Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
The Lord of the rings the Rise of the Witch King Multiplayer
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal, Ik heb de The lord of the rings the Rise of the witchking geinstalleerd daarna gepatched en nu wil ik online spelen maar hij doet het niet Ik heb The lord of the rings the battle of middle earth II gedownload omdat ik die cd kwijt ben. misschien heeft dat ermee te maken? Mvg Disaster
-
Aradi tracker
door Thijs- 4 reacties
- 2k weergaven
op http://www.araditracker.com heb ik een account gemaakt maar hoe kan ik deze torrents bij bittorrent downloaden want bij elke torrent die ik wil downloaden geeft hij een fout aan.Moet ik nog iets speciaal doen om te downloaden? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb gister de sims middeleeuwen gedownload met torrent (degene van RELOADED) en geinstaleerd. Er waren 2 verschillende cracks die je moet kopieren, TSLhost.ddl en TSM.ex_. Ik heb dit gedaan maar dan geeft hij aan dan hij niet kan controleren of de disk wel echt is. Bij de download informatie staat dat je de naam van TSM.ex_ moet veranderen in TSM.exe. Maar als ik op naam wijzigen druk komt er alleen TSM als naam te staan dus zonder de .ex_. Hoe kan ik deze dan alsnog veranderen? en moet ik de game juist wel of niet updaten? Groetjes sjaak
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hey, Ik heb nu Flatout ultimate carnage, maar daar moet je dus hoogspringen maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand die het wel weet? P.S Ik heb flatout dus op de pc. Gr. Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Is er een mogelijkheid om met een gedownloade versie van FIFA 13, toch in bezit te komen van de nieuwste spelersselectie updates Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik ben inmiddels met fifa 2007 zover dat de gehele installatie is gelukt. Ik heb daarna in winrar in de map crack het fifa07.exe gekopieerd naar de uiteindelijke map fifa07. Daar werd gevraagd deze te overschrijven en dit lukt eerst niet omdat bestand in gebruik was. Na Alcohol(tijdelijk) te hebben verwijdert heb ik naar mijn idee het crack bestand fifa07.exe over het originele fifa07.exe geschreven. Het probleem is nu dat hij als ik dubbelklik op dit icoontje(fifa07.exe) dat er opnieuw wordt gevraagd :Please insert the Fifa 07 play disc in to the drive and select Retry: :'( :'( Wat doe ik fout !!! of wat kan ik nog doen ? Ik hoop dat iemand me kan helpen zod…
Laatste reactie door Pietje8501, -
vga switcher
door Maserati- 1 reactie
- 2k weergaven
hey ik heb geleerd van een ander forum dat ik als ik xbox op me lcd monitor wil aansluiten een vga switcher nodig heb,,, omdat me monitor geen 2 uitgangen heeft waar ik zowel die van xbox en pc op kan aansluiten.. mijn vraag is in welk winkel kan ik die nu halen en wat is de prijs ongeveer voor zon ding? en hoe werkt het.. alvast bwdankt
Laatste reactie door Erwin., -
Gears of War
door walter1988- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi mensen, Ik heb Gears of War gedownload, maar telkens als ik dit spel speel (zo'n 10 min) dan valt hij uit. Ik heb windows Vista, en eigenlijk voornamelijk deze problemen met de zogenaamde Games for Windows spellen. Hiermee bedoel ik dus spellen waarmee ik in kan loggen met een of andere live id... De crack die erbij zit is denk ik wel goed, dezelfde als op www.gameburnworld.com. Maar al deze spellen, (Gears of War, Kane & Lynch: dead men), en nog wat meer, vallen dus op dezelfde manier uit. En ik weet niet waarom.... zwaar klote dus. Als iemand van jullie mij hiermee kan helpen, graag ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door walter1988, -
Clan movie maken
door TorresNL- 7 reacties
- 2k weergaven
Hey, Heeft iemand enig idee hoe je het beste een clan movie kan maken? En waar mee te-editen enzo. Of ken je iemand die dat zou kunnen? Groetjes,
Laatste reactie door Pctje, -
Problemen met Fable 2 xbox360
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb Fable 2 voor de xbox360 gedownload, gebrand en gespeeld, het spel deed het tot op een moment dat ie ermee stopte, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en dan doet ie het weer tot aan het hoofdmenu, als je dan op continue drukt gaat ie door, maar na een paar secondes wordt het beeld zwart :'(, ( ik heb 2 versies gedownload, maar bij beide doet ie dit) dit heb ik niet als ik een nieuw spel begin, maar daar heb ik geen zin in, BVD
-
- 7 reacties
- 2k weergaven
Alleen keer alles ik speel krijg ik dit: http://foto-uploaden.nl/img2/o78efp0.jpg Ik word er gek van wie kan mijn helpen? en dan in alle private server
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb zojuist age of empires 3 gedownload en geinstalleerd enzo maar nu start ik hem op en heb ik de taal op frans ofzo staan maar hoe kan ik hier een engels/nederlands taal pakket voor krijgen?
Laatste reactie door mummy, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
help.. ik heb een groot probleem... mijn pc wil geen grote moderne spellen meer draaien hij draaide eerst call of duty 4, gta sa, settlers 6. alsof het niets is,,, maar nu geeft ie elke keer de melding dat het programma gestopt is met werken ... bij al deze spellen,, ik heb al geprobeerd de spellen opnieuw te instaleren maar zonder resultaat, ik had er een no-cd crack overheen geplakt maar later ging ik gewoon met de dvd(dus niet gedownload) proberen... zonder resultaat,, iemand een idee wat het kan zijn ? :-\
Laatste reactie door Tom, -
fifa 06 probleem
door Gast B.I.G- 1 reactie
- 2k weergaven
he ik heb fifa 06 gedownload maar nu heb ik een probleem ik heb hem goed geinstalleerd en ik kon hem ook opstarte. maar als ik een team moest selecteren.... ging hij vanzelf doorbladere tusse al die teams en zo kon ik niet kiezen of doorgaan met het spel. weet iemand hoe dit komt?? thx alvast
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Als ik de flashcard opstart via het dsi menu krijg ik geen thema maar hij blijft op het bovenste scherm blauw en onder waar ik de spelletjes kan kiezen zwart. En als ik het thema wil veranderen door op start enzo te drukken blijft hij vast zitten. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 juni 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3, Xbox 360, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Bethesda Softworks[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]* OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Intel dual core 2 GHz or similar * RAM: 2 GB * HDD: 4 GB free disk space * Graphics: 256 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (2 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]InXile E…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14522.0[/iurl]
battlefield 2 crack
door -lol-- 2 reacties
- 2k weergaven
heey ik heb battlefield 2 gedownload van de populaire game torrents maar ik heb geinstall maar de crack doet het niet ik heb 1.41 gemaakt en crack gedownload niks doet het..... als ik hem opstart krijg ik eeen error en krijg ik zwart beeld ik kan via alt, ctrl, delete uit doen. hulp gezocht graag....
Laatste reactie door -lol-, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik wil graag Nascar Inside Line voor de ps3 kopen, maar wat is nu het goedkoopst: In Nederland bestellen voor iets meer dan 40 euro en dan verzendkosten, of vanuit Amerika bestellen? Ik heb hier geen ervaringen mee en ik weet ook geen Amerikaanse, Candadese gamesite's. Ik hoor het wel. Gr
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Goedemorgen, Ik zie dat de nieuwe Nintendo Switch Lite console binnenkort wordt uitgebracht. https://nl.ign.com/nintendo-switch/115671/news/nintendo-switch-lite-offi... Slechts één vraag, kunnen we doorgaan met jailbreak Switch lite met o?
Laatste reactie door Moonreine, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
als ik moh wil spelen krijg ik een melding dat ik nog wat moet installeren (physx) maar als ik dat wil instaleren krijg ik steeds deze melding http://s122.photobucket.com/albums/o271/arieos/?action=view¤t=untitled-4.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hey, Hieronder zie je een plaatje van Robben in FIFA 08. Zoals je ziet, is zijn rugnummer ver uit elkaar. Dat moet een 11 voorstellen. Mijn vraag is, hoe krijg ik zulke rugnummers dicht bij elkaar. Ik heb alles met Creation master geprobeerd, maar niks lukte. Jullie enig idee?
Laatste reactie door PES2008, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey, tja daar ben ik weer... Na een hoop getob kwa software of r4igold... (nepkaart) Ben ik het nu écht beu! Ik wil een andere die wel update's heeft regelmatig. Ik lees veel goede berichten over een acekard2i, m3i,dstt supercard... maar ja door de keuzes weet ik het niet meer... Ik speel/zou willen spelen, kingdomhearts, puzzelspelletjes/zoek etc Ben benieuwd
Laatste reactie door ferrariking,