Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een hd van 2 TB gedeeld in 3 partities: partitie1: 350 GB FAT32. Partitie2: 650 GB is WBFS en Partitie 3: 1 TB is WBFS. Bij Partitie 3 van 1 TB heb ik bij het laden van een spel de keuze uit IOS222 en IOS223. Waarom heb ik bij de 3de partities alleen de keuzen tussen IOS 222 en IOS223 om een spel te laden? Terwijl ik bij partitie 2 elke IOS kan selecteren.
Laatste reactie door Robin01, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hey Ik wil zo'n red dead redemption dlc installeren maar ik ben banned from xbox live. Hij is wel gewoon omgebouwd enzo maar is er een manier om een dlc voor mijn red dead redemption te installeren?
Laatste reactie door Zombymario, -
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Cube World, Een nieuw spel, Begonnen als Kickstarter. Op het moment zit ie in de Alpha status. Screenshots: Informatie: Cubeworld is een actie role-playing-game voor de PC gemaakt door Wollay. Het is in ontwikkeling sinds juni 2011. Met gameplay geïnspireerd door Diablo, Zelda, Minecraft, en vele andere klassieke Role-Playing Games, Cubeworld bedoeld om de perfecte mix van RPG-elementen, exploratie, actie, en de schepping zijn. Uitleggen? Meh, heeft niet veel zin. Kijk het filmpje en je snapt het beter! Reeds te downloaden (legaal) €15 ,- https://picroma.com/buycubeworld Ja, ik heb he…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hey Ik dacht, laat ik Jagged Alliance weer eens gaan spelen, dus ik installeren... wil ik em spelen, A: als ik cd erin doe (play CD), dan start ie wel een menu, dan doe ik play jagged Alliance 2, doet sluit ie het menu, maar voor de rest nix, Download ik patch 1.7, dan start ie wel... ik dacht.. yes!, maar nu sluit hij na een klein tijdje af, dan ben ik nog niet eens aan spelen toe geweest, geeft geen foutmelding, (ik speel trouwens op een windows xp), maar op mijn oudere PC (met "nep xp") doet hij precies hetzelfde :-[ kan iemand me aub helpen? Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Dochter heeft een DS i XL met een R4 SDHC Dual-core 2017 kaartje erin. Een aantal spellen deden het niet. Scherm bleef op zwart of wit staan. Ik heb de firmware van de DS geupdated en op de site van R4 (volgens mij) de laatste firmware van het kaartje gedownload. hoogste versie was die van 2018. Een aantal spellen doen het weer maar alsnog een hele lijst niet. scherm gaat na het laden op wit of op zwart. Wat heb ik gedaan: - alles van het kaartje op de laptop gezet. - kaartje Fat 32 geformatteerd. - gedownloade firmware op het kaartje gezet - Spellen terug gezet - nadat ze het niet deden heb ik van die spellen de SAV-bestanden ve…
-
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik heb net Cod WaW gedownload maar ik kan geen zombies spelen. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
VERPLAATST: wie kan me aub helpen met torrents
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15594.0[/iurl]
-
- 16 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Een tijdje geleden heb ik NFSS gedownload, deze installeerde zich goed etc. Ik had eerst de test gedaan en dit kwam daar uit... dus normaal zou k hem heeeeeeeeeeeeeeel makkelijk moeten draaien. als ik het spel opstart is het niet mooi het beeld, en ik kan de eerste bocht nog niet nemen en ik heb al problemen. Heb de nieuwste drivers al geinstalleerd maar wil niet baten... Het beeld lijkt hier mooier omdat het kleiner is ... Zo zou het normaal moeten zijn... [img width=620 height=348]http://www.nfsunlimited.net/news/shift.jpg
Laatste reactie door snor1991, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey. Zoals jullie misschien wel weten komt die ds3 over een tijdje uit en wordt er meer informatie op 29 september vrijgegeven. Wat verwachten jullie van de 3ds?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Ik heb al jaren een externe HDD met spellen aan m'n Wii zitten. Dit heeft al die tijd perfect gewerkt. Nu ziet de Wii ineens de HDD niet meer. Ik zie het lampje van de HDD ook niet meer branden HDD doet het verder wel perfect. Er staan xbox360 spellen op, die doen het perfect en lampje van HDD brand dan. Ook staan er films op en zodra ik hem aan de tv doet, doen die het ook perfect. - Er is het afgelopen jaar NIETS veranderd aan de Wii of HDD . Dus geen games of films toegevoegd of verwijderd. - kabel van Wii naar HDD is vervangen. - op de Wii staat USB lader - stekkers zijn eruit Enigste optie is dat 1 van de kinderen per ongeluk…
Laatste reactie door Damay77, -
probleem pes 09
door paco123- 4 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik ben pas net begonnen met downloaden dus ik weet nog niet zo veel. ik had pes 2009 iso gedownload en hem gemount met daemon tools, maar als ik hem wil spelen staat er: please insert the original pes 2009 cd/dvd. hoe kan ik dit oplossen? en ik had hem al wel geinstalleerd.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Collin McRae Rally 2005
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb sinds kort Collin McRae Rally 2005 gedownload maar het installeren lukt niet, ik heb telkens als ik op CMR.EXE klik krijg een ik foutmelding van Window. Weet iemand raad ? GreetZlatan
Laatste reactie door Robin, -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
IK heb Fifa manager 09 gedownload en geïnstalleerd. Ik kan de wedstijden niet 3d spelen. Als ik bij wedstrijd kom kan ik kiezen tussen tekstmode, videomode en instantresult. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen en waar de probleem ligt? Alvast bedankt
Laatste reactie door Bozkurt, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
:-\ ben sinds kort trotse eigenaar van een omgebouwde wii, maar nu ddoet bij verschillende gebrande spellen de tweede controler niets, heb reds geprobeerd de tweede eerst aan te melden in het wii menu, en dat gaat goed, maar zodra we het spel opstarten ziet hij de tweede controler niet meer, doe ik iest fout of ligt dat aan het gebrande spel,. wie weet raad
Laatste reactie door mainecoon, -
foutmelding
door Remco- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127, -
Nintendo DS
door shakaal- 5 reacties
- 2k weergaven
Beste allen, Ik heb sinds kort een DS en een R4-kaart met spellen erop. Alles werkt optimaal maar het enige waar ik mee zit is dat ik vanuit een willekeurige spel niet terug kan gaan naar het hoofdmenu. Dus het menu waar alle spellen staan. Ik moet de DS uitzetten en weer aanzetten en dan kom ik weer in het menu. Dat kost erg veel batterijcapaciteit. Is er een bepaalde toetscombinatie om dit te regelen? Alvast bedankt voor het antwoord. Shakaal.
Laatste reactie door Michiel,