Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
modern warfare 2 Vandaag heeft Infinity Ward, de release-datum vrijgegeven van call of duty modern warfare 2. Er is al een trailer uitgekomen en verschillende screenshots. Officieel heet de game 'modern warfare 2', de opvolger van 'call of duty modern warfare'. Modern warfare 2 zal op 10 november 2009 in de winkels en op thepiratebay verschijnen. Verder zal deze mustplay titel uitkomen op de PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Wil je meer weten van 'modern warfare 2', in de nieuwste 'power unlimited' zal je een exclusieve eerste kennismaking met de game Meldt de officiële 'modern warefare 2' website. Uiteraard zal deze "exclusieve kennismaking" op dezelfde dag nog op…
Laatste reactie door Duken, -
Frontlines
door widestyle- 3 reacties
- 1,7k weergaven
frontlines leuk spel is van de makers van battle field maar nu ben ik bezig krijg ik zoown ***** foutmelding en sluit hij af net als assassins creed iemand ervaring mee het begint bij het level als je in een tank war zit en er is een grote bom ontploft
Laatste reactie door Robin, -
joey alle kaarten
door bilal4- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb op mijn computer yugioh power of chaos joey the passion. maar ik wil alle kaarten door een cheat:all cards. toen heb ik een youtube filmpje gekeken maar ik snap er niks van. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door bilal4, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Ik gebruik een virtual cd driv, maar als ik de setup wil starten krijg ik Error Code: -5006 : 0x80070001 Error Information: >SetupDLL\SetupDLL.cpp (1281) pAPP:RollerCoaster Tycoon® 3 PVENDOR:Atari PGUID:907B4640-266B-4A21-92FB-CD1A86CD0F63 $7.1.100.1248 Wat kan ik hier aan doen? Dit zijn de bestanden die ik heb van het spel: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door maaike8D, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo allemaal ik heb fifa 09 full rip skullptura gedownload alleen nu kan ik hem niet openen ik heb hem van een link van deze site gedownload... het is een rar bestand en als ik er op klik dan staat er dat gedoe met het bijbehorende programma op internet opsporen ect ??? ik heb ook al een keer de reloaded version van fifa gedownload alleen doet de het ook niet want er staan daar een stuk van 52 verschillende bestanden die ik dan niet kan openen (zelfde verhaal als bij dvd rip) zou iemand mij kunnen helpen :love:? alvast bedankt:)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
nou heb ik laatst call of duty world at war gedownload. dacht leuk laat ik is gaan spelen. alles werkt totdat ik bij het menuutje kom waar ik kan kiezen wat voor moeilijkheidsgraad. maar als erop druk kom ik gewoon weer bij het beginscherm waar ik kan kiezen solo of missie selecteren. nou zag ik hier nog een topic staan overdat zelfde probleem maar die jongen deed gewoon een nieuwe videokaart erin en hij deed het. maar dat werkt dus niet bij mij! iemand een oplossing? dit is mijn specificatie: CPU Type QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz (9 x 267) Geheugen: 4 GB Video kaart NVIDIA GeForce 9500 GT (1024 MB) Geluidskaart C-Media CMI8738/C3DX Audio Devic…
Laatste reactie door martin2, -
Games afspelen
door Lloooooydd- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb net een game gedownload, maar nu is mijn vraag: hoe doet hij het :-[ het bestand heet: FIFA.09.Full-Rip.Skullptura.rar een RAR-bestand dus, ik heb echt geen idee hoe je deze game in werking moet stellen :redface: Help me?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo! ik ben opzoek naar een key voor bad company 2 voor de PC. Ik hoop dat er iemand is die mij eraan kan helpen! pm kan altijd! mvg, Tom
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb gisteren Call of duty Modern warfare 2 gekocht. Ik heb de cd gestart dan installeert die Steam. Daarna updat die Steam alleen blijft hij de hele tijd bij 99% van de update hangen. Iemand een idee waardoor dit komt?
Laatste reactie door steven1994, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Fast and Furious Showdown-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fast and Furious Showdown-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fast.and.Furious.Showdown-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-ffs Bron: Stream Grootte: 1,712 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Ontwikke…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hey iedereen, Ik loop altijd wat achter met de games (wacht altijd paar maanden of ze positief beoordeeld worden, behalve als succes gegarandeert is, modern warfare 2 ) dus ik heb net Assassin's Creed I uitgespeeld, leuk spel, wel erg veel symboliek. Nu dus net AC II gedownload en geïstalleerd. Crack erover (ook voor de Ubisoft Game Launcher) en knallen. Loop ik tegen de bekendste bug aan voor spel die er bestaat, namelijk dat de Animus het niet doet, gelijk bij de eerste keer dat je erin wil al. Wit scherm, geeft geen sjoege. Al beetje gerommeld met savegames zoals op internet te vinden was, maar helpt geen moer. Patch 1.01 helpt ook niet, en volgens mij is er voor …
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb een probleem als ik de multiplayer van Call of Duty 4 Modern Warfare opstart. Ik krijg de volgende foutmelding: iw3mp.exe werkt niet meer weet iemand hoe ik dik op kan lossen?
Laatste reactie door Michiel, -
GTA 4 Doet Raar
door Deeeemy- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb laatst gta 4 gedownload en geinstalleerd, maar als ik hem nou een paar minuten speel ( 2 - 5 minuten ) Dan krijg ik heel raar beeld, dan gaat het helemaal rond draaien. hoe kan ik dit veranderen? Thx 0o
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb een Wow private server gemaakt volgens deze filmpjes: Maar de server werkt niet helemaal goed want als ik in een zappilin ga, in een boot of lift dan doet hij het niet. Ik ga er dan in en op de helft of in het begin val ik er uit. De teleports werken ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door miran102, -
Al wat meer info? Hij komt rond 17 juni volgens mij.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Is er iemand die 1 van deze game gedownload en gebrand heeft en waarbij het spel het ook echt doet.. heb namelijk alles al geprobeerd, gebrand op 1000 manieren maar ze blijven weigeren.. Zo ja, kan iemand vertellen waar ik het spel vandaan kan halen, ik download normaal NZB bestanden met newsleecher groetjes larissa
Laatste reactie door lrss22, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo allemaal ik heb dit spel gedl en geinstalleerd en werkt allemaal prima. Ik ben alleen op zoek naar een geldige serial om online te spelen is er iemand die mij kan helpen???????? :peace:
Laatste reactie door nazarian, -
Champions League 07
door Thijs- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Als ik Uefa Champions League 07 wil gaan installeren vraagt hij om een cd. Maar ik kan nog niet mounten want ik kan niet extracten(omdat ik met openen met winrar had gedaan) en als ik op de crack druk staat er cl07.exe er is een fout opgetreden hoe kan ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door ricardo144, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo ik las laatst dater een kingdom hearts op de ds uitkom. ik zit hier al zo'n half jaar op te wachten. ;D ik kan amerikaase roms vinden maar ze doen het allemaal niet, ik start het spel op en klik op sotry mode enzo, maar dan blijft het scherm zwart. eig idee hoe dat kan? of moet ik gewoon wat langer wachten? voor de gene die het willen weten het spel is op 29/09/09 uitgekomen. alvast bedankt! Dareon
Laatste reactie door movado, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Bij fifa 2007 speel ik met coach, alleen nu kan ik tijdens de wedstrijd niet wisselen, of van taktiek veranderen. hij geeft dan aan dat ik de leiding moet nemen van het team ????? doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd Ciao Kevin
Laatste reactie door Tom, -
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy, -
Game recorder
door petie- 6 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, Ik zou graag video's willen maken over FIFA 11, daarvoor heb ik natuurlijk een game recorder nodig. Ik heb het al met FRAPS (v2.6.0) geprobeerd, maar het vertraagt mijn spel. WeGame heb ik ook al geprobeerd maat deze heeft een slechte kwaliteit als ik mijn video's wil bekijken. Alvast bedankt Petie
Laatste reactie door IfElse, -
FSX: FlightSimulatorX
door gaz- 1 reactie
- 1,6k weergaven
[move]Hey luitjes[/move] Ik heb FSX gedownload en gerepareerd en uitgepakt. Nu wil ik hem natuurlijk instaleren, alleen ik heb een probleem. telkens als ik hem wil instaleren dan wordt zo'n install voorbereider gestart en dan geeft hij een error. zie plaate/bijlage voor preciese error. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen/verhelpen. [move]groetjes en alvast bedankt GAz[/move]
Laatste reactie door nazarian, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo allemaal, ik heb voor mijn kinderen een nintendo ds-card (m3ds real) en een dsi-card (r4i) gekocht. helaas heb ik weinig verstand van deze dingen. nu heb ik een aantal vragen: - welke spellen kan ik hierop zetten? ik zie termen als gba, snes, etc. - moeten dat speciaal spellen zijn voor de ds of de dsi? - op welke site vind ik deze spellen en zijn ze dan ook in het nederlands? ik heb wel sites doorgekregen, maar die bestaan niet meer. - er schijnt ook een mogelijkheid te zijn in een keer meerdere spellen te downloaden en daarna uit te zoeken welke je wilt hebben. - wat is een rumble pack en werkt dit bij alle spellen? het zit bij de m3 ds real kaart. ik heb…
Laatste reactie door Cédric., -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door kaasbroodje,
