Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
RTC3
door geertjuh94- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar nu heb ik alles gedaan, alleen er staat dat er geen cdrom inzit, maar mounten lukt niet met daemon tools, hoe moet ik verder?
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 6.8k weergaven
hallo. ik zag vanmiddag dat er een spel is van RTL dat je dan een f1 manager bent. dat lijkt me wel een leuk spel. heeft er iemand al een goede torrent gevonden? ik kan namelijk niet wachten om het spel te spelen. ik hoop dat iemand de torrent al heeft gevonden. Mvg, Niels
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi net rtl winter sports 2008 gedownload, uitgepakt en via deamon tools, alleen dan verschijnt er een bericht, voer juiste dvd in ik heb dus nog geen crack weet iemand waar ik de goede crack vind en kan ie mij dan ook uitleggen hoe ik die precies moet gebruiken, want dat gaat nog al eens mis groeten
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb RTL wintersports 2008 geïnstalleerd, maar hij wil niet opstarten. Na het aanklikken van het icoontje start hij niet door. In de taakbeheer is hij wel aktief, echter blijft hij daar staan met een cpu verbruik van ca. 50%. Tevens heb ik de nieuwste demo van RTL wintersports 2009 geïnstalleerd, en hierbij heb ik hetzelfde probleem. De game RTL Alpine skiing 2006 werkt prima, maar 2007 geeft ook deze problemen. Graag zou ik willen weten wat hierbij het probleem zou kunnen zijn. Gr. Bert.
Laatste reactie door hoogkerk79, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Rugby Challenge 2-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rugby Challenge 2-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Rugby_Challenge_2-FLT Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: 24 juni 2013 Bestandsnaam: flt-ruc2 Bron: DVD Grootte: 4.12 GB Genre: Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Home Entertainment Suppliers Ontwikkeld door: Sidhe Interactive Omschrijving Dompel je zintuigen in de grootste rugby game ooit, Rugby Challenge 2 – The Lions Tour Edition. Rugby Challenge, met de legendarische Jonah Lomu nog steeds aan h…
Laatste reactie door Nieuws, -
Rumble pack
door lisetteu- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Mijn zoontje krijgt 5 december een M3 real kaartje voor zijn ds met rumble pack. Nu heb ik al diverse roms op het kaartje gezet, maar zie nog niet wat hij met dat rumble pack kan doen. De ds moet er van gaan trillen begrijp ik, maar bij wat voor spellen is dat dan? en waar kan ik die downloaden? Ik heb nog maar 2 dagen, wie helpt mij???
Laatste reactie door fokkema, -
Hi Ik zag dat runaway 2 uitkomt in april 2007 ergens. Een game van rond de 6.5 gig. Maar nu zie ik dat je het al kan downloaden.... :-[
Laatste reactie door bart, -
runaway:a road adventure
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hi Het spel is volledig geinstalleerd en speelt met een gedownloadde savegame. Maar tijdens het spel, daar waar de man uit het raam kruipt begint een kort filmpje. Wannneer het filmpje gedaan wordt er verondertstelt gewoon verder te spelen.. Maar nee..... het filmpje blijft herhalen keer op keer ...... Iemand raad mee?
-
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hallo gasten, ik heb vandaag Internet Explore 9 geinstalleerd. en nu kan ik runescape niet meer spelen, ik krijg deze melding: WEET IEMAND WAT IK HIER MEE MOET ?? alvast bedankt
Laatste reactie door firecrack, -
RuneScape Accout.
door Karel!- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Hoewel er veel high lvl's van RuneScape afhaken,afdanken dus. Mssh zitten er hiet mensen tussen die hun accout niet meer nodig hebben, Wel als je hem wil geven PM me dan met dit; je RS naam: RS pass en mssh nog wat je kwijt wil Grtjes, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
heeft iemand misschien een autodropper voor me ?????
Laatste reactie door Marciej123, -
- 30 reacties
- 10.2k weergaven
hallo, ik heb een fout met mijn rsbot, hij zegt dit : weet iemand hou je hem moet updaten? als iemand een goede andere bot heeft voor rs zeg het me a.u.b alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hallo, weet iemand mischien waar ik een ddos tool voor runescape kan downloaden zonder virus!? alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
hoii mensen ik heb een programma van amerika en die helpt mij met runescape en ik wil jullie ook helpen.stuur een berichtje naar runescape_helper@live.nl
Laatste reactie door Botjeman, -
- 9 reacties
- 4.2k weergaven
hey iedereen!!, ik speel dus op runescape en wil graag member worden via sms. Nu de vraag is als ik alles via sms doe, kunnen mijn ouders of eender wie iemand erachter komen bv: als het in de factuur verschijnt ofzo(zoals met die bankkaarten) ? Het zou ideaal zijn zou het gewoon met gsm zijn.
