Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met Steam. Telkens als ik het probeer op te starten krijg ik een foutmelding. Iemand een idee wat dat kan zijn en hoe ik het kan fixen? Ik ben echt niet zo’n techneut, dus alle hulp is welkom! Bedankt alvast! TechGuru99 Hey GamePeter! Dat is echt vervelend! Die foutmeldingen kunnen door verschillende dingen komen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Herstart je computer: Dit klinkt simpel, maar vaak lost dat gewoon veel op. Steam opnieuw opstarten: Sluit Steam volledig af via de taakbeheerder en start het opnieuw op. Control…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoi hoi ik heb een dslite en een dstt kaartje met de laatste firmware erop ( als t goed is ) veel wat oudere spellen doen t maar de nieuwere zoals Harry Potter en Pokemon Black en Pokemon white niet. Enig idee of t dan tijd wordt voor een van de R4 kaartjes of is er software voor de DSTT zodat deze spellen wel werken?
Laatste reactie door Zombymario, -
Pro Evolution Soccer 6 online?
door Gast jaapy22- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo topic naam zegtt het al, ik wil graag PRo evolution soccer 6 online spelen, heb 'm gedownload. Kan verbinding maken, dan staat me serial key al in en vragat hij om wachtwroord, snap niet wat hij bedoeld, mensen wat moet ik doen? patch downloaden of?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hij stopt niet met uploaden terwijl er geen resterende tijd meer staat, Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door maaike8D, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hoy kan ik ergens het taal veranderen het spel the book of unwritten tales deel 1 en in engels alvast bedankt en prettige feestdagen
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hoe kan je games op je ipod video stoppen
Laatste reactie door kustike, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hoe komen ze aan al die vette auto's (mods)?? :-[ en hoe zet je die in het spel zodat je die kan gebruiken?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door steffris, -
ps3 nickname's
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ik wil meer mensen in me ps3 friendlist als ik je mag toevoegen zet hier je nickname bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Als je meerdere part-bestanden hebt, hoe moet je die op de psp zetten?
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoe kan ik opslaan met dirt 2?
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand een private server met 100% blizzlike ? (en de server mag niet te vaak offline zijn) geen rare dingetjes en sneller levelen, gewoon precies hetzelfde als het betaalde spelen ik ben al ff aan t zoeken, maar kan zoeen niet vinden
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
een vriend van me heeft een game server en heeft daar batlefield 1942 server gemaakt en mijn vraag is hoe iedereen onze server adress moet toevoegen om online te kunnen het is gratis server voor batleifield 1942 moet je ergens in je bestanden een regel veranderen en dan onze server adress in zeten zo ja weet iemand waar je dat moet doen kan iemand ons helpen
Laatste reactie door v0id, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb sims3 gekocht... tja vrij levenloos... Maar toen ik hem wou insteleren deed ie het dus niet! Wat ik toen heb gedaan is hem ge-deinstaleerd... toen bleef ie een heletijd op mijn bureau blad staan toe weer maar eens ge-deinstaleerd... daarna wou ik hem opnieuw instaleren steeds ik dat probeer geeft ie dus aan of ik hem wil deistaleren!!! Wordt er gek van! Peper duur spel... moet ik hem terug brengen naar de winkel of weet iemand wat ik er mee aan moet? Liefs Lovely
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb dune 2000 gedownload, maar hij zegt dat het systeembestand niet geschikt is voor MS-Dos en microsoft windows toepassingen. ( C:\windows\system32\autoexec.nt ) ik wil dit spel heel graag spelen help me please :-\
Laatste reactie door Razor, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb Medieval 2 total war gekocht. (een paar maanden geleden) Nu blijkt dat de CD key die erbij zat, niet geldig is (ik had het alleen gespeeld op iemand anders zijn PC met zijn installatie) Als ik de cd key intyp dan kan ik niet op volgende klikken.
Laatste reactie door Pctje, -
DS Game Maker
door jelmer11- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb vandaag DS Game Maker 4.9 gedownload van dsgamemaker.com Nou doet hij het goed, alleen als ik mijn game wil testen of opslaan krijg ik een foutmelding. Moet ik er misschien nog iet bij downloaden? Alvast bedankt PS Het ligt niet aan mijn game, een al bestaande game die al af is doet het ook niet
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Voor ik begin wil ik zeggen dat ik een gelijkaardig probleem heb gevonden alleen heeft de persoon in kwestie het zelf kunnen oplossen en ben ik er niet bepaald wijzer uit geworden. Dit was de topic. als jullie er wijzer uit zouden worden. ik heb dus het ISO bestand uitgepakt en er kwamen ellerlei bestanden bij zoals autorun, 0compressed en 1compressed. maar als ik de autorun wil opstarten komt erop dat ik de dvd/cd erin moet steken. Momenteel heb ik alles uitgepakt (inclussief die twee compressed) En ik krijg steeds hetzelfde probleem. Deze bestanden heb ik nu dit stond bij een toegevoegt kladblok document maar ik wordt er niet wijzer uit : in sommige gevallen wi…
Laatste reactie door mitsie007, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Goedemiddag, Ik heb een sims 2 uitbreidingspakket gedownload en geinstalleerd, en nu wilde ik het spelen dus opende ik het, maar nu loopt ie soort van vast bij het ladingsscherm. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt!! groetjes Esther
Laatste reactie door e123, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Heb al van alles gezocht op google maar geen bevredigend of werkend antwoord. Daarom maar hier de vraag?: Ik wil graag weten hoeveel de afbeelding groote van de pixels .png mag zijn voor het toevoegen van nieuwe covers wii op de geheugen kaart. Ik gebruik iranview Alvast bedankt
Laatste reactie door easytheo, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hoy ik heb problemen met gears of war bij opstarten vraagt klick op startup exe wat moet ik doen eerst kon ik spelen en nu niet Help AUB Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
worms
door kaasbroodje- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb via ftd worms gedownload maar zodra ik op play druk gebeurt er helemaal niks ik krijg ook geen foutmelding. heb net de reactie,s door gelezen en bij de rest werkt hij wel gewoon :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo iedereen! Ik heb gisteren Call of Juarez binnengehaald, alles werkte goed enzo. Maar toen ik hem wou spelen gebeurde dit: Ik start het spel op nog niks aan de hand, ik klik bij singelplayer en wil die gaan spelen. Hij wordt geladen, en komt bij de eerste cutscene. Als hij die cutscene aan het afspelen is, sluit het spel na een paar seconden af. Je kan de cutscene ook overslaan, maar dan sluit hij ook af. Weten jullie een oplossing? Alvast heel erg bedankt! Maarten.
Laatste reactie door Maartenn, -
Gta IV
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo mensen, Ik heb Gta IV gedownload van Razor 1911. Ik heb hem met succes geinstalleerd en al het andere gedaan dat in het nfo bestand stond. Maar toen ik op play klikte kreeg ik eerst mooi twee van die begin teksten te zijn maar toen kreeg ik de fout melding : GTA IV FATAL ERROR: resc10. Daarna had ik de patch gebruikt in de hoop dat ie dan wel zou werken maar nu krijg ik zelfs al voor die tekst de foutmelding: GTA IV FATAL ERROR: Out of video memory - please re-boot your system 2967552 3297280 Heeft iemand een oplossing want ik wil hem echt heel graag spelen :'( Mvg DisasterSint
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een omgebouwde gamecube (er zit een chip in en er passen normaal formaat DVD's in) Ik ben nog een leek op dit gebied en mijn vraag is het volgende. Hoe kan ik originele games kopieren? Tevens wil ik games downloaden en branden maar hier snuffel ik eerst wel door het forum heen want hier staat wel het een en ander over bescreven denk ik. Bij voorbaat dank Bart
Laatste reactie door BVANWAL, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Gezocht een werkend ds-spel Disney Tangeld (Rapunzel) Heb inmiddels 2x een versie gedownload - van rom-freaks.net en clubs.nl - maar ze stoppen er allebei halverwege mee. Ik heb de nieuwste Wood-versie op mijn kaart, nieuwere spellen zoals Lego Pirates werkt daar gewoon op. Wie o Wie kan me (oftewel mijn dochtertje) helpen? Dank!
Laatste reactie door kockiekoi,