Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, ik ben een beginnende downloader, en wilde een beetje makkelijk beginnen, dus heb ik SWAT 4 gedownload, ik heb hem met uTorrent gedownload, en kreeg toen vier bestanden: • Swat 4 CD1.bin • Swat 4 CD1.cue • Swat 4 CD2.bin • Swat 4 CD2.cue Toen heb ik een crack gedownload en ook het programma Deamon Tools, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben vastgelopen, kan iemand me helpen
Laatste reactie door Tom, -
PGA TOUR 2007 Serial
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Wie weet de serial voor Tiger Woods PGA Tour 2007...
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 8 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb nu een NDS emu gedownload met pokemon diamond, maar ik moet in het begin het midden van de pokéball aanraken, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo allemaal, Nu mijn Acekard 2i kapot is gegaan zoek ik dus een nieuwe flashcard. Ik weet niet of we er hier over mogen praten. Maar goed, welke flashcard kan ik het beste kopen, en waar (met redelijke levertijd, dus geen DealExtreme levertijden...)?? Ik hoop dat iemand me kan en mag helpen, Alvast bedankt en een fijne tweede kerstdag, Groeten!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hahah geweldig ;D heb ik eindelijk BF2 werkend zie mijn vorige topic van vandaag wordt ik er nu uitgegooid omdat ik punkbuster moet updaten snap niet echt hoe dat moet iemand weet hoe dit moet :police: naja ik hoor het wel Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door candesco, -
wii ombouw
door asrael- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Even terug van de problemen van Homebrew. Kan iemand mij in een zeer simpel taaltje uitleggen wat de voordelen en risico's zijn van het laten ombouwen van de Wii. Ik ben geintresseerd om dit te laten doen, maar heb niet zoveel verstand van ISO en update's etc etc.. Weet zelfs uberhaupt niet wat dit allemaal is. Dus wat kan ik speciefiek als mijn wii is omgebouwd en wat kan ik niet??? Alvast bedankt Groetjes Asrael
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Heey mensen !!! Ik heb net een Cod 4 private server online gegooid, vrienden die het spel gekocht hebben konden online, vrienden die hem gedownload hebben niet. Nu wilde ik weten hoe maak je zelf een Cracked Private server ?? Dan al aan het goede geweest maar is nergens te vinden, jammer genoeg :’(, Kan iemand mij hier mee helpen of weet iemand een linkje ?? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
:-\ ben sinds kort trotse eigenaar van een omgebouwde wii, maar nu ddoet bij verschillende gebrande spellen de tweede controler niets, heb reds geprobeerd de tweede eerst aan te melden in het wii menu, en dat gaat goed, maar zodra we het spel opstarten ziet hij de tweede controler niet meer, doe ik iest fout of ligt dat aan het gebrande spel,. wie weet raad
Laatste reactie door mainecoon, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik heb Wolfenstein gedownload, Clonedvd Avenged. Ik gebruik de crack van Razor1911. Maar als ik opstart, krijg ik deze error: engine using MMX & SSE & SSE2 & SSE3 for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode enabled Denormals-Are-Zero mode --------- Initializing File System ---------- Current search path: K:/Wolfenstein.Crack.Only-Razor1911/Setup/Data/SP/base game DLL: 0x0 in pak: 0x0 file system initialized. --------------------------------------------- ******************** ERROR: Could not find default.cfg - Check Project Settings Working Directory! ******************** Unknown command 'vid_restart' --------------- BSE Shutdown ------…
Laatste reactie door maxmeyer, -
probleem pes 09
door paco123- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hoi, ik ben pas net begonnen met downloaden dus ik weet nog niet zo veel. ik had pes 2009 iso gedownload en hem gemount met daemon tools, maar als ik hem wil spelen staat er: please insert the original pes 2009 cd/dvd. hoe kan ik dit oplossen? en ik had hem al wel geinstalleerd.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hey, ik heb een probleem met het spelen van lord of the rings return of the King. Ik heb dit spel gedownload met bittorrent en geïnstalleerd met daemon tools. Als ik het spel opstart staat er: '' kan de cd niet vinden plaats de correcte cd en selecteer OK om de applicatie opnieuw te starten''. Ik denk dat ik een crack moet downloaden ofzoiets maar als ik google naar no cd crack lotr rotk dan kom ik op zoveel verschillende sites dat ik niet weet wat virussen zijn en wat niet. wat moet ik doen ??
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi, ik heb vandaag mijn swap magic 3.8 coder + binnen gekregen. Ik het gelijk uitproberen, werkt niet... Na wat gezoek op internet kwam ik er achter dat het belangrijk is om dvd's te gebruiken van hoge kwaliteit dus ik heb opnieuw een paar spellen gebrand op dvd's van hoge kwaliteit. Gek genoeg hielp dat niets. Ook een origineel spel werkt niet. Dit is wat er gebeurt: -Swap magic start op -Ik swap de dvd met de slide card -Ik kies en video mode -druk op X -Hij zegt dat hij de disc boot -na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebran…
Laatste reactie door McBacon0, -
- 12 reacties
- 2.1k weergaven
★ World of Warcraft handleidingen ★ Releases ★ Je kent die websites wel, je betaald 50 euro en je krijgt hiervoor een PDF met daarin alle ins en outs van World of Warcraft, waaronder gold farming ( heel snel goud verdienen etc ). Heb vandaag een paar van deze e-books kunnen bemachtigen, ze zijn nergens anders te downloaden. Dus exclusief voor leden van het DuKen forum. Wat word er in de e-books dan uitgelegd: - Snel gold verdienen - Snel levelen - Professions levelen - PvP handleiding - Reputatie handleiding Deze e-books zijn in het Engels maar erg makkelijk te volgen, een echte must voor een WoW speler. Kom je er niet uit, stel gerust de vragen in dit topic. …
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo mensen, ik wil draadloos internet op mijn xbox 360. ik ging zoeken bij draadloze verbindingen, maar ik vond ons eigen internet niet! met mijn mobiel kan ik op dezelfde plek wel verbinding maken! wij hebben wel kliksafe internet, mischien ligt het daaraan?
Laatste reactie door robertvg, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
ik snap niet wat hdmi kabel is is dat nou de kabel om je joystick op te laden want die worden niet bijgeleverd als je een joystick haalt of is dat nou een verbinding van je ps 3 naar je tv ofzo want als ik naar hdmi kabel kijk is dat een usb verbinding ofzo? en mij tv heeft dat niet? Dus mij vraag wat is het nou :redface:
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
[table][th] The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT – (Scene) Release naam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Releasedatum: Uitgebracht Retail Datum: Uitgebracht Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Bron: DVD Gr…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Ik kan er ook niet op wachten!
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi iedereen Ik heb een vraagje waar ik eigelijk nog geen antwoord heb op kunnen vinden .. Ik ben van plan om mijn xbox360 software matig telaten ombouwen en nu is de vraag kan ik ook de games downloaden en dan via mijn computer op de hardeschijf van je xbox360 zetten ? of is de enige optie branden op een dvd double layer ? ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes john
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
welke oorlog speel kan ik met een JOYSTICK :peace: :peace: :peace: :peace:
Laatste reactie door Killer0101, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronde…
Laatste reactie door Eater, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi mensen, Ik heb al meerdere topics gepost over verschillende spellen die niet correct werken op mijn pc. Ik kom telkens hetzelfde tegen bij deze spellen, ik zal er even een aantal noemen. Gears of War, The Club, Hour of Victory, Universe At War, Kane & Lynch: Dead Men. Deze spellen heb ik allemaal gedownload, en de bijbehorende crack op de normale manier (kopieren naar de installatie map) geplaatst. De spellen starten heel mooi op, niks mis mee. Ik kan ze zelfs een tijdje spelen. Daarna stoppen deze spellen, en krijg ik een bericht op windows vista dat er een fout is opgetreden. Nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is, en ik weet ook niet of iemand mij ka…
Laatste reactie door Tuny, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb problemen om de nieuwe firmware te updaten op het flashkaartje van mijn dochters. We hebben een cyclo ds evolution en de nieuwste updates willen maar niet lukken. Er blijft firmware 1.56 opstaan terwijl ik de evo 1.59 al een aantal keer heb proberen te installeren. Maar als we de nintendo aanzetten, doet hij geen update. Iemand een idee hoe dit komt? Oh ja, ik heb zelfs het kaartje geformatteerd en opnieuw alles geïnstalleerd, maar hij blijft op de 1.56 editie staan....
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Goedemorgen, Ik zie dat de nieuwe Nintendo Switch Lite console binnenkort wordt uitgebracht. https://nl.ign.com/nintendo-switch/115671/news/nintendo-switch-lite-offi... Slechts één vraag, kunnen we doorgaan met jailbreak Switch lite met o?
Laatste reactie door Moonreine, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
A Plague Tale: Is Avowed het Meesterwerk van Obsidian of een Gemiste Kans? Avowed is eindelijk gearriveerd en belooft een nieuw, spannend hoofdstuk in de wereld van RPG's, voortgebracht door het gerespecteerde Obsidian Entertainment. Deze game, jarenlang in ontwikkeling, heeft de nieuwsgierigheid van gamers gewekt en uiteenlopende discussies op gang gebracht. Terwijl spelers zich onderdompelen in de levendige wereld van Aora, rijzen er vragen: Is dit de langverwachte game waar fans op hoopten, of dreigt het een titel te worden die in de anonimiteit verdwijnt? Een Nieuwe Kijk op Avowed De Verwachting vs. De Realiteit: Eerste Indrukken Avowed werd voorafga…
Laatste reactie door Girev, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
10 Games Die Vastzitten in Ontwikkelingshel (en Hun Kans op Release) De wereld van videogames is vaak een spannende plek, vol beloftes en verwachtingen. Maar achter de glanzende aankondigingen schuilt een minder mooi verhaal: veel titels belanden in wat we "ontwikkelingshel" noemen. Volgens industrie-experts komt bijna 90% van de aangekondigde spellen nooit uit zoals oorspronkelijk gepland. Dit leidt tot een enorme emotionele rollercoaster voor gamers die met veel enthousiasme wachten op hun favoriete titels. In dit artikel nemen we een kijkje naar 10 opvallende games die momenteel vastzitten in deze ontwikkelingshel. We onderzoeken hun voortgang, de uitdagingen die z…
Laatste reactie door Girev,