Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
foutmelding
door Remco- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb het spel soldier of fortune op een cd gebrand en geiinstaleerd. heb ook de code erbij gedaan maar er wordt om de cd gevraagd. ben aan het zoeken geweest voor een crack maar kan hem niet vinden. en er wordt toch nog om een cd gevraagd. wat moet ik doen? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
Collin McRae Rally 2005
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb sinds kort Collin McRae Rally 2005 gedownload maar het installeren lukt niet, ik heb telkens als ik op CMR.EXE klik krijg een ik foutmelding van Window. Weet iemand raad ? GreetZlatan
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi, ik heb vandaag mijn swap magic 3.8 coder + binnen gekregen. Ik het gelijk uitproberen, werkt niet... Na wat gezoek op internet kwam ik er achter dat het belangrijk is om dvd's te gebruiken van hoge kwaliteit dus ik heb opnieuw een paar spellen gebrand op dvd's van hoge kwaliteit. Gek genoeg hielp dat niets. Ook een origineel spel werkt niet. Dit is wat er gebeurt: -Swap magic start op -Ik swap de dvd met de slide card -Ik kies en video mode -druk op X -Hij zegt dat hij de disc boot -na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebran…
Laatste reactie door McBacon0, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Ixtreme LT lite touche heeft veder niets met stealth te maken maar Als je de firmware Ixtreme LT lite touche op je xbox 360 hebt en Met abgx spellen stealth maakt,word dan niet de gedrag van de stealth herkent door MS ? of word het juist herkent als de games niet stealth zijn?
Laatste reactie door sjony, -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
hallo, als ik een spel opstart dan sluit ie na plus min 2 minuten weer af.. ik heb dit echter maar met 1 spel kan iemand mij helpen? ik weet zeker dat het geen fout van het spel is mvg, jelkotje
Laatste reactie door Fredpascal, -
PGA TOUR 2007 Serial
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2k weergaven
Wie weet de serial voor Tiger Woods PGA Tour 2007...
Laatste reactie door Pietje8501, -
probleem pes 09
door paco123- 4 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik ben pas net begonnen met downloaden dus ik weet nog niet zo veel. ik had pes 2009 iso gedownload en hem gemount met daemon tools, maar als ik hem wil spelen staat er: please insert the original pes 2009 cd/dvd. hoe kan ik dit oplossen? en ik had hem al wel geinstalleerd.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hee allemaal een vriend van mij gaat een spel voor me downloaden maar dat is een bestand van 7 gig en dan kan ik hem niet op een dvd doen en hoe moet ik dat dan doen? later
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127, -
- 16 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Een tijdje geleden heb ik NFSS gedownload, deze installeerde zich goed etc. Ik had eerst de test gedaan en dit kwam daar uit... dus normaal zou k hem heeeeeeeeeeeeeeel makkelijk moeten draaien. als ik het spel opstart is het niet mooi het beeld, en ik kan de eerste bocht nog niet nemen en ik heb al problemen. Heb de nieuwste drivers al geinstalleerd maar wil niet baten... Het beeld lijkt hier mooier omdat het kleiner is ... Zo zou het normaal moeten zijn... [img width=620 height=348]http://www.nfsunlimited.net/news/shift.jpg
Laatste reactie door snor1991, -
- 11 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik vroeg me af of battlefield nog veel gespeeld wordt via multiplayer en wat is beter hem kopen of kan ik hem ook online spelen als ik hem download? Mvg,
Laatste reactie door mannetje123, -
(Xbox)(Kpn) (Thomson Tg789Vn) Ik Kan Geen Spel Of Toepassing Toewijzen Aan Me Lokalenetwerk????
