Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje.. laat ik nou gister op het idee komen om pro cycling manager 2007 te downloaden.. Ik wist dat er in 2006 een starforce beveiliging opzat, ik ben er nu dus achter dat die ook op die van 2007 zit.. nou is mijn vraag: Hoe kan ik starforce omzeilen/verwijderen zodat ik gwoon pcm 2007 kan spelen? Ik weet er niet zoveel van af dus ik heb het liefst een zogenaamde ''jip en janneke uitleg'' alvast bedankt, Bas
Laatste reactie door Bassie90, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje …
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 6.1k weergaven
Hallo, Ik dacht ik ga maar weer eens PCM spelen nieuwe patches miss is het beter maar tot mijn spijt moet ik zien dat ik nu helemaal niet meer kan opstarten omdat ik geen crack kan vinden van de patch iemand die hier al een crack voor heeft gevonden wil die deze dan snel posten. Groetn van Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
Heeft iemand al een torrent van cycling manager 2008 gezien?
Laatste reactie door JStyle, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
gegroet ik heb het spel een hele tijd geleden reeds gedownload, onlangs besloot ik het weer eens te spelen, en ik blijf het al een tijdje terug spelen, er is echter één vreselijk irritant probleem: telkens als ik renners heb geselecteerd, en dus naar de volgende pagina zie waar je de gegevens van het parcours ziet (zoals afstand, waar er tussensprinten zijn, e.d.) is er ook telkens een kaart, met de eventuele beklimmingen of kasseien op aangeduid, dit zie ik echter niet, ook tijdens de wedstrijd als ik de kaart wil bekijken zie ik een allesbehalve vollediige, correcte kaart. 1) ligt dit aan de crack? 2) hoe los ik het op alvast bedankt voor jullie hulp
Laatste reactie door dylaniii, -
Specificaties: Release Date:18 juni 2010 Multiplayer elementen: ja Platform: PC en PSP Uitgever: Focus Ontwikkelaar: Cyanida Systeemeisen: Processor: Pentium 4 2.2 Ghz of Athlon XP 2800+ geheugen: 1 GB of RAM op een Windows XP of 2 GB op een Windows 7 computer Video kaart: Nvidia GeForce 6600 of ATI Radeon X700 of better with 128 MB RAM Vrije ruimte op Harde schijf: 6 GB Over Pro Cycling Manager In Pro Cycling Manager 2010 staat je aan de leiding van een wielerteam. Je moet er voor zorgen dat de trainingsschema’s in orde zijn, het juiste p…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Via Daemon Tools Pro kan ik Pro Cycling Manager spelen zonder ik de "echte" cd nodig heb, maar binnen 11 dagen vervalt Daemon Tools Pro, wat moet ik doen zodat ik toch nog Pro Cycling Manager kan blijven spelen?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Beste mensen, Ik wil met PCM 2010 een eigen ploeg maken, dat kan en is heel makkelijk alleen de shirts daar zijn echt lelijk. Ik zou is willen weten of het mogelijk is dat je ergens shirts kan downloaden? Of een manier om ze zelf te maken. Mvg. JStyle
Laatste reactie door Markey54, -
[table] [th] Pro Cycling Manager 2012 [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC, Xbox, Playstation[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]http://www.procyclingmanager.com/[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Strategie en Management[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]http://www.procyclingmanager.com/[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]Focus Home Interactive[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]Juni 2012[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Nog niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Multiplayer Elementen:[/td2][td2]Aantal spelers online: 20[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Ontwikkelaar:[/…
Laatste reactie door jfmsande, -
- 6 reacties
- 7.5k weergaven
[table] [th] Pro Cycling Manager 2013 [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC, Xbox, Playstation[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]http://www.procyclingmanager.com/[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Strategie en Management[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]http://www.procyclingmanager.com/[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]Focus Home Interactive[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]Juli 2013[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Nog niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Multiplayer Elementen:[/td2][td2]Aantal spelers online: 20[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Ontwikkelaar:[/…
Laatste reactie door Blunders, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
People, ik heb een probleem met pcm 2009. Ik heb de torrent gedownload, hem geinstallerd en de crack gekopierd naar dezelfde map als waar het spel stond. Als ik heb opstart lijkt hij het even te doen, maar dan komt het volgende bericht: 'Pro Cycling Manager has stopped working' Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit op kan lossen? Bij voorbaat dank!
