Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hallo dukens ik heb een probleem ik probleer nu de hele avond al om call of duty 6 modern warfare online te kunnen spelen maar dat verloop niet volgens plan zou iemand mij er mee kunnen helpen of tips kunnen geven hoe ik het moet doen greetzz bloodysaw !!
Laatste reactie door svenholtman, -
Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 2,2k weergaven
[table][th] Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Releasedatum: 28/08/13 Retail Datum: 28/08/13 Bestandsnaam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Bron: DVD Grootte: 2,38 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Developer: Red Fly Studio Omschrijving Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows neemt…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hey allemaal een vriend van mij heeft een gpu een 8600gt en hij heeft een probleem waar ik en hij niet kunnen oplossen bij bf2 krijgt hij allemaal zwarte strepen te zien op zijn scherm samsung syncmaster 226bw 22inc als je het zelf ziet zou je denken dadt het bij het spel hoord maar wij weten dadt dadt niet zo is als een van jully ons even uit de nood kunnen helpen zijn wij u erg dankbaar procesor amd 3.5 soc 939 ram 2gb crosshair xms mb asus A8V-XE GPU 8600gt 256mb ddr3 hdd 150gb 10.000 xraptor enz... groetjes davarisch en diablo666 als je mij wil contacteren vicecop@hotmail.com
Laatste reactie door martijn0, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Zou ik dit downloaden ? http://www.mininova.org/tor/431551 ik vraag dit omdat er alleen maar een img bestand bij zit. Of kan ik beter iets anders downen ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
tijdens het opladen is de ds gevallen >. nu doet het onderste scherm het niet meer. wil het laten maken maar heb even zitten googlen maar kan niet iemand vinden in de omgeving van leeuwarden. wie heeft er tips voor mij.gr
Laatste reactie door ferrariking, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik probeer een WII versie 4.3 via please.hackmii.com/ om te bouwen. Als ik het bestand probeer uit te pakken krijg ik de melding:Letterbomb.zip:CRC failed in boot.elf. The file is corrupt. ik heb het bestand uitgepakt met 7-zip, ondanks de melding dat het bestand boot.elf is beschadigd. boot.elf en map private heb ik gekopieerd naar de sd kaart en de wii opgestart. ik klik op het rood bericht komt in een zwart scherm terecht maar ik zie geen Hackmii plaatje. de Wii loopt dan vast. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen
Laatste reactie door Robin01, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
als ik het spel probeer te installeren komt er te staan: kies een andere locatie om het installatieprogramma te.......(InstallAnywhere) dit is al de 2e torrent waar ik dit bericht krijg:s weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt
Laatste reactie door rus, -
Nintendo DS
door shakaal- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Beste allen, Ik heb sinds kort een DS en een R4-kaart met spellen erop. Alles werkt optimaal maar het enige waar ik mee zit is dat ik vanuit een willekeurige spel niet terug kan gaan naar het hoofdmenu. Dus het menu waar alle spellen staan. Ik moet de DS uitzetten en weer aanzetten en dan kom ik weer in het menu. Dat kost erg veel batterijcapaciteit. Is er een bepaalde toetscombinatie om dit te regelen? Alvast bedankt voor het antwoord. Shakaal.
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb Flight Simulator 2004 gemount en geinstaleerd als ik dan op het pictogram klik van opstart komt er dit te staan: Cannot locate de CD-ROM Please insert FS2004 Disc 4, select OK and restart application. Hoe kan ik dit goed krijgen zodat ik kan spelen? ik heb een crack maar als ik daarop klik komt er dit te staan: ERROR Couldn't load language Resource DLL Error file:C:\documents and settings\thijs\mijndocumenten\bittorentdownloads\FS2004 - Flight SImulator 2004 [full game+crack]\No-cd-key\language.DLL Error Code: 0x7E (126) Program is aborting! Ik hoop dat het probleem opgelost kan worden
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Als ik de flashcard opstart via het dsi menu krijg ik geen thema maar hij blijft op het bovenste scherm blauw en onder waar ik de spelletjes kan kiezen zwart. En als ik het thema wil veranderen door op start enzo te drukken blijft hij vast zitten. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
gedownloade Half Life 2 Online spelen?
