Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb een patch gevonden maar nu weet ik niet waar ik die kits moet bij zetten dat is tog voor shirts want nu is alles wat nieuw is (bijv fc emmen enz) hebben allemaal dezelfde kleren aan weet iemand waar ik ze neer moet zetten alvast bedankt
Laatste reactie door jeroen755, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje …
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo mensen... het patchen is gelukt, maar nu heb ik een ander probleem. ik weet opzich wel hoe je op een private server kan spelen nu, maar dan moet ik elke keer weer als ik het spel opstart weer een ip adres kopieren van internet en die ergens plakken wat erg veel werk is... help mij graag
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik hb een vraag over de razordox update 5 voor empire total war. Na het installeren volgens de handleiding van de update, start het spel niet op. Is deze update nuked? Ik kon er nergens iets over vinden! alvast bedankt!
Laatste reactie door oka01, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
er komen 2 nieuwe pokémon spellen uit genaamd: Pokémon Black & White. Hij komt uit in Japan als het 18 september is! Nou mijn vraag is kan ik hem eerder downloaden dan 18 september? Zoja, Waar? en Hoe? En als je misschien weet hoe ik hem in het engels kan krijgen is dat zelfs nog beter! Alvast Bedankt, xx. Tommie Toet
Laatste reactie door Tommie Toet, -
playstation 3
door gkeeee- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hey, ik ben van plan om een playstation 3 van iemand te gaan kopen op marktplaats. ik heb er een paar gevonden maar het enige waar ik bang voor ben is dat er meschien binnenin gekoeid kan zijn in de ps3. kan dit het geval zijn of is het maar mijn fantasie? want met de ps 2 was het vaak het geval dat ze dingen in verwijderden en dan verkochtten. meschien praat ik hier nu wel onzin ofsow maar hoor graag jullie reactie`s en ervaringen(als jullie die hebben)
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik had COD BO uitgespeeld en dacht toen opeens terug aan Call of Duty 2 en besloot hem te downloaden. Heb hem gedownload en dat ging allemaal goed tot de installatie. Ik kreeg een melding van InstallShield: 1607: Unable to install Installshield Scripting Runtime. Nu ben ik op Internet gaan zoeken en kon alleen maar oplossingen voor XP vinden, en ik heb Vista. Enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt! Boero Post samenvoeging: december 02, 2010, 18:00:55 Iemand?
Laatste reactie door Boero, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Mijn zoons hebben een ds. Ik heb verschillende rar bestanden uitgepakt en ze er opgezet en deze werken ook goed. Ik heb verschillende nds bestanden, deze kan ik wel naar de ds kopieren, maar verder niks. Wie kan mij helpen.
Laatste reactie door Zombymario, -
Champions League 07
door Thijs- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Als ik Uefa Champions League 07 wil gaan installeren vraagt hij om een cd. Maar ik kan nog niet mounten want ik kan niet extracten(omdat ik met openen met winrar had gedaan) en als ik op de crack druk staat er cl07.exe er is een fout opgetreden hoe kan ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door ricardo144, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Hoe kan het dat bij mij FM vastloopt op 1 juni 2011?? Altijd in het laadscherm naar de volgende dag. Altijd bij de zelfde zojuist gespeelde voetbalwedstrijd. Dit is mn 2de carriere die ik ermee heb gestart. In mijn 1ste carriere was ik nog niet op die dag. Maar ik ben nu bezig met Juventus, en als het daar weer gebeurd dan weet ik echt niet wat er aan de hand is. Ik heb hier een apart topic voor gemaakt omdat er zo'n beetje nooit iemand in het centrale topic van FM10 zit... Iemand enig idee? Groeten
Laatste reactie door joete, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik speel BF2 maar telkens als ik ingame online ben dan krijg ik het bericht ' er is een probleem met je verbinding' hij blijft dan ff haken maar dan schiet hij weer verder erg irritant het komt vooral voor als ik net onder vuur lig ik dacht eerst aan lag maar mijn ping is 18 dus volgens mij kan het daar niet aan liggen heeft iemand dit probleem ook gehad en weet een oplossing Alvast bedankt, DutchFighter
Laatste reactie door jann, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb Empire total war gedownload en het een tijdje gespeeld. als ik een battle 1 vs 1 doe is er niks raars aan de hand en alles speelt gewoon goed. maar als ik 2 v 2 doe gaan alle units opeens stuiteren en stukje bij beetje vooruit lopen. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Specs: GT630 2GB i3 540 4GB ram
Laatste reactie door Phairdy, -
GTA SA probleem
door Vico- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Ik heb ff een klein maar toch soms een vervelend probleem met SA. Ik heb gemerkt, vroeger toen ik het speelde, werkte hij perfect. Maar nu hoor ik die kerels die met elkaar praten voor een missie niet meer. Aan wat kan dat liggen? Best vervelend want dan moet ik die subs enzo aanzetten.. Heb al ff gegoogled, maar heb niks gevonden dat helpt :-[ alvast thx shahab
Laatste reactie door eddy..., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy heb een probleem met dragon age heb geinstaleert en als ik op spelen klick doet helemaal niets met dat altijd goed gedaan heeft Help AUB
-
kan iemand mij helpen met het volgende? Ik heb nu verschillende cracks geinstalleerd maar ik krijg het spel niet werkend. het volgende gebeurd: Ik star het spel en krijg nu de keuze voor een taal, als ik deze op welke taal dan ook zet krijg ik niet de mogelijkheid om verder te gaan. Ik krijg de mogelijkheid selecteren niet te zien. Sluit ik af, dan komt deze mogelijkheid wel in beeld. Iemand een oplossing voor dit probleem zou hem graag willen spelen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Goedemiddag, Ik wil graag weten of de handleiding voor R4DS Nintendo DS (lite) ook geldt voor een Mac. We hebben een poging gewaagd, maar lopen al bij stap 1 vast. Alvast dank, Mildred
-
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
als ik cod 4 MP opstart, krijg ik een error: iw3mp.exe werkt niet meer, wat moet ik doen? en oja, SP doet het nog wel gewoon.... pls help me : groetee :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hey iedereen, Ik loop altijd wat achter met de games (wacht altijd paar maanden of ze positief beoordeeld worden, behalve als succes gegarandeert is, modern warfare 2 ) dus ik heb net Assassin's Creed I uitgespeeld, leuk spel, wel erg veel symboliek. Nu dus net AC II gedownload en geïstalleerd. Crack erover (ook voor de Ubisoft Game Launcher) en knallen. Loop ik tegen de bekendste bug aan voor spel die er bestaat, namelijk dat de Animus het niet doet, gelijk bij de eerste keer dat je erin wil al. Wit scherm, geeft geen sjoege. Al beetje gerommeld met savegames zoals op internet te vinden was, maar helpt geen moer. Patch 1.01 helpt ook niet, en volgens mij is er voor …
Laatste reactie door Erwin., -
searial PES 2009
door maxs- 4 reacties
- 1,5k weergaven
help heb een serail nodig heb de reloaded versie maar zie m,n nergens
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hallo heb een probleem met een spel Error Exception Acces Violation wat betekent dat en hoe los ik dat op
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi leden, Bij het opstarten van Bioshock krijg ik deze melding: bioshock.exe werkt niet Weet iemand hier raad mee? groetjes cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
mass effect 3
door katarina- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy Weet iemand hoe ik mass effect 3 moet instslleren het lukt helemal niet
Laatste reactie door katarina, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik zou graag een game willen downloaden voor de PS2 want ik vind hem nergens meer in de winkel. Hierover een paar vraagjes: 1) Ik las iets over ombouwen maar moet dit echt? En zo ja, wat kost het? Kan dit schade aan mijn PS2 aanbrengen? En waar kan ik het doen? 2) IS het spel beschadigd als het gedownload is? Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
mp4 speler
door r4dioactivity- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Mijn oude mp3 is kapot en nu wil ik een nieuwe mp4 halen. Liefst eentje met een beetje groot scherm zodat ik er ook video op kan kijken. Natuurlijk komt dan de ipod touch naar boven (twijfel ik over), al wil ik liever een goedkopere die alleen video en muziek kan afspelen. Hoop dat iemand ervaring heeft met eentje. alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
Goeie fps?
door marcelvn- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik zoek al de hele dag naar een goeie fps had brothers in arms hells highway maar die is niet zo top ik weet verder voor pc geen goeie op cod5 na want die heb ik al iemand idee? en heb aardig zin in een fps mischien is crysis warhead wat?
Laatste reactie door marcelvn,