Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
gedownloade Half Life 2 Online spelen?
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hey mensuh ik heb een probleem met Half Life 2, ik heb dit spel gedownload en kan hem gewoon singleplayer spelen. Maar ik wil hem online spelen, Hoe kan ik dit doen. Moet ik een gecrackte versie van Steam downloaden en als dit zo is waar dan? Bij voorbaat dank
-
- 8 reacties
- 2.1k weergaven
[glow=green,2,300]Tutorial Voor beginners[/glow] Inleiding Beste mensen, Dit is mijn eerste Tutorial op DukeN dus garandeer ik geen 100% correctheid en ik kan ook fouten maken net als een ander mens. Dit is een tutorial voor vel beginners die een pc game willen downloaden. Daar er veel vraag was naar uitleg hierover schrijf ik deze tutorial. Net zoals alle andere tutorials: DukeN en ik zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen! Het begin... Om te beginnen moet je weten welk game je precies zoekt om straks te gaan spelen, Daarna ga je best even naar http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ om te kijken of je game zal werken op jouw pc. Kies je game …
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
ej jongens ik heb net Battlefield 2 Gedownload en Geinstalleerd en Crack erop gezet maar als ik de game start word de beeld even zwart ??? en kom ik weer op mijn bureaublad en verder gebeurt er niks :-\ kunnen jullie mij misschien hiermee helpen O0 alvast bedankt
Laatste reactie door sunaj, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, als ik een spel opstart dan sluit ie na plus min 2 minuten weer af.. ik heb dit echter maar met 1 spel kan iemand mij helpen? ik weet zeker dat het geen fout van het spel is mvg, jelkotje
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Ixtreme LT lite touche heeft veder niets met stealth te maken maar Als je de firmware Ixtreme LT lite touche op je xbox 360 hebt en Met abgx spellen stealth maakt,word dan niet de gedrag van de stealth herkent door MS ? of word het juist herkent als de games niet stealth zijn?
Laatste reactie door sjony, -
VERPLAATST: wie kan me aub helpen met torrents
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15594.0[/iurl]
-
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
hey, heeft iemand mischien een idee hoe ik gratis aan een online key voor modern warfare call of duty 4 pc kan komen? zonder hem in de winkel te kopen en te lezen en terug te brengen mvg proZac
Laatste reactie door kipneck, -
Weet iemand misschien een goede (download) site om cracks mee te downloaden?
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hallo , ik heb men Wii gesoftmod , nu start ik neogamma op steek ik men gebrande wii game er in , die ik gebrand heb met Imgburn , en nu zegt neogamma DVD ERROR (1053) , Weet iemand het probleem ?
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo! Weet iemand misschien of er een bestandje is zodat je anno 1503 ook in het nederlands kunt spelen? Mijn engels in namelijk niet zo geweldig.. :redface: Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan niets vinden.. Groetjes
Laatste reactie door totalyduzz, -
Da Vinci Code Crack
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Wie weet waar ik een crack kan vinden voor het spel ''De Da Vinci Code'' Alvast bedankt
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
heeft iemand misschien een autodropper voor me ?????
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hee allemaal een vriend van mij gaat een spel voor me downloaden maar dat is een bestand van 7 gig en dan kan ik hem niet op een dvd doen en hoe moet ik dat dan doen? later
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb sinds vanmiddag een nintendo dsi en heb meteen een nttdi?? als ik het goed hebt kaart gekocht en een micro sd kaart maar hoe en waar kan ik spellen downloaden? ik heb ergens spellen weggehaald maar dan krijg ik rar bestanden wie kan me simpel uitleggen hoe ik moet downloaden en hoe ik ze op mijn nintendo krijg?
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Cube World, Een nieuw spel, Begonnen als Kickstarter. Op het moment zit ie in de Alpha status. Screenshots: Informatie: Cubeworld is een actie role-playing-game voor de PC gemaakt door Wollay. Het is in ontwikkeling sinds juni 2011. Met gameplay geïnspireerd door Diablo, Zelda, Minecraft, en vele andere klassieke Role-Playing Games, Cubeworld bedoeld om de perfecte mix van RPG-elementen, exploratie, actie, en de schepping zijn. Uitleggen? Meh, heeft niet veel zin. Kijk het filmpje en je snapt het beter! Reeds te downloaden (legaal) €15 ,- https://picroma.com/buycubeworld Ja, ik heb he…
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Ik heb nu het spel the godfather heb ik al een enige tijd is een legale versie van de game ik heb hem al een keer op me oude pc geinstaleert toen heb ik een nieuwe pc gekregen en ben ik het boekje kwijt waar de instalatie code instaat kan iemand me helpen bijvoorbeeld de code geven ofzo? ik weet dat dit werkt want me vriend heeft het ook geprobeerd maar heeft het spel inmiddels niet meer ik wil graag jullie hulp mvg xXBRXx
Laatste reactie door kipneck, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 10 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik heb hier die wheel liggen maar ik heb geen drivers ik kan het ook niet vinden wie kan me hier mee helpen )) MVG mo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Voor de fans van het recent gelanceerde Indiana Jones and The Great Circle is er mogelijk goed nieuws aan de horizon: er zouden meerdere nieuwe Indiana Jones-games in ontwikkeling zijn. Dit nieuws komt van de betrouwbare insider DanielRPK, die in het verleden al vaker accurate informatie over films en games heeft gedeeld. Via zijn account op X (voorheen Twitter) deelde DanielRPK een cryptische boodschap die de nieuwsgierigheid wekt, hoewel hij geen verdere details prijsgeeft. Het is echter niet ongebruikelijk dat deze insider met opmerkelijke en juiste nieuwtjes komt, wat zijn geloofwaardigheid versterkt. Gezien de uitstekende recensies en hoge scores die Indian…
Laatste reactie door Eater, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik had van het internet een WII spel op een dvd gebrand maar dit werkte niet op de wii, terwijl alles juist had verlopen! Na enig opzoek werk op internet heb ik ondervonden dat je enkel cracked games op je wii kan spelen als hij omgebouwd is, dus een chip (WIIKey 2) ofzo bevat. Op een standaart wii kan je dus geen zelfgemaakte spelen. Is dit waar? En waar is zo'n chip te verkrijgen... Grzz
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Waar kan ik een gratis songpack downloaden voor GH3 op de Wii?
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Algemene informatie: Torchlight II is an upcoming action role-playing game developed by Runic Games and published by Perfect World. It is the sequel to Runic's 2009 ARPG, Torchlight, and features peer-to-peer multiplayer support and extended modding capabilities. As of June 2011, Runic Games estimates the PC version's release date to be "sometime in 2011." A release for Mac OS is planned for some time after the PC release. [table] [td]Release datum:[/td] [/table] Sep 2011 - 11 days left - Rumor - dus nog niet comfirmed. [table] [/table] PC [table] [/table] Action RPG [table] [/table] Perfect World [table] [/table] Intel CPU - Pentium 4 2.4GHz …
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hey Ik heb een paar weken geleden een nieuwe ps3 gekocht. En ik heb via een torrent mw3 voor ps3 gedownload, maar ik weet niet wat de volgende stap is. Kan er mij aub iemand helpen? mvg petie
Laatste reactie door Thijs., -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi mensen, Ik heb MOHA gedownload, maar als ik hem wil installeren dan kapt ie ermee wanneer de installatie van physx komt, meteen in het begin dus. Nu heb ik het ook met een driver geprobeerd van de officiele site van physx, maar dan krijg ik een foutmelding dat de installatie gestopt is door een onbekende fout. Weet iemand hier raad op... Alvast bedankt, Walter
Laatste reactie door walter1988,