Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb tm united forever gedwonload geinstalleerd en nu wil ik de upgrade installeren die ik van tm site heb gedownload maar als ik een map moet selecteren van waar ik tm heb geinstalleerd die selecteer ik en druk dan op ok dan komt er dit te staan: Tm kon niet worden gevonden op deze computer. weet iemand wat ik moet doen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Roelandd, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hey Ik ben van plan om m'n 360 te gaan ombouwen, ik wou dit eerst in één of andere shop doen, maar aan de Oost kant van België hebben ze bijna NIKS van deze shops. Dus wil ik hem proberen zelf om te bouwen, ik weet dat m'n garantie vervalt, etc.. Maar ik heb er 2 dus ja.. (1 gratis gekregen) Moest hij kapot gaan kan ik dus evengoed de andere gebruiken. Maar hoe gaat zo'n ombouwing? Ik moet de DVD drive van de 360 erUIT halen en in die van m'n pc stoppen, en dan een nieuwe driver installeren, toch? Is dit alles dat ik moet doen? Lijkt wel simpel.. Ik heb een BenQ driver (denk ik - heb gekeken op deze link). Moesten jullie een winkel ofzo weten liggen in …
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb het spel Wanted: Weapons of Fate gedownload en als ik het op start en een new game aanmaak dan kom ik in de eerste level en dan zitten overal zwarte vlekken op en na een paar seconden is alles zwart en hoor ik nog alleen maar geluid en het spel zelf gaat gwn verder ik heb via google nog meer mensen gezien die het zelfde probleen hebben maar dat is allemaal engels en daar kan ik geen wijs uit kan iemand mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb hier net een nieuw product van team xecuter gevonden, het is voor de Nintendo Switch-jailbreak, zoals sx pro voor Switch 2017. Is dit waar ? zo ja, echt waard om te kopen?
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik en mijn vrienden spelen graag Halo Combat Evolved. Vroeger kon ik spelen maar nu niet meer, ik heb verschillende iso's gedownload maar ik krijg steeds dit : (Er staat wel iets van istallation complete.) Ik en een vriend hebben dezelfde iso gedownload en hij kan het spelen maar ik niet.
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik …
Laatste reactie door Majoow, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hey, had laatst UT 3 gedownd, maar toen ik hem startte na installatie kwam er een foutmelding. hier is een screenshot of zoiets (alleen dan bij UT3): http://img291.imageshack.us/img291/6380/naamloosmb4.png
Laatste reactie door Dark Legend, -
weet iemand waar je die kan downloaden? voor pc
Laatste reactie door simsfan, -
The Godfather
door Jacob- 3 reacties
- 1,5k weergaven
als ik in een auto stap kan ik er mee rijden Enzo maar ik kan niet uitstappen :-[ ligt dit aan de no cd crack net zoals bij de sims?
Laatste reactie door Jacob, -
jojo fashion game
door inkies7- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo Ik heb hier een trial van maar ik zoek nu een serial of crack. Kan iemand mij helpen??
Laatste reactie door Fredpascal, -
FIFA 11 PS3 Toernooi WK 2014
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Beste mensen, Zoals je al waarschijnlijk weet heb ik een CL-toernooi georganiseerd, wat redelijk succesvol is afgelopen. Nu organiseer ik een WK en hoe meer deelnemers des te beter. Desondanks dat er al lotingen hebben plaatsgevonden, kunnen er t/m vrijdag 8 juli gewoon nog deelnemers meedoen. Indien je geen account bij Fifavoetbal hebt, moet u zich inschrijven wilt u meedoen. Daarbij vraag ik u, als u interesse heeft en de tijd, om u hier in te schrijven. Mvg PS: Dit geldt alleen voor mensen die kunnen spelen, een PS3 hebben en Fifa 11.
