Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hey, ik heb vragen over ragdoll masters: hoe kan ik andere muziek in het spel zetten? en ik wou graag andere skins enzo voor het spel(ik heb ook een site gevonden met mods http://forums.ragdollsoft.com/viewtopic.php?t=2158 ) maar ik weet niet hoe ik het moet gebruiken.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand hoe ik batlefield 1942 gratis online kunt spelen zonder aan gamespy arcade te betalen ik heb eens een de aller nieuwste patch geinstaleert maar dan staat er bij gamespy arca error en dat ik er niet in kan weet iemand een manier om toch gratis online te kunen alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
Pro Evolution Soccer 6 online?
door Gast jaapy22- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo topic naam zegtt het al, ik wil graag PRo evolution soccer 6 online spelen, heb 'm gedownload. Kan verbinding maken, dan staat me serial key al in en vragat hij om wachtwroord, snap niet wat hij bedoeld, mensen wat moet ik doen? patch downloaden of?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, er is een probleempje met het spelen van een spel op de laptop, laatst rainbow six vegas gedownload, en gespeeld, maar er achter gekomen dat wanneer ik het spel speel, ik gewoon goed geluid heb, alleen wanneer de mensen beginnen te pratenin het spel, hoor ik dat niet, dus gedacht, dat zal wel aan het spel liggen, ( gedownloade versie ) nu ook nog gta SA gedownload, daar is dat precies het zelfde, wanneer er bijv. een telefoon gesprek is, zie ik wel ondertiteling, maar hoor ik ze niet praten, verder geluid doet het wel gewoon goed, hoe kan dit? bedankt.
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Als ik dit spel probeer te spelen, krijg ik een zwart scherm. Diverse IOS heb ik geprobeerd, maar nog steeds zwart scherm Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Robin01, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Als je meerdere part-bestanden hebt, hoe moet je die op de psp zetten?
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hoe komen ze aan al die vette auto's (mods)?? :-[ en hoe zet je die in het spel zodat je die kan gebruiken?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door steffris, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik setup geinstalleerd en heb ik de crack in de map gekopieerd maar nu krijg ik nog steeds dit probleem(zie plaatje) Wie kan mij helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik loop me gek te zoeken naar een crack voor 2.7.7 van world adventures, en ook high-end lot stuff 3.3.11. Ik kan het maar niet vinden. Weet iemand het??
Laatste reactie door gdscei, -
komt halo 3 meschien voor de pc uit?
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Gezocht een werkend ds-spel Disney Tangeld (Rapunzel) Heb inmiddels 2x een versie gedownload - van rom-freaks.net en clubs.nl - maar ze stoppen er allebei halverwege mee. Ik heb de nieuwste Wood-versie op mijn kaart, nieuwere spellen zoals Lego Pirates werkt daar gewoon op. Wie o Wie kan me (oftewel mijn dochtertje) helpen? Dank!
Laatste reactie door kockiekoi, -
Call of duty modern ware 4
door Gast dibyo- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Beste mensen, Ik heb COD4modern warefare gedownload. En ook de crack apart en inclusief. Nu zegt die put the right DVD-rom. Van torrent gedownload. Kan iemand me helpen? Groeten D.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Voor ik begin wil ik zeggen dat ik een gelijkaardig probleem heb gevonden alleen heeft de persoon in kwestie het zelf kunnen oplossen en ben ik er niet bepaald wijzer uit geworden. Dit was de topic. als jullie er wijzer uit zouden worden. ik heb dus het ISO bestand uitgepakt en er kwamen ellerlei bestanden bij zoals autorun, 0compressed en 1compressed. maar als ik de autorun wil opstarten komt erop dat ik de dvd/cd erin moet steken. Momenteel heb ik alles uitgepakt (inclussief die twee compressed) En ik krijg steeds hetzelfde probleem. Deze bestanden heb ik nu dit stond bij een toegevoegt kladblok document maar ik wordt er niet wijzer uit : in sommige gevallen wi…
Laatste reactie door mitsie007, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Beste duken. het is me gelukt met de crack. Maar nu ik de game speel happert hij de hele tijd. ik heb al een check laten doen bij canirunit. en deze geeft fast aan. dat alles toppie is. ik heb deze besturingen aan boord. Processor : AMD Phenom x4 965 Kloksnelheid 3,40GHZ 3,25GB Kaart: ATI 5770 HD (corsfire) MVG
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hij stopt niet met uploaden terwijl er geen resterende tijd meer staat, Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door maaike8D, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hoy kan ik ergens het taal veranderen het spel the book of unwritten tales deel 1 en in engels alvast bedankt en prettige feestdagen
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik ben net begonnen met het downloaden van games. Ik heb nu fm 2010 gedownload en wil hem op dvd zetten enzo maar weet echt niet wat ik allemaal moet doen om het goed te laten werken Wil iemand mij alsjeblieft vertellen wat ik allemaal moet doen na dat ik hem gedownload heb?!?! Pleasee????? Thnx!
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Het Guys , vraagje , hoop dat het mag . Ik zou graag de classic red alert en settlers spelen op mijn mac maar heb echter geen flau idee hoe en of het mogelijk is ? iemand raad ! eeuwig dank en en diepe buiging voor de hulp .
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand een private server met 100% blizzlike ? (en de server mag niet te vaak offline zijn) geen rare dingetjes en sneller levelen, gewoon precies hetzelfde als het betaalde spelen ik ben al ff aan t zoeken, maar kan zoeen niet vinden
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoi hoi ik heb een dslite en een dstt kaartje met de laatste firmware erop ( als t goed is ) veel wat oudere spellen doen t maar de nieuwere zoals Harry Potter en Pokemon Black en Pokemon white niet. Enig idee of t dan tijd wordt voor een van de R4 kaartjes of is er software voor de DSTT zodat deze spellen wel werken?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hoe kan je games op je ipod video stoppen
Laatste reactie door kustike, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo iedereen! Ik heb gisteren Call of Juarez binnengehaald, alles werkte goed enzo. Maar toen ik hem wou spelen gebeurde dit: Ik start het spel op nog niks aan de hand, ik klik bij singelplayer en wil die gaan spelen. Hij wordt geladen, en komt bij de eerste cutscene. Als hij die cutscene aan het afspelen is, sluit het spel na een paar seconden af. Je kan de cutscene ook overslaan, maar dan sluit hij ook af. Weten jullie een oplossing? Alvast heel erg bedankt! Maarten.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Goedemiddag, Ik heb een sims 2 uitbreidingspakket gedownload en geinstalleerd, en nu wilde ik het spelen dus opende ik het, maar nu loopt ie soort van vast bij het ladingsscherm. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt!! groetjes Esther
Laatste reactie door e123, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hey weet iemand hoe je je nat type van 3 naar 2 kan veranderen met een tele2 router of kpn experia sx551? hoor het wel laatzz :peace:
Laatste reactie door klijn4, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hoy ik heb problemen met gears of war bij opstarten vraagt klick op startup exe wat moet ik doen eerst kon ik spelen en nu niet Help AUB Bedankt
Laatste reactie door katarina,
