Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
vga switcher
door Maserati- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey ik heb geleerd van een ander forum dat ik als ik xbox op me lcd monitor wil aansluiten een vga switcher nodig heb,,, omdat me monitor geen 2 uitgangen heeft waar ik zowel die van xbox en pc op kan aansluiten.. mijn vraag is in welk winkel kan ik die nu halen en wat is de prijs ongeveer voor zon ding? en hoe werkt het.. alvast bwdankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo ik heb zojuist age of empires 3 gedownload en geinstalleerd enzo maar nu start ik hem op en heb ik de taal op frans ofzo staan maar hoe kan ik hier een engels/nederlands taal pakket voor krijgen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ESR hoe werk het en hoe kraag ik het aan de gang snap er niet van ? heb net snes aan de gang O0 Post Merge: februari 10, 2009, 05:47:47 pm ik ben zo dom gelukt ;D slotje maar
Laatste reactie door ferrariking, -
Assassins Creed
door repoc- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hey ik heb assassins Creed gedownload en heb drna dus de crack nodig maar ik weet niet meer precies hoe dat werkt kan iemand dat uitleggen? alvast bedankt
-
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
O.a. de spellen Fifa 11 en My Sims Sky heroes werken niet meer op een DSTT (iig niet op een NDS lite). Nu heb ik gelezen dat DSTT geen nieuwe firmware meer update. Met welke kaart kan ik deze spellen wel afspelen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen, ik heb resident evil 5 gedownload,geinstalleerd en gecracked. het viel me al op dat de install in het japans was,maar had het toch maar geinstalleerd. toen ik het speelde zag ik dat de helft van de tekst in het japans was! heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door robertvg, -
gebruikshandleiding
door eddd3- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo weten jullie waar ik de gebruikershandleiding van formule 1 2007 kan downloaden? want ik kan hem niet vinden later eddd3
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Mijn zoon heeft een r4i kaart heb net nieuwe software erop gezet R4iLS_R4_V1.24 engels. Heb kaartje geformarteerd. Maar hij blijft op Loading staan. Kingston sdc4/4gb. Wie kan me helpen? Remko
Laatste reactie door daantje12565, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb nu Flatout ultimate carnage, maar daar moet je dus hoogspringen maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand die het wel weet? P.S Ik heb flatout dus op de pc. Gr. Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb far cry 2 succesvol gedownload. Alles uitgepakt met 7-zip. Ik mount de iso met deamon tools. Maar als ik dan 2x op setup klik gebeurt er helemaal niets ... hier een afbeelding van de bestanden: [img width=487 height=20]http://img293.imageshack.us/img293/nieuweafbeeldinglo5.jpg/1/w487.png
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
help.. ik heb een groot probleem... mijn pc wil geen grote moderne spellen meer draaien hij draaide eerst call of duty 4, gta sa, settlers 6. alsof het niets is,,, maar nu geeft ie elke keer de melding dat het programma gestopt is met werken ... bij al deze spellen,, ik heb al geprobeerd de spellen opnieuw te instaleren maar zonder resultaat, ik had er een no-cd crack overheen geplakt maar later ging ik gewoon met de dvd(dus niet gedownload) proberen... zonder resultaat,, iemand een idee wat het kan zijn ? :-\
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Dochter heeft een DS i XL met een R4 SDHC Dual-core 2017 kaartje erin. Een aantal spellen deden het niet. Scherm bleef op zwart of wit staan. Ik heb de firmware van de DS geupdated en op de site van R4 (volgens mij) de laatste firmware van het kaartje gedownload. hoogste versie was die van 2018. Een aantal spellen doen het weer maar alsnog een hele lijst niet. scherm gaat na het laden op wit of op zwart. Wat heb ik gedaan: - alles van het kaartje op de laptop gezet. - kaartje Fat 32 geformatteerd. - gedownloade firmware op het kaartje gezet - Spellen terug gezet - nadat ze het niet deden heb ik van die spellen de SAV-bestanden ve…
-
multiplayer functie in fifa 2006
door Gast waelrahman- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey, heb fifa 2006 zojuist gedownload. Alleen de multiplayer functie werkt niet. Ik krijg telkens de melding 'rapport verzenden'. Op school werkt alles wel (ook gedownload). Heb ik misschien een speciale crack nodig voor de multiplayer functie?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
help!! Ik heb dus een tijdje geleden via marktplaats een Nintendo dsi met R4 kaart gekocht. Helaas is tijdens het instellen van de nintendo de nintendo geüpdatet omdat hij op het WiFi netwerk kwam. Hij staat nu op versie 1.4.5E. Zodra ik nu de R4 kaart erin doe en aanklik geect hij een Error aan. De nintendo is al geformatteerd maar hij blijft op deze versie staan. Ook is de sd kaart van de spelletjes helemaal geformatteerd en er is nieuwe software opgezet. Helaas doet de R4 kaart nog steeds de foutmelding.. Is dit nog op te lossen of moet ik een nieuwe R4 kaart kopen?
Laatste reactie door William1, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
Weet iemand misschien een goede (download) site om cracks mee te downloaden?
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
ej jongens ik heb net Battlefield 2 Gedownload en Geinstalleerd en Crack erop gezet maar als ik de game start word de beeld even zwart ??? en kom ik weer op mijn bureaublad en verder gebeurt er niks :-\ kunnen jullie mij misschien hiermee helpen O0 alvast bedankt
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik was aan het denken op WOW op een Private Server te spele, maar ik zag bij de servers dat er bij de populairste servers rond de 2000 spelers online waren. in een gigantische wereld van WOW is dit toch heel erg weinig? en lijkt het bijna een spelerloze wereld? of heb ik het nou fout? is er iemand hier emt ervaring op een WOW PS? is het de moeite waard als je met veel spelers samen wilt spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door Dark Legend, -
Gears of War
door walter1988- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi mensen, Ik heb Gears of War gedownload, maar telkens als ik dit spel speel (zo'n 10 min) dan valt hij uit. Ik heb windows Vista, en eigenlijk voornamelijk deze problemen met de zogenaamde Games for Windows spellen. Hiermee bedoel ik dus spellen waarmee ik in kan loggen met een of andere live id... De crack die erbij zit is denk ik wel goed, dezelfde als op www.gameburnworld.com. Maar al deze spellen, (Gears of War, Kane & Lynch: dead men), en nog wat meer, vallen dus op dezelfde manier uit. En ik weet niet waarom.... zwaar klote dus. Als iemand van jullie mij hiermee kan helpen, graag ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door walter1988, -
Yoo, Ik heb onlangs een spel gedownload, namelijk battlefield 1942.. Maar hoe moet ik deze game instaleren?? Als ik naar de downloadmap ga (documenten>downloads>BF1942) dan zie ik 2 mappen: Disk 1 en Disk 2. Als ik naar Disk 1 ga zie, staat er: BF1942_1.xmd en BF1942_1.xmd.. Ik heb de .exe al gedownload.. Daemen tools en poweriso heb ik ook. Wat moet ik doen? MVG, shahab
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo heb probleem met deze spel geen beeld ik heb windows7 64 bits
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb NO$GBA gedownload maar ik moet steeds de settings opnieuw instellen als ik hem opnieuw opstart, Ook als ik op save settings heb geklikt. Kan ik trouwens ook met Wi-Fi op m'n pc? En,, hebben jullie misschien een site om nd spellen te downloaden? Dankuu
Laatste reactie door Deeeemy,