Laatste reactie door JStyle, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
[WII] Wii laten updaten?
door Gast dibyo- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Hey, Mijn Wii is omgebouwd, maar nu weet ik niet of ik hem kan laten updaten of niet. Ik had ergens gelezen dat het je Wii kapot maakt, dus ik vraag aan jullie of ik hem wel of niet moet updaten. Mvg, Dibyo
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Heeft iemand die voor mij (torrent) van demonoid mag ook (ik hoef niet online dus een online crack hoeft er ook niet bij) Ik hoor het wel. <Mart> :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo mensen. Ik speelde laatst Top Spin 3 op een Xbox 360, en vond het een erg goed spel. Weten jullie een goed tennis spel voor de computer? Ik vind Virtua tennis niet zo heel goed, ook door die minigames enzo. graag jullie advies. mvg jamie
Laatste reactie door lser, -
r4 kaartjes
door use4all- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Voor de mensen die nog een r4 kaartje moeten/willen hebben mogen mij een pm stuuren
Laatste reactie door Zombymario, -
burning crusade
door kuskusxxx- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik ga burning cruade kopen en heb ff een paar vraagjes -moet ik ook iets in een relmlist aanpassen - en moet ik ook weer zo lang een patch downen ofzow ik heb nl. de laatste nieuwe van de gewone wow ??? ??? ???
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
ik zit met een probleem met veel wii games die ik gedownload heb 1. ik heb 8gig usb met wbfs manager geformateerd naar wbfs 2. ik heb weekend miljonair erop gezet (DOET HET) 3. ik zet new super mario erop (DOET HET) 4. ik zet astro boy erop (DOET HET) Maar de volgende games heb ik een probleem mee waar kan het aan liggen Super mario kart (zie de karts niet en als ik wil spelen freezt die op zwart beeld) Super mario bros brawl (als ik game wil starten freezt die (net als mario) Cake mania 2 (na license by nitendo krijg ik wit beeld) En zo kan ik nog wat doorgaan Maar wat me opvalt is dat dus de ubisoft games wel werkenen maar nitendo games niet me usb loader gfx …
Laatste reactie door meowndz, -
Gaming toernooien
door mummy- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Dit is geen probleem, maar meer wat informatie die ik hier graag over wil hebben. Zelf game ik namelijk op de ps3 en dan vooral Fifa11 en Black ops. Nu zag ik op internet dat bijvoorbeeld het NK gaming was begonnen. Zelf heb ik altijd voor de fun gegamed, maar zonder op te scheppen kan ik zeggen dat ik met name in Black ops behoorlijk goed ben. Als ik black ops online doe, eindig ik bijna altijd als beste van mijn team. Nu lijkt het mij wel leuk om een keer met een toernooi mee te doen, toevallig zag ik nu dat het NK bezig was en snap natuurlijk wel dat ik niet meteen daar aan mee kan doen, maar het lijkt me wel leuk om een keer ergens aan een toernooi mee te doen. Ver…
Laatste reactie door mummy, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik was laatst een potje call of duty aan het doen op mijn playstation 3, toen er een hacker in de game kwam, hij heeft bij mij alle uitdagingen voltooid en hij heeft me 10 prestige level 70 gemaakt. Dus nu heb ik het spel zeg maar "uitgespeeld". Weet iemand hoe ik mijn level en challenge's kan reseten? Alvast bedankt,
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik zoek de topic sims 3, voor hulp maar kan het nergens vinden, dus mijn berichtje staat ook hier onder.. Zal wel blond zijn ofzo
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik wil een spel downloaden maa4r ik weet niet welke goed is. wie kan me een goede torrent geven van het spel midnight club. alvast bedanktt ;D
Laatste reactie door sstitchh, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoe kan ik een cracked server joinen van cod5 zoals bij game tracker
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb nog eens gezocht op internet en heb gevonden dat de psp go gehackt is http://www.youtube.com/watch?v=DSF82oP5B-w&feature=player_embedded#! daar is een video van het gehackte apparaat, maar weet iemand of er ook meerdere emulators zijn? Is het nu ook mogelijk om emulators of andere programma's van http://pspgohacks.com/ te gebruiken?
Laatste reactie door timothy250, -
Firmware van DS
door Bart'- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Waar kan ik zien op welke Firmware mn DS werkt? http://www.bigdennis.com/sdhc-card-micro-secure-digital-card-p-13791.html?language=nl Ik wil deze bestellen maar ik weet niet of de firmware overeenkomt.. Pls iemand help me!
Laatste reactie door Farid.,