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik ben al een paar dagen runescape aan het spelen maar hij gaat alleen op low quality ik wil hem wel op high quality voor fullscreen spelen, maar hij wil niet werken. dit kwam erop: Your operating system: Windows Vista x86 6.0 Your graphics card: Microsoft Corporation GDI Generic Your graphics card driver has the following problems: Software Rasteriser Unsupported OpenGL Version No Multi-Texturing Insufficient Texture Units No Extended Multi-Texturing hoe kan ik die allemaal verbeteren? plz help
Laatste reactie door robin1994, -
- 5 reacties
- 5.6k weergaven
hallo, Ik wil graag een runescape private server voor runescape maken maar ik weet niet hoe. Kan iemand helpen? Thx.
-
Een centraal topic speciaal voor alle mensen die RuneScape spelen, hier kan je alles vragen over hoe je het beste een skill kan trainen, vragen over Quests en meer! Voor de mensen die nog nooit van RuneScape hebben gehoord hier een inleiding: -Introductie- RuneScape is een online MMORPG spel wat je speelt in je internetbrowser (Internet Exploren, FireFox, Safari). Het enige wat je moet downloaden om te kunnen spelen is Java, de meeste mensen die hun PC veelvuldig gebruiken zullen dit overigens al wel hebben omdat het ook nodig is om bepaalde sites te kunnen lezen. Zodra je op RuneScape een account aan heb gemaakt wordt je karakter in een Tutorial wereld geplaatst.…
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 5 reacties
- 4.6k weergaven
heb de game hl2 gedownload en kunnen installeren alles gaat goed ik kan de game starten en beginnen te spelen maar als ik dan aan bij het eerste punt komt waar het game zelf saved komt de foutmelding van c++ runtime error en kan ik niet verder en schakelt de de game zelf uit. weet iemand wat ik hieraan kan doen
Laatste reactie door Duken, -
S.T.A.L.K.E.R
door DigiDjeff- 8 reacties
- 3.6k weergaven
Ik heb laast Stalker gedownload en vandaag ook op me PC gezet. Maar als ik speel gaat die traag, dus word het tijd om hem op een schijfje te branden. Alleen een probleem, ik kan geen schijfjes vinden van meer dan 4gig. Ze zijn er wel, heel veel zelfs maar dan alleen DVD+R maar die kan me PC niet branden. Dus, weet iemand schijfjes van 4gig maar dan geen +DVDtjes. Of is er nog een ander alternatief om Stalker snel te laten lopen? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 0 reacties
- 8.2k weergaven
Hallo, ik heb een probleem met een spel en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Ik heb zojuist het spel S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl gedownload en geinstalleerd, maar nu is het probleem dat zodra ik het spel opstart ik de foutmelding krijg: 'Die Page-Datei is deaktiviert oder die DateigröBe reicht nicht as. Um zu funktionieren bracht das Spiel eine Page-Datei von mindestens 2GB. Bitte die Systemkonfiguration anpassen, bevor das Spiel erneut gestartet wird. (waarom de melding in het duits is snap ik ook niet want ik heb toch duidelijk in de installshield english aan geklikt maarjah,, :-[) Het komt er dus op neer dat mijn page-date ofzoiets niet groot genoeg …
Laatste reactie door dwayne91, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo weet iemand het CdKey van S.T.A.L.K.E.R.: Call Of Pripyat . op www.serial.ws kan ik niet kijken geeft een andere site steeds help me aub ..
Laatste reactie door w000tie, -
SA stemmen
door Razor- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Omdat ik zag dat de Steam versie van SA niet gaat met SA-MP, zoek ik nu het(de) bestand(en) waardoor ik stemmen krijg, bij mij werken ze namelijk niet. Waarschijnlijk komt het doordat mijn torrent een RIP is, dus je moet de game niet echt installeren. Kan iemand me dus dat bestand geven? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Laatste reactie door Razor, -
Als ik de patch probeer te installeren krijg ik dit : The Saboteur Patch Setup Failed User cancelled installation Iemand een oplossing ? Het betreft de patch 1.3 van Saboteur.
Laatste reactie door Othuroyo, -
- 12 reacties
- 1.6k weergaven
Ik wil dus Saints Row 2 spelen... heb de torrent gedownload (typ ''Saints Row 2 torrent'' in en klik dan op de eerste) maar ik snap er helemaal niks van ik moet iets uitpakken maar dat wil niet want dan krijg ik een error... kan iemand alsjeblieft helpen???
Laatste reactie door roykev3,