Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb Counter strikie 1.6 gisteren gedownload met behulp van een filmpje van youtube. Nu wil ik met mijn broer spelen op zijn laptop en ik op de vaste PC dus LAN. Maar ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen ik heb gelezen dat dit kan met hamachi. En ik heb deze tutorial gebruikt: http://tutorial.destralak.info/,maar ik zie in counterstrike nergens iets over lan instellingen. Kan iemand mij AUB helpen.
Laatste reactie door filkill, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Ik heb onlangs mijn Xbox 360 laten ombouwen, en heb middels een gebrande schijf van de ombouwer zelf gezien dat hij werkt. Ik heb laatst Fifa 09 gedownload voor de Xbox, en alles perfect uitgevoerd zoals ook in dit forum beschreven staat. (Uitpakken met winrar, branden met Alcohol op laagste brand snelheid op verbatim +r schijf enz.). Echter, als ik de schijf erin doe, zegt de Xbox dat de schijf dirty is en dat ik hem moet schoonmaken. Het ligt niet aan vuil ofzo op de schijf, want het zijn gloednieuwe dvd's.. Heeft iemand anders ervaring/oplossing betreffende dit probleem, hoor ik het heel graag! Gr, Jefferson.
Laatste reactie door Michiel, -
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb laatst het spel Virtua Tennis 3 gedownload. Ik moest de crack installeren nadat ik aparte schijf heb moeten maken. Gemount ofzoiets (Dit is wel allemaal gelukt.) Er stond dat ik de crack moest kopieren en toen moest plakken in map van het originele bestand(Sega)blablabla. Dit heb ik ook gedaan. Alleen het was dus de bedoeling dat hij het erna deed. Maar toen drukte ik op play en toen zei hij nog steeds: Please insert CD-Rom.... Hoe kan ik dit spel laten werken. Ik wil het heel graag spelen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door koekie, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
welke oorlog speel kan ik met een JOYSTICK :peace: :peace: :peace: :peace:
Laatste reactie door Killer0101, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Ik speel al een tijdje fifa 11 op de ps3, maar nu ik vandaag weer speelde en ik keek bij mij spelersopstelling stonden daar, in het midden 2 oranje bolletjes(van de doelmannen), terwijl dit eerder middenvelders waren. Deze "spelers" heten allebei 10 en hebben een algemene score van 1424758. (ik heb ze niet gekocht) In de wedstrijd zelf zijn ze wel weer de normale spelers, alleen dan doet een andere speler die in de opstelling staat niet mee, bij mij was dit de aanvaller. Ook was mijn gemiddelde teamscore 80 nu is dat 75 terwijl ik dezelfde spelers heb opgesteld. Ik vind dit vreemd want elke keer als ik die spelers wil verplaatsen uit mijn basisopstelling dan loopt het sp…
Laatste reactie door mushke, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoe kan ik opslaan met dirt 2?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een omgebouwde gamecube (er zit een chip in en er passen normaal formaat DVD's in) Ik ben nog een leek op dit gebied en mijn vraag is het volgende. Hoe kan ik originele games kopieren? Tevens wil ik games downloaden en branden maar hier snuffel ik eerst wel door het forum heen want hier staat wel het een en ander over bescreven denk ik. Bij voorbaat dank Bart
Laatste reactie door BVANWAL, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoe kan je games op je ipod video stoppen
Laatste reactie door kustike, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb Auto's in GTA San andreas gezet met SAMI, dus ik wil GTA opstarten en dan blijft ie hange bij t laden :-[ :geheim: Kan iemand me AUB helpen dank alvast, Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Als ik dit spel probeer te spelen, krijg ik een zwart scherm. Diverse IOS heb ik geprobeerd, maar nog steeds zwart scherm Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Robin01, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik loop me gek te zoeken naar een crack voor 2.7.7 van world adventures, en ook high-end lot stuff 3.3.11. Ik kan het maar niet vinden. Weet iemand het??
Laatste reactie door gdscei, -
The Settlers 7
door katoenman- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb afgelopen week The Settlers 7 gedownload van razor 1911, de game opstarten werkt wel maar als ik eenmaal een missie wil spelen doet het spel raar, zoals te zien is in de bijlage. Volgens mij licht het aan het videogeheugen, want het groene balkje loopt niet tot het aanwijs-pijltje. Wat zou ik hier aan kunnen doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik setup geinstalleerd en heb ik de crack in de map gekopieerd maar nu krijg ik nog steeds dit probleem(zie plaatje) Wie kan mij helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robbert, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Beste dukenleden, Ik heb gisteren een maand pirates of the burning sea gekocht, maar nu heb ik het volgende probleem het programma steam die de game download en waarmee je hem zou moeten kunnen spelen geeft de volgende melding: You must have administrator privileges to run station launcher. wat moet ik nu doen? mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
yu ik heb team fortress 2 gedownload maar als ik kijk bij de spellen van steam staat tf 2 er niet bij en als ik op het spel zelf doe server zoeken dan zegt hij steam beta moet zijn geactiveerd om de functie servers zoeken te gebruiken
Laatste reactie door onestar, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hey, ik heb vragen over ragdoll masters: hoe kan ik andere muziek in het spel zetten? en ik wou graag andere skins enzo voor het spel(ik heb ook een site gevonden met mods http://forums.ragdollsoft.com/viewtopic.php?t=2158 ) maar ik weet niet hoe ik het moet gebruiken.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik heb dune 2000 gedownload, maar hij zegt dat het systeembestand niet geschikt is voor MS-Dos en microsoft windows toepassingen. ( C:\windows\system32\autoexec.nt ) ik wil dit spel heel graag spelen help me please :-\
Laatste reactie door Razor, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, er is een probleempje met het spelen van een spel op de laptop, laatst rainbow six vegas gedownload, en gespeeld, maar er achter gekomen dat wanneer ik het spel speel, ik gewoon goed geluid heb, alleen wanneer de mensen beginnen te pratenin het spel, hoor ik dat niet, dus gedacht, dat zal wel aan het spel liggen, ( gedownloade versie ) nu ook nog gta SA gedownload, daar is dat precies het zelfde, wanneer er bijv. een telefoon gesprek is, zie ik wel ondertiteling, maar hoor ik ze niet praten, verder geluid doet het wel gewoon goed, hoe kan dit? bedankt.
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb Saints row 2 gedawnlaod i had hem geinstaleert en toen ik in menu kwam as nog alles normaal ik ging in game toen zag ik dat de pooptjes wit enz waren :S:S kei raar kijk pic Mijn systeem : Intel® Core2 Duo CPU T5870 @ 2.00GHz 2.00GHz, 2.86 GB of RAM Physical Address Extension Post samenvoeging: januari 09, 2010, 21:51:08 pm alles up to date en ook windos update Post samenvoeging: januari 09, 2010, 21:53:10 pm 1/9/2010, 12:50:12 Machine name: MAKAVELI-8399C3 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090804-1435) Language: English (Regional Setting: English) Syst…
Laatste reactie door Maartenn, -
Punkbuster
door Thijsss- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Halle iedereen, Ik heb een vraag over Punkbuster. Ik speel Call of Duty via 'The all seying eye'. Hij heeft het altijd gedaan maar nu wordt ik gekickd van de server door Punkbuster. Wat kan ik hier tegen doen? Thijs.
Laatste reactie door Thijs, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb NFS carbon gedownload en ik heb een crack gebruikt, maar wanneer ik het spel open heb en op een toets druk gaat het spel digt > >:(en krijg ik dit: [modbreak=Door DukeN] Topic en topic titel aangepast i.v.m. drukke letters (kleur) en bold [/modbreak]
Laatste reactie door Heisenberg, -
DS Game Maker
door jelmer11- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, ik heb vandaag DS Game Maker 4.9 gedownload van dsgamemaker.com Nou doet hij het goed, alleen als ik mijn game wil testen of opslaan krijg ik een foutmelding. Moet ik er misschien nog iet bij downloaden? Alvast bedankt PS Het ligt niet aan mijn game, een al bestaande game die al af is doet het ook niet
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, een hele tijd terug (meer dan 1 jaar) wou ik een spel spelen, deze vereiste echter games for windows live. Helaas deed deze het niet, elke keer als ik hem probeerde op te starten zei hij "Een vereist windows-onderdeel is uitgeschakeld op je computer. Wil je leren hoe je dit probleem kunt oplossen?" Met daar onder 2 knopen: annuleren en probleem oplossen. Probleem oplossen bracht mij slecht's naar de microsoft site op een pagina waarbij vermeld werd dat ik tegen een fout was opgelopen. Lekker nuttige info... Nu heb ik laatst bioshock 2 gedownload. En ja hoor, het vereist gfwl. Helaas heb ik nu nog steeds dezelfde error. Ik heb al meerdere keren ge-uninstall…
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, als ik op fifa manager 11 zit stoppen sommige spelers, en dan kan ik ze niet kopen. echt irritant. weet iemand hoe ik dat kan veranderen? misschien in de editor? please help me
Laatste reactie door Markey54, -
DS Spellen
door perfect- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Heey mensen !! Ik wil graag leren hoe je DS spellen moet downloaden en hoe je de spellen op je DS kunt krijgen. Kan iemand mij hier bij helpen met een duidelijke uitleg ??? zou fijn zijn! Groetjes!
Laatste reactie door Vico,