dit oplossen? en ik had hem al wel geinstalleerd.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hallo! Weet iemand misschien of er een bestandje is zodat je anno 1503 ook in het nederlands kunt spelen? Mijn engels in namelijk niet zo geweldig.. :redface: Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan niets vinden.. Groetjes
Laatste reactie door totalyduzz, -
MX Simulator :)
door yourick- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo , Khad de vraag vind iemand een Registration key voor Mx simulator wand Kheb ale uren lign Google en vind niets Op Serial.ws hebbe ze hem ook niet , Dus weet meschien iemand nog een site waar da ik hem wel kan vinde ? : Post samenvoeging: januari 28, 2010, 19:02:06 ???
Laatste reactie door yourick, -
(Xbox)(Kpn) (Thomson Tg789Vn) Ik Kan Geen Spel Of Toepassing Toewijzen Aan Me Lokalenetwerk????
door MrJoost- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb een xbox en speel graag online (XBOX LIVE) maar heb een probleempje: ik kan geen geen spel of toepassing aan een lokaal netwerk toepassen.. 1 op het plaatje hieronder (moet je ff die link aanklikken) zie je bij 1 dat ik nog niks heb toegewezen http://i42.tinypic.com/spgo79.png 2 dus klik ik op spel of toepassing aan lokaalnetwerk toewijzen 3. vervolgens klik ik op me zelfgemaakte spel/toepassing (met de poorten die ik open moet hebben voor CoD Modern Warfare 3) en klik ik me lokale netwerk 'XBOX 360' aan.. vervolgens druk ik op toevoegen en krijg ik dit: (klik weer ff op die link ;-) ) http://i41.tinypic.com/s5lowk.png ik heb geen flauw id…
Laatste reactie door MrJoost, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb nu een NDS emu gedownload met pokemon diamond, maar ik moet in het begin het midden van de pokéball aanraken, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb nu het spel the godfather heb ik al een enige tijd is een legale versie van de game ik heb hem al een keer op me oude pc geinstaleert toen heb ik een nieuwe pc gekregen en ben ik het boekje kwijt waar de instalatie code instaat kan iemand me helpen bijvoorbeeld de code geven ofzo? ik weet dat dit werkt want me vriend heeft het ook geprobeerd maar heeft het spel inmiddels niet meer ik wil graag jullie hulp mvg xXBRXx
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, kan iemand mij alsjeblieft helpen! Ik wil football manager installeren, ik heb het via torrent gedownload en toen gemount met daemon tools, maar toen ging ik naar deze computer maar toen stond er helemaal geen "neppe" drive.. hoe kan dit en kan iemand uitleggen hoe ik het wel kan installeren? alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
:-\ ben sinds kort trotse eigenaar van een omgebouwde wii, maar nu ddoet bij verschillende gebrande spellen de tweede controler niets, heb reds geprobeerd de tweede eerst aan te melden in het wii menu, en dat gaat goed, maar zodra we het spel opstarten ziet hij de tweede controler niet meer, doe ik iest fout of ligt dat aan het gebrande spel,. wie weet raad
Laatste reactie door mainecoon, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Heeft iemand de Fifa's tot 2000. Alvast bedankt ABCkingsideABC
Laatste reactie door ABCkingsideABC, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal, -
Xbox 360 ombouwen!
door Mark66- 2 reacties
- 2k weergaven
Dag, Toch nog even een vraag! Ik ben van plan om een xbox 360 Pro te kopen en die om te laten bouwen bij iemand, met de keuze uit deze 2 chips 'NME v2.0 , NoMod'. Ik ken iemand die heeft heel erg veel originele spellen. Kun je deze gewoon over kopieren zonder gezeur verder? Of moet je dan weer allerlei dingen doen? ( DVD Decrypter, IMGburn etc? ) Het gaat hier om games waar ik geen geld voor over heb en koop nu al best veel games origineel. Het leven van een student valt niet mee. Gr. Mark
Laatste reactie door teun2, -
Collin McRae Rally 2005
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb sinds kort Collin McRae Rally 2005 gedownload maar het installeren lukt niet, ik heb telkens als ik op CMR.EXE klik krijg een ik foutmelding van Window. Weet iemand raad ? GreetZlatan
Laatste reactie door Robin, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Je eerste stap bepaalt je pad. Trek de legerkisten aan van Boyd Travers, soldaat 1e klas bij de 82e luchtdivisie, en vecht je een weg door Europa. Begin elke missie achter de vijandelijke linies met een weloverwogen en volledig interactieve dropping, vanaf het moeizame begin in Sicilië tot de beslissende zeges in Duitsland. Bekijk de situatie vanuit de lucht en stuur dan je parachute naar een zelfgekozen landingsplaats. Zorg dat je scherp blijft na de landing en verken het terrein. Je kunt kiezen uit een groot arsenaal authentieke wapens met specifieke eigenschappen en instellingen die je kunt aanpassen. In deze fps-omgeving bepaal jij je eigen weg. torren…
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo , ik heb men Wii gesoftmod , nu start ik neogamma op steek ik men gebrande wii game er in , die ik gebrand heb met Imgburn , en nu zegt neogamma DVD ERROR (1053) , Weet iemand het probleem ?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi mensen, Ik heb MOHA gedownload, maar als ik hem wil installeren dan kapt ie ermee wanneer de installatie van physx komt, meteen in het begin dus. Nu heb ik het ook met een driver geprobeerd van de officiele site van physx, maar dan krijg ik een foutmelding dat de installatie gestopt is door een onbekende fout. Weet iemand hier raad op... Alvast bedankt, Walter
Laatste reactie door walter1988, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
ik heb sinds vanmiddag een nintendo dsi en heb meteen een nttdi?? als ik het goed hebt kaart gekocht en een micro sd kaart maar hoe en waar kan ik spellen downloaden? ik heb ergens spellen weggehaald maar dan krijg ik rar bestanden wie kan me simpel uitleggen hoe ik moet downloaden en hoe ik ze op mijn nintendo krijg?
Laatste reactie door Cédric., -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met mijn battlefield 3 op pc. Na een paar minuten freezed hij en doet hij niks meer. Ik heb mijn punkbuster geupdated, mijn videokaart geupdated maar hij freezed nog steeds na een paar minuten. Op helpforums van Battlefield hebben veel mensen dit probleem, maar ik kom er niet uit. Ik ben van XP naar Windows 7 Ultimate (32bit) geswitched omdat bf3 xp niet support. specs: Intel® Core™ i3 CPU 550 @ 3.20GHz Ram: 3.5 gb GeForce GT 240 NVIDIA High Definition Audio Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Joris.
Laatste reactie door IfElse, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik kan er ook niet op wachten!
Laatste reactie door Wesley,