Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Red ring of death
door yourick- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi , ik zet juist men xbox op nu Springt hij terug af en komt er de ring of death op , Wat vinde jullie dat ik het beste kan doen , PS3 kopen en Xbox bij houdden en alle spelletjes en controller's verkopen , of Gewoon nieuwe xbox kopen , Wand ik twijfel heel hard , maar ik denk dat ik voor de ps3 ga gaan wand je hebt vele meer mogelijkheden vind ik ,
Laatste reactie door Farid., -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een ps3 dualshock 2 controller, die niet meer oplaat :S ik heb hem gebruikt maar had niet door dat hij bijna leeg was dus ik ging door tot dat hij uit eindelijk helemaal leeg was maar nu laat hij niet meer op :S weet iemand dit probleem op te lossen alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
Spel downloaden.
door proboss- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Als ik een spel download. Heb ik een map met dat bestand voor te installeren. Maar als je klaar bent met installeren kan ik dat bestand dan verwijderen. Of moet ik het er op houden.
Laatste reactie door boekema, -
Team Fortress 2
door Thomah- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hello, ik heb TF2 gedownload, en kan het opstarten. Maar kan niet spelen! Wanneer ik een server join gebeurt er niets en komt er invalid steam blabla in voor. Dus hoe kan ik TF2 spelen met steam?!
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo. Heb van iemand begrepen dat je een spel (originele cd) op de harde schijf kan zetten en er dan met een ander programma een zg mirror van kan maken :-[ Dit om te voorkomen dat je originele cd beschadigd wordt. Nu is mij van dit hele verhaal weinig bij gebleven, wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik dit kan doen - en welk programma ik hiervoor moet hebben. Alvast erg bedankt O0
Laatste reactie door mcs, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
ik had een spel gedownload met newsbin en toen extracte ik het en toen was hij corrupt. Hoe kan ik dit nu fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Als ik ga game dan krijg ik overal kleuren kijk maar: http://s281.photobucket.com/albums/kk227/RoelVording/?action=view¤t=naamloos.jpg Ik heb me drivers 10x opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik t. Weet iemand waar t aan ligt?(Het is bij al me games) Soms is het nog wel erger. Ik denk dat ik een nieuwe video kaart moet kopen maar liever niet. Kan iemand me pls helpen? Oh en ik heb een geforce 7600GS en hij wordt niet te warm dus daar ligt t ook nie aan.
Laatste reactie door Polleey, -
Crack Codes
door timzor- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Heeft iemand voor mij een call of duty 5 download torrent of link, en hoe kan ik crack servers spele? met een IP ofzo maar waar moet ik die zetten :S
Laatste reactie door marco1, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Heey betse gamerss..!! wij vinden cod 1 erg leuk en spelen vaak dus we hebben een server geen pb is cracked en home host server ip: 77.166.116.86:28960 kan je wel even aan je favo toeveogen en kan je mischien in onze clan nog meer vragen over de clan dan kan je ook leuk effe spelen en soms is de server ook dicht dan zijn we slapen of pc staat niet aan met vriendelijke groet xfire :mohammed12344
Laatste reactie door gangstermo, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb Black&White gedownload. In de gedownloade Black&White winzip map stonden twee bestandjes, een keygen en een iso bestand. Ik heb het Iso bestand gemount met Deamon Tools waardoor ik Black&White kon installeren zonder problemen. Maar ik kan hem niet spelen. Ik moet denk ik een no-cd crack kopieren maar waar naar toe? Als ik dat in C: program files/lionhead doe, dan haalt het niks uit. Hij kopieert wel, maar dan start het spel nog niet, ook niet als ik dan op autorun druk. Toen dacht ik dat ik het naar een schijf moest kopieren, (Want als ik nu naar mijn computer ga dan staat er wel HD-DVD-romstation (E:) BNW (het gemounte isobestand), en de pictogra…
Laatste reactie door Mleentjee, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo ik heb een nintendo ds met een r4 kaartje, gaat normaal altijd goed, heel handig maar de laatste tijd doet niet een spel het dat ik download bij alle spellen krijg ik een wit of zwart scherm als ik het opstart en verder niks ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet aan de download ligt een vriend van had dit ook en had volgens mij (weet ik niet zeker dus) iets aan zijn r4 geupdate alleen is die gast nu op vakantie en ik kom er niet echt uit weet iemand wat ik hieraan kan/moet doen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door garfield24, -
SA stemmen
door Razor- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Omdat ik zag dat de Steam versie van SA niet gaat met SA-MP, zoek ik nu het(de) bestand(en) waardoor ik stemmen krijg, bij mij werken ze namelijk niet. Waarschijnlijk komt het doordat mijn torrent een RIP is, dus je moet de game niet echt installeren. Kan iemand me dus dat bestand geven? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Laatste reactie door Razor, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb dus gister SVR2011 gedownload en ik heb een ps2 emulator gedownload maar zodra ik druk op CD/DVD lezen dan krijg ik een error dat ik de bios mis :S Iemand enig idee wat ik nodig heb!? Thanks Post samenvoeging: december 20, 2010, 18:18:30 Kleine update het is me gelukt om hem werkend te krijgen maar zodra ik met smackdown vs raw 2011 een match wil starten word alles zwart
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
weet iemand of er private servers zijn van left 4 dead? en zo ja? hoe kan je ze dan spelen? ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Beste,, als ik op google ; need for speed mw savegame, intyp kom ik hier op duken.nl terecht met een topic over deze game met een 100% savegame.. alleen ik kan daar nergens een link vinden, zwaar k*t heeft iemand die link voor mij? BVD ...
Laatste reactie door Wesley, -
Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Onrecht goden onder ons Ultimate Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Injustice.Gods.Among.Us.Ultimate.Edition-RELOADED Releasedatum: 4 april 2013 Retail Datum: 4 april 2013 Bestandsnaam: Injustice.Gods.Among . Us.Ultimate.Edition-RELOADED Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: Vechten Gewest: GRATIS Uitgever: Warner Bros Interactive Developer: NetherRealm Studios Omschrijving Wat als onze grootste helden werd onze g…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een r4i en als ik een spel wil starten zegt hij "There is not enough space on target disc, can not copy fille" hoe moe t ik nu een spel starten??????????
Laatste reactie door Zombymario, -
Zero hour
door DutchFighter- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik speel zero hour en nu maak ik gebruik van hamachi om tegen vrienden te spelen (ik heb de game wel legaal) maar telkens krijg ik dat er een mismatch is weet iemand een oplossing hiervoor ik draai Vista Home Premium 32Bits en we hebben allebei Zero Hour niet gepatched Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door spraayer, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik heb de sims2 v1.0 met een cd crack alleen als ik op de bouwknop druk en ik klik bijv. muren aan dan kan ik dat niet bouwen. :-[ weet iemand hier iets voor? of is er nog een andere crack? Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Het playstation network is al een paar weken offline. Is er al meer bekend wanneer die weer online gaat?
-
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
gegroet ik heb het spel een hele tijd geleden reeds gedownload, onlangs besloot ik het weer eens te spelen, en ik blijf het al een tijdje terug spelen, er is echter één vreselijk irritant probleem: telkens als ik renners heb geselecteerd, en dus naar de volgende pagina zie waar je de gegevens van het parcours ziet (zoals afstand, waar er tussensprinten zijn, e.d.) is er ook telkens een kaart, met de eventuele beklimmingen of kasseien op aangeduid, dit zie ik echter niet, ook tijdens de wedstrijd als ik de kaart wil bekijken zie ik een allesbehalve vollediige, correcte kaart. 1) ligt dit aan de crack? 2) hoe los ik het op alvast bedankt voor jullie hulp
Laatste reactie door dylaniii, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Op ScapeGaming is er een LK realm uitgekomen en zou die graag spelen, maar ik zou TBC nog willen houden. Er bestaat een topic op het ScapeGaming forum maar ik kan niet zo goed engels. Link:http://forums.scapegaming.com/index.php?showtopic=227570
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een patch gevonden maar nu weet ik niet waar ik die kits moet bij zetten dat is tog voor shirts want nu is alles wat nieuw is (bijv fc emmen enz) hebben allemaal dezelfde kleren aan weet iemand waar ik ze neer moet zetten alvast bedankt
Laatste reactie door jeroen755, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy heb hulp noodig bij instaleren xlive ik weet hiet in welke map moet ik zoken alvast bedankt
Laatste reactie door katarina,
