Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb gister de sims middeleeuwen gedownload met torrent (degene van RELOADED) en geinstaleerd. Er waren 2 verschillende cracks die je moet kopieren, TSLhost.ddl en TSM.ex_. Ik heb dit gedaan maar dan geeft hij aan dan hij niet kan controleren of de disk wel echt is. Bij de download informatie staat dat je de naam van TSM.ex_ moet veranderen in TSM.exe. Maar als ik op naam wijzigen druk komt er alleen TSM als naam te staan dus zonder de .ex_. Hoe kan ik deze dan alsnog veranderen? en moet ik de game juist wel of niet updaten? Groetjes sjaak
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Zoals de titel al zegt ... Vergeef me als dit een ongepast onderwerp is.
Laatste reactie door Moonreine, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal. Ik krijg op mijn dsi de melding dat er geen game card in zit. Met een andere (zelfde type) flash card lukt het wel. Ik heb een EZ flash 5 card. Is deze stuk of kan ik dit zelf nog oplossen?
Laatste reactie door 01janneman, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb samen met een maatje van me allebei PCM gekocht en we hebben alle 2 gewoon een legale code. maar is het mogelijk om samen online een carrière te beginnen net zoals bij football manager?? Mvg Wouter
Laatste reactie door Thijs., -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik was aan het denken op WOW op een Private Server te spele, maar ik zag bij de servers dat er bij de populairste servers rond de 2000 spelers online waren. in een gigantische wereld van WOW is dit toch heel erg weinig? en lijkt het bijna een spelerloze wereld? of heb ik het nou fout? is er iemand hier emt ervaring op een WOW PS? is het de moeite waard als je met veel spelers samen wilt spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo allemaal, een hele tijd terug (meer dan 1 jaar) wou ik een spel spelen, deze vereiste echter games for windows live. Helaas deed deze het niet, elke keer als ik hem probeerde op te starten zei hij "Een vereist windows-onderdeel is uitgeschakeld op je computer. Wil je leren hoe je dit probleem kunt oplossen?" Met daar onder 2 knopen: annuleren en probleem oplossen. Probleem oplossen bracht mij slecht's naar de microsoft site op een pagina waarbij vermeld werd dat ik tegen een fout was opgelopen. Lekker nuttige info... Nu heb ik laatst bioshock 2 gedownload. En ja hoor, het vereist gfwl. Helaas heb ik nu nog steeds dezelfde error. Ik heb al meerdere keren ge-uninstall…
Laatste reactie door Duken, -
Yoo, Ik heb onlangs een spel gedownload, namelijk battlefield 1942.. Maar hoe moet ik deze game instaleren?? Als ik naar de downloadmap ga (documenten>downloads>BF1942) dan zie ik 2 mappen: Disk 1 en Disk 2. Als ik naar Disk 1 ga zie, staat er: BF1942_1.xmd en BF1942_1.xmd.. Ik heb de .exe al gedownload.. Daemen tools en poweriso heb ik ook. Wat moet ik doen? MVG, shahab
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo heb probleem met deze spel geen beeld ik heb windows7 64 bits
Laatste reactie door katarina, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hello mijn oplader van mijn psp slim and lite is 50 cm veel te kort dus . ik heb een oplader gevonden van mijn camera maar 1 probleempje op mijn oplader van mijn psp staat 5 v en 1500mA en op de oplader van mijn camera staat 5v 200mA ik studeer wel elektricien maar dit weet ik niet of dit een probleem zal zijn voor mijn psp. plz replay. player_psp
Laatste reactie door player_psp, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14522.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
De Top 10 Onvergetelijke Wraakacties in Videogames: Een Gids voor de Gamer over Brute Vergelding
door Girev- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
Wraak is een krachtig thema in verhalen. Of het nu gaat om films, romans of videospellen, het trekt onze aandacht en raakt onze emoties. Spelers worden vaak aangetrokken door de intense motivaties die personages drijven om vergelding te zoeken. Dit artikel verkent tien van de meest memorabele en impactvolle wraakacties in de geschiedenis van videospellen. Elk voorbeeld illustreert hoe wraak het verhaal kan versterken en emotionele verbindingen kan creëren. The Witcher 3: Hearts of Stone - Klein maar Krachtig Gant's Onverhullende Macht In de DLC "Hearts of Stone" onthult Gant zijn kracht in een schokkend moment. Hij straft een dorpsbewoner wreed voor een kleine on…
Laatste reactie door Girev, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik ben inmiddels met fifa 2007 zover dat de gehele installatie is gelukt. Ik heb daarna in winrar in de map crack het fifa07.exe gekopieerd naar de uiteindelijke map fifa07. Daar werd gevraagd deze te overschrijven en dit lukt eerst niet omdat bestand in gebruik was. Na Alcohol(tijdelijk) te hebben verwijdert heb ik naar mijn idee het crack bestand fifa07.exe over het originele fifa07.exe geschreven. Het probleem is nu dat hij als ik dubbelklik op dit icoontje(fifa07.exe) dat er opnieuw wordt gevraagd :Please insert the Fifa 07 play disc in to the drive and select Retry: :'( :'( Wat doe ik fout !!! of wat kan ik nog doen ? Ik hoop dat iemand me kan helpen zod…
Laatste reactie door Pietje8501, -
disc 2
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2k weergaven
hi Dit is het spel dat ik downloadde. Wanneer ik met power iso cd 1 mount lukt alles wonderwel. Maar wanneer ik de tweede cd opvraag ( na mounten cd2 ) vind ik hem nergens? dit is wat er staat... Dit is wanneer ik cd 2 opvraag Heeeeeeelp bedankt
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
hey mensen, ik wil graag de 7th division: plague of the zombies server spelen maar na een tijdje krijg ik deze melding. wat moet ik doen? :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
als ik moh wil spelen krijg ik een melding dat ik nog wat moet installeren (physx) maar als ik dat wil instaleren krijg ik steeds deze melding http://s122.photobucket.com/albums/o271/arieos/?action=view¤t=untitled-4.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hooii ! Nou ik heb al 2 jaar een DSTT kaart Maar nu ik hem er in doe zegt hij dat de kaart niet is geformatteerd en dat ik dat dus nu moet gaan doen. Maar al mijn spellen staan er op Weet iemand misschien een manier hoe ik ze er nog af kan krijgen? ;D Loleans (PS: Als ik me ds erin doe dan loopt hij nu ook na 5 seconden vast in het menu scherm, ook sinds dat hij begon te vragen om te formateren.)
Laatste reactie door los-cuentos, -
wii ombouwen
door boely- 1 reactie
- 2k weergaven
Hoi Ho wii softmod 4.2e als ik op het sd krt druk geeft error #004 Iemand 1 oplossing voor. vrg boely
Laatste reactie door Thijs., -
[PS3] Call of duty Modern Warfare 2 map pack
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 9 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb laatst COD6 gekocht maar ik zou ook graag de map packs willen zonder ervoor te hoeven betalen. Is dat op de een of andere manier mogelijk zonder dat ik daardoor niet meer online kan spelen? Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hee, Ik heb net succesvol alle Sims 2 spellen gedownload en geinstalleerd. Als laatst heb ik een crack geplaatst. Als ik op die crack klik om het spel te beginnen komt er een scherm voor met het volgende: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics adapters in this system! Please make sure you have a DirectX 9 campatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provided driver. The appliciation will now terminate.. Het lijkt me dat mijn computer niet geschikt is, of ligt dat anders? Dat zou namelijk behoorlijk bale zijn. Ik hoop dat iemand me kan uitleggen wat t inhoud en als er een oplossing is, dat iemand me die vertelt. Alva…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb een vraag het moet tog kunnen dat je je xbox aansluit op een laptop/pc met draadloos internet en dat je zo online kan? kan iemand mij vertellen hoe en wat ik daarvoor allemaal moet doen want als k dat probeer pakt hij hem niet.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
Gamers hebben vaak de neiging om een videospel te beoordelen op basis van de eerste indruk, vooral als het gaat om graphics en sfeer. Dit kan echter leiden tot het onterecht afschrijven van titels die verrassend veel te bieden hebben. Dit artikel neemt je mee op een ontdekkingstocht door tien ondergewaardeerde videospellen die de verwachtingen overtreffen en bewijzen dat uiterlijke schijn bedrieglijk kan zijn. 1. Rise of the Ronin (KOEI Tecmo) Visueel Bescheiden, Gameplay Goud "Rise of the Ronin" is geen grafisch meesterwerk, maar de aantrekkingskracht ligt in de gameplay. De diepgaande gevechtsmechanica, geïnspireerd door de Nioh-serie, zorgt voor uitdagende…
Laatste reactie door Girev, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo Weet iemand of Guitar Hero Metallica voor de Playstation 3 ook op Playstation 2 gespeeld kan worden? Misschien een vreemde vraag, maar wel handig om te weten. Ik wil het namelijk cadeau geven aan iemand die al wel een ps2 heeft, maar misschien over een paar maanden een ps3 wil gaan kopen. Mijn dilemma is dus welke versie van Guitar Hero ik dan het beste voor hem kan gaan kopen.. Ik hoop dat ik mn vraag in het goede topic heb geplaatst. Alvast bedankt voor jullie reactie(s)! Groetjes Lindsey.
Laatste reactie door Tom, -
Hallo, Ik heb om m'n NDS lite een ipod gezet. Hij werkt, maar er staan al 4 liedjes op: Shutdown.MP3 2X En ik dacht... stratup.MP3 2X Bij Shutdown.MP3 loopt hij vast als ik hem afspeel. Dus hoe krijg ik die liedjes die er al op stonden er af? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer1, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Heb rare figuren door sommige spellen lopen. Spellen zoals Sims 3 Dead Space 2 en champions online. Mijn pc kan ze makkelijk aan. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?? Miss dat screen kan helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert.,