Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo allemaal, ik heb voor mijn kinderen een nintendo ds-card (m3ds real) en een dsi-card (r4i) gekocht. helaas heb ik weinig verstand van deze dingen. nu heb ik een aantal vragen: - welke spellen kan ik hierop zetten? ik zie termen als gba, snes, etc. - moeten dat speciaal spellen zijn voor de ds of de dsi? - op welke site vind ik deze spellen en zijn ze dan ook in het nederlands? ik heb wel sites doorgekregen, maar die bestaan niet meer. - er schijnt ook een mogelijkheid te zijn in een keer meerdere spellen te downloaden en daarna uit te zoeken welke je wilt hebben. - wat is een rumble pack en werkt dit bij alle spellen? het zit bij de m3 ds real kaart. ik heb…
Laatste reactie door Cédric., -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, ik heb mafia 2 gedownload, en ook al via deamon tools geopend, maar hij wil maar niet starten, wat nu ??? groetjes en alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, bestaat er een site waarop ik ps2 iso's kan downloaden? en dan niet een torrent-site
Laatste reactie door happyboy, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy heb een probleem met dragon age heb geinstaleert en als ik op spelen klick doet helemaal niets met dat altijd goed gedaan heeft Help AUB
-
ps3 internet
door Renedeman- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb draadloos internet met ps3, en beneden doet hij het gewoon heel goed maar ik heb hem nu naar mijn slaapkamer verplaatst en dan zegt hij dat hij de toegangspoort niet kan vinden? Router is net nieuw en kan ( zei de verkoper ) probleemloos door het hele huis internet geven. weet iemand het probleem?
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi, ik heb net een nieuwe R4 kaart! ik heb alle software die erop moet(staat op deze site) erop gezet. en toen mn spellen. maar als ik nu 1 van die spellen wil spelen zegt die dat het bestandformaat niet geaccepteerd wordt! maar die spellen zijn ook gewoon gedowload op de sites die op deze site staan~! wat moet ik hieraan doen? ik baal er echt van :geheim: ik hoor het graag!
Laatste reactie door Duken, -
heeft iemand een cd code voor fear multiplayer op een site kon ik een mail krijgen voor de multiplayer maar de mail komt niet aan :-[
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
mannen, ik zit met een probleem, ik krijg eflc maar niet geinstalleerd. hij vraagt om een serialcode die ik niet gevonden krijg en een bruikbare crack kan ik ook niet vinden. kan iemand mij helpen adios
Laatste reactie door eagledust, -
PSN account
door chriscorona- 1 reactie
- 1,6k weergaven
een vriend heeft eerder op mijn ps3 account ingelogd, en die is nu gekoppeld aan PSN. die wil ik omzetten naar me eigen email... wat moet ik doen?
Laatste reactie door vmyt, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Onderwerp: Wat is een PS4 jailbreak en hoe werkt het eigenlijk? GamePeter Hey allemaal! Ik heb gehoord dat je een PS4 kan jailbreaken. Maar wat is dat eigenlijk en hoe werkt het? Is het echt zo’n groot verschil, of is het gewoon een fabeltje? Iemand wat tips? ExpertRob Hoi GamePeter! Leuk dat je het vraagt. Een PS4 jailbreak betekent eigenlijk dat je de beveiliging van de console omzeilt, zodat je extra dingen kunt doen die de makers niet hebben toegestaan. Denk aan het draaien van thuisgemaakte spellen (ook wel ‘homebrew’ genoemd), het installeren van mods, of het spelen van spellen die je normaal niet op je PS4 zou kunnen spelen. Het proces zelf kan ingew…
Laatste reactie door gamer12, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb een spel gedownload. Daarbij kreeg ik twee bestanden: mohpa.mds mohpa.mdf Hoe moet ik deze bestanden openen/uitpakken? Of moet ik de bestanden branden?
Laatste reactie door Tom, -
Godfather 2
door Bramm- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft iemand een werkende downloadlink voor de godfather 2? Het liefste dat je ook nederlands kunt spelen, maar engels is ook goed!
