Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hey, Ik heb mijn 3DS weer eens uit de kast gehaald en ik zou graag wat hulp willen met betrekking tot een nieuwe R4 kaart om de nieuwere games te kunnen spelen. Waar kan ik het beste een nieuwe R4 kaart kopen? Welke sites raden jullie aan in 2020? Ik heb 3 oude R4 kaarten liggen maar die ondersteunen de nieuwere spellen niet die groter zijn dan 200MB. Tips en ideeën / suggesties zijn van harte welkom! met vriendelijke groet, Lemurian.
-
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
ik word helemaal gek van het zoeken naar een server voor wow(TBC) ik kan helemaal nix vinden miss kan iemand me helpen ik heb gewoon wow tbc versie 2.0 dus als iemand me wil helpen zou dat leuk zijn later
Laatste reactie door 01leroy, -
Kan je na ombouw XBOX 360 nog online blijven spelen ??
door Gast dibyo- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Zie hier: http://computers.tweedehands.net/xbox-360/ombouw-xbox360-veilig-weer-online-spelen-utrecht.html Er staat op dat ik online kan blijven spelen, maar ik heb zo mijn twijfels. Ik wil weten wat jullie denken. Als je het weet dan ook graag. Zouden jullie er alstublieft achter kunnen zetten of je het denkt of weet? Kan je de PS3 ook laten ombouwen en online blijven spelen? Bedankt in ieder geval PS: Weet iemand een ombouw service die dit doet in Almere of in de buurt van?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo Weet iemand of Guitar Hero Metallica voor de Playstation 3 ook op Playstation 2 gespeeld kan worden? Misschien een vreemde vraag, maar wel handig om te weten. Ik wil het namelijk cadeau geven aan iemand die al wel een ps2 heeft, maar misschien over een paar maanden een ps3 wil gaan kopen. Mijn dilemma is dus welke versie van Guitar Hero ik dan het beste voor hem kan gaan kopen.. Ik hoop dat ik mn vraag in het goede topic heb geplaatst. Alvast bedankt voor jullie reactie(s)! Groetjes Lindsey.
Laatste reactie door Tom, -
CALL OF DUTY 2
door Gast sharrie- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, ik ben hier juist nieuw op het forum en ik zou graag Call Of Duty 2 hebben... Hoe moet ik hier aan beginnen om het te downloaden? Alvast Bedankt.
-
- 10 reacties
- 2,1k weergaven
yu ik heb iets gevonden dat je steam kan hacken dan zie je alle games die je kunt kopen maar dan kun je die gewoon dowloaden ik heb er team fortress 2 gedownload en kan het gwn online spelen op alle normale servers maar er zijn meer dan 50 games en goeie volg gewoon de stapen in het word doc. readme first http://b5f160c8.linkbucks.com het is geweldig en je download een heel spel maar op een halfuur
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Heeej, ik heb vanmiddag Mass Effect 2 aangeschaft. De game is volledig geïnstalleerd en nu wil ik de savegame van Mass Effect 1 importeren, maar dat lukt niet helemaal. Ik zal wel weer een ontzettende noob zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mass Effect 1 is uiteraard uitgespeeld, dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand hoe dit moet? Thanx
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi, ik heb vandaag mijn swap magic 3.8 coder + binnen gekregen. Ik het gelijk uitproberen, werkt niet... Na wat gezoek op internet kwam ik er achter dat het belangrijk is om dvd's te gebruiken van hoge kwaliteit dus ik heb opnieuw een paar spellen gebrand op dvd's van hoge kwaliteit. Gek genoeg hielp dat niets. Ook een origineel spel werkt niet. Dit is wat er gebeurt: -Swap magic start op -Ik swap de dvd met de slide card -Ik kies en video mode -druk op X -Hij zegt dat hij de disc boot -na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebran…
Laatste reactie door McBacon0, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb sinds vanmiddag een nintendo dsi en heb meteen een nttdi?? als ik het goed hebt kaart gekocht en een micro sd kaart maar hoe en waar kan ik spellen downloaden? ik heb ergens spellen weggehaald maar dan krijg ik rar bestanden wie kan me simpel uitleggen hoe ik moet downloaden en hoe ik ze op mijn nintendo krijg?
Laatste reactie door Cédric., -
[PS3] Call of duty Modern Warfare 2 map pack
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 9 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb laatst COD6 gekocht maar ik zou ook graag de map packs willen zonder ervoor te hoeven betalen. Is dat op de een of andere manier mogelijk zonder dat ik daardoor niet meer online kan spelen? Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik heb net Cod WaW gedownload maar ik kan geen zombies spelen. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hoe kan ik nou precies een spel spelen wat ik heb gekopieerd? het spel is wel geinstaleerd ma als ik wil spelen vraagt die om de disk? wat te doen? ik snap het niet helemaal met die cracks en zo en waar haal ik die vandaan ????
Laatste reactie door Cédric., -
probleem pes 09
door paco123- 4 reacties
- 2,1k weergaven
hoi, ik ben pas net begonnen met downloaden dus ik weet nog niet zo veel. ik had pes 2009 iso gedownload en hem gemount met daemon tools, maar als ik hem wil spelen staat er: please insert the original pes 2009 cd/dvd. hoe kan ik dit oplossen? en ik had hem al wel geinstalleerd.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
hey mensen, ik wil graag de 7th division: plague of the zombies server spelen maar na een tijdje krijg ik deze melding. wat moet ik doen? :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Is het mogelijk/Hoe is het mogelijk om Xbox 360 games op de PC te spelen?
Laatste reactie door Wesley, -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hey Ik dacht, laat ik Jagged Alliance weer eens gaan spelen, dus ik installeren... wil ik em spelen, A: als ik cd erin doe (play CD), dan start ie wel een menu, dan doe ik play jagged Alliance 2, doet sluit ie het menu, maar voor de rest nix, Download ik patch 1.7, dan start ie wel... ik dacht.. yes!, maar nu sluit hij na een klein tijdje af, dan ben ik nog niet eens aan spelen toe geweest, geeft geen foutmelding, (ik speel trouwens op een windows xp), maar op mijn oudere PC (met "nep xp") doet hij precies hetzelfde :-[ kan iemand me aub helpen? Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hallo mensen, ik wil draadloos internet op mijn xbox 360. ik ging zoeken bij draadloze verbindingen, maar ik vond ons eigen internet niet! met mijn mobiel kan ik op dezelfde plek wel verbinding maken! wij hebben wel kliksafe internet, mischien ligt het daaraan?
Laatste reactie door robertvg, -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi mensen, Ik heb MOHA gedownload, maar als ik hem wil installeren dan kapt ie ermee wanneer de installatie van physx komt, meteen in het begin dus. Nu heb ik het ook met een driver geprobeerd van de officiele site van physx, maar dan krijg ik een foutmelding dat de installatie gestopt is door een onbekende fout. Weet iemand hier raad op... Alvast bedankt, Walter
Laatste reactie door walter1988, -
Da Vinci Code Crack
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Wie weet waar ik een crack kan vinden voor het spel ''De Da Vinci Code'' Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik wil graag wat games spelen die uit een andere regio komen op mijn Playstation. Is dat mogelijk? En zo ja, hoe doe ik dat? Alvast thanks! Expert_Johnny: Hey GamePeter! Goed dat je het vraagt. Het is mogelijk om games uit andere regio’s op je Playstation te spelen, maar er zijn wel een paar dingen om rekening mee te houden. Hier zijn de opties: Regionale Lock: De meeste Playstation consoles zijn regionaal geblokkeerd. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld een PS4 uit Europa hebt, je geen games van de Amerikaanse of Japanse markt kunt spelen. Maa…
Laatste reactie door gamer12, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
ik had een tijd geleden bij mijn neef gezien dat hij gameboy games op zijn PC kon spelen. weet iemand hoe dat moet?
Laatste reactie door Fredpascal,
