Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Wie heeft Counter-Strike Source en heeft zin om tegen mijn te gaan gamen. wat heb je nog. dit : http://www.filefactory.com/file/ag8bg59/n/STEAM_HACK_rar en steam : http://store.steampowered.com/ 1.Eerst instalie je steam ik denk wel dat jullie weten hoe dat moet. 2.Dan sluit je steam. http://foto-uploaden.nl/img2/bik3eh5.jpg 3.Dan pak je steam hack uit. [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/zeev273.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/zeev273.jpg 4.Dan open je de map en zet je het neer waar steam in staat. [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/bd23c77.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/bd23c77.jpg 5.Dan klik je op S…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hee allemaal. Ik zit met een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb een Nidento dsi gekocht voor de vriendin. Nu wil ze allemaal spelletjes hebben en heb ik een TTSDi kaart gekocht en een micro sd kaartje. Hierop zet ik de spellen die ik gedownload heb en kan ze die spelen. De 2de keer als ze het opstart loopt heel de DS vast. Als ik dan de spellen eraf gooi en er weer opzet kan ze weer spelen. Ik heb elk forum gehad en ik weet even niet meer waar ik nog kan zoeken. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen met dit probleem. Niels
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met Steam. Telkens als ik het probeer op te starten krijg ik een foutmelding. Iemand een idee wat dat kan zijn en hoe ik het kan fixen? Ik ben echt niet zo’n techneut, dus alle hulp is welkom! Bedankt alvast! TechGuru99 Hey GamePeter! Dat is echt vervelend! Die foutmeldingen kunnen door verschillende dingen komen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Herstart je computer: Dit klinkt simpel, maar vaak lost dat gewoon veel op. Steam opnieuw opstarten: Sluit Steam volledig af via de taakbeheerder en start het opnieuw op. Control…
Laatste reactie door gamer12, -
The Settlers 7
door katoenman- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb afgelopen week The Settlers 7 gedownload van razor 1911, de game opstarten werkt wel maar als ik eenmaal een missie wil spelen doet het spel raar, zoals te zien is in de bijlage. Volgens mij licht het aan het videogeheugen, want het groene balkje loopt niet tot het aanwijs-pijltje. Wat zou ik hier aan kunnen doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb laatst RS:Vegas gedownload en vind hem wel vet. Weet iemand hier een goede crack/programmaatje/serial waarmee ik online kan, want ik moet een serial invoeren die ik niet heb...
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hallo mensen. ik heb zonet gta iv en deamon tools gedownload, en heb daarbij een handleiding gebruikt van dit forum. Maar als ik dan bij deze computer kijk, en verder wil, krijg ik dit: ik heb beide opties meerdere keren geprobeerd, maar er gebeurd niets bij deze opties. ik heb deze torrent gedownload: [gmod]Links plaatsen naar directe download is niet toegestaan[/gmod] wie kan mij helpen? Mvg. Jan Sjoerd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
[DS] R4 op DSi XL?
door dampie- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoi... Volgende maand krijgen m'n beide zoontjes een dsi-XL voor de verjaardag.. Nu heb ik getwijfeld om een gewone dsi te kopen of een XL.. Al mijn vrienden hebben een dsi met R4 maar hoe zit dat nu met een XL en hoe werkt het precies..heb begrepen dat dit niet gaat lukken met een gewoon R4 kaartje ( kan ik bijvoorbeeld gewoon spellen van FTD downen of zijn hier weer andere sites voor, hoe gaat dat met flashen, wat moet ik nog meer doen voordat ze aan de gang kunnen met bv. 35 games op een kaartje enz. enz. :-[..) Grtzzz Dampie
Laatste reactie door Zombymario, -
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 1,9k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.
-
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
ik zoek de ikea woon accessoires van de sims 2, de ikea interieur accessoires v.d. sims 2, kerst accessoires v.d sims 2, villa en tuin accessoires v.d sims 2 en dan nog het uitbreidings pakket appartement leven v.d sims 2... ik ben ze al zoooo lang aant zoeke ma vind ze nergens of wel vind ik ze maar dan is dat zo een hele lijst erbij... kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door gangstermo, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb Counter strikie 1.6 gisteren gedownload met behulp van een filmpje van youtube. Nu wil ik met mijn broer spelen op zijn laptop en ik op de vaste PC dus LAN. Maar ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen ik heb gelezen dat dit kan met hamachi. En ik heb deze tutorial gebruikt: http://tutorial.destralak.info/,maar ik zie in counterstrike nergens iets over lan instellingen. Kan iemand mij AUB helpen.
Laatste reactie door filkill, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
hallo weet imand waar de code godmode in moet tippen Bedankt
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Via Daemon Tools Pro kan ik Pro Cycling Manager spelen zonder ik de "echte" cd nodig heb, maar binnen 11 dagen vervalt Daemon Tools Pro, wat moet ik doen zodat ik toch nog Pro Cycling Manager kan blijven spelen?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey beste mensen Ik heb een vraagje ik download nu al een tijdje xbox360 games maar dan wel allen de PAL games, kan ik ook de NTSC downloaden ?. Vriendelijke groet john
Laatste reactie door boekema, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb overlord 2 geinstalleerd heb de crack in het mapje gezet met daemon tools uit. maar dan wil ik hem starten doet die het niet dan geeft die een foutmelding hiet een screen van die foutmelding wie helpt mij! Post Merge: juli 18, 2009, 04:58:43 pm hier de screen [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door achterhoek, -
Game maken.
door Rikkert.- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Heb al gezocht via google en hier maar ik vind niks. Weet iemand misschien een makkelijke game maker?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Wie O wie heeft er een werkende crack voor mij om dit spel te kunnen spelen. Het ziet er heeel erg leuk uit, is niet zwaar voor mijn pc en wil het spel graag spelen, maar de crack die ik heb gevonden, of doet het niet of ik doe iets verkeerd.
Laatste reactie door iOrale, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Goedemiddag mensen. Als ik een server probeer te joinen in TF2 dan krijg ik een error te zien dat m'n protocol is verouderd ofzoiets. Even een screenshotje: http://i465.photobucket.com/albums/rr15/Bounco/tf2.jpg Er staat dus ''... is using a newer protocol (14) than your client'' Weet er iemand wat ik moet doen? Heb hem gedownload trouwens.
Laatste reactie door Duken, -
mirrors edge
door magicm14- 5 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb een probleem ik hem mirrors edge gedownload hij is een reloaded dus dan meot ik hem uitpakken als ik dat wil doen dan geeft ie ondere het uitpakken steets een fout aan(met winrar)wat moet ik doen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
mensen ik heb vanmidag cod4 weer geinstalleerd, ik heb het een tijd geleden al gespeeld en dat ging perfect! natuurlijk speel ik op cracked servers... maar nu word ik elke keer gedisconected als ik inlog op een server...ik kan wel het spel zien en mijn groep kiezen, maar 2 sec. later ben ik dr af.. zelf dacht ik dat het kon liggen aan mijn videokaart die nie up to date was..ik heb een ati radeon x1600, zou iemand miss een link kunnnen geven van een nieuwe update of driver daarvoor? me doorverwijzen naar de site van ati of amd werkt nie..ik heb al veel geprobeerd! als iemand een andere oplossing weet is ie ook welkom!! thnx en grtz:)
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hoe kan ik skins op mijn nds zetten groetjes jorn !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
heey mensen heb fifa 10 voor de pc videokaart geupdate en ziet er goed uit enige probleem is dat alles langzaam verloopt , als ik een wedstryd speel gaat die heel traag camera kan hem niet bijhouden iemand enig idee?
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hoi, weet iemand hoe je een xbox 360 spel brandt? hij is al omgebouwd. ik heb ook dvd+r dl gekocht mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb sims3 gekocht... tja vrij levenloos... Maar toen ik hem wou insteleren deed ie het dus niet! Wat ik toen heb gedaan is hem ge-deinstaleerd... toen bleef ie een heletijd op mijn bureau blad staan toe weer maar eens ge-deinstaleerd... daarna wou ik hem opnieuw instaleren steeds ik dat probeer geeft ie dus aan of ik hem wil deistaleren!!! Wordt er gek van! Peper duur spel... moet ik hem terug brengen naar de winkel of weet iemand wat ik er mee aan moet? Liefs Lovely
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand hoe ik batlefield 1942 gratis online kunt spelen zonder aan gamespy arcade te betalen ik heb eens een de aller nieuwste patch geinstaleert maar dan staat er bij gamespy arca error en dat ik er niet in kan weet iemand een manier om toch gratis online te kunen alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
worms
door kaasbroodje- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb via ftd worms gedownload maar zodra ik op play druk gebeurt er helemaal niks ik krijg ook geen foutmelding. heb net de reactie,s door gelezen en bij de rest werkt hij wel gewoon :-[
Laatste reactie door kaasbroodje,
