Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hey.. Ik heb nu pas een week me nieuwe ps3 en ik had er perongeluk een sjaal op laten liggen aan de achterkant.. Na een tijdje kwam me die cd opeens uit die ps3 zetten en ging hij uit... Als ik hem weer aanzette hoorde je alleen de cooling en startte hij niet op... Is hij nu kapot?
Laatste reactie door dinges123, -
ClipDiary
door Pietje8501- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Welkom op het wekelijkse programmavoorstelrondje Heb weer een handig progje gevonden: ClipDiary. Dit moet je gewoon opstarten, installeren (het is maar 250 kB ofso) en dan kan je het gebruiken. Maar waar dient het nu voor? Het functioneert als een soort HEEL ERG GROOT klembord. Ik gebruik dit voor screenshots te maken, lekker handig want hij geraakt nooit vol en ze worden in een *.sql bestandje opgeslagen in BMP formaat. Je kan dit natuurlijk ook gebruiken om tekst te kopiëren ofso. Hier de link: http://softvoile.com/clipdiary/download.php
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hee, Ik heb net succesvol alle Sims 2 spellen gedownload en geinstalleerd. Als laatst heb ik een crack geplaatst. Als ik op die crack klik om het spel te beginnen komt er een scherm voor met het volgende: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics adapters in this system! Please make sure you have a DirectX 9 campatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provided driver. The appliciation will now terminate.. Het lijkt me dat mijn computer niet geschikt is, of ligt dat anders? Dat zou namelijk behoorlijk bale zijn. Ik hoop dat iemand me kan uitleggen wat t inhoud en als er een oplossing is, dat iemand me die vertelt. Alva…
Laatste reactie door ActionWaction, -
ImageReady?
door Pietje8501- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hllo ik heb een paar weken geleden de adobe photoshop 7 i/h nederlands gedwnld. Met de photoshop alles goed. nu heb ik echter gemerkt dat dr een (waarschijnlijk hulp-) programma bijzit; ImageReady. Als ik echter hier afbeeldingen mee wil bewerken of opslaan komt er op: "Could not complete this operation because an assertion has failed". dza pj
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
wii ombouw
door asrael- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Even terug van de problemen van Homebrew. Kan iemand mij in een zeer simpel taaltje uitleggen wat de voordelen en risico's zijn van het laten ombouwen van de Wii. Ik ben geintresseerd om dit te laten doen, maar heb niet zoveel verstand van ISO en update's etc etc.. Weet zelfs uberhaupt niet wat dit allemaal is. Dus wat kan ik speciefiek als mijn wii is omgebouwd en wat kan ik niet??? Alvast bedankt Groetjes Asrael
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik had van het internet een WII spel op een dvd gebrand maar dit werkte niet op de wii, terwijl alles juist had verlopen! Na enig opzoek werk op internet heb ik ondervonden dat je enkel cracked games op je wii kan spelen als hij omgebouwd is, dus een chip (WIIKey 2) ofzo bevat. Op een standaart wii kan je dus geen zelfgemaakte spelen. Is dit waar? En waar is zo'n chip te verkrijgen... Grzz
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, Ik heb om m'n NDS lite een ipod gezet. Hij werkt, maar er staan al 4 liedjes op: Shutdown.MP3 2X En ik dacht... stratup.MP3 2X Bij Shutdown.MP3 loopt hij vast als ik hem afspeel. Dus hoe krijg ik die liedjes die er al op stonden er af? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer1, -
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een hd van 2 TB gedeeld in 3 partities: partitie1: 350 GB FAT32. Partitie2: 650 GB is WBFS en Partitie 3: 1 TB is WBFS. Bij Partitie 3 van 1 TB heb ik bij het laden van een spel de keuze uit IOS222 en IOS223. Waarom heb ik bij de 3de partities alleen de keuzen tussen IOS 222 en IOS223 om een spel te laden? Terwijl ik bij partitie 2 elke IOS kan selecteren.
Laatste reactie door Robin01, -
multiplayer functie in fifa 2006
door Gast waelrahman- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey, heb fifa 2006 zojuist gedownload. Alleen de multiplayer functie werkt niet. Ik krijg telkens de melding 'rapport verzenden'. Op school werkt alles wel (ook gedownload). Heb ik misschien een speciale crack nodig voor de multiplayer functie?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal, -
Oblivion
door DutchFighter- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb volle trots oblivion gedownload maar als ik het ga spelen sluit hij zomaar af > dus ik had wat gebrobeerd met backup-cd enzo ging hele tijd goed sluit voor die dag af en starte het de volgende dag weer op 1 uurtje gespeeld sluit hij zomaar weer af weet iemand wat dit vage probleem is of heeft iemand het eerder gehad :-[ greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Wesley, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Ik had een vraag over torrents die direct gespeeld kunnen worden zonder iets daarvoor maar te hoeven installeren. Nu wil ik dat zelf gaan doen met een spel maar hoe doe je zoiets? alvast bedankt Mike
Laatste reactie door jochem100, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen, ik heb resident evil 5 gedownload,geinstalleerd en gecracked. het viel me al op dat de install in het japans was,maar had het toch maar geinstalleerd. toen ik het speelde zag ik dat de helft van de tekst in het japans was! heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door robertvg, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb nu Flatout ultimate carnage, maar daar moet je dus hoogspringen maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand die het wel weet? P.S Ik heb flatout dus op de pc. Gr. Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
yu ik heb iets gevonden dat je steam kan hacken dan zie je alle games die je kunt kopen maar dan kun je die gewoon dowloaden ik heb er team fortress 2 gedownload en kan het gwn online spelen op alle normale servers maar er zijn meer dan 50 games en goeie volg gewoon de stapen in het word doc. readme first http://b5f160c8.linkbucks.com het is geweldig en je download een heel spel maar op een halfuur
Laatste reactie door marcelvn, -
- 12 reacties
- 1,9k weergaven
★ World of Warcraft handleidingen ★ Releases ★ Je kent die websites wel, je betaald 50 euro en je krijgt hiervoor een PDF met daarin alle ins en outs van World of Warcraft, waaronder gold farming ( heel snel goud verdienen etc ). Heb vandaag een paar van deze e-books kunnen bemachtigen, ze zijn nergens anders te downloaden. Dus exclusief voor leden van het DuKen forum. Wat word er in de e-books dan uitgelegd: - Snel gold verdienen - Snel levelen - Professions levelen - PvP handleiding - Reputatie handleiding Deze e-books zijn in het Engels maar erg makkelijk te volgen, een echte must voor een WoW speler. Kom je er niet uit, stel gerust de vragen in dit topic. …
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 9 reacties
- 1,9k weergaven
zijn er ook rw disc's van verbatim die 8,5 gb zijn zodat k spelle die k dan gbrand heb daarop kan overschrijven met een andere game;)
Laatste reactie door meowndz, -
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
hallo ik heb hier die wheel liggen maar ik heb geen drivers ik kan het ook niet vinden wie kan me hier mee helpen )) MVG mo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb far cry 2 succesvol gedownload. Alles uitgepakt met 7-zip. Ik mount de iso met deamon tools. Maar als ik dan 2x op setup klik gebeurt er helemaal niets ... hier een afbeelding van de bestanden: [img width=487 height=20]http://img293.imageshack.us/img293/nieuweafbeeldinglo5.jpg/1/w487.png
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
O.a. de spellen Fifa 11 en My Sims Sky heroes werken niet meer op een DSTT (iig niet op een NDS lite). Nu heb ik gelezen dat DSTT geen nieuwe firmware meer update. Met welke kaart kan ik deze spellen wel afspelen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Twee topics is een beetje te veel van het goede, ik doe beide even op slot want het valt namelijk onder spam. We houden je op de hoogte
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik kan geen games spelen; blijft op laden staan. Hier onder in de foto’s welke ds ik heb en welke kaart. Heb er voor t laatst een tijdje terug mee gezeten, doet t nu niet meer. Iemand?
Laatste reactie door B-Light, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb NO$GBA gedownload maar ik moet steeds de settings opnieuw instellen als ik hem opnieuw opstart, Ook als ik op save settings heb geklikt. Kan ik trouwens ook met Wi-Fi op m'n pc? En,, hebben jullie misschien een site om nd spellen te downloaden? Dankuu
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb vorig jaar call of duty modernwarfare 2 gekocht maar ik als ik nu multiplayer ga doen krijg ik laggspikes. ik loop en schiet weer terug naar de plaats waar ik was. of ik zoom in en dan zoomt ie weer uit zonder dat ik op het knopje heb gedrukt. andere mensen kunnen mij dan wel beschieten. moet ik hiervoor mijn pporten openen ? en zoja ik heb zo'n tele 2 ding een dv-2020 zon davolink als iemand me hiermee kan helpen graag!!
Laatste reactie door Phairdy,