Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mensen, Ik heb Call of duty 4 een tijdje geleden geinstalleert op mijn computer. Maar om de een of andere reden worden sommige objecten waaronder mijn wapen en (de meeste) poppetjes zwart weergegeven. Heeft iemand hetzelfde probleem en/of een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen ? hartelijk dank ps. ik ben bezig om hier een foto van te regelen O0
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, als ik een spel opstart dan sluit ie na plus min 2 minuten weer af.. ik heb dit echter maar met 1 spel kan iemand mij helpen? ik weet zeker dat het geen fout van het spel is mvg, jelkotje
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 5.5k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleen met cod4 multiplayer want ik kan niet online spelen omdat ik geen goede creck heb ik kan ook nergens een goede crack vinden ik heb er al wel een paar geprobeert maar geen 1 deet het :-\ weet iemand mischien een goede site waar ik een creck voor cod4 multiplayer vandaan kan halen?? ik zoek naar dit bestand "iw3mp'' als ik deze heb kan ik de multiplayer spelen alvast bedankt
Laatste reactie door the_ron, -
als ik online ga via hamachi (wil ik gewoon met ze 2en in een compitie) dat lukt niet, maar als ik dat via mijn laptop en me gewone comp die doet hij het wel ??? hoe kan dat? bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi iedereen, Ik las laatst over een Gamevest die echte kogelinslagen zoals bij crysis en CoD4 simuleert. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze 3RD SpaceGame vest, of er ergens recensies over gelezen? Plz let me know guys Greetz, Njitram
Laatste reactie door Fredpascal, -
weet iemand waneer gta 4 voor de pc uitkomt. alvast bedankt
Laatste reactie door gluon, -
FIFA 08 gecrasht
door PES2008- 11 reacties
- 2.7k weergaven
Hey, Mijn FIFA 08 is gecrasht. Omdat ik teveel Pataches enal heb gedownload. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die het weer doet? Kan ik Patches met Creation master 08 verwijderen en naar zijn originele versie brengen?
Laatste reactie door fonzzz, -
Hey, Ik heb nu FIFA 08, alles is nieuw dus. Ik heb ff Nederland goed gemaakt, opstelling, spelers ensoww. Maar kan iemand mij een Patch geven van EURO 2008 Landenshirts, Logo's, Spelers ensoww. Ik had nog zo'n Patch gedownload, maar die veranderde de namen van de landen in het Duits. Dus iemand een goede Patch?
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0]http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 2.5k weergaven
hallo ik heb een klein probleempje met mijn spel mx vs atv unleashed vanaf da ik beweeg in he spel loopt het vast help plzz
Laatste reactie door yourick, -
Fifa Manager 2008
door Aernoet- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb gisteren deze torrent gedownload: http://search.utorrent.com/search.php?q=fifa%20manager&e=http%3a%2f%2fisohunt.com%2ftorrents.php%3fext%3d%26op%3dand%26ihq%3d&u=1 (Derde: Fifa Manager 08 [PC-DVD] [Multi6] [www.topetorrent.com]) Het is een mdf/mds-bestand. Ik heb eerst geprobeerd op het met Alcohol 120% op DVD te branden, maar dat lukte om de één of andere reden niet (de DVD was na het branden leeg). Daarna heb ik het bestand geopend met Daemon Tools, dit werkte wel en de installatie van de game verliep compleet normaal. Na de installatie probeerde ik de game op te starten, maar er kwam een melding: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd. Dit was g…
Laatste reactie door Vico, -
serial number
door yourick- 6 reacties
- 2.5k weergaven
ik zoek de serial number van mx vs atv unleashed maar ik kan em nergens vind iemand van julie meschien
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Hoy wie kan me helpen met spel Gene Troopers in level jungle heb ik geen bild Ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik heb een spel gedwonload maar ik krijg een iso BESTANT TE zien hoe moet ik da openen of wat moet ik er mee doen ??
Laatste reactie door TamSz, -
- 13 reacties
- 4.2k weergaven
Hey, Ik heb FIFA 08 op Windows Vista. Een week geleden deed hij het PERFECT. Alles verliep goed, geen problemen met snelheid, installeren etc. Maar toen had ik wat Patches voor mijn FIFA 08 gedownload. Een Facespack patch en EURO 2008 patch. Toen ik dat Patches installeerde, werkte mijn FIFA 08 niet meer. Ik had toen al die Patches verwijderd van mijn PC en wou kijken of FIFA 08 het deed. Maar nog steeds geen resultaat. Toen had ik alles van FIFA 08 op mijn PC verwijderd en mijn FIFA 08 opnieuw geistalleerd. Maar nog steeds werkt mijn FIFA 08 niet. Hier een paar Screens van wat ik bedoel. Hier kies ik gewoon Nederlands. Daarna doet FIFA het gewoon normaal. Dat filmpje …
Laatste reactie door PES2008, -
- 9 reacties
- 2.7k weergaven
Wij hebben need for speed carbon al een hele tijd op de computer staan en spelen hem nooit meer. Nu wil ik dit megaspel er af halen maar dan krijg ik een error?! Hoe kan ik hem dan wél uninstalleren? Groeten
Laatste reactie door Dark Legend, -
3D bril games
door repoc- 0 reacties
- 2.3k weergaven
hey, weet iemand nog spellen die je kan spelen met de 3D bril? ik heb zelf trackmania nations
Laatste reactie door repoc, -
Ik heb een probleem met Grid. Ik heb het spel gisteren gedownload, en net geinstalleerd. Ik ging het spelen en na 5 minuten, krijg ik een blauwe windows achtergrond en startte mijn computer opnieuw op. Daarna kreeg ik: Systeem is hersteld van een ernstige fout. Daarna heb de kwaliteit op laag gezet en ging het beter, maar na 20 minuten kreeg ik weer hetzelfde. Mijn computer kan het spel aan en de torrent is ook goed, want bij de reacties staat dat hij het bij iedereen perfect doet. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door JStyle, -
- 9 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik heb een spel gedownload van dopeman maar ik open het en het zijn alemaal rar :'(bestande wat moet ik er mee doen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 6.1k weergaven
Hallo, Ik dacht ik ga maar weer eens PCM spelen nieuwe patches miss is het beter maar tot mijn spijt moet ik zien dat ik nu helemaal niet meer kan opstarten omdat ik geen crack kan vinden van de patch iemand die hier al een crack voor heeft gevonden wil die deze dan snel posten. Groetn van Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
assassin's creeds
door nisteri- 5 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik heb assassin's creeds gedownload met crack, ik zit ook te klooien met daemon tools maar ik heb dus echt geen idee wat ik moet doen want elke keer als ik het wil starten vraagt hij om een cd. wat nu te doen??
Laatste reactie door fonzzz, -
FIFA08 probleempje
door Vico- 7 reacties
- 2.1k weergaven
Ik had onlangs nog fifa 2008 torrent gedownload. Op men vorige computer ging het zéér vlot. De computer heb ik dus nu gebackupt (voor de backup liep fifa wel goed) maar nu gaat hier erg sloom. Gelijk als je een beweging maakt dan loopt het sloom. Ook als je een goal scoort ofzo. :-[ Wat kan ik hieraan doen? Aan mijn videokaart zal het niet zijn want het is dezelfde computer. Shockwave Flashplayer heb ik al gedownload alvast bedankt Shahab
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, Ik heb Knight online gedownload maar de update werkt niet Ik krijg een melding en die is : Extract failed En dat doet hij altijd bij de update 1511 Weet iemand een oplossing voor die error ? Ik gebruikt Vista.
Laatste reactie door Cédric., -
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Ik was Sims 2 aan het downloaden alles is gelukt met Utorrent toen ging ik hem uit pakken met Winrar ook gelukt wel 4 CD's maar ja toen op setup.exe geklikt installatie ging goed kwam ook gewoon te voor schijn halverwege opeens een foutmelding.. Ik klik op opnieuw foutmelding komt opnieuw (dom eigenlijk dat ze dat dan zetten maarja) dus ik wist niet wat het was ik heb de andere cd's een setup gestart maar dat lukt ook niet.. Weet iemand wat het is? Hier screenshot: :peace:
Laatste reactie door C.K7, -
- 6 reacties
- 9.4k weergaven
Ik heb een probleempje.. Ik heb al een tijdje geleden Fifa 08 gekocht volle pond 50 euro :-[ Ik ben het gaan spelen op mijn oude computer... ik vond het leuk maar ik had steeds minder vrije tijd dus speelde ik het niet meer... Ik heb nu onder tussen een nieuwe computer en kamer. Ik wou op mijn nieuwe computer Fifa 08 spelen dus Fifa 08 cd erin blijkt dat het boekje weg is :'(... Heb mijn hele kamer over hoop gehaald maar kan nergens vinden :redface:. Nu kan ik het spel niet spelen en dat vind ik zonde van het geld want kan hem moeilijk verkopen zonder installatie code.. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ? Of heeft iemand een installatie code voor mij…
Laatste reactie door Heisenberg,