Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb voor mijn DSI voor €30,00 een action replay DSI gekocht . Nu gebeurt iedere keer het volgende: wanneer ik de micro SD in dat ding doe en dit wil terugplaatsen in de DSI dan blijft de AR niet vastzitten maar schiet die terug. Maar de DSI kan zo de gegevens niet laden?? Hoort dit zo en doe ik iets verkeert of moet de AR terug naar de winkel? :'( Wanneer ik de AR tegen de tafel duw en die zo vastzet krijg ik op een gegeven moment een melding dat de AR niet goed in de DSI zit. Kunnen jullie mij helpen de kaart draaiend te krijgen? Alvast bedankt voor julie reacties. Xarian
Laatste reactie door xarian, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Fast and Furious Showdown-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fast and Furious Showdown-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fast.and.Furious.Showdown-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-ffs Bron: Stream Grootte: 1,712 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Ontwikke…
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik had een spel gedownload met newsbin en toen extracte ik het en toen was hij corrupt. Hoe kan ik dit nu fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een Wow private server gemaakt volgens deze filmpjes: Maar de server werkt niet helemaal goed want als ik in een zappilin ga, in een boot of lift dan doet hij het niet. Ik ga er dan in en op de helft of in het begin val ik er uit. De teleports werken ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door miran102, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy heb een probleem met dragon age heb geinstaleert en als ik op spelen klick doet helemaal niets met dat altijd goed gedaan heeft Help AUB
-
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een probleem als ik de multiplayer van Call of Duty 4 Modern Warfare opstart. Ik krijg de volgende foutmelding: iw3mp.exe werkt niet meer weet iemand hoe ik dik op kan lossen?
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik heb vandaag van SKIDROW Assasin's Creed Brotherhood gedownload enkel om te testen of m'n pc dit spel aankan. Maar op de laagste settings gaat hij tegen 6 fps met een maximum van 8 fps. M'n pc kon Assasin's Creed 2 zeer vlot aan op de maximale settings en dit spel heeft dezelfde systeemeisen. Dit zijn mn specs: Intel Core i5 460M 4 GB RAM nVidia GeForce GT 325M De drivers zijn geüpdate en de computer is virus-vrij aangezien ik hem pas geformatteerd heb. Kan het zijn omdat dit een download is? Nochtans waren er bij de commentaren van deze download geen personen die hier last van had. Als dit het probleem is koop ik meteen de legale versie…
Laatste reactie door jann, -
Team Fortress 2
door Thomah- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hello, ik heb TF2 gedownload, en kan het opstarten. Maar kan niet spelen! Wanneer ik een server join gebeurt er niets en komt er invalid steam blabla in voor. Dus hoe kan ik TF2 spelen met steam?!
game maken
door wmaster- 5 reacties
- 1,7k weergaven
een goeden dag allemaal ik wil een spel maken maar heb geen iedee welk programaatje het besten is. ik ben zeer goed met 3ds max 2008 en endorphin enig iedee of ik dat kan gebruiken in zoon programmatje? alvast bedankt! ps. ik heb zelf al ge ooglet maar kan niet echt iets vinden!
Laatste reactie door wmaster, -
GTA 4 Doet Raar
door Deeeemy- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb laatst gta 4 gedownload en geinstalleerd, maar als ik hem nou een paar minuten speel ( 2 - 5 minuten ) Dan krijg ik heel raar beeld, dan gaat het helemaal rond draaien. hoe kan ik dit veranderen? Thx 0o
Laatste reactie door Freddytje, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Heey betse gamerss..!! wij vinden cod 1 erg leuk en spelen vaak dus we hebben een server geen pb is cracked en home host server ip: 77.166.116.86:28960 kan je wel even aan je favo toeveogen en kan je mischien in onze clan nog meer vragen over de clan dan kan je ook leuk effe spelen en soms is de server ook dicht dan zijn we slapen of pc staat niet aan met vriendelijke groet xfire :mohammed12344
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo ik las laatst dater een kingdom hearts op de ds uitkom. ik zit hier al zo'n half jaar op te wachten. ;D ik kan amerikaase roms vinden maar ze doen het allemaal niet, ik start het spel op en klik op sotry mode enzo, maar dan blijft het scherm zwart. eig idee hoe dat kan? of moet ik gewoon wat langer wachten? voor de gene die het willen weten het spel is op 29/09/09 uitgekomen. alvast bedankt! Dareon
Laatste reactie door movado, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
modern warfare 2 Vandaag heeft Infinity Ward, de release-datum vrijgegeven van call of duty modern warfare 2. Er is al een trailer uitgekomen en verschillende screenshots. Officieel heet de game 'modern warfare 2', de opvolger van 'call of duty modern warfare'. Modern warfare 2 zal op 10 november 2009 in de winkels en op thepiratebay verschijnen. Verder zal deze mustplay titel uitkomen op de PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Wil je meer weten van 'modern warfare 2', in de nieuwste 'power unlimited' zal je een exclusieve eerste kennismaking met de game Meldt de officiële 'modern warefare 2' website. Uiteraard zal deze "exclusieve kennismaking" op dezelfde dag nog op…
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo allemaal ik heb fifa 09 full rip skullptura gedownload alleen nu kan ik hem niet openen ik heb hem van een link van deze site gedownload... het is een rar bestand en als ik er op klik dan staat er dat gedoe met het bijbehorende programma op internet opsporen ect ??? ik heb ook al een keer de reloaded version van fifa gedownload alleen doet de het ook niet want er staan daar een stuk van 52 verschillende bestanden die ik dan niet kan openen (zelfde verhaal als bij dvd rip) zou iemand mij kunnen helpen :love:? alvast bedankt:)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo allemaal ik heb dit spel gedl en geinstalleerd en werkt allemaal prima. Ik ben alleen op zoek naar een geldige serial om online te spelen is er iemand die mij kan helpen???????? :peace:
Laatste reactie door nazarian, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] MotoGP 13-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]MotoGP 13-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: MotoGP.13-RELOADED Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 5,3 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Milestone Inc Ontwikkeld door: Milestone Inc MotoGP.13.NoDVD-RELOADED (Download) (NFO) release Beschrijving Speed. Emotie. Innovatie. De volledige 2013 MotoGP seizoen. Grafische uitmuntendheid. De essentiële elementen vermengd met een hoog adrenalinegehalte er…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Godfather 2
door Bramm- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Heeft iemand een werkende downloadlink voor de godfather 2? Het liefste dat je ook nederlands kunt spelen, maar engels is ook goed!
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi. Ik wil racedriver grid (weer) kopen voor de ps3. Heb het spel vorig jaar weggedaan maar heb nu stuurtje en het lijkt me toch weer erg tof. Maargoed, ik zag dat er nu ook Racedriver Grid Reloaded is. Iemand die het verschil tussen Grid Reloaded en de "normale" Grid voor de ps3 weet? En of het uberhaupt wel te spelen is met een Logitech Driving Force GT. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
FSX: FlightSimulatorX
door gaz- 1 reactie
- 1,7k weergaven
[move]Hey luitjes[/move] Ik heb FSX gedownload en gerepareerd en uitgepakt. Nu wil ik hem natuurlijk instaleren, alleen ik heb een probleem. telkens als ik hem wil instaleren dan wordt zo'n install voorbereider gestart en dan geeft hij een error. zie plaate/bijlage voor preciese error. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen/verhelpen. [move]groetjes en alvast bedankt GAz[/move]
Laatste reactie door nazarian, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Bij fifa 2007 speel ik met coach, alleen nu kan ik tijdens de wedstrijd niet wisselen, of van taktiek veranderen. hij geeft dan aan dat ik de leiding moet nemen van het team ????? doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd Ciao Kevin
Laatste reactie door Tom, -
Games afspelen
door Lloooooydd- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb net een game gedownload, maar nu is mijn vraag: hoe doet hij het :-[ het bestand heet: FIFA.09.Full-Rip.Skullptura.rar een RAR-bestand dus, ik heb echt geen idee hoe je deze game in werking moet stellen :redface: Help me?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Gran Turismo 5
door Bart'- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Weet iemand waar ik Gran Turismo 5 kan downloaden???
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
eeuy mensen ik heb ff een vraagje ik heb van een vriend BF2142 geleend (orgineel) ik instal alles netjes met BF2 kon ik gewoon een account aanmaken dus ik probeer dat hmmm wil niet hij zegt cd-code al in gebruik :'( hmm erg jammer want ik weet dat je hier niks aan kan doen of je moet cracked spelen maar dat is ook niet alles maarja ik dacht dus dan ga ik wel op het account van me vriend Nickname en Password gekregen kreeg ik opeens de melding dat cd-code al in gebruik was toen ik wou inloggen heeft iemand een oplossing hiervoor ik hoef niet persee online zou ook wel offline willen spelen O0 O0 Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Even om het duidelijk te maken. Het is heel makkelijk om verbannen te worden bij Ciunter Strike en zoiezo alle online computer games. Iemand maakt één keer een screen van je terwijl je bezig bent met cheaten en je wordt verbannen. Zonde van je geld... Geef dan het goede voorbeeld aan de rest om juist niet te cheaten! Je verziekt het hele online gedeelte ermee. Kijk, als je een server huurt , een pass erop zet en met een vriend voor de gein gaat cheaten, oke. Dat kan nog wel. Nogmaals: verziek het niet voor de anderen! Ivo8000
Laatste reactie door headsh0t, -
heeft iemand een cd code voor fear multiplayer op een site kon ik een mail krijgen voor de multiplayer maar de mail komt niet aan :-[
Laatste reactie door Sander,