Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hey, Ik heb sims3 gekocht... tja vrij levenloos... Maar toen ik hem wou insteleren deed ie het dus niet! Wat ik toen heb gedaan is hem ge-deinstaleerd... toen bleef ie een heletijd op mijn bureau blad staan toe weer maar eens ge-deinstaleerd... daarna wou ik hem opnieuw instaleren steeds ik dat probeer geeft ie dus aan of ik hem wil deistaleren!!! Wordt er gek van! Peper duur spel... moet ik hem terug brengen naar de winkel of weet iemand wat ik er mee aan moet? Liefs Lovely
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal. Ik krijg op mijn dsi de melding dat er geen game card in zit. Met een andere (zelfde type) flash card lukt het wel. Ik heb een EZ flash 5 card. Is deze stuk of kan ik dit zelf nog oplossen?
Laatste reactie door 01janneman, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Het Guys , vraagje , hoop dat het mag . Ik zou graag de classic red alert en settlers spelen op mijn mac maar heb echter geen flau idee hoe en of het mogelijk is ? iemand raad ! eeuwig dank en en diepe buiging voor de hulp .
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik speel bf2 op mijn pc met windows 7 64 bits ik heb al van alles geprobeerd virusscanners en porten open zetten bf2 in windows xp mode gezet maar ik blijf een hoge ping houden weet trouwens ook niet welke poort ik nou open moet zetten voor bf2 hopelijk hebben jullie nog iets wat ik kan proberen. mvg pcgamexbox360,
Laatste reactie door Duken, -
The Settlers 7
door katoenman- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb afgelopen week The Settlers 7 gedownload van razor 1911, de game opstarten werkt wel maar als ik eenmaal een missie wil spelen doet het spel raar, zoals te zien is in de bijlage. Volgens mij licht het aan het videogeheugen, want het groene balkje loopt niet tot het aanwijs-pijltje. Wat zou ik hier aan kunnen doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Freddytje, -
Problemen met Fable 2 xbox360
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb Fable 2 voor de xbox360 gedownload, gebrand en gespeeld, het spel deed het tot op een moment dat ie ermee stopte, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en dan doet ie het weer tot aan het hoofdmenu, als je dan op continue drukt gaat ie door, maar na een paar secondes wordt het beeld zwart :'(, ( ik heb 2 versies gedownload, maar bij beide doet ie dit) dit heb ik niet als ik een nieuw spel begin, maar daar heb ik geen zin in, BVD
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Yoo Dukers, Weet iemand toevallig of Forza Horizon voor de X360 3D ondersteunt? Thnxx
Laatste reactie door Bolleeder, -
Punkbuster
door Thijsss- 1 reactie
- 2k weergaven
Halle iedereen, Ik heb een vraag over Punkbuster. Ik speel Call of Duty via 'The all seying eye'. Hij heeft het altijd gedaan maar nu wordt ik gekickd van de server door Punkbuster. Wat kan ik hier tegen doen? Thijs.
Laatste reactie door Thijs, -
GRID controller
door steffris- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb voor mijn neefje Grid gedownload. Hij wil het spelen met zijn Logitech Rumplepad II controller, maar kon nergens vinden waar je in kunt stellen dat je met een controller wil spelen, ik heb ook gekeken maar het staat nergens bij opties, je kunt alleen het toetsenbord veranderen. Weet iemand hoe je het kunt instellen?
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 2k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
yu ik heb team fortress 2 gedownload maar als ik kijk bij de spellen van steam staat tf 2 er niet bij en als ik op het spel zelf doe server zoeken dan zegt hij steam beta moet zijn geactiveerd om de functie servers zoeken te gebruiken
Laatste reactie door onestar, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik heb NO$GBA gedownload maar ik moet steeds de settings opnieuw instellen als ik hem opnieuw opstart, Ook als ik op save settings heb geklikt. Kan ik trouwens ook met Wi-Fi op m'n pc? En,, hebben jullie misschien een site om nd spellen te downloaden? Dankuu
Laatste reactie door Deeeemy, -
ClipDiary
door Pietje8501- 0 reacties
- 2k weergaven
Welkom op het wekelijkse programmavoorstelrondje Heb weer een handig progje gevonden: ClipDiary. Dit moet je gewoon opstarten, installeren (het is maar 250 kB ofso) en dan kan je het gebruiken. Maar waar dient het nu voor? Het functioneert als een soort HEEL ERG GROOT klembord. Ik gebruik dit voor screenshots te maken, lekker handig want hij geraakt nooit vol en ze worden in een *.sql bestandje opgeslagen in BMP formaat. Je kan dit natuurlijk ook gebruiken om tekst te kopiëren ofso. Hier de link: http://softvoile.com/clipdiary/download.php
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Call of Duty 4 gedownload en geinstalleerd dit allemaal zonder problemen. Ik heb de crack van call of duty 4 geplakt in het mapje activision(het was de crack van gameburnworld versie 1.4) alleen als ik bij de trainingsmissie was en ik moest op borden gaan schieten blijf het spel hangen, hierna kreeg ik een zwart beeld en daarna kwam er te staan er is een fout opgetreden in iw3sp.exe (de crack volgens mij) Heeft er iemand een oplossing voor? MVG Vencinto
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
ESR hoe werk het en hoe kraag ik het aan de gang snap er niet van ? heb net snes aan de gang O0 Post Merge: februari 10, 2009, 05:47:47 pm ik ben zo dom gelukt ;D slotje maar
Laatste reactie door ferrariking, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Heej allemaal, ik heb fifa 11 gedownload en heb zoals de meeste hetzelfde probleem, als ik het spel opstart krijg ik een wit scherm te zien en verder niets. Ik heb een R4 i kaartje en heb deze update geprobeert (1.56) http://www.r4ultra.com/download.htm Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem, het witte scherm. Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt Mvg, talietje
Laatste reactie door talietje, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hallo mensen. ik heb zonet gta iv en deamon tools gedownload, en heb daarbij een handleiding gebruikt van dit forum. Maar als ik dan bij deze computer kijk, en verder wil, krijg ik dit: ik heb beide opties meerdere keren geprobeerd, maar er gebeurd niets bij deze opties. ik heb deze torrent gedownload: [gmod]Links plaatsen naar directe download is niet toegestaan[/gmod] wie kan mij helpen? Mvg. Jan Sjoerd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Wie heeft Counter-Strike Source en heeft zin om tegen mijn te gaan gamen. wat heb je nog. dit : http://www.filefactory.com/file/ag8bg59/n/STEAM_HACK_rar en steam : http://store.steampowered.com/ 1.Eerst instalie je steam ik denk wel dat jullie weten hoe dat moet. 2.Dan sluit je steam. http://foto-uploaden.nl/img2/bik3eh5.jpg 3.Dan pak je steam hack uit. [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/zeev273.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/zeev273.jpg 4.Dan open je de map en zet je het neer waar steam in staat. [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/bd23c77.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/bd23c77.jpg 5.Dan klik je op S…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
hallo weet imand waar de code godmode in moet tippen Bedankt
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Ik heb Medieval 2 total war gekocht. (een paar maanden geleden) Nu blijkt dat de CD key die erbij zat, niet geldig is (ik had het alleen gespeeld op iemand anders zijn PC met zijn installatie) Als ik de cd key intyp dan kan ik niet op volgende klikken.
Laatste reactie door Pctje, -
mirrors edge
door magicm14- 5 reacties
- 2k weergaven
ik heb een probleem ik hem mirrors edge gedownload hij is een reloaded dus dan meot ik hem uitpakken als ik dat wil doen dan geeft ie ondere het uitpakken steets een fout aan(met winrar)wat moet ik doen
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hee allemaal. Ik zit met een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb een Nidento dsi gekocht voor de vriendin. Nu wil ze allemaal spelletjes hebben en heb ik een TTSDi kaart gekocht en een micro sd kaartje. Hierop zet ik de spellen die ik gedownload heb en kan ze die spelen. De 2de keer als ze het opstart loopt heel de DS vast. Als ik dan de spellen eraf gooi en er weer opzet kan ze weer spelen. Ik heb elk forum gehad en ik weet even niet meer waar ik nog kan zoeken. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen met dit probleem. Niels
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
ik heb de razor versie van gta 4 gedownload ik heb hem geinstaleerd crack geplakt. maar als ik hem opstart zie ik eerst razor in mijn beeld staan dan komt er een zwart beeldje en komt er te staan: GTA IV FATAL ERROR:RMN40
Laatste reactie door Heisenberg,