Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Voor de mensen die niet goed weten hoe je snel een Wii spel download... heb ik een handig artikel geschreven: /Edit SPAM Slot.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik hier juist ben. Ik wil graag een cracked cod5 server maken :geheim: een gewonnen server lukt maar weet niet hoe je cracked maak iemand die hier verstand van heefd
Laatste reactie door gijsco, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo mensen. Ik speelde laatst Top Spin 3 op een Xbox 360, en vond het een erg goed spel. Weten jullie een goed tennis spel voor de computer? Ik vind Virtua tennis niet zo heel goed, ook door die minigames enzo. graag jullie advies. mvg jamie
Laatste reactie door lser, -
ikea engels
door inekea- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb de sims ikea in het engels gedownload, want ik zie hem nergens in het nederlands staan. Mijn sims is in het nederlands, en ik vroeg me af of dat gaat als je dan een engels spel eroverheen zet... Weet iemand of dit gaat en als het niet gaat, weet iemand dan misschien een nederlandse ikea download?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Heya, ik heb dus via een vriend dit spel gevonden maar.... Zodra ik het spel opstart krijg ik video mode not supported en ik heb al wat dingen geprobeerd via properties maar helaas.. ik hoop dat iemand mij kan helpen. TableOfJapan ~
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe omgebouwde Xbox en gebruik ABGX om mijn spellen te controller. Ik heb gelezen dat ik eigenlijk alleen spellen moet spellen als alles groen is in de ABGX, maar nu krijg ik de laatste tijd wat meldingen met dit erin: Caution: This SS contains a value (angle 359) that will cause older versions of iXtreme to return a detectable bad response! Make sure your drive is flashed with iXtreme version 1.4 or newer. Alternatively, you may enable the option to adjust angle 359 for compatibility with iXtreme < v1.4 Ik heb al een beetje gezocht via google maar wilde het toch graag zeker weten of het niet schadelijk is om deze spellen te spelen…
Laatste reactie door woutertje6, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoe kan ik een cracked server joinen van cod5 zoals bij game tracker
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb net sims 3 (met uitbreidingen: wereldavonturen, ambities en na middernacht) geupdate. En nu kan ik in een keer het spel niet meer spelen. Op internet kon in niet echt een duidelijk antwoorde vinden omdat ik de versie van mijn sims spellen niet kan vinden. kan iemand a.u.b. helpen?? :s
Laatste reactie door Robbert, -
Firmware van DS
door Bart'- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Waar kan ik zien op welke Firmware mn DS werkt? http://www.bigdennis.com/sdhc-card-micro-secure-digital-card-p-13791.html?language=nl Ik wil deze bestellen maar ik weet niet of de firmware overeenkomt.. Pls iemand help me!
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hallo. ik heb de sims 2 huisdieren gedownload en geinstalleerd. hij doet het helemaal goed alleen ik heb een vraagje over mijn hond die ik heb. hoe kan je hem schoonmaken want de sims die doen de hele tijd zo'n gebaar dat hij stinkt. Mvg, Niels
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
eej, ik speel dus regelmatig Battlefield 2 ;D maar als ik nu in een server wil spelen krijg ik een error en ik heb Battlefield 2 de patch gedownload én geïnstaleerd(patch v1.41) van deze site: http://www.electronicarts.nl/downloads/2210/ maar het kan zijn dat ik gekickt wordt door mijn mod AIX 2.0: http://aixtended.com/clientfiles.html -als ik al door iets wordt gekickt hoe te voorkomen? -als ik door de mod wordt gekicked wat te doen(zonder de optie deïnstaleren -PBsetup doet het bij mij niet dan krijg ik een error(zie ook screenshot voor error PBsetup) van de volgende site: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php wat kan ik nog doen? bvd [v…
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb zonet de sims 2 gedownload op met Bittorent. Ik heb de stappen goed doorlopen. Dan wil ik het spel starten, maar staat er dit: plaats de cd van de sims 2 op reis. Ik heb toen het bestand met MagicISO weer geopend, maar het helpt niet.. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Freddytje, -
FIFA 11 PS3 Toernooi WK 2014
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Zoals je al waarschijnlijk weet heb ik een CL-toernooi georganiseerd, wat redelijk succesvol is afgelopen. Nu organiseer ik een WK en hoe meer deelnemers des te beter. Desondanks dat er al lotingen hebben plaatsgevonden, kunnen er t/m vrijdag 8 juli gewoon nog deelnemers meedoen. Indien je geen account bij Fifavoetbal hebt, moet u zich inschrijven wilt u meedoen. Daarbij vraag ik u, als u interesse heeft en de tijd, om u hier in te schrijven. Mvg PS: Dit geldt alleen voor mensen die kunnen spelen, een PS3 hebben en Fifa 11.
Laatste reactie door JStyle, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb MW2 Gedownload en Steam maar hoe moet ik nu online spelen ik heb ook al een steam account en MW2 staat ook al in mijn spellen lijst bij Steam alleen als ik hem opstart via Steam dan doet hij het niet dan staat er ''You need to be logged in whit a steam account.'' of zoiets :-\ :-[
The Godfather
door Jacob- 3 reacties
- 1,4k weergaven
als ik in een auto stap kan ik er mee rijden Enzo maar ik kan niet uitstappen :-[ ligt dit aan de no cd crack net zoals bij de sims?
Laatste reactie door Jacob, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik had al 1 gevonden maar die deed het niet. wie weet waar ik er 1 kan vinden alvast bedankt
Laatste reactie door Schaapje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Help! Hallo, ik had al eerder een bericht geplaatst, ??? maar ik heb de vraag niet goed gesteld. Hoe kan ik het commentaar voor fifa 09 voor de playstation 2 in het nederlands instellen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0]http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
de meeste spellen doen het gelukkig wel. maar als ik petz fantasie, laura passie Tekenen & Schilderen en art acadamy opstart dan loopt mijn ds vast. kan bij petz fantasie wel een taal uit kiezen maar dan houdt het op. heb de nieuwste software op mijn dstt kaartje staan.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hey allemaal ik heb een probleempje met een gedownloadde versie van counterstrike: ik wil heel graag online met counterstrike om beter te worden met shouters, het probleem is dat wanneer ik online wil dat ik een melding krijg dat ik een verkeerde versie heb, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen????? btw: kheb al geprobeert het spel up te daten maar tot nu toe zonder resultaat
Laatste reactie door Wesley, -
PS3 Kopen
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo mensen, Ik ga een PS3 kopen ik weet dat de ps4 over een jaar uitkomt maar toch ga ik voor de ps3. Ik was een beetje aan het rondkijken op internet en kwam bij deze site uit: Site Heeft iemand van jullie enige ervaring met deze site? De producten zijn wel heel goedkoop en daarom weet ik het niet zeker. Graag jullie ervaring en of mening erover. Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow] Ps. Ik weet niet zeker of ik hem hier goed gepost heb. Wil je hem anders even ergens anders heen verplaatsen zomby.
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi ik ben nieuw ik heb mijn xbox 360 laten ombouwen maar ik zou graag willen weten waar ik xbox 360 games kan downloaden en wat ik allemaal moet doen voor ze te kunnen branden
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
zijn er la tale hacks for exp of kan ik alsjeblieft een acc krijgen van iemand die niet meer speelt ?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb de sims 3 en de sims 3 ambities geinstalleerd, de sims 3 deed het altijd prima, niks mis mee. Nu heb ik vandaag ambities geinstalleerd, en als ik dan wil spelen, krijg ik eerst dat startscherm, ik druk op spelen, dan krijg ik even een zwart scherm, en dan weer mijn bureaublad te zien. Ik heb de sims EN ambities al er af gehaald en weer opnieuw geinstalleerd, pc opgestart enz maar niks helpt, ik krijg dat zwarte scherm. Ook als ik iets download uit de uitwisseling pakt hij de bestanden niet, door een fout. Hoe komt dit, en hoe zorg ik er voor dat hij het gewoon doet, mijn pc heeft wel gewoon de goeie specs, ik heb gecheckt bij canyourunit. alvast bedank…
Laatste reactie door Releases, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Heeft iemand die voor mij (torrent) van demonoid mag ook (ik hoef niet online dus een online crack hoeft er ook niet bij) Ik hoor het wel. <Mart> :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje,