Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.295 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb een probleem als ik de multiplayer van Call of Duty 4 Modern Warfare opstart. Ik krijg de volgende foutmelding: iw3mp.exe werkt niet meer weet iemand hoe ik dik op kan lossen?
Laatste reactie door Michiel, -
Gamecam
door HenkGameVids- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hey mensen, ik ben opzoek naar een goede gratis gamecam om filmpjes te maken op mijn pc. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik zou graag een game willen downloaden voor de PS2 want ik vind hem nergens meer in de winkel. Hierover een paar vraagjes: 1) Ik las iets over ombouwen maar moet dit echt? En zo ja, wat kost het? Kan dit schade aan mijn PS2 aanbrengen? En waar kan ik het doen? 2) IS het spel beschadigd als het gedownload is? Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
Al wat meer info? Hij komt rond 17 juni volgens mij.
Laatste reactie door Jeroen, -
Crack Codes
door timzor- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Heeft iemand voor mij een call of duty 5 download torrent of link, en hoe kan ik crack servers spele? met een IP ofzo maar waar moet ik die zetten :S
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik heb de sims2 v1.0 met een cd crack alleen als ik op de bouwknop druk en ik klik bijv. muren aan dan kan ik dat niet bouwen. :-[ weet iemand hier iets voor? of is er nog een andere crack? Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Onrecht goden onder ons Ultimate Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Injustice.Gods.Among.Us.Ultimate.Edition-RELOADED Releasedatum: 4 april 2013 Retail Datum: 4 april 2013 Bestandsnaam: Injustice.Gods.Among . Us.Ultimate.Edition-RELOADED Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: Vechten Gewest: GRATIS Uitgever: Warner Bros Interactive Developer: NetherRealm Studios Omschrijving Wat als onze grootste helden werd onze g…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Top 10 Wii Games
door Wous- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Ik zou graag weer eens een nieuw wii spel willen donwloaden maar ik weet niet welke.. Ik zou graag jullie top 10 willen weten of top 5
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
Gran Turismo 5
door Bart'- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Weet iemand waar ik Gran Turismo 5 kan downloaden???
Laatste reactie door Bart', -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy heb een probleem met dragon age heb geinstaleert en als ik op spelen klick doet helemaal niets met dat altijd goed gedaan heeft Help AUB
-
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Sinds enkele dagen, een weekje misschien, kan ik Rainbow 6 Siege niet meer normaal spelen. Als ik de game online speel, met een ping van 10, een 5MB/sec verbinding, dan zijn er ook lags, het ligt dus niet aan mijn verbinding. Het probleem is alleen als ik online speel. Het lijkt mij dus aannemelijk dat het waarschijnlijk bij Ubisoft fout gaat. Mogelijk is er iets m.b.t. mijn hardware in combinatie met RB6S. Ik heb allerlei grafische aanpassingen gedaan. Van laagste FPS en instellingen tot de hoogste, het probleem verdwijnt niet. Dit is mijn PC.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Beste,, als ik op google ; need for speed mw savegame, intyp kom ik hier op duken.nl terecht met een topic over deze game met een 100% savegame.. alleen ik kan daar nergens een link vinden, zwaar k*t heeft iemand die link voor mij? BVD ...
Laatste reactie door Wesley, -
Hallo, Heb net een PS 2 gekocht en vroeg me af of die memory card ook bij deze zou werken. modeln° = SCPH - 90004
Laatste reactie door oreli, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, Mijn Wii heb ik laten ombouwen en heb ik tot nu toe nog nooit problemen mee gehad aangezien mijn buurman altijd de spellen voor me downloadde en brandde. Nu is hij verhuisd, dus moet ik het zelf doen. Ik heb wat gebruiksaanwijzingen gevolgd op internet en mijn eerste spel was gebrand, en deed het ook (ik helemaal blij natuurlijk :dans2:). Zo heb ik het gedaan: - Ik gebruikte een DVD+RW van Pleomax - Ik gebruikte torrents van EspalWii, PAL - Ik pakte het .rar bestand uit met WinRar - Ik brandde het .iso bestand op de DVD met ImgBurn Speed: 4x En hij deed het. Ik probeerde het bij andere spellen en ze deden en doen het nog steeds. Maar mijn probleem is het vol…
Laatste reactie door Erwin., -
Zero hour
door DutchFighter- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik speel zero hour en nu maak ik gebruik van hamachi om tegen vrienden te spelen (ik heb de game wel legaal) maar telkens krijg ik dat er een mismatch is weet iemand een oplossing hiervoor ik draai Vista Home Premium 32Bits en we hebben allebei Zero Hour niet gepatched Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door spraayer, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eeuy mensen ik heb ff een vraagje ik heb van een vriend BF2142 geleend (orgineel) ik instal alles netjes met BF2 kon ik gewoon een account aanmaken dus ik probeer dat hmmm wil niet hij zegt cd-code al in gebruik :'( hmm erg jammer want ik weet dat je hier niks aan kan doen of je moet cracked spelen maar dat is ook niet alles maarja ik dacht dus dan ga ik wel op het account van me vriend Nickname en Password gekregen kreeg ik opeens de melding dat cd-code al in gebruik was toen ik wou inloggen heeft iemand een oplossing hiervoor ik hoef niet persee online zou ook wel offline willen spelen O0 O0 Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Thijs, -
dstt kaart
door monique71- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hoi ik heb een dstt kaartje en daar staat op dat het voor nds en ndsl is.betekekend het dan dat ik het niet voor de ndsi kan gebruiken??? GR:monique71
Laatste reactie door Vico, -
prison tyc00n 3
door davey1515- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen ?? ik speel net Prison tycoon3 en ik kan nu Al niet meer verder... Ik kan geen prisoners in mijn Gevangeis krijgen terwijl ik een dominator en ene Cellblock ?? Hoe kan dit ??
Laatste reactie door davey1515, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Op ScapeGaming is er een LK realm uitgekomen en zou die graag spelen, maar ik zou TBC nog willen houden. Er bestaat een topic op het ScapeGaming forum maar ik kan niet zo goed engels. Link:http://forums.scapegaming.com/index.php?showtopic=227570
Laatste reactie door Valcorb, -
searial PES 2009
door maxs- 4 reacties
- 1,6k weergaven
help heb een serail nodig heb de reloaded versie maar zie m,n nergens
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Assassin's Creed start bij mij op in Windowed Mode, wat ik nogal vervelend vind... Nu wil ik het weer in Full Screen hebben, maar heb geen idee hoe Op internet lees ik: Alt + Enter, maar dit maakt niks uit... Iemand hier een oplossing?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een patch gevonden maar nu weet ik niet waar ik die kits moet bij zetten dat is tog voor shirts want nu is alles wat nieuw is (bijv fc emmen enz) hebben allemaal dezelfde kleren aan weet iemand waar ik ze neer moet zetten alvast bedankt
Laatste reactie door jeroen755, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb cod4 gedownload maar als ik online wil spelen en ik klik op een host dan komt er ''key code in use, please try reconnection later '' te staan. wat moet ik doen om online te kunnen spelen?
Laatste reactie door kipneck, -
cod4 multiplayer key
door Dio- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eey allemaal. ik heb vandaag cod 4 gedownload met heel veel moeite en lezen heb ik voor elkaar gekregen die crack overschrijven ik denk ik ga maar single player doen ik denk chill ik kan ook multiplayer maar hij vraag om een key, > :geheim: :-[ ik heb wat gegooglt, maar te vergeef ik kan niks vinden. help me Vr Gr Dio
Laatste reactie door Heisenberg,