Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Beste duken! nu heb ik nog een probleempje. ik krijg telkens een foutmelding. GTA IV FATAL ERROR: ZLIB20 Ik heb directx al geupdate en mijn videokaart ook naar de nieuwste. ik snap er helemaal niks meer van:S MVG
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik speel al een tijdje fifa 11 op de ps3, maar nu ik vandaag weer speelde en ik keek bij mij spelersopstelling stonden daar, in het midden 2 oranje bolletjes(van de doelmannen), terwijl dit eerder middenvelders waren. Deze "spelers" heten allebei 10 en hebben een algemene score van 1424758. (ik heb ze niet gekocht) In de wedstrijd zelf zijn ze wel weer de normale spelers, alleen dan doet een andere speler die in de opstelling staat niet mee, bij mij was dit de aanvaller. Ook was mijn gemiddelde teamscore 80 nu is dat 75 terwijl ik dezelfde spelers heb opgesteld. Ik vind dit vreemd want elke keer als ik die spelers wil verplaatsen uit mijn basisopstelling dan loopt het sp…
Laatste reactie door mushke, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door NISSANGTR, -
image starten
door Gast kwt- 0 reacties
- 2k weergaven
ik gebruik sindskort vista op mijn laptop maar ik krijg een probleem als ik een image ga openen. Ik gebruik daemon tools om te openen en alles werkt goed. maar ik klik dan op install en dan gebeurt er helemaal niks ik krijg wel een melding of ik dit wil toestaan en ik eb toestemming gegeven maar tevergeefs het spel is brothers in arms earned in blood kan iemand mij helpen?
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Staat er ergens op Deze site een torrent ofzo van een pro c ycling manager behalve 2008.. die wil ik graag Of als iemand een torrent weet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
oude pc spellen
door bambi1515- 4 reacties
- 2k weergaven
hoi, weten jullie hoe ik oude pc spellen(dus zonder keycode,cracks) moet branden met nero? het gaat hier om spellen van 1998 zoals rome,pharaoh en zeus. strategische spellen dus.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal, -
fifa 06 probleem
door Gast B.I.G- 1 reactie
- 2k weergaven
he ik heb fifa 06 gedownload maar nu heb ik een probleem ik heb hem goed geinstalleerd en ik kon hem ook opstarte. maar als ik een team moest selecteren.... ging hij vanzelf doorbladere tusse al die teams en zo kon ik niet kiezen of doorgaan met het spel. weet iemand hoe dit komt?? thx alvast
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo Weet iemand hoe ik xbox one games kan downloaden Alvast Bedankt
Laatste reactie door k2711, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb een vraag het moet tog kunnen dat je je xbox aansluit op een laptop/pc met draadloos internet en dat je zo online kan? kan iemand mij vertellen hoe en wat ik daarvoor allemaal moet doen want als k dat probeer pakt hij hem niet.
Laatste reactie door Robin, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Alleen keer alles ik speel krijg ik dit: http://foto-uploaden.nl/img2/o78efp0.jpg Ik word er gek van wie kan mijn helpen? en dan in alle private server
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Ik heb per ongeluk een bestand beschadigd door op verwijderen te klikken in plaats van te formatteren. Ik heb savemanager geinstalleerd maar die kan mijn memor32 kaart niet vinden. Ik kan nu geen spellen meer afspelen. Ik krijg een zwart scherm met -memento- erop. Kan iemand mij helpen!?
Laatste reactie door leeloo, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb met fifa 10 een eigen team gemaakt. hoe kan ik deze van Rest of Europe naar de Eredivisie of welke dan ook krijgen? groeten
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hey, Ik heb nu Flatout ultimate carnage, maar daar moet je dus hoogspringen maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand die het wel weet? P.S Ik heb flatout dus op de pc. Gr. Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een probleem met de xbox 360 ik hb nog xtreme 1.6 en deed fifa 12 erin (daarvoor natuurlijk activition) en toen vroeg die om te update dit gedaan en na het laden gaf huij ineens sneeuw . Toen opnieuw aangezet en weer sneeuw stroom eraf gehaald maar weer sneeuw. Iemand enige idee wat te doen?
