Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb een paar nieuwe spellen op de dslite gezet maar na het opstarten van het spel (het balkje loopt vol) krijg ik een wit scherm. hoe kan ik dit probleempje verhelpen? Ik heb al gezocht en gezocht maar ik kom er niet écht uit. met vr. gr. anna
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
weet iemand of er private servers zijn van left 4 dead? en zo ja? hoe kan je ze dan spelen? ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb het gedownlaud en ik heb heel veel dingen gelezen en ik heb die dingen ook gedaan maar nog steeds komt dit ik hoop dat iemand me kan helpen
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] When in Rome v1.0 Cracked-F4CG [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]When in Rome v1.0 Gebarsten-F4CG Release-informatie Groep : F4CG (Scene) Release naam: When.in.Rome.v1.0.Cracked-F4CG Releasedatum: 17 juli 2013 Retail Datum: 17 juli 2013 Bestandsnaam: f4obew Bron: DVD Grootte: 152 MB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: Realore Studios Ontwikkeld door: Realore Studios Omschrijving Realore introduceert een gloednieuwe strategie spel waarin spelers zelf in de schoenen van Flavius, ervaren Romeinse krijger die moest opgeven en …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Top 10 Wii Games
door Wous- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Ik zou graag weer eens een nieuw wii spel willen donwloaden maar ik weet niet welke.. Ik zou graag jullie top 10 willen weten of top 5
Laatste reactie door Wous, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hallo iedereen. Ik heb command & conquer gedownload maar ik heb geen cd-key. Heeft iemand er een voor mij? bedankt.
Laatste reactie door dinges123, -
Team Fortress 2
door Thomah- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hello, ik heb TF2 gedownload, en kan het opstarten. Maar kan niet spelen! Wanneer ik een server join gebeurt er niets en komt er invalid steam blabla in voor. Dus hoe kan ik TF2 spelen met steam?!
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
weet iemand er goede wow private server? Darktportal msischien,maar 1tje met veel mensen.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Wat is de beste site om Call of Duty 4 Modern Warfare te downloaden. Ik zoek de hele tijd al maar voor bijna alles moet je betalen of het is een demo. Het moet wel gratis zijn en geen demo. Maar als je ook weet hoe je call of duty 6 modern warfare 2 moet downloaden, wil je dan alsjeblieft die geven
Laatste reactie door mikey_33, -
De beste gratis pc-games
door Gast Drifter- 1 reactie
- 1,5k weergaven
De 20 beste gratis pc-games Er is meer dan genoeg te spelen zonder de portemonnee te hoeven trekken. In discussies over gamen op een pc of gamen op een console wordt vaak het argument aangehaald dat gamen op de pc zoveel duurder is vanwege de hardware. Niet alleen is dat argument achterhaald, dankzij de vele gratis games kan je onder de streep alsnog goedkoper uitkomen. Het is uiteraard nog heel goed mogelijk een game computer in elkaar te zetten die vele malen duurder is dan een spelcomputer, maar tegenwoordig kan je voor hetzelfde geld een pc in elkaar zetten die net zo krachtig is. Het helpt daarbij ook dat je voor de pc een hele zwik aan gratis games k…
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Ik gebruik een virtual cd driv, maar als ik de setup wil starten krijg ik Error Code: -5006 : 0x80070001 Error Information: >SetupDLL\SetupDLL.cpp (1281) pAPP:RollerCoaster Tycoon® 3 PVENDOR:Atari PGUID:907B4640-266B-4A21-92FB-CD1A86CD0F63 $7.1.100.1248 Wat kan ik hier aan doen? Dit zijn de bestanden die ik heb van het spel: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door maaike8D, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo ik heb een nintendo ds met een r4 kaartje, gaat normaal altijd goed, heel handig maar de laatste tijd doet niet een spel het dat ik download bij alle spellen krijg ik een wit of zwart scherm als ik het opstart en verder niks ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet aan de download ligt een vriend van had dit ook en had volgens mij (weet ik niet zeker dus) iets aan zijn r4 geupdate alleen is die gast nu op vakantie en ik kom er niet echt uit weet iemand wat ik hieraan kan/moet doen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door garfield24, -
Hej allemaal, Ik zit met echt een super groot probleem. Mijn world of warcraft account is gehacked. Ik bala hier echt enorm van want hij heeft op de een of andere manier de email adress veranderd waardoor ik geen password retrievement kan doen. Het enigste wat ik zou kunnen bedenken is zijn email hacken maar dat is illegaal op deze site. Zou iemand een andere oplossing kunnen vinden? Mijn dank zal echt enorm groot zijn!
Laatste reactie door Luc., -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door Heisenberg, -
hoe te downloaden met torrent? kijk;; ik kan geen spellen downloaden met torrent. als je op torrent zit en je zoekt naar sims3 download kan hij die vinden. maar als je dan klikt op'; ''download deze torrent'' is ie binnen 5 sec klaar en kan ik verder neits met het bestand? ik kan het ook niet openen met winRAR hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo, heb Warmonger gedownload maar nu is het probleem dat ik niet online kan spelen,, je moet ergens een ip invoeren maar waar moet je die ip's vandaan halen ?? hopelijk kan iemand mij helpen.... alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo. Heb van iemand begrepen dat je een spel (originele cd) op de harde schijf kan zetten en er dan met een ander programma een zg mirror van kan maken :-[ Dit om te voorkomen dat je originele cd beschadigd wordt. Nu is mij van dit hele verhaal weinig bij gebleven, wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik dit kan doen - en welk programma ik hiervoor moet hebben. Alvast erg bedankt O0
Laatste reactie door mcs, -
Fifa 08 patch
door ApriliaSR- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo mensen, Ik vraag me af of er al een goede patch beschikbaar is voor de gekraakte versie van Fifa 08? Een hoop is gewoon rotzooi, iemand met een goede patch? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Thijs, -
FSX: FlightSimulatorX
door gaz- 1 reactie
- 1,5k weergaven
[move]Hey luitjes[/move] Ik heb FSX gedownload en gerepareerd en uitgepakt. Nu wil ik hem natuurlijk instaleren, alleen ik heb een probleem. telkens als ik hem wil instaleren dan wordt zo'n install voorbereider gestart en dan geeft hij een error. zie plaate/bijlage voor preciese error. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen/verhelpen. [move]groetjes en alvast bedankt GAz[/move]
Laatste reactie door nazarian, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy ben sinds kort Riders of icarus aan speelen en kan niet verder dan level 15 heb nergens Quest meer wat doe ik verkeerd BVB Dank
Laatste reactie door k2711, -
stand by
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik had vandaag me pc een uurtje op stand by gezet. maar toen ik daarna ging gamen begon me spel opeens te stotteren terwijl ik het normaal zonder problemen kan spelen :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Sinds vandaag is de Crysis Single Player Demo uit Dus allemaal downloaden via FTD of Torrents Je pc moet het alleen wel aan kunnen: www.srtest.com
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Op ScapeGaming is er een LK realm uitgekomen en zou die graag spelen, maar ik zou TBC nog willen houden. Er bestaat een topic op het ScapeGaming forum maar ik kan niet zo goed engels. Link:http://forums.scapegaming.com/index.php?showtopic=227570
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
HoyHeb een probleem met deze spel het taal is deutch en de quest beschriving in engels hoe kan ik dat veranderen ook in deutch Alvast Bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb een probleem met het opnieuw instaleren van Daemon tools. ik heb (heel stom) daemon tools verwijdert van mijn pc. nu heb ik daemon tools weer geinstalleerd op de pc maar ik kan het spel wat ik voorheen ermee afspeelde niet meer spelen. voorheen had ik daemon tools met een rood icoon (die werkte goed) maar nu krijg ik een blauw icoon en het lukt niet meer. zelf heb ik vista. wie zou mij hiermee kunnen helpen????4 en daarbij heb ik nog een vraag..... als ik het spel via daemon tools kan spelen op de pc, hoe kan ik het spel dan op schijf branden ???? en welk bestand heb ik dan nodig van het spel. groetjes Tes
Laatste reactie door Heisenberg,