Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi. IK wil de WII software matig gaan updaten (ombouwen wil ik het nog niet meteen noemen..) Nu heb ik al enige software en instrukties maar laatst ving ik op dat het ook nog uitmaakt welke versie legend of zelda je gebruikt. Ik heb nu hier een ongeopende originele zelda liggen maar ja gaat die dan werken of moet je een bepaalde versie hebben??? Dit is in iedergeval een PAL versie.. Benno
Laatste reactie door kaasbroodje, -
goede game pc ?
door boeskool- 2 reacties
- 1,6k weergaven
- AMD Athlon64-X2-5600-(2x2,8GHz, S.AM2) - 2048 MB (=2 GB) DDR2-RAM/800 MHz - 320 GB Marken-Festplatte, 7.200U., SATA2 - Midi-Tower-Gehäuse, Silent-Netzteil! - 1024 MB GeForce 9500 GT, DDR2, TV-O, DVI, PCIe. - Marken-Mainboard Abit oder Asus/Asr. - 22-fach DVD-Dual-Brenner, brennt alle Formate! - PS/2-Windows-Tastatur, ergonomisch - optische PS/2-Scroll-Mouse - 2x Front-USB 2.0-Anschluß, 4x Back-USB! - CardReader 12in1 vorn - 10/100/1000 Mbit LAN, xDSL-fähig, UDMA133 is dit goed om call en duty en zo tespelen of wie helpt me opweg v…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Assasin's creed. er staat steets plaats cdrom:S .. hoe gaat dat weg?? wie kan me effe helpen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Ik heb NFS Undercover maar nu wil ik er een trainer er in stoppen. Maar als NFS ga spelen met Trainer aan enzo werkt hij wel als je hem wilt starten maar dan doe ik een nummer intikken zegt die on maar niks verandert ??? NFS Undercover EU is versie 1.01.17 en Trainer ook 1.01.17
Laatste reactie door proboss, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb mijn PS3 verplaatst naar mijn kamer toen had ik nog geluid en beeld, ik speelde FIFA tegen een vriend toen had ik ook nog geluid en beeld. Toen ik mijn PS terug opstartte had wel beeld maar geen geluid, ik heb eens alle kabels uitgetrokken en in geblazen maar het was nog altijd hetzelfde. Als ik hem uitschakel en terug opstart blijft het zo. Als ik op mijn WII speel heb ik wel geluid. Kan iemand mij helpen? Guilpje Post samenvoeging: juni 26, 2011, 23:54:22 Heb al gevonden. Heb SCART van WII gebruikt.
Laatste reactie door guilpje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hey Ik ben van plan om m'n 360 te gaan ombouwen, ik wou dit eerst in één of andere shop doen, maar aan de Oost kant van België hebben ze bijna NIKS van deze shops. Dus wil ik hem proberen zelf om te bouwen, ik weet dat m'n garantie vervalt, etc.. Maar ik heb er 2 dus ja.. (1 gratis gekregen) Moest hij kapot gaan kan ik dus evengoed de andere gebruiken. Maar hoe gaat zo'n ombouwing? Ik moet de DVD drive van de 360 erUIT halen en in die van m'n pc stoppen, en dan een nieuwe driver installeren, toch? Is dit alles dat ik moet doen? Lijkt wel simpel.. Ik heb een BenQ driver (denk ik - heb gekeken op deze link). Moesten jullie een winkel ofzo weten liggen in …
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
eej, ik speel dus regelmatig Battlefield 2 ;D maar als ik nu in een server wil spelen krijg ik een error en ik heb Battlefield 2 de patch gedownload én geïnstaleerd(patch v1.41) van deze site: http://www.electronicarts.nl/downloads/2210/ maar het kan zijn dat ik gekickt wordt door mijn mod AIX 2.0: http://aixtended.com/clientfiles.html -als ik al door iets wordt gekickt hoe te voorkomen? -als ik door de mod wordt gekicked wat te doen(zonder de optie deïnstaleren -PBsetup doet het bij mij niet dan krijg ik een error(zie ook screenshot voor error PBsetup) van de volgende site: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php wat kan ik nog doen? bvd [v…
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik ben niet egt de grooste in het douwnloden maar ik heb het spel ge instaleerd met alcohol120% (trail) maar nu loop ie vast met opstarten na het munu en als ik de crack in wil zetten gaat dat niet wie kan me helpen PLZZZ
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Omdat een paar leden een PS3 hebben zou het misschien leuk zijn om elkaar toe te voegen op het Playstation 3 Network. Hier kunnen we dan ook discussieren over bepaalde spellen, meningen... Of gewoon een online game party houden :dans2: Zelf heb ik me playstation 3 nog maar 5 dagen, ik speel momenteel het spel, Call Of Duty Modern Warfare 2.
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Beste leden, Zojuist in mijn Inbox een bericht gehad waar jullie wellicht wel raad mee weten. Hopelijk kunnen jullie de gebruiker : aa_jansen , met dit probleem helpen.
Laatste reactie door IfElse, -
haloo weet er iemand een site waar ik films en muziek naar mp4 formaat kan douwnloaden en of ik in mijn mp4 utorrent kan instaleren thx
Laatste reactie door Releases, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hoi, ik heb een paar xbox spellen gedownload. kan ik die gewoon branden met imgburn en met een dvd-r? en pakt de xbox 360 ze wel mvg :-X
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
MW2 NAT
door philippeee- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb MW2 gekocht en alles werkt, maar er staat bij NAT: strict weet iemand hoe dat weg kan? ik heb al alles geprobeerd. alvast bedankt
Assassins creed 2
door damn4- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Is er een crack die het mogelijk maakt om missies te spelen en zonder de white screen error. Alstublieft als u het weet zeg het dan.
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handeld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27040.0
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik wil een spel downloaden maa4r ik weet niet welke goed is. wie kan me een goede torrent geven van het spel midnight club. alvast bedanktt ;D
Laatste reactie door sstitchh, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik …
Laatste reactie door Majoow, -
ikea engels
door inekea- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, ik heb de sims ikea in het engels gedownload, want ik zie hem nergens in het nederlands staan. Mijn sims is in het nederlands, en ik vroeg me af of dat gaat als je dan een engels spel eroverheen zet... Weet iemand of dit gaat en als het niet gaat, weet iemand dan misschien een nederlandse ikea download?
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
zijn alle wii games 4.7gb. nee! ik heb een wii spel, samurai warriors 3, gedownload die 8.4g. als ik mijn wii heb gehardmod, hoe kan ik dan die spel op een lege cd branden? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mijn lettertype bij sommige sites is heel klein dat het bijna onleesbaar is dit is bijv. ook op de site van thepiratebay. Het ligt niet aan het lettertype want dat staat gewoon normaal. Want het is ook niet op deze site(ook niet op deze) Gr. Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
codename eagle
door katarina- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy Ben het spel codename eagle aan doen weet niet hoe inzoomen met sluipschutergeweer reagert nergens op BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, ik heb een 23" monitor Ben er erg blij mee, maar ik wil er graag op gamen, wat mij heel mooi lijkt. Zoals Need for Speed Undercover of FIFA 09. Ik weet nu hoe je zo'n spel kan downloaden, maar als ik het heb geïnstalleerd vraagt die om de goede DVD/CD of om een serial nummer. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen zodat ik kan gamen? bvd Heb even je bericht aangepast in normaal Nederlands, graag wat netter schrijven anders is het moeilijk je probleem te begrijpen.
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo duken leden ik heb een probleem met hidden & dangerous 2 als ik een server wil joinen dan zegt ie cdkey invalid dus ik dacht dat jullie wel een key voor mij hadden dankje wel groet almacees O0 Post Merge: augustus 05, 2009, 01:55:27 pm Nou ??? krijg ik nog antwoord!? :-[
Laatste reactie door pelle64, -
jojo fashion game
door inkies7- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo Ik heb hier een trial van maar ik zoek nu een serial of crack. Kan iemand mij helpen??
Laatste reactie door Fredpascal,