Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
(Xbox)(Kpn) (Thomson Tg789Vn) Ik Kan Geen Spel Of Toepassing Toewijzen Aan Me Lokalenetwerk????
door MrJoost- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb een xbox en speel graag online (XBOX LIVE) maar heb een probleempje: ik kan geen geen spel of toepassing aan een lokaal netwerk toepassen.. 1 op het plaatje hieronder (moet je ff die link aanklikken) zie je bij 1 dat ik nog niks heb toegewezen http://i42.tinypic.com/spgo79.png 2 dus klik ik op spel of toepassing aan lokaalnetwerk toewijzen 3. vervolgens klik ik op me zelfgemaakte spel/toepassing (met de poorten die ik open moet hebben voor CoD Modern Warfare 3) en klik ik me lokale netwerk 'XBOX 360' aan.. vervolgens druk ik op toevoegen en krijg ik dit: (klik weer ff op die link ;-) ) http://i41.tinypic.com/s5lowk.png ik heb geen flauw id…
Laatste reactie door MrJoost, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik kan er ook niet op wachten!
Laatste reactie door Wesley, -
wat is WiiPlaza?
door guilpje- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb mijn WII gesoftmod en ik start mijn spellen via WiiFlow, en als ik op een spel druk en dan op het tandwielletje staat er cheats (ik speel MW3) . En als ik dan op selecteer duw staat er bijna bij elke cheat, Seth@WiiPlaza, hoe kan ik die cheats gebruiken? Moet ik eerst WiiPlaza installeren erop of hoe kan ik checken of ik dit al op mijn WII heb staan?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
Wolfenstein
door Wieberman- 5 reacties
- 2k weergaven
De nieuwe wolfenstein komt eraan, om precies te zijn 7 augustus. En gisteren zijn de systeemeisen bekend gemaakt! - CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz of AMD Athlon 64 3400+ processor - RAM: 1GB RAM - Videokaart: 256MB Nvidia Geforce 6800 GT of ATI Radeon X800 - Geluidskaart: 100% DirectX 9.0c compatible geluidskaart - HDD ruimte: 8GB - Besturingssysteem: Microsoft Windows XP of Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 worden niet ondersteund) Niet super zwaar dus, da's mooi voor de gamers met een lichtere computer dus
Laatste reactie door Jeroen, -
Xbox 360 ombouwen!
door Mark66- 2 reacties
- 2k weergaven
Dag, Toch nog even een vraag! Ik ben van plan om een xbox 360 Pro te kopen en die om te laten bouwen bij iemand, met de keuze uit deze 2 chips 'NME v2.0 , NoMod'. Ik ken iemand die heeft heel erg veel originele spellen. Kun je deze gewoon over kopieren zonder gezeur verder? Of moet je dan weer allerlei dingen doen? ( DVD Decrypter, IMGburn etc? ) Het gaat hier om games waar ik geen geld voor over heb en koop nu al best veel games origineel. Het leven van een student valt niet mee. Gr. Mark
Laatste reactie door teun2, -
probleem pes 09
door paco123- 4 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik ben pas net begonnen met downloaden dus ik weet nog niet zo veel. ik had pes 2009 iso gedownload en hem gemount met daemon tools, maar als ik hem wil spelen staat er: please insert the original pes 2009 cd/dvd. hoe kan ik dit oplossen? en ik had hem al wel geinstalleerd.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
ik heb sinds vanmiddag een nintendo dsi en heb meteen een nttdi?? als ik het goed hebt kaart gekocht en een micro sd kaart maar hoe en waar kan ik spellen downloaden? ik heb ergens spellen weggehaald maar dan krijg ik rar bestanden wie kan me simpel uitleggen hoe ik moet downloaden en hoe ik ze op mijn nintendo krijg?
Laatste reactie door Cédric., -
Call of Duty 4
door Geertt.- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload en geinstalleerd, en een key crack : /knip ingevoerd. MAar als ik de COD Multiplayer opstrart. En verbinding wil maken staat er : Error Key code in use. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt Geert
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi mensen, Ik heb MOHA gedownload, maar als ik hem wil installeren dan kapt ie ermee wanneer de installatie van physx komt, meteen in het begin dus. Nu heb ik het ook met een driver geprobeerd van de officiele site van physx, maar dan krijg ik een foutmelding dat de installatie gestopt is door een onbekende fout. Weet iemand hier raad op... Alvast bedankt, Walter
Laatste reactie door walter1988, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb nu een NDS emu gedownload met pokemon diamond, maar ik moet in het begin het midden van de pokéball aanraken, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
ik heb een aantal mods voor gta gedownload maar ik weet niet wat ik erin meot zetten en waar mes verder helpen als het kan mvg.magicm14
Laatste reactie door wmaster, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik heb op 1 pc veel spellen geinstallerd en nu heb ik al die spellen overgezet op station c van pc 2. Waarom werken die games opeens niet meer? ik krijg melding o. a dat er opnieuw moet worden geinstalleerd.
Laatste reactie door Phairdy, -
Da Vinci Code Crack
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2k weergaven
Wie weet waar ik een crack kan vinden voor het spel ''De Da Vinci Code'' Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
Game branden
door DigiDjeff- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey, ik heb 2 games gedownload die ik wil branden. Ik heb alleen een groot probleem, ik heb een asus DRW-1604p als CD/DVD-Drive. Ik heb laast een pakketje DVD's gekocht maar ik keek ergens natuurlijk weer overheen. Het was een DVD+R, terwijl mijn DVD-drive dat niet kan branden. Weet iemand misschien ergens een update te vinden waardoor ik wel DVD+R kan branden, of anders iets illegaals waardoor ik wel kan branden... Alvast bedankt
-
- 7 reacties
- 2k weergaven
Je eerste stap bepaalt je pad. Trek de legerkisten aan van Boyd Travers, soldaat 1e klas bij de 82e luchtdivisie, en vecht je een weg door Europa. Begin elke missie achter de vijandelijke linies met een weloverwogen en volledig interactieve dropping, vanaf het moeizame begin in Sicilië tot de beslissende zeges in Duitsland. Bekijk de situatie vanuit de lucht en stuur dan je parachute naar een zelfgekozen landingsplaats. Zorg dat je scherp blijft na de landing en verken het terrein. Je kunt kiezen uit een groot arsenaal authentieke wapens met specifieke eigenschappen en instellingen die je kunt aanpassen. In deze fps-omgeving bepaal jij je eigen weg. torren…
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik dacht, laat ik Jagged Alliance weer eens gaan spelen, dus ik installeren... wil ik em spelen, A: als ik cd erin doe (play CD), dan start ie wel een menu, dan doe ik play jagged Alliance 2, doet sluit ie het menu, maar voor de rest nix, Download ik patch 1.7, dan start ie wel... ik dacht.. yes!, maar nu sluit hij na een klein tijdje af, dan ben ik nog niet eens aan spelen toe geweest, geeft geen foutmelding, (ik speel trouwens op een windows xp), maar op mijn oudere PC (met "nep xp") doet hij precies hetzelfde :-[ kan iemand me aub helpen? Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
ik snap niet wat hdmi kabel is is dat nou de kabel om je joystick op te laden want die worden niet bijgeleverd als je een joystick haalt of is dat nou een verbinding van je ps 3 naar je tv ofzo want als ik naar hdmi kabel kijk is dat een usb verbinding ofzo? en mij tv heeft dat niet? Dus mij vraag wat is het nou :redface:
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
heb deze maand fifa 21 besteld via bol.com ben benieuwd hoe het spel gaat en hoop op geen flater van fifa 9 oktober komt het spel uit voor ps4
Laatste reactie door hfofjfopf484848, -
scroll
door Gast IceCube- 1 reactie
- 2k weergaven
kweet niet precies waar dit moet :buck: maja ik scroll met mijn browser heel langzaam is hier miss. een instelling voor dat het wat sneller kan ??
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met mijn battlefield 3 op pc. Na een paar minuten freezed hij en doet hij niks meer. Ik heb mijn punkbuster geupdated, mijn videokaart geupdated maar hij freezed nog steeds na een paar minuten. Op helpforums van Battlefield hebben veel mensen dit probleem, maar ik kom er niet uit. Ik ben van XP naar Windows 7 Ultimate (32bit) geswitched omdat bf3 xp niet support. specs: Intel® Core™ i3 CPU 550 @ 3.20GHz Ram: 3.5 gb GeForce GT 240 NVIDIA High Definition Audio Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Joris.
Laatste reactie door IfElse, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo mensen, ik wil draadloos internet op mijn xbox 360. ik ging zoeken bij draadloze verbindingen, maar ik vond ons eigen internet niet! met mijn mobiel kan ik op dezelfde plek wel verbinding maken! wij hebben wel kliksafe internet, mischien ligt het daaraan?
Laatste reactie door robertvg,