Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb een klein probleempje met het ikea accessoire pakket. Ik heb alles goed gevolgt, gedownload, geïnstalleerd en dan de crack erin gestoken en alles starte netjes op. E erst heb ik nog mijn huisdieren crack terug moeten zetten vooraleer het spel terug opstarte, maar voor de rest was er geen probleem. Ik kreeg zo'n opstartscherm met bovenin al de uitbereidingen en acessoires (ik heb pets en ikea alleen nog maar;)). Maar toen ik in het spel wou kijken welke spullen er bij waren gekomen bleek dat er helemaal niks instond. Nu vroeg ik me af of soms iemand weet hoe het kan komen. Voor de rest heb ik geen problemen ermee. Ik dacht dat het soms aan een verkeerde crack ko…
Laatste reactie door Kelly__, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo mensen, Ik heb net de sims 2 torrent gedownload en dat ging allemaal probleemloos, het uitpakken was ook geen probleem. Maar nu moet ik het natuurlijk nog installeren. Als je de gedownloade bestanden uitpakt heb je eigenlijk 4 mappen, van elke cd één. Het probleem is, bij het installeren, dat ik niet verder kom dan CD 1. Want dan vraagt de pc om CD 2 en ik kan hier geen installatiesetup voor vinden. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit moet oplossen of wat er mis is?
Laatste reactie door Sander, -
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
- 3 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo allemaal, mijn zusje heeft een probleem met het spel de sims. zij heeft van de week geprobeerd het spel te downloaden. dat werkte niet waardoor ze uiteindelijk heeft besloten het spel maar gewoon te kopen. vandaag heeft ze het spel proberen te installeren maar dat lukte niet. er kwam een foutmelding dat het spel al geinstalleerd is maar een andere versie. dat die dus eerst verwijderd moet worden. op zich geen probleem maar wanneer ik het probeer te verwijderen via configuratiescherm gaat dat fout. er komt gelijk een foutmelding waardoor we het niet kunnen verwijderen. iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen?
Laatste reactie door animallovertje, -
- 4 reacties
- 4.4k weergaven
hallo weet niet of het goed staat maar ik vraag het maar: heeft iemand een code voor sims nachtleven die werkt
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 3.5k weergaven
Helpp. Ik heb laats een Sims2 gedownload, en nu doet ie het niet '' Hij pakt steeds de cd niet. of hij blijft haken. dan ik helemaal niet naar de Sims2 game kan, Me vader zegt dat het door windows vist basic komt? en hij wil de game cracken maar weet niet hoe? Wie heeft een oplossing? wie kan me helpen met cracken, Thunxx.
Laatste reactie door Stacytje, -
sims villa en tuin
door inekea- 1 reactie
- 3.4k weergaven
hallo!! weet iemand het serienummer van de sims villa en tuin? ik heb gezocht op internet maar ik kan het nergens vinden.. alvast bedankt!!
Laatste reactie door Farid., -
- 17 reacties
- 4.7k weergaven
hoi ik heb sims2 + uitbreidingen gedownd , deze ; http://thepiratebay.org/tor/3555223/The_Sims_2___ALL_current_expansions_(keys__cracks__cheats) mbv azureus, daarna mbv deamon alles geinstaleerd op volgorde zoals in file werd aangegeven. daarna de exe van de huisdieren uitbreiding vervangen door de crack, maar dan loopt hij na t intro-filmpje vast. zonder de crack blijft hij om cd vragen.. wat nu? wie weet raad?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 14 reacties
- 3.9k weergaven
Hooi, Ik dacht dat er een centraal topic was voor sims 2 :-[ kwam alleen die van de sims 3 tegen. Maar goed, mijn probleem is dus dat ik sims 2 met alle uitbreidingen speel (Behalve appartements) en hij heeft het altijd gewoon gedaan en nu doet hij het niet meer. Als het laad schermpje komt loopt hij helemaal vast en krijg ik er geen beweging meer in. Me laptop is wel laatst helemaal gerecoverd omdat de drive het eerst niet deed, nu dus weer wel maar nu krijgt ik het vast loop probleem. Iemand een idee hoe het komt? Me laptop is pas een jaar oud. Alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 8 reacties
- 3.5k weergaven
Hey ik heb net de sims2 apartements leven gedownload utgepakt en hij vroeg om de code bij het installeren en krijg de code nergens
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
hoe te downloaden met torrent? kijk;; ik kan geen spellen downloaden met torrent. als je op torrent zit en je zoekt naar sims3 download kan hij die vinden. maar als je dan klikt op'; ''download deze torrent'' is ie binnen 5 sec klaar en kan ik verder neits met het bestand? ik kan het ook niet openen met winRAR hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Robin, -
sims3
door renate20608- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb nu sims3 op mijn pc gedownload, maar kan ik ook de uitbreidingspakketten downloaden ofniet? en zo ja, hoe moet ik dat dan doen met installeren aangezien ik hem illegaal heb?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 4.3k weergaven
hello iedereen, ik heb een probleem: ik heb net de sims3 wereldavonturen gekocht en ik heb het geïnstaleerd maar als,ik op het start scherm klik komt er dit :''Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten voor meer details bekijk het logboek'' :-\ ik heb al meerdere keern het spel opnieuw geïnstaleerd maar er komt telkens dat weer Wat moet ik nu doen? Wil iemand mij helpen a u b? ;D
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik heb de sims3 en de sims3 wereldavonturen gedownload en geïnstalleerd. Nu wil ik dus de sims 3 wereldavonturen gaan spelen en ik klik zodat hij gaat opstarten. In het begin gaat alles goed, ik krijg het filmpje te zien etc. Dan moet ik kiezen met welke buurt ik wil spelen. Ik klik dan op Sunset Valley. Dan laadt hij een heel klein stukje van die buurt, en dan sluit hij zich zelf af. Weet er iemand waar dit door kan komen?
Laatste reactie door Robbert, -
we hebben een memor kaart in de playstation2 zitten en singstar doet het niet (andere wel) het volgende heb ik gedaan:uitpakken,iso maken, iso gepatcht met memento, gebrand met imageburn laagste snelheid (4X) op een dvd-r. Wat gaat er fout?
Laatste reactie door leeloo, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo! Ik heb een vraag: Ik heb mijn ps2 omgebouwd met een memor32 chip. Dit werkt want ik heb al een aantal spellen gedownload en werkend gekregen. (vind ik al een hele prestatie). Nu het volgende; mijn dochter wil dolgraag singstar studio 100. Singstar Disney heb ik al werkend gekregen maar studio 100 dus niet terwijl ik hetzelde doe; downloaden, openen met winrar, image branden op lage snelheid met Imgburn op een DVD -r. Het spel blijft hangen op de mededeling; spel wordt geladen. Hebben jullie een tip??? Alvast bedankt.
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Haay haay.[move] ;D[/move] Wij willen Singstar kopen voor op de PS3. Ze zeggen dat je meer dan 300 songs kunt downloaden in de Singstore. Maar ik ken Sony en mijn vraag is of dat je, net als bij Little big Planet, voor datsoort dingen moet betalen. Ik vraag dit omdat er op de game zelf maar 30 nummers staan en ik de meeste dnek ik niet zo leuk vind. Alvast bedankt. SilverScribbler
Laatste reactie door SilverScribbler, -
- 10 reacties
- 38.2k weergaven
Hi, Weet iemand een goede site waar NZB's staan voor Nintendo Switch games ? Thanks, Canonball
Laatste reactie door Moonreine, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hoi, bestaat er een site waarop ik ps2 iso's kan downloaden? en dan niet een torrent-site
Laatste reactie door happyboy, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hoi allemaal weet iemand ook paar goeie site's waar je xbox360 spellen kunt downloaden ? ik heb zelf veel spellen van www.twilightnzb.com gehaald mischien heeft iemand er wat aan ...
Laatste reactie door boekema, -
Sites om No-CD/DVD Cracks te downloaden?
door Gast pax- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Kent iemand nog andere sites om No-CD/DVD Cracks te downloaden, naast \'MegaGames\' en \'GameCopyWorld\' ? Die 6-in-1-searcher van coolieguy kon de No-CD/DVD Crack voor \'World War 2 Sniper: Call to Victory\' niet vinden net als bovengenoemde sites... Alvast bedankt! :whistle:
-
- 0 reacties
- 4k weergaven
[table][th] Skullgirls-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Skullgirls-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Skullgirls-SKIDROW Releasedatum: 22.08.13 Retail Datum: 22.08.13 Bestandsnaam: sr-Skullgirls Bron: DVD Grootte: 1 GB Genre: Vechten Critici: N / A Uitgegeven door: Autumn Games Ontwikkeld door: Reverge Labs, Lab Zero Games Omschrijving ligt in de Canopy Koninkrijk, Skullgirls vertelt het verhaal van acht vrouwelijke krijgers als ze vechten om een wens-toekenning artefact bekend als de “Skull Hea…
Laatste reactie door Nieuws,