door MrJoost- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb een xbox en speel graag online (XBOX LIVE) maar heb een probleempje: ik kan geen geen spel of toepassing aan een lokaal netwerk toepassen.. 1 op het plaatje hieronder (moet je ff die link aanklikken) zie je bij 1 dat ik nog niks heb toegewezen http://i42.tinypic.com/spgo79.png 2 dus klik ik op spel of toepassing aan lokaalnetwerk toewijzen 3. vervolgens klik ik op me zelfgemaakte spel/toepassing (met de poorten die ik open moet hebben voor CoD Modern Warfare 3) en klik ik me lokale netwerk 'XBOX 360' aan.. vervolgens druk ik op toevoegen en krijg ik dit: (klik weer ff op die link ;-) ) http://i41.tinypic.com/s5lowk.png ik heb geen flauw id…
Laatste reactie door MrJoost, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi mensen, Ik heb MOHA gedownload, maar als ik hem wil installeren dan kapt ie ermee wanneer de installatie van physx komt, meteen in het begin dus. Nu heb ik het ook met een driver geprobeerd van de officiele site van physx, maar dan krijg ik een foutmelding dat de installatie gestopt is door een onbekende fout. Weet iemand hier raad op... Alvast bedankt, Walter
Laatste reactie door walter1988, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
ik heb sinds vanmiddag een nintendo dsi en heb meteen een nttdi?? als ik het goed hebt kaart gekocht en een micro sd kaart maar hoe en waar kan ik spellen downloaden? ik heb ergens spellen weggehaald maar dan krijg ik rar bestanden wie kan me simpel uitleggen hoe ik moet downloaden en hoe ik ze op mijn nintendo krijg?
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 2k weergaven
ik snap niet wat hdmi kabel is is dat nou de kabel om je joystick op te laden want die worden niet bijgeleverd als je een joystick haalt of is dat nou een verbinding van je ps 3 naar je tv ofzo want als ik naar hdmi kabel kijk is dat een usb verbinding ofzo? en mij tv heeft dat niet? Dus mij vraag wat is het nou :redface:
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, kan iemand mij alsjeblieft helpen! Ik wil football manager installeren, ik heb het via torrent gedownload en toen gemount met daemon tools, maar toen ging ik naar deze computer maar toen stond er helemaal geen "neppe" drive.. hoe kan dit en kan iemand uitleggen hoe ik het wel kan installeren? alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
MX Simulator :)
door yourick- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo , Khad de vraag vind iemand een Registration key voor Mx simulator wand Kheb ale uren lign Google en vind niets Op Serial.ws hebbe ze hem ook niet , Dus weet meschien iemand nog een site waar da ik hem wel kan vinde ? : Post samenvoeging: januari 28, 2010, 19:02:06 ???
Laatste reactie door yourick, -
Wolfenstein
door Wieberman- 5 reacties
- 2k weergaven
De nieuwe wolfenstein komt eraan, om precies te zijn 7 augustus. En gisteren zijn de systeemeisen bekend gemaakt! - CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz of AMD Athlon 64 3400+ processor - RAM: 1GB RAM - Videokaart: 256MB Nvidia Geforce 6800 GT of ATI Radeon X800 - Geluidskaart: 100% DirectX 9.0c compatible geluidskaart - HDD ruimte: 8GB - Besturingssysteem: Microsoft Windows XP of Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 worden niet ondersteund) Niet super zwaar dus, da's mooi voor de gamers met een lichtere computer dus
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo , ik heb men Wii gesoftmod , nu start ik neogamma op steek ik men gebrande wii game er in , die ik gebrand heb met Imgburn , en nu zegt neogamma DVD ERROR (1053) , Weet iemand het probleem ?
Laatste reactie door Zombymario, -
Xbox 360 ombouwen!
door Mark66- 2 reacties
- 2k weergaven
Dag, Toch nog even een vraag! Ik ben van plan om een xbox 360 Pro te kopen en die om te laten bouwen bij iemand, met de keuze uit deze 2 chips 'NME v2.0 , NoMod'. Ik ken iemand die heeft heel erg veel originele spellen. Kun je deze gewoon over kopieren zonder gezeur verder? Of moet je dan weer allerlei dingen doen? ( DVD Decrypter, IMGburn etc? ) Het gaat hier om games waar ik geen geld voor over heb en koop nu al best veel games origineel. Het leven van een student valt niet mee. Gr. Mark
Laatste reactie door teun2, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met mijn battlefield 3 op pc. Na een paar minuten freezed hij en doet hij niks meer. Ik heb mijn punkbuster geupdated, mijn videokaart geupdated maar hij freezed nog steeds na een paar minuten. Op helpforums van Battlefield hebben veel mensen dit probleem, maar ik kom er niet uit. Ik ben van XP naar Windows 7 Ultimate (32bit) geswitched omdat bf3 xp niet support. specs: Intel® Core™ i3 CPU 550 @ 3.20GHz Ram: 3.5 gb GeForce GT 240 NVIDIA High Definition Audio Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Joris.
Laatste reactie door IfElse,