Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb Empire total war gedownload en het een tijdje gespeeld. als ik een battle 1 vs 1 doe is er niks raars aan de hand en alles speelt gewoon goed. maar als ik 2 v 2 doe gaan alle units opeens stuiteren en stukje bij beetje vooruit lopen. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Specs: GT630 2GB i3 540 4GB ram
Laatste reactie door Phairdy, -
Gran Turismo 5
door Bart'- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Weet iemand waar ik Gran Turismo 5 kan downloaden???
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik had COD BO uitgespeeld en dacht toen opeens terug aan Call of Duty 2 en besloot hem te downloaden. Heb hem gedownload en dat ging allemaal goed tot de installatie. Ik kreeg een melding van InstallShield: 1607: Unable to install Installshield Scripting Runtime. Nu ben ik op Internet gaan zoeken en kon alleen maar oplossingen voor XP vinden, en ik heb Vista. Enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt! Boero Post samenvoeging: december 02, 2010, 18:00:55 Iemand?
Laatste reactie door Boero, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Hoe kan het dat bij mij FM vastloopt op 1 juni 2011?? Altijd in het laadscherm naar de volgende dag. Altijd bij de zelfde zojuist gespeelde voetbalwedstrijd. Dit is mn 2de carriere die ik ermee heb gestart. In mijn 1ste carriere was ik nog niet op die dag. Maar ik ben nu bezig met Juventus, en als het daar weer gebeurd dan weet ik echt niet wat er aan de hand is. Ik heb hier een apart topic voor gemaakt omdat er zo'n beetje nooit iemand in het centrale topic van FM10 zit... Iemand enig idee? Groeten
Laatste reactie door joete, -
Team Fortress 2
door Thomah- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hello, ik heb TF2 gedownload, en kan het opstarten. Maar kan niet spelen! Wanneer ik een server join gebeurt er niets en komt er invalid steam blabla in voor. Dus hoe kan ik TF2 spelen met steam?!
Laatste reactie door Duken, -
Spel downloaden.
door proboss- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Als ik een spel download. Heb ik een map met dat bestand voor te installeren. Maar als je klaar bent met installeren kan ik dat bestand dan verwijderen. Of moet ik het er op houden.
Laatste reactie door boekema, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb een paar nieuwe spellen op de dslite gezet maar na het opstarten van het spel (het balkje loopt vol) krijg ik een wit scherm. hoe kan ik dit probleempje verhelpen? Ik heb al gezocht en gezocht maar ik kom er niet écht uit. met vr. gr. anna
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb het gedownlaud en ik heb heel veel dingen gelezen en ik heb die dingen ook gedaan maar nog steeds komt dit ik hoop dat iemand me kan helpen
Laatste reactie door Pctje, -
game maken
door wmaster- 5 reacties
- 1,5k weergaven
een goeden dag allemaal ik wil een spel maken maar heb geen iedee welk programaatje het besten is. ik ben zeer goed met 3ds max 2008 en endorphin enig iedee of ik dat kan gebruiken in zoon programmatje? alvast bedankt! ps. ik heb zelf al ge ooglet maar kan niet echt iets vinden!
Laatste reactie door wmaster, -
Hej allemaal, Ik zit met echt een super groot probleem. Mijn world of warcraft account is gehacked. Ik bala hier echt enorm van want hij heeft op de een of andere manier de email adress veranderd waardoor ik geen password retrievement kan doen. Het enigste wat ik zou kunnen bedenken is zijn email hacken maar dat is illegaal op deze site. Zou iemand een andere oplossing kunnen vinden? Mijn dank zal echt enorm groot zijn!
Laatste reactie door Luc., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
weet iemand of er private servers zijn van left 4 dead? en zo ja? hoe kan je ze dan spelen? ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] When in Rome v1.0 Cracked-F4CG [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]When in Rome v1.0 Gebarsten-F4CG Release-informatie Groep : F4CG (Scene) Release naam: When.in.Rome.v1.0.Cracked-F4CG Releasedatum: 17 juli 2013 Retail Datum: 17 juli 2013 Bestandsnaam: f4obew Bron: DVD Grootte: 152 MB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: Realore Studios Ontwikkeld door: Realore Studios Omschrijving Realore introduceert een gloednieuwe strategie spel waarin spelers zelf in de schoenen van Flavius, ervaren Romeinse krijger die moest opgeven en …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Als ik Fifa '08 opstart, krijg ik de volgende foutmelding: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). Het spel start dus niet op... En ik wou nog zo graag Fifa '08 spelen Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast héél erg bedankt
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Ik gebruik een virtual cd driv, maar als ik de setup wil starten krijg ik Error Code: -5006 : 0x80070001 Error Information: >SetupDLL\SetupDLL.cpp (1281) pAPP:RollerCoaster Tycoon® 3 PVENDOR:Atari PGUID:907B4640-266B-4A21-92FB-CD1A86CD0F63 $7.1.100.1248 Wat kan ik hier aan doen? Dit zijn de bestanden die ik heb van het spel: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door maaike8D, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo ik heb een nintendo ds met een r4 kaartje, gaat normaal altijd goed, heel handig maar de laatste tijd doet niet een spel het dat ik download bij alle spellen krijg ik een wit of zwart scherm als ik het opstart en verder niks ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet aan de download ligt een vriend van had dit ook en had volgens mij (weet ik niet zeker dus) iets aan zijn r4 geupdate alleen is die gast nu op vakantie en ik kom er niet echt uit weet iemand wat ik hieraan kan/moet doen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door garfield24, -
Godfather 2
door Bramm- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Heeft iemand een werkende downloadlink voor de godfather 2? Het liefste dat je ook nederlands kunt spelen, maar engels is ook goed!
-
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Sinds vandaag is de Crysis Single Player Demo uit Dus allemaal downloaden via FTD of Torrents Je pc moet het alleen wel aan kunnen: www.srtest.com
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Wat is de beste site om Call of Duty 4 Modern Warfare te downloaden. Ik zoek de hele tijd al maar voor bijna alles moet je betalen of het is een demo. Het moet wel gratis zijn en geen demo. Maar als je ook weet hoe je call of duty 6 modern warfare 2 moet downloaden, wil je dan alsjeblieft die geven
Laatste reactie door mikey_33, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Als ik ga game dan krijg ik overal kleuren kijk maar: http://s281.photobucket.com/albums/kk227/RoelVording/?action=view¤t=naamloos.jpg Ik heb me drivers 10x opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik t. Weet iemand waar t aan ligt?(Het is bij al me games) Soms is het nog wel erger. Ik denk dat ik een nieuwe video kaart moet kopen maar liever niet. Kan iemand me pls helpen? Oh en ik heb een geforce 7600GS en hij wordt niet te warm dus daar ligt t ook nie aan.
Laatste reactie door Polleey, -
Fifa 08 patch
door ApriliaSR- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo mensen, Ik vraag me af of er al een goede patch beschikbaar is voor de gekraakte versie van Fifa 08? Een hoop is gewoon rotzooi, iemand met een goede patch? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Thijs, -
Gamecam
door HenkGameVids- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hey mensen, ik ben opzoek naar een goede gratis gamecam om filmpjes te maken op mijn pc. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
stand by
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik had vandaag me pc een uurtje op stand by gezet. maar toen ik daarna ging gamen begon me spel opeens te stotteren terwijl ik het normaal zonder problemen kan spelen :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb cod4 gedownload maar als ik online wil spelen en ik klik op een host dan komt er ''key code in use, please try reconnection later '' te staan. wat moet ik doen om online te kunnen spelen?
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik zoek een werkende torrent voor Splinter cell double agent
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb al een tijde xbox360. en al heel wat spellen gedownload en gebrand zonder een probleem. maar nu heb ik 2 nieuwe spellen gebrand (ufc en prodotype) maar de xbox lees het als een dvd. maar je kan het niet afspelen de dvd. en nieuwe update is niet nodig geef die aan. mvg
Laatste reactie door Farid.,