Laatste reactie door Marciej123, -
Pro Cycling Manager: Season 2011 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB 1 2 3 4 5
door robbinjerusalem- 123 reacties
- 129.4k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]23 juni 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Playstation 3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Sport en Strategie en Management [/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Focus Home Interactive[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]OS: Windows XP SP2 / VISTA SP1 / 7 Processor: Pentium4 2,2GHz / AthlonXP 2800+ or higher RAM Memory: 1024 Mo (XP) / 2048 Mo (Vista) 3D Graphics Card: Nvidia GeForce 6600 / ATI Radeon X700 or higher, 128Mo, DirectX 9.0 and Shaders 2.0 compatible DVD-ROM: 2X Drive Hard disk space: 6Go Sound Card: DirectX 9.0 compatible [/td] …
Laatste reactie door DeeTeffe, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey, Ik heb sinds kort PES2010.. Alleen, ik heb het nu wel een beetje gehad met die messi's en Ronaldo's enzo Hoe kan ik mijn eigen poppetje/karakter er in zetten? Ik heb er al een aangemaakt bij bewerken en dan speler en dan kun je er een aanmaken.. Bij FIFA10 kun je je karakter zodra je hem gemaakt hebt een club geven.. maar BIJ PES2010 niet? Hoe zet ik mijn Karakter in bijv. Inter Milaan? Oja, EN hoe zet ik van die mods (voetbalschoenen) in het spel? Mvg Pmixer
Laatste reactie door C.K7, -
- 10 reacties
- 7.6k weergaven
PES 2010, de fans weten natuurlijk dat het spel woensdag uitkomt en ik was ook wachtende op het spel. Tot mijn grote verbazing zei een vriend dat hij het spel al had en al lekker aan het spelen was. Ik ook torrentje gedownload en jawel hoor het is de goede! ik zal jullie even uitleggen hoe je bij de juiste torrent komt; Type bij google in Torrent Pro Evolution Soccer 2010 en dan kies je die van de website van extratorrent met dit als omschrijving: Pro.Evolution.Soccer.2010-RELOADED-tracker.BTARENA.org.iso torrent veel succes iedereen... Crack alles zit er bij! ik ben al lkkr aan het spelen:)
Laatste reactie door Wous, -
Pro Evolution Soccer 2011 / PES 2011 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB 1 2 3
door Freddytje- 68 reacties
- 18.7k weergaven
Release datum: Vierde kwartaal 2010 Multiplayer modus: Ja Platform: PC, Xbox 360, PlayStation 3 (Wii, PS2, PSP) Ontwikkelaar:Konam Uitgever:Konami Systeemeisen: Pro Evolution Soccer 2011 is een volstrekt ander spel dan de 2010-versie. Leg de games naast elkaar en je ziet nauwelijks overeenkomsten. De oude PlayStation 2-basis is eindelijk helemaal verdwenen. De enige duidelijke gelijkenissen die we zagen waren de spelers, die ongeveer hetzelfde ogen als vorig jaar, en de in-game hud, zoals de radar en het menu voor de herhalingen. Dat zijn geen wereldschokkende zaken, ma…
Laatste reactie door Mynami, -
- 9 reacties
- 3.7k weergaven
hallow wie heeft er pro evolution soccer 5 of wie heeft een een link voor pro evolution soccer 5 voor de pc om te downloaden ik wil hem heel graag dus help me aub groetjes ricardo
Laatste reactie door GHIPHOP, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb een vraagje Ik heb dus PES 6 gedownload en nu wil ik graag online ermee kunnen spelen. Maar het probleem is als ik online wil spelen vragen ze om een password die password kan je krijgen bij een site van pes 6 door middel van je serial number in te voeren. maarja.. ik heb geen orginele serial number weet iemand of er een crack ofso bestaat?? in ieder geval bedankt Achgoku
Laatste reactie door Wesley, -
Pro Evolution Soccer 6 online?
door Gast jaapy22- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo topic naam zegtt het al, ik wil graag PRo evolution soccer 6 online spelen, heb 'm gedownload. Kan verbinding maken, dan staat me serial key al in en vragat hij om wachtwroord, snap niet wat hij bedoeld, mensen wat moet ik doen? patch downloaden of?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 5.2k weergaven
Hey, als ik PES 6 wil installeren vraagt hij een serial key, weet er iemand één, of waar ik er één kan vinden? Alvast bedankt! Heb er één gevonden...
Laatste reactie door dikken, -
- 8 reacties
- 2.9k weergaven
Kan iemand mij helpen aan het spel pro pinball the web ik ben het kwijtgeraakt na een systeem crash
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb net weer een spel gedownload, en ik zit weer met een probleem: Het zijn 2 iso's die ik heb gemount en geinstaleerd, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik steeds een eror terwijl ik volgens de "handleiding" een balkje moest krijgen met een wit balkje waar ik een code in kon typen, weet iemand misschien hoe ik de spel draaiende krijg?
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 3.4k weergaven
ik heb met 2 spellen een probleem met het afspelen er van. (black and white 1 en mechwarrior 4) ik heb ze allebij geinstaleerd maar als ik ze wil afspelen vraagt ie om de juiste cd. wat moet ik nu doen ik gebruik deaomon tools en alcahol 120 heb ik ook al geprobeert..
Laatste reactie door sassert, -
- 7 reacties
- 2.6k weergaven
beste mensen, ik heb assasins creed gedownload. het was de torrent uit het populaire game torrents topic. het spel doet het opzich goed. maar meestal als ik een missie krijg hoor ik de mensen niet praten. of soms een woordje. maar de muziek doet het wel gewoon. is hier mischien een fix voor? of kan ik hem patchen? bij voorbaat dank.
Laatste reactie door kipneck, -
probleem bij civilization 4 starten
door Gast kwt- 7 reacties
- 5.7k weergaven
Ik heb het spel civilization 4 gemount, maar telkens als ik de game wil opstarten krijg ik de melding Kan entrypoint van procedure_binkshouldskip@4 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll Ik heb de crack gebruikt maar het wil niet starten. kan iemand me helpen?