Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hallo ik ben need for speed carbon aan het downloaden het is een iso bestand en die kunnen ook op me playstation 2 maar de vraag is kan een iso bestand voor computer ook op de playstation ???????
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb via Romulation Picross 3D gedownload. Ik heb op mijn DS een M3 Real kaart, maar ik lijk het niet aan de gang te krijgen. Mogelijke oplossing lijkt te zijn om een .sav file van de japanse verse te gebruiken, maar als dat de Rittai versie is, krijg ik die ook niet aan de gang. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen/oplossen? TNX Post samenvoeging: april 02, 2010, 00:09:40 Ik dacht dat ik laatst de firmware al had bijgewerkt, maar nu heb ik het nog een keer geprobeerd. En... het spelletje doet 't! Dus de Japanse .sav heb ik niet meer nodig....
Laatste reactie door movado, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb Flight Simulator 2004 gemount en geinstaleerd als ik dan op het pictogram klik van opstart komt er dit te staan: Cannot locate de CD-ROM Please insert FS2004 Disc 4, select OK and restart application. Hoe kan ik dit goed krijgen zodat ik kan spelen? ik heb een crack maar als ik daarop klik komt er dit te staan: ERROR Couldn't load language Resource DLL Error file:C:\documents and settings\thijs\mijndocumenten\bittorentdownloads\FS2004 - Flight SImulator 2004 [full game+crack]\No-cd-key\language.DLL Error Code: 0x7E (126) Program is aborting! Ik hoop dat het probleem opgelost kan worden
Laatste reactie door Thijs, -
gedownloade Half Life 2 Online spelen?
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hey mensuh ik heb een probleem met Half Life 2, ik heb dit spel gedownload en kan hem gewoon singleplayer spelen. Maar ik wil hem online spelen, Hoe kan ik dit doen. Moet ik een gecrackte versie van Steam downloaden en als dit zo is waar dan? Bij voorbaat dank
-
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
:-\ ben sinds kort trotse eigenaar van een omgebouwde wii, maar nu ddoet bij verschillende gebrande spellen de tweede controler niets, heb reds geprobeerd de tweede eerst aan te melden in het wii menu, en dat gaat goed, maar zodra we het spel opstarten ziet hij de tweede controler niet meer, doe ik iest fout of ligt dat aan het gebrande spel,. wie weet raad
Laatste reactie door mainecoon, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
We hebben 2 flashcards. De r4i 3ds en de r4i sdhc rts, beiden werkten. Totdat de dsi vroeg om een update. Daarna geeft de dsi en ook ds lite aan: geen kaart aanwezig. De microsd kaart formateren en nieuwe firmware erop gezet. Ligt niet aan sd kaart, maar aan flashkaart. Heeft iemand een oplossing??
Laatste reactie door Zombymario, -
Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 2,1k weergaven
[table][th] Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Releasedatum: 28/08/13 Retail Datum: 28/08/13 Bestandsnaam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Bron: DVD Grootte: 2,38 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Developer: Red Fly Studio Omschrijving Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows neemt…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hey allemaal, ik heb gister van mn buurjongen GTA san andreas ff geleend om vast in de stemming te komen voor IV. Ik heb geÃnstleerd en crack over de .exe geplakt en hij werkt gewoon. totdat ik wil opslaan: zodra ik op save klik krijg ik dat standaard windos error melding en dat de applicatie moet worden afgesloten :geheim:. en sluit san andreas af. Weet iemand een oplossing want ik word zo'n beetje GEK :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Dus yesss , spel geinstalleerd etc etc alleen geen serial number en thepiratebay is down dus kan daar niet op snuffelen dus iemand toevallig de serial ? Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Beste alle, Ik ben op zoek naar de firmware voor het volgende R4 kaartje: Op het kaartje zelf staat: R4 Ugrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Op het doosje staat: R4 SDHC R4-III Upgrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Wie kan mij helpen ik kom er namelijk echt niet meer uit! Groetjes, Christine
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hey, heeft iemand mischien een idee hoe ik gratis aan een online key voor modern warfare call of duty 4 pc kan komen? zonder hem in de winkel te kopen en te lezen en terug te brengen mvg proZac
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
ik vroeg me af of ik ook op mijn kaart gebruik kan maken van ysmenu? zoja waar kan ik dat dan vandaan halen en wat moet ik op mijn kaar laten staan en wat moet ik overschrijven? ik heb zelf nu de orginele firmware van www.r4i-gold.eu maar daar doen de spellen het nog niet mee dus vandaar toch op zoek naar een ander oplossing. hopelijk iemand die me kan helpen. groetjes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
Nintendo DS
door shakaal- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Beste allen, Ik heb sinds kort een DS en een R4-kaart met spellen erop. Alles werkt optimaal maar het enige waar ik mee zit is dat ik vanuit een willekeurige spel niet terug kan gaan naar het hoofdmenu. Dus het menu waar alle spellen staan. Ik moet de DS uitzetten en weer aanzetten en dan kom ik weer in het menu. Dat kost erg veel batterijcapaciteit. Is er een bepaalde toetscombinatie om dit te regelen? Alvast bedankt voor het antwoord. Shakaal.
Laatste reactie door Michiel, -
Wii internet
door Freddytje- 0 reacties
- 2,1k weergaven
zie wii winkelkanaal en ga naartoe en ga naar kanalen toe en je ziet gratis internet om te installeren
Laatste reactie door jeromol, -
Maplestory
door Pctje- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hee mensen, Ik heb weer info over een MMORPG (massive multiplayer online role playing game) Deze heet maplestory, ik speel deze zelf niet(wel gespeeld) Inhoud van het spel: Het is een spel waarbij je online tegen monsters vecht, het kan met een groep mensen tegelijk (party) En je kan het alleen doen. Het doel bij dit spel is zo hoog mogelijk in de ranking te komen. Het is 2D. er zijn 3 eilanden waar je met een boot heen kan. Types: Magican: Met toverspreuken kan hij een monster vermoorden Thief: die gooit werpsterren en is zeer snel Piraat: schiet kogels af met een pistooltje Warrior: heeft hoge strenght en vecht met zwaard het meest makkelijke char…
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hey Ik wil zo'n red dead redemption dlc installeren maar ik ben banned from xbox live. Hij is wel gewoon omgebouwd enzo maar is er een manier om een dlc voor mijn red dead redemption te installeren?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met mijn battlefield 3 op pc. Na een paar minuten freezed hij en doet hij niks meer. Ik heb mijn punkbuster geupdated, mijn videokaart geupdated maar hij freezed nog steeds na een paar minuten. Op helpforums van Battlefield hebben veel mensen dit probleem, maar ik kom er niet uit. Ik ben van XP naar Windows 7 Ultimate (32bit) geswitched omdat bf3 xp niet support. specs: Intel® Core™ i3 CPU 550 @ 3.20GHz Ram: 3.5 gb GeForce GT 240 NVIDIA High Definition Audio Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Joris.
Laatste reactie door IfElse, -
Mod Gta Sa
door Niels.- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hey ik heb een probleem met mods .. Ik heb zo'n programma die voor mij de mods installeerd alleen ik weer de naam niet zo 1 2 3 , Maar hoe dan oowk , als ik hem geïnstalleerd heb, en ik start het spel op , en dan gebeurd er iets tijden het laden , hij blijft dan halverwege stil staan :S , ik dacht dan moet je gewoon even wachten.. Nou dat deed ik dus , ik keek 1 uur later weer en toen stond hij nog steeds op de loadingbalk :S en oowk nog op de helft, nog steeds :| , wie kan mij helpe?! Groetjes , Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 12 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en zoek altijd eerst mijn vragen op voordat ik ze stel. Nu heb ik een probleem die meerdere keren op dit forum is voorgekomen waar maar ik niet zelf uit kom. Ik gebruik deamon tool en alles ging goed tot ik het spel probeerde te spelen en toen kreeg ik dit: Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele "NBA2K10_EU" CD/DVD. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=nodisc&l=nl voor meer details. Ik weet nu dat het komt omdat ik deamon tool gebruik, maar er is een manier om het spel alsnog te kunnen spelen. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groet Cedric
Laatste reactie door Markey54, -
- 7 reacties
- 2,1k weergaven
heey, een vriend van me heeft een xbox 360 en toen vroeg ik me af of zo'n controller op de pc kon worden gebruikt voor cod bo?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi mensen, Ik heb al meerdere topics gepost over verschillende spellen die niet correct werken op mijn pc. Ik kom telkens hetzelfde tegen bij deze spellen, ik zal er even een aantal noemen. Gears of War, The Club, Hour of Victory, Universe At War, Kane & Lynch: Dead Men. Deze spellen heb ik allemaal gedownload, en de bijbehorende crack op de normale manier (kopieren naar de installatie map) geplaatst. De spellen starten heel mooi op, niks mis mee. Ik kan ze zelfs een tijdje spelen. Daarna stoppen deze spellen, en krijg ik een bericht op windows vista dat er een fout is opgetreden. Nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is, en ik weet ook niet of iemand mij ka…
Laatste reactie door Tuny, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
[table][th] Football Manager 2014-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Football Manager 2014-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Football.Manager.2014-RELOADED Releasedatum: 31.10.13 Retail Datum: 05.11.3 Bestandsnaam: sr-Football.Manager ,2014-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre: Sport Critici: 8.0 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sports Interactive (SI Interactive) Omschrijving FM 2014 is voorzien van een vernieuwde overdracht module waar tegengestelde clubs en managers een meer…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb een vraag kan iemand me helpen hoe ik met homebrew wii save games kan kopieren naar je wii of makkelijker?
Laatste reactie door geraldo13,
