Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
Hallo, Ik heb gisteren doom 3 gedownload, maar werkt deze wel op windows vista ultimate, ik krijg hem namelijk niet draaiend, ik wil wel weer eens lekker ouderwets knallen. wie kan en wil mij helpen. :redface: :'(
Laatste reactie door magicm14, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Toen ik deze middag MW2 wilde opstarten werd ik direct teruggezonden naar het PS3-menu. Ik heb de disc al proper gemaakt en alle data verwijderd. Kan ik iets doen zodat het spel terug werkt of is het spel kapot?
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Adventuregame Alan Wake is vanaf 15 mei niet meer officieel te koop. Ontwikkelaar Remedy heeft een overeenkomst gesloten met platenmaatschappijen om zeven jaar lang de game te mogen verkopen met bepaalde muzieknummers inbegrepen in de game en die zeven jaar zit erop. Kotaku meldt dat het Finse Remedy, ook bekend van Max Payne en Quantum Break, aan het onderzoeken was of het de licenties voor het gebruik van de muziek kon verlengen, maar dat is vooralsnog niet gelukt. Wel zegt Remedy met de zaak bezig te blijven. Op 15 mei is het zeven jaar geleden dat Alan Wake op de markt verscheen in Europa. Tweakers heeft destijds over de game ook een recensie geschreven. Vo…
Laatste reactie door Meh Meh, -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hee mensen, Ik heb net GTA SA-MP gedownload. Als ik het spel opstart, klik ik naast favorites op Internet, maar er komen geen servers tevoorschijn. Ook niet bij official. Het gaat om v0.2.2 RC3. Master Server update wil ook niet. Kan iemand me helpen? MVG Lajos
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] The Walking Dead 400 Days-HI2U [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead 400 Dagen-Hi2u Release-informatie Groep : Hi2u (Scene) Release naam: The.Walking.Dead.400.Days-Hi2u Releasedatum: 09.07.13 Retail Datum: 09.07.13 Bron: DVD Grootte: 4,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving 400 Dagen is een gloednieuw hoofdstuk in de wereld van The Walking Dead. Stel in dezelfde geografische regio als seizoen 1, maar vertellen een verhaal van een nieuwe reeks …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Fifa 2008
door Limburg2007- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik heb een aantal vragen over fifa 2008 1. Ik heb een bijlage toegevoegd, hoe kan ik dit veranderen 2. Op amateur niveau win ik alles, maar op semi-pro verlies ik bijna alles, hoe kan ik beter worden? Weet iemand dat misschien? 3. Weet iemand een goede pc versie van fifa 2008, want ik krijg altijd meldingen in beeld die gaan over een console. En ik speel met toetsenbord. René [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Wesley, -
Hoi, ik heb de sims 3 gewonload en de crack ingevoerd, maar nu ga ik het spel spelen en dan staat er : fout bij verificatie van uw disk. Weet iemand wat ik dan moet doen ? Hij sluit dan af, ik kan niet spelen. Post Merge: oktober 17, 2009, 00:38:22 am laat maar, heb het al met no cd crack gedaan!
Laatste reactie door Erwin., -
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi hoi, ik heb een vraagje. Maakt het uit of ik de ned of de eng versie er op zet? zit er verschil in en werkt de ene beter dan de anderen? ik hoor het graag, groejtes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben in bijna alle cracked servers van cod 4 gebanned om een duistere punkbuster rede. heeft een van jullie misschien een oplossing hoe ik weer lekker kan spelen? Zodat ik ook niet meer gekickt wordt? Ik heb het er best voor over om opnieuw met de levels te beginnen ik hoor het graag!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 9 reacties
- 1,6k weergaven
hoi heb een vraag heb een spel voor de wij gedownload smash brawl heb hem kleiner gemaakt met wijscrubber maar dan is het spel nog te groot om op 1 dvd te zetten hoe kan ik dit oplossen bedankt
Laatste reactie door kismo, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
heb het spel ice age 3 gedownload en nu zie ik allemaal winrar bestanden welke moet ik hebben. [verwijderd door de beheerder]
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Yo gastn, COD4:mw ligt nog altijd duur in de winkel dus wil ik dat boeltje gewoon met uTorrent downloaden(FREE) Op de pirate bay vind ik wel veel torrent voor COD4:modern warefare -> 4 <- en enkele voor COD4: modern warfare.k'ben nu juist eentje aan het downloaden die 11uren duurt. Is dit normaal? This een Samsung Windows XP. Maar ik krijg binnen enkele weken Windows Vista. Maar nu nog de laaste tijd verslijten aan deze pc voor ik hem een m'n broer heef,wil ik COD4:mw downloaden,jullie hebben ernorm veel ervaring met games ,welke torrent is het snelst/betrouwbaarst/gewoon de best ,graag link geven Mvdg, Karel
Laatste reactie door Karel!, -
GBA flashcard
door The Source- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Weet iemand een goede flashcard voor mijn GBA Micro? Heb zelf al een CycloDS Evolution voor de DS + binnenkort een slot 2 flashcard zoals EZFlash 3 in 1 alleen ik zoek nog een standalone flashcard voor mijn micro om gba roms af te spelen en homebrew. dank bij voorbaat, The Source
Laatste reactie door The Source, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Mijn kinderen zijn helemaal weg van de lego spellen. Nu heb ik een aantal nieuwe spellen gedownload, maar die doen het niet op de dsi. Ik heb volgens mij wel de nieuwste r4 download. Wie kan helpen?
Heej mensen, weet iemand van jullie misschien een torrent voor Handball Manager 2008 of 2009? Alvast bedankt, Bramm..
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo Ikl heb hier een Xbox 360 en een computer met win xp pro. Nu will ik doormiddel van Media Center mijn xbox aan de computer verbinden maar in xp pro zit geen media center. Is er een manier om daar aan te komen? Oxsiide
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb hier een vraag voor gevorderde mensen wat ook goed bekent zijn met wetten over downloaden. Iedereen denkt tot downloaden illigaal is, maar voor zover ik weet mag je alleen een game downloaden als je er eerder voor heb betaald, bijv als je cd kapot gaat. Maar ik heb Cod Mw2 op de xbox360 gekocht maar omdat een deel van mijn vrienden Cod Mw2 op de pc spelen wil ik hem ook graag op de pc hebben. Nu kan je met een crack steam omzeilen en gewoon online spelen maar ben ik strafbaar? Want ik heb eerder voor de game betaald. Hoop hier een goed antwood op te krijgen en een goed betrouwbare bron zal ook handig zijn. Greetz, DeAdSeYe
Laatste reactie door C.K7, -
RuneScape Accout.
door Karel!- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Hoewel er veel high lvl's van RuneScape afhaken,afdanken dus. Mssh zitten er hiet mensen tussen die hun accout niet meer nodig hebben, Wel als je hem wil geven PM me dan met dit; je RS naam: RS pass en mssh nog wat je kwijt wil Grtjes, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
Hey, Ik heb nu FIFA 08, alles is nieuw dus. Ik heb ff Nederland goed gemaakt, opstelling, spelers ensoww. Maar kan iemand mij een Patch geven van EURO 2008 Landenshirts, Logo's, Spelers ensoww. Ik had nog zo'n Patch gedownload, maar die veranderde de namen van de landen in het Duits. Dus iemand een goede Patch?
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Epic Games geeft pc-versie Shadow Complex Remastered gratis weg in december Epic Games heeft aangekondigd dat er een remaster verschijnt van Shadow Complex, een game die in 2009 werd uitgebracht op Xbox Live Arcade. Begin 2016 komt het spel uit voor de Xbox One en PlayStation 4, de pc-versie is nu beschikbaar en tijdelijk gratis. Shadow Complex is een sidescroller ontwikkeld door ChAIR Entertainment, een divisie van Epic Games. In 2009 verscheen de game als download voor de Xbox 360. Het spel kreeg overwegend goede recensies, dankzij de old-school gameplay gecombineerd met moderne graphics. Epic Games kondigt nu aan dat er een remaster verschijnt voor de nieuwe generatie …
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
ik wil graag een ps3 headset voor sinterklaas maar ik vroeg me af doet deze headset t op de ps3? https://dynabyte.nl/artikel/7111080/Logitech_USB_Headset_H330 Het is een usb headset maar ik weet niet zeker of hij wel werkt..
Ik henb sinds kort een nieuwe pc en wilde een even crysis op max gaan bekijken ,heb hem gedownload ,de razor versie en ook geinstalleerd maar nu start hij niet op , ik heb windows 7 64 bit dus daar zal het probleem liggen , weet iemand hoe ik dit oplos? Crysis warhead heb ik trouwens wel gewoon goed lopend gekregen, vind die trouwens niet echt supper vet uitzien op alles max , is crysis beter? thanks
Laatste reactie door Jeroen, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
hoi, als ik gta sa probeer te straten lukt het wel maar na ongeveer 20 sec als die plaatjes komen met tekst onderaan dan gaat die automatisch afsluiten en doet die het niet, dat gebeurt telkens opnieuw als ik hem opstart. ik heb het opnieuw geinstalleer en dat heblpt niet. en hij is ook gecrackt. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door martijn1,