-
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
:banaan: ik heb deze test gedaan op http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Kan ik het spelen?
Laatste reactie door Freddytje, -
Team Fortress 2
door Thomah- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hello, ik heb TF2 gedownload, en kan het opstarten. Maar kan niet spelen! Wanneer ik een server join gebeurt er niets en komt er invalid steam blabla in voor. Dus hoe kan ik TF2 spelen met steam?!
Laatste reactie door Duken, -
Red ring of death
door yourick- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi , ik zet juist men xbox op nu Springt hij terug af en komt er de ring of death op , Wat vinde jullie dat ik het beste kan doen , PS3 kopen en Xbox bij houdden en alle spelletjes en controller's verkopen , of Gewoon nieuwe xbox kopen , Wand ik twijfel heel hard , maar ik denk dat ik voor de ps3 ga gaan wand je hebt vele meer mogelijkheden vind ik ,
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hey! Ik heb de Sims 3 gedownload en aan het installeren. Ik heb net de code ingevoerd en nu krijg ik deze foutmelding; "Bestand J:\Game\Bin\bin\cs-CZ\Sims3Launcher.recources.dll Fout: De parameter is onjuist." Ik druk telkens op "opnieuw" en dan laad hij verder, maar als ik bijna bij honderd procent ben 'vraagt' hij dit telkens opnieuw en laad hij ook niet meer. Dan moet ik dus op annuleren klikken.. Wat kan ik nu doen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door Heisenberg, -
game maken
door wmaster- 5 reacties
- 1,6k weergaven
een goeden dag allemaal ik wil een spel maken maar heb geen iedee welk programaatje het besten is. ik ben zeer goed met 3ds max 2008 en endorphin enig iedee of ik dat kan gebruiken in zoon programmatje? alvast bedankt! ps. ik heb zelf al ge ooglet maar kan niet echt iets vinden!
Laatste reactie door wmaster, -
Gran Turismo 5
door Bart'- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Weet iemand waar ik Gran Turismo 5 kan downloaden???
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eeuy mensen ik heb ff een vraagje ik heb van een vriend BF2142 geleend (orgineel) ik instal alles netjes met BF2 kon ik gewoon een account aanmaken dus ik probeer dat hmmm wil niet hij zegt cd-code al in gebruik :'( hmm erg jammer want ik weet dat je hier niks aan kan doen of je moet cracked spelen maar dat is ook niet alles maarja ik dacht dus dan ga ik wel op het account van me vriend Nickname en Password gekregen kreeg ik opeens de melding dat cd-code al in gebruik was toen ik wou inloggen heeft iemand een oplossing hiervoor ik hoef niet persee online zou ook wel offline willen spelen O0 O0 Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Thijs, -
Hej allemaal, Ik zit met echt een super groot probleem. Mijn world of warcraft account is gehacked. Ik bala hier echt enorm van want hij heeft op de een of andere manier de email adress veranderd waardoor ik geen password retrievement kan doen. Het enigste wat ik zou kunnen bedenken is zijn email hacken maar dat is illegaal op deze site. Zou iemand een andere oplossing kunnen vinden? Mijn dank zal echt enorm groot zijn!
Laatste reactie door Luc., -
hellgate london key generator
door Gast Timme!!!- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Heey iedereen, ik ben nieuw hier maar ik heb een vraagje. Heeft iemand een keygen voor het spel hellgate london want anders kom ik er niet in. ik heb er al een gevonden maar daarvoor moest je allemaal gegeven insvullen en kreeg je de verkeerde keys dus kan iemand mij helpen ?
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] MotoGP 13-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]MotoGP 13-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: MotoGP.13-RELOADED Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 5,3 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Milestone Inc Ontwikkeld door: Milestone Inc MotoGP.13.NoDVD-RELOADED (Download) (NFO) release Beschrijving Speed. Emotie. Innovatie. De volledige 2013 MotoGP seizoen. Grafische uitmuntendheid. De essentiële elementen vermengd met een hoog adrenalinegehalte er…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
PES 2009 Keygen.
door Bramm- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft er iemand een keygen of een werkende key voor PES 09? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert,
