Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
Hallo, ben hitman 2 aan het spelen, maar kom niet verder, moet een autobom plaatsen, maar weet niet hoe ik deze aktiveer of uberhaubt maar aan de auto vast krijg. wie helpt mij? :-\
Laatste reactie door kaynick, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Zojuist wilde ik mijn zoon blij maken met fifa 11 op een TTds. Helaas krijg ik de melding dat ik de ds moet resetten. (voorheen deed Fifa10 het wel) Ik heb alles gedownload op de V1.18_V5943. Weet iemand of ik iets verkeerd doe? Graag maak ik de belofte waar bij de grote voetbalfan
Laatste reactie door Zombymario, -
crack fifa 11 pc
door sekkel- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoe zet je crack in fifa 11 gr sekkel
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, ik heb harry potter and the half blood prince voor op de pc gedownload. maar het zijn 74 bestanden. ze heten allemaal rzr-hpbp.001, rzr-hpbp.002 en zo gaat het door tot de 72. dan zijn er nog 2 andere bestanden. 1 om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken en nog 1 bestand dat rzr-hpbp.sfv heet. ik weet niet wat ik er mee moet. allene het bestandje om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken kan ik openen. weet hier iemand hoe ik de game zou moeten installeren?
Laatste reactie door 197328645, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Beste leden, Nog een probleempje in windows 7, Ik heb cod 4 gedownload en de singleplayer doet het uitstekend op hoogste kwaliteit. Nu start ik met HLSW de multiplayer op zoals ik ook altijd in windows xp deed, dan krijg ik een zwart beeld met alleen de muis in beeld, dat duurt 30 seconde en dan sluit het af. Het is exact dezelfde versie als bij xp en het zijn ook dezelfde servers. Ook heb ik cod4 in mijn firewall toegestaan. Het zou heel fantastisch zijn als je mij weer aan mijn verslaving kon helpen, mvg cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb zojuist GTA san andreas gedownload via nieuws groepen en hij is binnen maar nu heb ik 2 bestanden 1 bestand GTA SAN ANDREAS.mds van 5kb en een GTA SAN ANDREAS.mdf van 4.1gb. maar hoe moet ik het nu instaleren? hier nog een picca voor extra info: ik hoop dat ie werkt...
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Starwars Galactic Battlegrounds en Worms World Party staan al een tijd ongebruikt op mijn pc. Ze staan echter niet in mijn softwarelijst omdat ze op de F-schijf staan en niet op de C-schijf. Weet niet goed of dat logisch klinkt maar ok.. In de installatiemappen van beide spellen staan ook geen icoontjes waarmee deinstallatie mogelijk is? Is er een manier om deze twee te deinstallleren als ze dus niet in de softwarelijst staan?
Laatste reactie door PatrickV94, -
.
Laatste reactie door fred212, -
**%$#! acekard 2
door schie000- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Heeft er iemand ervaring met deze ..... card. ik heb zelf cyclo, werkt perfect. De ak2 zou ik even voor iemand aan de gang maken. Ik krijg steeds de melding "file missing". Terwijl ik de benodigde software, van acekard.com,erop heb gezet. Wie weet raad ? Bijvoorbaat dank martin
Laatste reactie door Cédric., -
- 9 reacties
- 1,7k weergaven
hoi heb een vraag heb een spel voor de wij gedownload smash brawl heb hem kleiner gemaakt met wijscrubber maar dan is het spel nog te groot om op 1 dvd te zetten hoe kan ik dit oplossen bedankt
Laatste reactie door kismo, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hey, Ik had ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om je computer te besturen met je DS. Weet iemand of dit echt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe? alvast heel erg bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Beste members, :friends: Ik heb mijn GTA SA gepatched naar versie 1.01 en daar heb ik een crack overheen gegooid. Daarna begon ik te spelen alleen mijn trainer werkte niet goed. :s Toen wou ik hem gaan downgraden naar 1.0 maar dat ging niet omdat de orginele gta_sa.exe er niet inzit (omdat er een crack in zit). Maar ik heb de gta_sa.exe niet gebackuped. : Dus nu vraag ik aan jullie of jullie misschien een orginele gta_sa.exe 1.01 file kunnen vinden. Alvast bedankt. Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Mijn internet vraagt neit meer of hij downloads moet opslaan maar download ze direct naarme pc en opent ze direct (kut dus) Correctie: Ik heb een bepaald bestand de vrijheid gegeven direct te openen .rar bestand maar hoe zet ik dat in godsnaam weer trug hoe zet ik weer vraagd wat hij er moet? reageer alsjeblieft snel! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
heb het spel rabbids go home gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding. rom loading failed load rom errcode-4 al de andere spellen op de ds doen het wel. oj, bij world of zoo het zelfde probleem. > > > > >
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo iedereen, ik vroeg me af welke spellen er exclusief zijn uit gekomen voor amerikaanse wii ik weet dat mario super sluggers er 1 van is en ik gok op 1 of 2 resident evils aangezien ik deze alleen nog maar heb gevonden in ntsc maar ik vroeg me af of er nog zijn
Laatste reactie door Flemming, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik wil graag een ps3 headset voor sinterklaas maar ik vroeg me af doet deze headset t op de ps3? https://dynabyte.nl/artikel/7111080/Logitech_USB_Headset_H330 Het is een usb headset maar ik weet niet zeker of hij wel werkt..
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag-RELOADED Releasedatum: 19 november 2013 Retail Datum: 19 november 2013 Bestandsnaam: RLD-ac4bf Bron: Stream Grootte: 19 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Het jaar is 1715. Pirates regeren het Caribisch gebied en hun eigen wetteloze Republiek waar co…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
habbo account
door -lol-- 2 reacties
- 1,7k weergaven
/spam
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Valt de 8C om te bouwen???
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik hat in een eerdere topic: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38116.0 het probleem met fifa 11 op de r4 sdhc nou heb ik op youtube: Wood r4 1.13/1.14 for clones Working !!! R4 sdhc,R4i... Dit filmpje gevonden. Hier in zeggen ze,(in de discription op youtube), dat je ook een wood op clones, onder andere de SDHC, van de r4 kunt gebruiken. ik heb de link gedownload, en er gewoon op gezet met een menu.dat bestand omdat ik de r4 kaart anders niet kon gebruiken. Dan opende ik het wood gewoon als een spel... hij deed het gewoon, maar hij kon geen spellen openen... Doe ik iets vekeerd, of kan dit gewoon hellemaal niet? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer11, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb een spel gedownload. Daarbij had ik deze twee bestanden: mohpa.mds mohpa.mdf Nu is mij al een link gegeven om het spel te mounten. (http://www.duken.nl/content/view/27/24/) Ik heb de handleiding stap voor stap gevolgd. Maar als ik dan in deze computer op DVD-station N klik. (Waar de image is geladen) Dan gebeurt er niks en krijg ik een melding: N:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door yannick93, -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo iedereen, Ik wil graag de wii spellen die ik dowload op mijn harde schijf zetten maar eerst uploade ze gewoon in 1bestand en nu in wel 30. Ik snap niet hoe ik ze nu op de harde schijf moet zeteen ik doe het met WBFS Manger en dowload eht van isohunt wiiisos en the pirate bay.Doe het met utorrent Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario,