Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
sims 2 crack
door magicn14- 6 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb een probleem met bouwen als ik dingen zoals muren enz. kan ik niet bouwen. Wat is er mis??? ligt het aan de crack of is dat niet zow
Laatste reactie door magicn14, -
- 12 reacties
- 3k weergaven
Hallo, ik heb een probleempje met het openen van sims 2 doormiddel van een crack. omdat het een gedownloade versie op een dvdtje is, kan ik hem ook niet anders openen. ik heb al vanalles geprobeerd maar kom er niet uit. in het tsbin vakje heb ik de crack geplaatst. maar als ik er op wil klikken staat er dat ik de juiste dvd/cd in de computer moet doen. weet iemand hier een oplossing voor? G
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben op zoek naar een No-DVD voor SIMS 2 Double Deluxe dit omdat me zusje de game heeft gekocht en we beide willen spellen. Het is de Nederlandse versie maar er zijn meerdere talen beschikbaar heeft iemand deze dan ben ik erg blij. Post Merge: juni 05, 2009, 10:08:47 pm Iemand misschien ik zou namelijk willen spelen en me zusje is nu met game weg:S
Laatste reactie door gamertje, -
- 7 reacties
- 11,4k weergaven
Hey er bestaat voor de sims 2 een site waar je veel kledij en spullen kan downloaden waar je op een andere site voor moet betalen. Kent er iemand deze site ? Ik geloof dat het een engelse site is. grz Ik wist niet in welk topic ik het moest zetten als het verkeerd staat sorry dan.
Laatste reactie door tattyteddymel, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb zonet de sims 2 gedownload op met Bittorent. Ik heb de stappen goed doorlopen. Dan wil ik het spel starten, maar staat er dit: plaats de cd van de sims 2 op reis. Ik heb toen het bestand met MagicISO weer geopend, maar het helpt niet.. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
HaajHaaj,, Keb ff vraagje over hoe en waar ik sims 2 kan downloaden, zow dat ie ut dan ook goed doet,, En heb ik der dan owk nog n download programma voor nodig ofzz?? Tnx,,!! (K) anne :kiss: www.cu2.nl/0o-anne-o0
-
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Als ik iets download van Modthesims2 is het een HTML-document en niet een .rar of .zip bestand, maar dat zou het wel moeten zijn. Ik kan ook niks anders kiezen als ik het download. Wat moet ik nu doen, want op die site download je de beste sims 2 spullen en hacks.
Laatste reactie door Huismus, -
- 4 reacties
- 11,4k weergaven
Hooi.. Ik heb de sims 2 gedownload alleen nu weet ik niet waar ik mijn downloads kan plakken. Help? x
Laatste reactie door Lennart, -
- 48 reacties
- 15,3k weergaven
hallo ik heb hulp nodig! ik heb familie pret maar als ik hem op start zeg ie doe de cd in de cdrom speler wie wil mij helpen groetties
-
- 7 reacties
- 4,2k weergaven
nu wil ik de sims 2 feest accesoires downloaden, maar hoe doe je dat? want ik had al een rar. bestand gedownload, maar dat doet het niet onder daemon tools :-. dus.. wie heeft een idee waar ik een goede download kan downloaden? Post Merge: december 31, 2008, 05:42:09 pm kan er ook een crack bij? :angel:
Laatste reactie door Heisenberg, -
Sims 2 freeze
door joppesmurf- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Hai, Ik heb net de Sims 2 gedownload via BitTorrent, en dat ging allemaal goed. Eventjes gezocht naar de juiste crack maar had hem uiteindelijk toch gevonden. Maar nu is het probleem: Als ik een sim heb gemaakt en hem wil 'opslaan' (het groene vinkje dus gewoon) dan loopt het spel vast, en het zandlopertje blijft maar draaien. En toen probeerde ik maar naar een familie te gaan die al door het spel zelf was gemaakt, en toen liep hij ook vast bij het laadscherm. Ik heb niet zo'n goeie computer, maar als ik de game opstart staat hij automatisch al op de beste graphics, en hij loopt gewoon soepel, dus ik denk niet dat het erg aan mn computer kan liggen. Aan de crack den…
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14, -
Sims 2 gedownload en geinstalleerd.. start niet op
door Gast paj3- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Hi! Ik heb totaal geen ervaring met games downloaden enzo.. maar ik heb een gedownloade versie van de sims 2 gekregen, en hem zonder problemen geinstalleerd. Als ik hem opstart komt het erop neer dat hij de cdrom niet kan vinden.. er staat op de cdrom GEEN bestand/map met de naam Crack! Wat moet ik nu doen? HELP ME PLEASE , bij voorbaat dank
-
- 6 reacties
- 3,7k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. dit stond al in een topic waar een slotje op stond maar ik weet nog steeds niet wat de oplossing daarvoor is kan iemand mij helpen? ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
hallo, ik heb de sims 2 op de pc met bijna elk uitbreidingspaket ;D , ik kan winkels, restaurants, e.d. runnen. nu was mijn vraag, hoe kan ik een hotel runnen ??? ? ik zie er wel een balie staan voor een hotel, maar dat is het. de mensen lopen en zomaar binnen en buiten en ik kan niemand aan die balie zetten, ik kan er zelfs niet op klikken :-\ . weet iemand wat ik meer moet doen ofzo zodat ik een volledig hotel heb? anders heb ik alles voor niets gemaakt en ik vond het net goed gelukt :'( . mvg :peace: en alvast bedankt O0
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 3 reacties
- 6,3k weergaven
zelf ben ik nieuw leuke en nuttige reaktie te lezen maar over de sims wat te weinig voor mij ik heb de sims 2 geinstaleerd en de huisdieren maar de crack werkt niet als ik hem verplaats naar de sims huisdieren andere cracks kan ik niet vinden wie kan mij hierbij helpen
Laatste reactie door Wesley, -
sims 2 huisdieren
door ahao- 11 reacties
- 3,1k weergaven
hallo allemaal.. ik heb een probleem. Ik heb deamon tools. en dat werkt harstikke goed. Maar ik heb sims 2 gedownload met alle uitbreidingspakketten. Maar als ik dan een uitbreidingspakket heb gedownload.. en ik wil het gaan spelen. VIA deamontools. Zegt hij "controleer of de sims 2 huisdieren in het dvd/cd-romstation zit. klik op OK en start de applicatie opnieuw" Nou ik heb hem dus nog een keer gemound. en dan doet hij het nog steeds niet... Wat moet ik doen?? alvast bedankt!
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hallo. ik heb de sims 2 huisdieren gedownload en geinstalleerd. hij doet het helemaal goed alleen ik heb een vraagje over mijn hond die ik heb. hoe kan je hem schoonmaken want de sims die doen de hele tijd zo'n gebaar dat hij stinkt. Mvg, Niels
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 920 weergaven
Hallo ik heb de sims 2 gedownload en die probeer ik te instaleren, omdat ik geen dvds/cdroms in me laptop kan doen heb ik deamontools gedownload. als hij bij de instalatie vraagt om disk number 2, moest ik deamontools uitschakelen en weer inschakelen, maar hoevaak ik dat doe en op hoeveel verschillende manieren ik het doe, het lukt gewoon niet. inmiddels begin ik een beetje geirriteerd te raken dus ik dacht ik plaats een forum bericht der zal vast wel iemand zijn die me kan helpen
Laatste reactie door Jac_xx, -
- 5 reacties
- 10,9k weergaven
heey ik heb een kopie gekregen van sims 2 nachtleven maar die werkt niet. hij installeert wel met de code maar hij start niet op. ik weet niet waar ik een crack kan vinde ???
Laatste reactie door Max1324117097, -
sims 2 niet spelen
door Plinna- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes
Laatste reactie door joppesmurf, -
- 4 reacties
- 32,1k weergaven
Ik Zoek Een No Cd CRACK voor sims 2 die zijn niet zo moeilijk tevinden maar ik heb hem net geupdated dus nu weet ik niet welke versie ik moet downloaden de geone crack werkt niet meer kan iemand helpen?????? :'(
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Heeft iemand misschien deze versie voor mij :
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
hee allemaal, ik wil heel graag de sims 2 op mijn computer vista. weet iemand waar ik dat spel kan downloaden zodat hij het ook meteen doet? ik had namelijk al een aantal geprobeert, maar dan als ik een crack erbij zette deed hij het niet omdat ik het systeem vista dan heb, en anders stondt er doe de juiste cd erin. kan iemand mij helpen?? x
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 2 reacties
- 4,4k weergaven
waar vindt k die Thnx xx Ingrid
Laatste reactie door meissie1595,