-
Aradi tracker
door Thijs- 4 reacties
- 2k weergaven
op http://www.araditracker.com heb ik een account gemaakt maar hoe kan ik deze torrents bij bittorrent downloaden want bij elke torrent die ik wil downloaden geeft hij een fout aan.Moet ik nog iets speciaal doen om te downloaden? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb vaak eens gehoord dat je via iets genaamd Xlink Kai gratis on-line voor op de xbox kon (of iets in die richting). Meestal dacht ik dat het werd gebruikt als je gebannt bent van live. Maar ik ben niet gebanned maar ik heb alleen geen live. En wil ik dat liever ook niet kopen. Maar als ik nu lees op de website van Xlink Kai kan je dus gratis on-line spelen, klopt dat? Maar mijn vragen zijn: kan het dus met een bestaand xbox (silver) account, kan je gebannen worden als je het gebruikt, hoe gebruik je het precies. Ik dacht dat je ping ofzo precies 30 moest zijn, klopt dat? Ik hoop dat iemand me misschien meer kan uitleggen. Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Is er hier iemand die mij meer informatie kan geven over gratis DS browser(s)? Het liefst iemand die het zelf ook heeft gebruikt. Ik heb een DSTT kaartje groetjes, Downloadfreak
-
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hey, Hieronder zie je een plaatje van Robben in FIFA 08. Zoals je ziet, is zijn rugnummer ver uit elkaar. Dat moet een 11 voorstellen. Mijn vraag is, hoe krijg ik zulke rugnummers dicht bij elkaar. Ik heb alles met Creation master geprobeerd, maar niks lukte. Jullie enig idee?
Laatste reactie door PES2008, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik heb een probleem met een spel en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Ik heb zojuist het spel S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl gedownload en geinstalleerd, maar nu is het probleem dat zodra ik het spel opstart ik de foutmelding krijg: 'Die Page-Datei is deaktiviert oder die DateigröBe reicht nicht as. Um zu funktionieren bracht das Spiel eine Page-Datei von mindestens 2GB. Bitte die Systemkonfiguration anpassen, bevor das Spiel erneut gestartet wird. (waarom de melding in het duits is snap ik ook niet want ik heb toch duidelijk in de installshield english aan geklikt maarjah,, :-[) Het komt er dus op neer dat mijn page-date ofzoiets niet groot genoeg …
Laatste reactie door dwayne91, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Heb rare figuren door sommige spellen lopen. Spellen zoals Sims 3 Dead Space 2 en champions online. Mijn pc kan ze makkelijk aan. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?? Miss dat screen kan helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
welke oorlog speel kan ik met een JOYSTICK :peace: :peace: :peace: :peace:
Laatste reactie door Killer0101, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik ben inmiddels met fifa 2007 zover dat de gehele installatie is gelukt. Ik heb daarna in winrar in de map crack het fifa07.exe gekopieerd naar de uiteindelijke map fifa07. Daar werd gevraagd deze te overschrijven en dit lukt eerst niet omdat bestand in gebruik was. Na Alcohol(tijdelijk) te hebben verwijdert heb ik naar mijn idee het crack bestand fifa07.exe over het originele fifa07.exe geschreven. Het probleem is nu dat hij als ik dubbelklik op dit icoontje(fifa07.exe) dat er opnieuw wordt gevraagd :Please insert the Fifa 07 play disc in to the drive and select Retry: :'( :'( Wat doe ik fout !!! of wat kan ik nog doen ? Ik hoop dat iemand me kan helpen zod…
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 10 reacties
- 2k weergaven
Ik heb laatst het spel Virtua Tennis 3 gedownload. Ik moest de crack installeren nadat ik aparte schijf heb moeten maken. Gemount ofzoiets (Dit is wel allemaal gelukt.) Er stond dat ik de crack moest kopieren en toen moest plakken in map van het originele bestand(Sega)blablabla. Dit heb ik ook gedaan. Alleen het was dus de bedoeling dat hij het erna deed. Maar toen drukte ik op play en toen zei hij nog steeds: Please insert CD-Rom.... Hoe kan ik dit spel laten werken. Ik wil het heel graag spelen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door koekie,
