Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
The Precursors
door katarina- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Probleem met deze spell geen geluid bij praten weet iemand oplossing Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
ik kan geen spellen of spellen op mijn dstt kaart als ik een spel wil spellen staad er dat hij geen zip of rar bestand afspeeld wat voor bestand moet ik dan hebbe en waar kan ik zpelletjes downloaden met het goede bestand want ik had nu spellen op romulation.net gedownload maar daar zijn ze allemaal rar
Laatste reactie door Cédric., -
Teamspeak?
door tepro- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hey wie weet waar ik een goeje gratis teamspeak kan krijgen heb heel google afgespeurd maar kan niks vinden jullie miss?
Laatste reactie door tepro, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
beste mensjes, wij hebbe hier een probleem met ac;b als je onder het spelen een actie gaat uitvoeren crasht het spel. het bestand acbsp.exe kan dan niet worden gevonden en reageert het spel niet meer. dit probleem is ineens ontstaan het werkte eerst wel goed. wij hebbe het volgende algeprobeert: opnieuw geinstalleerd videokaart geupdated directX geupdated opstarten onder xp modus. zonder resultaat laptop draait op windows 7 spel draait verder vlekkeloos mvg,\
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo, weet iemand mischien waar ik een ddos tool voor runescape kan downloaden zonder virus!? alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Na een geruime tijd had ik weer een oud spel terug gevonden. Na wat blijdschap heb ik het spel geprobeerd te spelen, maar krijg het niet geinstaleerd. elke keer als ik op de instalatiebutton druk krijg ik deze melding "c:\windows\system32\autoexec.nt Het systeembestand is niet geschik voor een ms-dos- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten" Is er een manier om je systeem zo aan te passen dat ik het spel toch kan spelen en zonder mijn windows helemaal opnieuw op mijn pc te zetten??
Laatste reactie door Tuny, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
help!! Ik heb dus een tijdje geleden via marktplaats een Nintendo dsi met R4 kaart gekocht. Helaas is tijdens het instellen van de nintendo de nintendo geüpdatet omdat hij op het WiFi netwerk kwam. Hij staat nu op versie 1.4.5E. Zodra ik nu de R4 kaart erin doe en aanklik geect hij een Error aan. De nintendo is al geformatteerd maar hij blijft op deze versie staan. Ook is de sd kaart van de spelletjes helemaal geformatteerd en er is nieuwe software opgezet. Helaas doet de R4 kaart nog steeds de foutmelding.. Is dit nog op te lossen of moet ik een nieuwe R4 kaart kopen?
Laatste reactie door William1, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Deze game is echt vet en het bevalt me helemaal maar... Ik weet dat je op de ps3 enz. met multiplayer kan praten via zo'n ding om je hoofd. Nu vraag ik me af kan dat ook met dit spel voor de wii?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Zoals de titel al zegt ... Vergeef me als dit een ongepast onderwerp is.
Laatste reactie door Moonreine, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
he ik heb wat rond gekeken op de sit een ik zag een hele bende berichten en had geen zin om het te lezen zow vragen gaat misschien net zo makkelijk. ik heb de illegale sims 3 op mijn pc staan maar nu heb ik ook wereld avonturen er bij gekregen van iemand (ook illegaal) alles uitgepakt enthousiast wil ik hem installeren komt er een melding te staan dat ik de sims moet updaten moet natuurlijk ja klikken anders word de installatie afgebroken komt er een foutmelding te staan dat er een fout is opgetreden en de installatie niet meer verder kan heeft iemand een idee? ??? :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
als ik bijvoorbeeld een spel wil spelen bijvoorbeeld rome total war dan loopt die bij de wereld kaart vast en krijg ik rechts boven in mijn beeldscherm een rooie streep staan en moet ik op de reset knop drukken. maar het rare is ik heb op canirunit gekeken en die zegt dat ik heb makelijk aan kan ook op recommed. ik zou hier graag hulp mee willen hebben mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
worms
door kaasbroodje- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb via ftd worms gedownload maar zodra ik op play druk gebeurt er helemaal niks ik krijg ook geen foutmelding. heb net de reactie,s door gelezen en bij de rest werkt hij wel gewoon :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Dochter heeft een DS i XL met een R4 SDHC Dual-core 2017 kaartje erin. Een aantal spellen deden het niet. Scherm bleef op zwart of wit staan. Ik heb de firmware van de DS geupdated en op de site van R4 (volgens mij) de laatste firmware van het kaartje gedownload. hoogste versie was die van 2018. Een aantal spellen doen het weer maar alsnog een hele lijst niet. scherm gaat na het laden op wit of op zwart. Wat heb ik gedaan: - alles van het kaartje op de laptop gezet. - kaartje Fat 32 geformatteerd. - gedownloade firmware op het kaartje gezet - Spellen terug gezet - nadat ze het niet deden heb ik van die spellen de SAV-bestanden ve…
