Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
elke keer als ik call of duty 4 mp start krijg ik een fout(iw3mp.exe)maar sp werkt prima kan iemand mij helpen met dit probleem alsvast bedankt Edit: en het is geen gedownloade versie Edit mod: voortaan de verander knop gebruiken
Laatste reactie door JStyle, -
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 1,8k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Wanneer ik hem wil installeren zegt hij dat hij een CD key nodig heeft. Ik heb al tientallen CD keys geprobeerd, maar geen 1 lijkt te werken
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik begrijp er helemaal niks van. :-[ hoe kan je allemaal je wii ombouwen. 1.hardmod 2.softmod 3.sunmod (http://www.ombouw-wii.nl/ombouwenvanwii.html is dat zo? ik wil mijn wii sunmodden of hardmodden. ik ga niet softmodden. welke kan ik beter doen? alvast bedankt :
Laatste reactie door bilal4, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb de spellen gtr 2 en CoD(call of duty) voor de pc gedownload, maar bij gtr 2 vraagt hij een serial die niet hetzelfde is als die je gebruikt bij het instaleeren en bij CoD zegt hij dat de key al in gebruik is. iemand een oplossing? bvd
Laatste reactie door appelsap, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
m3 real
door r4dioactivity- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb na een lange tijd zoeken een firmware gevonden die werkte op mijn m3 real. Alleen nu zijn er spellen die een hogere firmware nodig hebben. Als ik de nieuwste firmware erop zet lopen alle spellen vast bij het opstarten. Weer iemand hier een oplossing op?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo mensen, vanmiddag heb ik een harde schijf gekocht voor mijn xbox360:D wil nu alleen spellen downloaden, kan ik dit ook via mijn pc? en dan op mijn hdd zetten of kan dit niet? graag jullie reacties:D gr. manfred
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb de razor versie van gta 4 gedownload ik heb hem geinstaleerd crack geplakt. maar als ik hem opstart zie ik eerst razor in mijn beeld staan dan komt er een zwart beeldje en komt er te staan: GTA IV FATAL ERROR:RMN40
Kat in de zak bij makro
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Deze week was de psp go met 10 spellen(is overal) in de aanbieding bij de makro voor maar 141,61 euro, dus ik dacht: Die neem ik mee, had nog net geluk, ik had de laatste. Kom ik thuis en registreer ik hem: Blijkt dat de psp al eerder is geregistreerd en dus krijg ik de spellen niet. Ik ga vanmiddag/vanavond terug, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik wil graag de psp, maar niet als ik er geen spellen bij krijg, kunnen zij(bij de makro) daar dan wat aan doen zodat ik toch die spellen kan krijgen? Niels
Laatste reactie door Rikkert., -
[DS] R4 op DSi XL?
door dampie- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoi... Volgende maand krijgen m'n beide zoontjes een dsi-XL voor de verjaardag.. Nu heb ik getwijfeld om een gewone dsi te kopen of een XL.. Al mijn vrienden hebben een dsi met R4 maar hoe zit dat nu met een XL en hoe werkt het precies..heb begrepen dat dit niet gaat lukken met een gewoon R4 kaartje ( kan ik bijvoorbeeld gewoon spellen van FTD downen of zijn hier weer andere sites voor, hoe gaat dat met flashen, wat moet ik nog meer doen voordat ze aan de gang kunnen met bv. 35 games op een kaartje enz. enz. :-[..) Grtzzz Dampie
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Waar kan ik een gratis songpack downloaden voor GH3 op de Wii?
Laatste reactie door Bart', -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Alleen keer alles ik speel krijg ik dit: http://foto-uploaden.nl/img2/o78efp0.jpg Ik word er gek van wie kan mijn helpen? en dan in alle private server
Laatste reactie door kipneck, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Heeyy,, Als ik mijn Xbox360 Laat ombouwen Houd ik dan mijn fabrieksgarantie ??? Alvast Bedankt Roeland O0
Laatste reactie door roeland, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Beste leden, Ik heb een eigen gameserver hij is gehost bij een bedrijf. Namelijk een CoD4 gameserver 24 slot (zie mijn sig voor meer info). Maar ik wil graag dat er veel mensen op kunnen gamen. En niet iedereen heeft een legale CoD4 key. Heeft iemand ergens een tutorial hoe je zo'n gameserver een cracked server maakt. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoe kan ik skins op mijn nds zetten groetjes jorn !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatste reactie door downloadfreak, -
Weet iemand misschien een goede (download) site om cracks mee te downloaden?
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hallo kan iemand me helpen ik wil graag gold voor gaia online of een account ik hoop dat iemand me kan helpen dank u als je me helpt
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
ESR hoe werk het en hoe kraag ik het aan de gang snap er niet van ? heb net snes aan de gang O0 Post Merge: februari 10, 2009, 05:47:47 pm ik ben zo dom gelukt ;D slotje maar
Laatste reactie door ferrariking, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb al jaren een externe HDD met spellen aan m'n Wii zitten. Dit heeft al die tijd perfect gewerkt. Nu ziet de Wii ineens de HDD niet meer. Ik zie het lampje van de HDD ook niet meer branden HDD doet het verder wel perfect. Er staan xbox360 spellen op, die doen het perfect en lampje van HDD brand dan. Ook staan er films op en zodra ik hem aan de tv doet, doen die het ook perfect. - Er is het afgelopen jaar NIETS veranderd aan de Wii of HDD . Dus geen games of films toegevoegd of verwijderd. - kabel van Wii naar HDD is vervangen. - op de Wii staat USB lader - stekkers zijn eruit Enigste optie is dat 1 van de kinderen per ongeluk…
Laatste reactie door Damay77, -
GRID controller
door steffris- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb voor mijn neefje Grid gedownload. Hij wil het spelen met zijn Logitech Rumplepad II controller, maar kon nergens vinden waar je in kunt stellen dat je met een controller wil spelen, ik heb ook gekeken maar het staat nergens bij opties, je kunt alleen het toetsenbord veranderen. Weet iemand hoe je het kunt instellen?
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo ik kan het spel niet instaleren
Laatste reactie door Phairdy, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een game (harry potter en de orde van de feniks) gedownload via mininova en hem op een dvd-r gezet. Daarna heb ik het spel geïnstalleerd. Dit verliep allemaal goed, tot ik het spel wilde starten, wat niet lukte omdat hij het bericht geeft: "Onjuiste dvd geplaatst. Plaats de originele dvd." Nou is mijn vraag: Is er een manier om het spel toch te kunnen starten zonder de originele cd-rom te moeten kopen?
Laatste reactie door inekea, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hey mensen, ik wil graag de 7th division: plague of the zombies server spelen maar na een tijdje krijg ik deze melding. wat moet ik doen? :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz,