Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
sims 1 serial
door kevimmen- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hee Ik heb sims 1 gedownload maar er zit steeds geen ketgenerator of zo bij. Weet iemand waar ik een serial kan halen.... Ik kan alleen maar nep sites vinden. Help??
Laatste reactie door kevimmen, -
Goed daar gaan we dan... Ik ben een kluns met pc´s en al die termen begrijp ik vaak niet. Wat moet ik hier nou precies mee doen want een langere en betere uitleg zou handig zijn!! Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - S…
Laatste reactie door Robin, -
Sims 2
door Murderdoll- 4 reacties
- 2.9k weergaven
Hooi, ik heb net sims 2 weer geinstalleert en ik heb een serial code van internet gebruikt omdat ik mijne kwijt was. Nou had ik een account op thesims.eagames.nl gemaakt en ik wou dingen downloaden alleen dat kan niet omdat die serial code al gebruikt was voor een account. Dus ik wou vragen of iemand daar een account heeft of een serial die niet gebruikt is die ik dan mag gebruiken daarvoor. xx
Laatste reactie door maxke006, -
Sims 2
door Gast Ilsjuh- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hej mensen, Ben nog een beetje n nieuweling hier. Maar ik had zo een vraag! Er is zo een site van de sims 2 waar je dus paypal/betaalde downloads gratis kan verkrijgen. Nu heb ik zo ongeveer t halve internet wel gezien, maar ik kan hem dus niet vindne. Nu is dus mijn vraag of een van jullie die site mischien weet en die aan mij kan vertellen! I hope so! Alvast bedankt!! O mensen het spijt me voor het ongemak.. iK had eerst even beter op jullie site moeten zoekne.. Maar ik heb hem dus ondertussen gevonden, hartelijk bedankt!!
-
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
ik zoek de ikea woon accessoires van de sims 2, de ikea interieur accessoires v.d. sims 2, kerst accessoires v.d sims 2, villa en tuin accessoires v.d sims 2 en dan nog het uitbreidings pakket appartement leven v.d sims 2... ik ben ze al zoooo lang aant zoeke ma vind ze nergens of wel vind ik ze maar dan is dat zo een hele lijst erbij... kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door gangstermo, -
Sims 2 blijft laden
door Dana.- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi iedereen, ik heb the sims 2 met alle uitbreidingspakketen gedownload via bittorrent. Op mijn laptop met Vista basic, en voor de installatie al omgezet in de goede comptabiliteit. Het installeren en alles ging goed. Maar als ik het wil gaan spelen, gaat alles goed: Laden van het spel, Buurt kiezen, familie maken. Maar als ik dan mijn familie zeg maar ga 'laden' blijft die maar laden. iemand een idee?
Laatste reactie door Dana., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik heb de torrent van de sims 2 Bon voyage gedownload. Alleen ik heb de TSBin map niet. Wil iemand mij hier mee helpen? Dankjewel
Laatste reactie door Fredpascal, -
Sims 2 cd 2
door Sneakerz- 4 reacties
- 2.2k weergaven
HeeJJ Ik ben nu de sims 2 opnieuw aan het installeren, alleen als dat berichtje van plaats cd 2 komt. Klik ik op rungame in het mapje van cd 2 en er gebeurt helemaal niks.. Er is ook niks om te mounten ofzoiets En de rest zijn alleen maar dingen die er niet voor nodig hebt.. Alvast Bedankt Hea
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 7 reacties
- 4.2k weergaven
Ik vroeg me af, een vriendin van mij heeft een Sims 2 uitbreiding en die wil ik dan graag kopieren...maar moet dat dan op een CD-rom of DVD-rom of iets? want het lijkt me niet dat je het op een normaal CDtje kan kopieren :-\
Laatste reactie door shininglight, -
sims 2 crack
door magicn14- 6 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb een probleem met bouwen als ik dingen zoals muren enz. kan ik niet bouwen. Wat is er mis??? ligt het aan de crack of is dat niet zow
Laatste reactie door magicn14, -
- 12 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo, ik heb een probleempje met het openen van sims 2 doormiddel van een crack. omdat het een gedownloade versie op een dvdtje is, kan ik hem ook niet anders openen. ik heb al vanalles geprobeerd maar kom er niet uit. in het tsbin vakje heb ik de crack geplaatst. maar als ik er op wil klikken staat er dat ik de juiste dvd/cd in de computer moet doen. weet iemand hier een oplossing voor? G
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik ben op zoek naar een No-DVD voor SIMS 2 Double Deluxe dit omdat me zusje de game heeft gekocht en we beide willen spellen. Het is de Nederlandse versie maar er zijn meerdere talen beschikbaar heeft iemand deze dan ben ik erg blij. Post Merge: juni 05, 2009, 10:08:47 pm Iemand misschien ik zou namelijk willen spelen en me zusje is nu met game weg:S
Laatste reactie door gamertje, -
- 7 reacties
- 11.5k weergaven
Hey er bestaat voor de sims 2 een site waar je veel kledij en spullen kan downloaden waar je op een andere site voor moet betalen. Kent er iemand deze site ? Ik geloof dat het een engelse site is. grz Ik wist niet in welk topic ik het moest zetten als het verkeerd staat sorry dan.