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2,2k weergaven
hey mensuh ik heb een probleem met Half Life 2, ik heb dit spel gedownload en kan hem gewoon singleplayer spelen. Maar ik wil hem online spelen, Hoe kan ik dit doen. Moet ik een gecrackte versie van Steam downloaden en als dit zo is waar dan? Bij voorbaat dank
-
Hallo, Ik heb om m'n NDS lite een ipod gezet. Hij werkt, maar er staan al 4 liedjes op: Shutdown.MP3 2X En ik dacht... stratup.MP3 2X Bij Shutdown.MP3 loopt hij vast als ik hem afspeel. Dus hoe krijg ik die liedjes die er al op stonden er af? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer1, -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo Weet iemand of Guitar Hero Metallica voor de Playstation 3 ook op Playstation 2 gespeeld kan worden? Misschien een vreemde vraag, maar wel handig om te weten. Ik wil het namelijk cadeau geven aan iemand die al wel een ps2 heeft, maar misschien over een paar maanden een ps3 wil gaan kopen. Mijn dilemma is dus welke versie van Guitar Hero ik dan het beste voor hem kan gaan kopen.. Ik hoop dat ik mn vraag in het goede topic heb geplaatst. Alvast bedankt voor jullie reactie(s)! Groetjes Lindsey.
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Hoi mensen, Ik heb al meerdere topics gepost over verschillende spellen die niet correct werken op mijn pc. Ik kom telkens hetzelfde tegen bij deze spellen, ik zal er even een aantal noemen. Gears of War, The Club, Hour of Victory, Universe At War, Kane & Lynch: Dead Men. Deze spellen heb ik allemaal gedownload, en de bijbehorende crack op de normale manier (kopieren naar de installatie map) geplaatst. De spellen starten heel mooi op, niks mis mee. Ik kan ze zelfs een tijdje spelen. Daarna stoppen deze spellen, en krijg ik een bericht op windows vista dat er een fout is opgetreden. Nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is, en ik weet ook niet of iemand mij ka…
Laatste reactie door Tuny, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met mijn battlefield 3 op pc. Na een paar minuten freezed hij en doet hij niks meer. Ik heb mijn punkbuster geupdated, mijn videokaart geupdated maar hij freezed nog steeds na een paar minuten. Op helpforums van Battlefield hebben veel mensen dit probleem, maar ik kom er niet uit. Ik ben van XP naar Windows 7 Ultimate (32bit) geswitched omdat bf3 xp niet support. specs: Intel® Core™ i3 CPU 550 @ 3.20GHz Ram: 3.5 gb GeForce GT 240 NVIDIA High Definition Audio Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Joris.
Laatste reactie door IfElse, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]26 August 2011 datum[/td] [td]Platform:[/td] [td]Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]First person shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Codemasters[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Niet bekend.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Guildford Studio[/td] [/table] verhaallijn: Het spel speelt zich af in de nabije toekomst. Jackson, een ex-soldaat wordt gerekruteerd door "The Network". Een geheimzinnige organisatie die als initiële bedoeling had om confli…
Laatste reactie door Pctje, -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
Alle consoles zijn vrij oud. PS3, Xbox 360 of Wii. Wat zou je broer (11 jaar) kunt kopen? Wat zijn de beste games?
Laatste reactie door Simosola, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
hoe kan ik nou precies een spel spelen wat ik heb gekopieerd? het spel is wel geinstaleerd ma als ik wil spelen vraagt die om de disk? wat te doen? ik snap het niet helemaal met die cracks en zo en waar haal ik die vandaan ????
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Beste alle, Ik ben op zoek naar de firmware voor het volgende R4 kaartje: Op het kaartje zelf staat: R4 Ugrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Op het doosje staat: R4 SDHC R4-III Upgrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Wie kan mij helpen ik kom er namelijk echt niet meer uit! Groetjes, Christine
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
ik had een tijd geleden bij mijn neef gezien dat hij gameboy games op zijn PC kon spelen. weet iemand hoe dat moet?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
hello mijn oplader van mijn psp slim and lite is 50 cm veel te kort dus . ik heb een oplader gevonden van mijn camera maar 1 probleempje op mijn oplader van mijn psp staat 5 v en 1500mA en op de oplader van mijn camera staat 5v 200mA ik studeer wel elektricien maar dit weet ik niet of dit een probleem zal zijn voor mijn psp. plz replay. player_psp
Laatste reactie door player_psp, -
probleem pes 09
door paco123- 4 reacties
- 2,2k weergaven
hoi, ik ben pas net begonnen met downloaden dus ik weet nog niet zo veel. ik had pes 2009 iso gedownload en hem gemount met daemon tools, maar als ik hem wil spelen staat er: please insert the original pes 2009 cd/dvd. hoe kan ik dit oplossen? en ik had hem al wel geinstalleerd.
Laatste reactie door Heisenberg,