Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26230.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heyy mensen, Ik wou graag weten of je een server kan maken met een gedownloade CSS. MVG Lajos.
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb 3.90 M33-3 op m'n psp 2004, en ik kan de firmware niet upgraden. Ik heb al van alles geprobeerd. Volgens de Sony Helpdesk is dit ook niet mogelijk, omdat ie ooit gedowngrade is (niet door mij). Kan ik er nu niks meer mee? Ik kan me dat niet voorstellen. Wie heeft de ultieme truck om het toch voor elkaar te krijgen?!
Laatste reactie door IfElse, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
please help me ik moet cd-key voor hidden & dangerous 2 hebben maar waar staat tie ik kan niet instaleren want ik kan die cd key niet vinden geef zo snel mogelijk andtwoord graag.
Laatste reactie door robin1994, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy heb probleem met starten van spel geeft melding instaleer physx ageia met dat deze geinstaleert is wat kan ik doen?
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb zonet de sims 2 gedownload op met Bittorent. Ik heb de stappen goed doorlopen. Dan wil ik het spel starten, maar staat er dit: plaats de cd van de sims 2 op reis. Ik heb toen het bestand met MagicISO weer geopend, maar het helpt niet.. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39955.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Nou ik weet in ieder geval hoe ik de uitbreidingspakketten moet instaleren! maar nu probeer ik al dagen, een goede sims 2 pets te vinden. En een goede sims 2 apartment life. Kan iemand me helpen. Telkens als ik er een download krijg ik weer een oproep dat bullguard ( mijn anti-viris scanner ) Een geinfecteerd ding tegenhoud namelijk : Autorun. Kan iemand me vertellen waar een goeie is ZONDER virus? Liefs, Angela
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Als ik PCM 2009 op start komt er een error, hij zegt dan er een fout zit in het bestandje PCM_NiDX9RendererVC80.dll: Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
Wii update
door snookerjunkie- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hey, Ik heb een omgebouwde Wii (soft) maar ik heb een probleem bij sommige spellen dat die niet werken en dat er een error verschijnt. Ik ben helemaal geen kenner van software en dergelijke, maar na veel zoekwerk ben ik al iets wijzer geworden. Mijn Wii is omgebouwd met het programma Gator Beta 0.3 en de error is 001 en 002. Dat ik bepaalde software moet installeren weet ik ondertussen, maar hoe moet ik dit allemaal doen? Kan iemand mij daarin helpen? Zou het ook kunnen dat ik een update moet doen en hoe moet ik dit dan doen? grtzz Snookerjunkie
Laatste reactie door snookerjunkie, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Tijdens het downloaden van fifa 2009 krijg ik na het downloaden van 4 Gb, nog 1,5 Gb te gaan, de melding dat ik te weinig ruimte op m'n harde schijf heb terwijl dit pertinent niet zo is. Op m'n harde schijf is nog 15 Gb. Wanneer ik het bestand naar m'n externe harde schijf download komt na 4 Gb dezelfde mededeling. Wie weet waar dit aan ligt? Bix
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoe kun je de snelheid van het downloaden van Wii spellen veranderen. Het duurt bij mij wel een dag.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een DSi van mijn neefje liggen, die graag wil internetten er op. Ik gisteren alle Wi-Fi instellingen ingesteld (duh ). Nu dacht ik, in de Nintendo Shop is het internet "kanaal" te verkrijgen. Helaas hebben we geen toegang tot die shop, vanwege de beroemde software update. Hij heeft een Acekard 2i Nu concreet: Hoe krijg ik met een Acekard 2i het internet/browser op de DSi zonder dat de spellen niet meer speelbaar zijn? Moet ik dus ook de kaart updaten, voor zover daar een update voor is? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt
Laatste reactie door njitram, -
- 7 reacties
- 1,6k weergaven
Weet iemand welk programma ik moet downloaden om mijn Xbox 360 controller te gebruiken voor COD 4 op mijn pc? En weet iemand ook hoe je dat programma vervolgens gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ey. Ik heb een 7 day free trial van lotro gespeeld en nu wil ik de game gaan kopen. Ik heb nu 2 vragen over lotro. 1.Kan ik mijn trial account in een echt account veranderen?kan dat dan ook met een timecard of moet ik dan direct de hele game kopen? 2.Als ik van plan ben de game in de winkel te gaan kopen welke moet ik dan nemen voor de gewone basis zonder uitbreiding? Want er is mines of moria siege of mirkwood en shadows of angmar.. Welke moet ik dan kopen? Bedankt.
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb deze torrent binnengehaald Age Of Empires 3 http://www.btmon.com/Games/PC/Age_Of_Empires_3_Incl_Expansion_and_CD_Keys.torrent.html maar weet nu niet wat ik precies moet doen kan iemand helpen a.u.b
Laatste reactie door siebee_, -
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hey kan iemand me helpen ik heb het spel van desperate housewives afgehaald. Heb een heleboel werk gehad om het uit te pakken maar heb het eindelijk kunnen installeren. Maar hij vraagt nu naar de originele cd die ik natuurlijk niet heb. Kan iemand me helpen aub.
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort GTA IV op mijn pc gedownload. Maar ik moet wel weten of mijn video kaart geschikt is voor deze spel,want hij start namelijk niet. Mijn pc-monitor is Samsung SyncMaster 206BW (LCD Scherm). Ik heb er Ati Radeon x300 op gezet , maar de spel start niet. Dus de vraag is , kunnen jullie voor mij de juiste driver voor mijn monitor vinden zodat ik de spel kan spelen???? Alvast Bedankt, Emre.
Laatste reactie door Wesley, -
The Godfather
door Jacob- 3 reacties
- 1,6k weergaven
als ik in een auto stap kan ik er mee rijden Enzo maar ik kan niet uitstappen :-[ ligt dit aan de no cd crack net zoals bij de sims?
Laatste reactie door Jacob, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo I create my site about PS3 Jailbreak [mod]Link removed[/mod] I now create forums
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, ik heb een vraag over True Crime New York City. Ik heb pas geleden dit spel gedownload, geinstalleerd, crack.exe erop geplakt, maar nu krijg ik iedere keer als ik het spel opstart een foutmelding. Iedere keer krijg ik onder de intro, de algemeen bekende melding, met die twee opties van 'rapport verzenden' of 'rapport niet verzenden'. Nu is mijn vraag of dit bij meerdere mensen voorgekomen is ofdat iemand weet hoe je dit oplost? Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. B.v.D
Laatste reactie door dwayne91, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, mijn broertje heeft call of duty mw 2 gekocht en nu had ik de vraag ofdat ik ergens een extra serial kan kopen zodat we dat kunnen spelen op 2 pc's? weet iemand waar ik dit kan kopen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hallo. ik heb de sims 2 huisdieren gedownload en geinstalleerd. hij doet het helemaal goed alleen ik heb een vraagje over mijn hond die ik heb. hoe kan je hem schoonmaken want de sims die doen de hele tijd zo'n gebaar dat hij stinkt. Mvg, Niels
Laatste reactie door Robbert,