Laatste reactie door tattyteddymel, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb zonet de sims 2 gedownload op met Bittorent. Ik heb de stappen goed doorlopen. Dan wil ik het spel starten, maar staat er dit: plaats de cd van de sims 2 op reis. Ik heb toen het bestand met MagicISO weer geopend, maar het helpt niet.. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
HaajHaaj,, Keb ff vraagje over hoe en waar ik sims 2 kan downloaden, zow dat ie ut dan ook goed doet,, En heb ik der dan owk nog n download programma voor nodig ofzz?? Tnx,,!! (K) anne :kiss: www.cu2.nl/0o-anne-o0
-
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Als ik iets download van Modthesims2 is het een HTML-document en niet een .rar of .zip bestand, maar dat zou het wel moeten zijn. Ik kan ook niks anders kiezen als ik het download. Wat moet ik nu doen, want op die site download je de beste sims 2 spullen en hacks.
Laatste reactie door Huismus, -
- 4 reacties
- 11.7k weergaven
Hooi.. Ik heb de sims 2 gedownload alleen nu weet ik niet waar ik mijn downloads kan plakken. Help? x
Laatste reactie door Lennart, -
- 48 reacties
- 15.8k weergaven
hallo ik heb hulp nodig! ik heb familie pret maar als ik hem op start zeg ie doe de cd in de cdrom speler wie wil mij helpen groetties
-
- 6 reacties
- 4.6k weergaven
nu wil ik de sims 2 feest accesoires downloaden, maar hoe doe je dat? want ik had al een rar. bestand gedownload, maar dat doet het niet onder daemon tools :-. dus.. wie heeft een idee waar ik een goede download kan downloaden? Post Merge: december 31, 2008, 05:42:09 pm kan er ook een crack bij? :angel:
Laatste reactie door Heisenberg, -
Sims 2 freeze
door joppesmurf- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Hai, Ik heb net de Sims 2 gedownload via BitTorrent, en dat ging allemaal goed. Eventjes gezocht naar de juiste crack maar had hem uiteindelijk toch gevonden. Maar nu is het probleem: Als ik een sim heb gemaakt en hem wil 'opslaan' (het groene vinkje dus gewoon) dan loopt het spel vast, en het zandlopertje blijft maar draaien. En toen probeerde ik maar naar een familie te gaan die al door het spel zelf was gemaakt, en toen liep hij ook vast bij het laadscherm. Ik heb niet zo'n goeie computer, maar als ik de game opstart staat hij automatisch al op de beste graphics, en hij loopt gewoon soepel, dus ik denk niet dat het erg aan mn computer kan liggen. Aan de crack den…
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14, -
Sims 2 gedownload en geinstalleerd.. start niet op
door Gast paj3- 2 reacties
- 3.2k weergaven
Hi! Ik heb totaal geen ervaring met games downloaden enzo.. maar ik heb een gedownloade versie van de sims 2 gekregen, en hem zonder problemen geinstalleerd. Als ik hem opstart komt het erop neer dat hij de cdrom niet kan vinden.. er staat op de cdrom GEEN bestand/map met de naam Crack! Wat moet ik nu doen? HELP ME PLEASE , bij voorbaat dank
-
- 6 reacties
- 3.9k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. dit stond al in een topic waar een slotje op stond maar ik weet nog steeds niet wat de oplossing daarvoor is kan iemand mij helpen? ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 3.1k weergaven
hallo, ik heb de sims 2 op de pc met bijna elk uitbreidingspaket ;D , ik kan winkels, restaurants, e.d. runnen. nu was mijn vraag, hoe kan ik een hotel runnen ??? ? ik zie er wel een balie staan voor een hotel, maar dat is het. de mensen lopen en zomaar binnen en buiten en ik kan niemand aan die balie zetten, ik kan er zelfs niet op klikken :-\ . weet iemand wat ik meer moet doen ofzo zodat ik een volledig hotel heb? anders heb ik alles voor niets gemaakt en ik vond het net goed gelukt :'( . mvg :peace: en alvast bedankt O0
Laatste reactie door PatrickV94,