-
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]5 April 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie, TTP[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Namco Bandai Games[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Kan ik niet vinden, als iemand anders het heeft, post het hier please?[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Er is geen multiplayer[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Black Lion Studios[/td] [/table] verhaallijn: Shadow Harvest is een zeer meeslepende 3rd-person tactische actiegame in het jaar 2025 op diverse huidige en toekomstige punten van het con…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Heb rare figuren door sommige spellen lopen. Spellen zoals Sims 3 Dead Space 2 en champions online. Mijn pc kan ze makkelijk aan. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?? Miss dat screen kan helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb pro cycling manager gemount met daemon tools maar als ik het wil starten komt er dit op: http://i43.tinypic.com/2s14v13.jpg Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Ik speel al een tijdje fifa 11 op de ps3, maar nu ik vandaag weer speelde en ik keek bij mij spelersopstelling stonden daar, in het midden 2 oranje bolletjes(van de doelmannen), terwijl dit eerder middenvelders waren. Deze "spelers" heten allebei 10 en hebben een algemene score van 1424758. (ik heb ze niet gekocht) In de wedstrijd zelf zijn ze wel weer de normale spelers, alleen dan doet een andere speler die in de opstelling staat niet mee, bij mij was dit de aanvaller. Ook was mijn gemiddelde teamscore 80 nu is dat 75 terwijl ik dezelfde spelers heb opgesteld. Ik vind dit vreemd want elke keer als ik die spelers wil verplaatsen uit mijn basisopstelling dan loopt het sp…
Laatste reactie door mushke, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Heb beide games gedownload en geinstalleerd op mijn pc, maar op het moment dat ik ze wil spelen krijg ik de melding dat ik de cdrom in de drive moet doen, dit terwijl die er in zit.Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
NOG een probleem met resident evil 5! ik kan niet opslaan! je hebt een LIVE account nodig van microsoft, die heb ik ook. maar ik heb ook een product code nodig van het spel, en die heb ik niet! dus de vraag: heeft iemand een productcode voor mij of een alternatieve manier om op te slaan?
Laatste reactie door robertvg, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik wil graag Nascar Inside Line voor de ps3 kopen, maar wat is nu het goedkoopst: In Nederland bestellen voor iets meer dan 40 euro en dan verzendkosten, of vanuit Amerika bestellen? Ik heb hier geen ervaringen mee en ik weet ook geen Amerikaanse, Candadese gamesite's. Ik hoor het wel. Gr
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Goedemiddag mensen. Als ik een server probeer te joinen in TF2 dan krijg ik een error te zien dat m'n protocol is verouderd ofzoiets. Even een screenshotje: http://i465.photobucket.com/albums/rr15/Bounco/tf2.jpg Er staat dus ''... is using a newer protocol (14) than your client'' Weet er iemand wat ik moet doen? Heb hem gedownload trouwens.
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
welke oorlog speel kan ik met een JOYSTICK :peace: :peace: :peace: :peace:
Laatste reactie door Killer0101, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Mijn playstation 3 is nu ongeveer 3 jaar oud en het downloaden en installeren van demo's begint steeds slomer te worden. Volgens mij is dit ook zo bij systeem/game updates, maar omdat dat veel kleinere bestanden zijn heb ik daar stuk minder last van. In het begin downloade alles erg snel. Ik denk niet dat dit aan mijn internet verbinding ligt, want die is nog steeds hetzelfde als 3 jaar geleden. Het is overigens in verloop van tijd steeds slomer geworden. Niet opeens. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Zelf dacht ik misschien dat dit aan ruimte (heb 80G versie) kan liggen. Ik verwijder regelmatig oude demo's en save games. Ik heb echter wel de indruk dat ik nu minder …
Laatste reactie door KianYu, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy kan ik ergens het taal veranderen het spel the book of unwritten tales deel 1 en in engels alvast bedankt en prettige feestdagen
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, telkens als ik bij fm 09 een wedstrijd wil spelen en op team bevestigen druk en dan op ja dan sluit hij het spel af en geeft hij deze fout melding: XML parsing error! Not well-formed (invalid token) at line 1 of speed.xml Weten jullie wat ik hier tegen kan doen?
Laatste reactie door koekie,