Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb nu een NDS emu gedownload met pokemon diamond, maar ik moet in het begin het midden van de pokéball aanraken, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Beste alle, Ik ben op zoek naar de firmware voor het volgende R4 kaartje: Op het kaartje zelf staat: R4 Ugrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Op het doosje staat: R4 SDHC R4-III Upgrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Wie kan mij helpen ik kom er namelijk echt niet meer uit! Groetjes, Christine
Laatste reactie door Wesley, -
Wolfenstein
door Wieberman- 5 reacties
- 2,1k weergaven
De nieuwe wolfenstein komt eraan, om precies te zijn 7 augustus. En gisteren zijn de systeemeisen bekend gemaakt! - CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz of AMD Athlon 64 3400+ processor - RAM: 1GB RAM - Videokaart: 256MB Nvidia Geforce 6800 GT of ATI Radeon X800 - Geluidskaart: 100% DirectX 9.0c compatible geluidskaart - HDD ruimte: 8GB - Besturingssysteem: Microsoft Windows XP of Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 worden niet ondersteund) Niet super zwaar dus, da's mooi voor de gamers met een lichtere computer dus
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
mijn tante heeft een DSi en zij heeft per ongeluk een update gedaan via internet. nu doet het kaartje het niet meer waardoor ze geen spellen meer kan spelen.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids) iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin
Laatste reactie door Duken, -
gedownloade Half Life 2 Online spelen?
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hey mensuh ik heb een probleem met Half Life 2, ik heb dit spel gedownload en kan hem gewoon singleplayer spelen. Maar ik wil hem online spelen, Hoe kan ik dit doen. Moet ik een gecrackte versie van Steam downloaden en als dit zo is waar dan? Bij voorbaat dank
-
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Twee topics is een beetje te veel van het goede, ik doe beide even op slot want het valt namelijk onder spam. We houden je op de hoogte
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb total club Manager 2004 gedownload en er zijn twee winrar bestandjes: CD1 en CD2, op CD1 kan je hem installeren. Maar dan staat ie bij 52 procent en dan zegt ie: Please insert disk number 2. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Die exe bestandjes heb ik al proberen te open. En dat zou Rungame.exe moeten zijn geloof ik, maar als die is uitgepakt gebeurt er niets en kan ik steeds nog niet op " ok " klikken bij " Please insert disk number 2 ". Wie kan me hier bij helpen?
Laatste reactie door GamerXL, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Ik had een vraag over torrents die direct gespeeld kunnen worden zonder iets daarvoor maar te hoeven installeren. Nu wil ik dat zelf gaan doen met een spel maar hoe doe je zoiets? alvast bedankt Mike
Laatste reactie door jochem100, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
[table][th] Football Manager 2014-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Football Manager 2014-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Football.Manager.2014-RELOADED Releasedatum: 31.10.13 Retail Datum: 05.11.3 Bestandsnaam: sr-Football.Manager ,2014-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre: Sport Critici: 8.0 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sports Interactive (SI Interactive) Omschrijving FM 2014 is voorzien van een vernieuwde overdracht module waar tegengestelde clubs en managers een meer…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hey Ik wil zo'n red dead redemption dlc installeren maar ik ben banned from xbox live. Hij is wel gewoon omgebouwd enzo maar is er een manier om een dlc voor mijn red dead redemption te installeren?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
CALL OF DUTY 2
door Gast sharrie- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, ik ben hier juist nieuw op het forum en ik zou graag Call Of Duty 2 hebben... Hoe moet ik hier aan beginnen om het te downloaden? Alvast Bedankt.
-
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Heeej, ik heb vanmiddag Mass Effect 2 aangeschaft. De game is volledig geïnstalleerd en nu wil ik de savegame van Mass Effect 1 importeren, maar dat lukt niet helemaal. Ik zal wel weer een ontzettende noob zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mass Effect 1 is uiteraard uitgespeeld, dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand hoe dit moet? Thanx
Laatste reactie door Jeroen, -
- 10 reacties
- 2,1k weergaven
hallo ik heb hier die wheel liggen maar ik heb geen drivers ik kan het ook niet vinden wie kan me hier mee helpen )) MVG mo
Laatste reactie door gangstermo, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
Mod Gta Sa
door Niels.- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hey ik heb een probleem met mods .. Ik heb zo'n programma die voor mij de mods installeerd alleen ik weer de naam niet zo 1 2 3 , Maar hoe dan oowk , als ik hem geïnstalleerd heb, en ik start het spel op , en dan gebeurd er iets tijden het laden , hij blijft dan halverwege stil staan :S , ik dacht dan moet je gewoon even wachten.. Nou dat deed ik dus , ik keek 1 uur later weer en toen stond hij nog steeds op de loadingbalk :S en oowk nog op de helft, nog steeds :| , wie kan mij helpe?! Groetjes , Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
Nintendo DS
door shakaal- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Beste allen, Ik heb sinds kort een DS en een R4-kaart met spellen erop. Alles werkt optimaal maar het enige waar ik mee zit is dat ik vanuit een willekeurige spel niet terug kan gaan naar het hoofdmenu. Dus het menu waar alle spellen staan. Ik moet de DS uitzetten en weer aanzetten en dan kom ik weer in het menu. Dat kost erg veel batterijcapaciteit. Is er een bepaalde toetscombinatie om dit te regelen? Alvast bedankt voor het antwoord. Shakaal.
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik heb net Cod WaW gedownload maar ik kan geen zombies spelen. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Farid., -
age of empires 3
door waltere- 8 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb allen aog3 gedouwnload maar ik kan hem niet openen het is een iso bestand maar ik kan de autorun niet vinden :'( en hoe kan ik heb dan laten instaleren de crack zat in het bestand en de reamme staat Auto run disk , and it should start the installer. If not, explore the disk and click install.bat serial numbers are on the disk. enjoy... jakesdad ;
Laatste reactie door xxlbuk, -
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi mensen, Ik heb al meerdere topics gepost over verschillende spellen die niet correct werken op mijn pc. Ik kom telkens hetzelfde tegen bij deze spellen, ik zal er even een aantal noemen. Gears of War, The Club, Hour of Victory, Universe At War, Kane & Lynch: Dead Men. Deze spellen heb ik allemaal gedownload, en de bijbehorende crack op de normale manier (kopieren naar de installatie map) geplaatst. De spellen starten heel mooi op, niks mis mee. Ik kan ze zelfs een tijdje spelen. Daarna stoppen deze spellen, en krijg ik een bericht op windows vista dat er een fout is opgetreden. Nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is, en ik weet ook niet of iemand mij ka…
Laatste reactie door Tuny, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal,