Jump to content
Seyma

Maplestory europe windows 7

Recommended Posts

Ik heb het gedownlaud en ik heb heel veel dingen gelezen en ik heb die dingen ook gedaan maar nog steeds komt dit ik hoop dat iemand me kan helpen

post-77420-0-66357200-1343050476.png

Ik heb even snel voor je gegoogled, er zijn namelijk veel mensen die dit probleem hebben.

http://maplestory.nexon.net/Community/#%2Fshowthread.php%3F143780-Maplestory-hack-shield-error

Ik heb voor je verder gelezen,

http://www.klyptotech.com/Reinstalling_HackShield

Voor dit probleem zul je gewoon hackshield opnieuw moeten installeren.

Er zit een filmpje bij, of volg de stappen op de site en je hebt alle info die je nodig hebt om te spelen.

MOcht je daarna error 204 krijgen, en zul je op win7 nog servicepack update moeten installeren.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Tyra
      Hallo allemaal !
      Gewoon even klein vraagje , zijn er hier toevallig  mensen die Maplestory spelen?
      Ben er jaren geleden mee begonnen , toen een hele tijd gestopt en nu sinds een paar maanden weer beginnen met spelen.
      Heb nu dus geen geen Maplevriendjes meer (arme ikke ) 
      Zou het dus leuk vinden om weer iemand te vinden om partyquests enzo mee te doen 

• Latest news

• Nu op het forum

• Ja, wat een data wordt er ook opgeslagen. Je kan vanaf een film een op adres achterhalen en dan vanaf het op adres zien wat er gedownload wordt. Nou is een Disney film niet heel spannend, maar als er wat erotische content straat welke je liever niet deelt en iemand kan de vertalen maken van het ip adres naar de persoon is dat niet erg fijn Een seedbox of vpn is en blijft toch wel de verplichting. Ik heb er wel 1 download tussen staan, een of andere android game app. Datum staat erbij, blijkt op een verjaardagsfeestje te zijn geweest. Vast 1 van de neefjes welke dan gebruik maakt van torrents op zijn telefoon... Ai....dan ben ik dus ook de sjaak...? Raar
    • Ik denk haast dat dit niet meer gaat gebeuren, temeer omdat de Administrator heeft aangegeven alleen nog positieve feedback te willen zien en dan ook nog op een andere plek op het forum dan in de topic waar leden het even niet met elkaar eens zijn over een bepaald onderwerp. Dus uitdagen zoals hier gebeurt is dus ook geen positieve instelling.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Fantasy Island

• Horror
    • Sciencefiction

Sonic the Hedgehog

• Actie
    • Sciencefiction

Hunters

• Drama
    • Misdaad

De grote slijmfilm

• Familie